Następny krok na wybiegu

Moda na sklep / Rinascimento skupia cztery różne marki ubrań dla kobiet: Rinascimento, Calliope, Terranova oraz Miss Miss.
Poniedziałek
23.04.2018
Rozwinęli franczyzę ponad 40 marek w segmencie premium. Teraz szukają franczyzobiorców dla kolejnych dwóch brandów.
 

Agent włoskich ubrań planuje otworzyć po pięć sklepów Imperial i Rinascimento. Wszystkie pod batutą franczyzobiorców. W obu sieciach sklepów klienci znajdą ubrania, obuwie i akcesoria klasy premium. – Mamy ponad 20-letnie doświadczenie w branży modowej. Wystartowaliśmy już z franczyzą ponad 40 brandów. Teraz chcemy otworzyć kolejne butiki – podkreśla Wojciech Wasiucionek, odpowiedzialny za rozwój działu Fast Fashion w grupie GPoland.

ABC mody

Grupa GPoland dotychczas udostępniła licencję franczyzową takich marek, jak Calvin Klein Jeans, Furla, GAS, Liu Jo, czy Tru Trussardi. Od tego roku rusza z kolejnymi. Imperial proponuje kolekcje we włoskim stylu dla klientów od 18. do 40. roku życia. Grupa Teddy Spa skupia natomiast cztery różne marki ubrań dla kobiet: Rinascimento, Calliope, Terranova oraz Miss Miss. Wszystkie butiki grupy GPoland, o powierzchni od 80 do 120 m2, znajdują się w galeriach handlowych bądź centrach miast powyżej 100 tys. mieszkańców. – Mamy sklepy w całej Polsce. Staramy się umieszczać je w odpowiedniej odległości od siebie, żeby zapewnić właścicielom wyłączność terytorialną – mówi Wojciech Wasiucionek. Franczyzodawca nie wymaga od nowego potencjalnych franczyzobiorców doświadczenia w branży modowej. W ramach umowy licencyjnej, podpisywanej na 5 lat, otrzymuje kompendium wiedzy na temat zarządzania salonem. W każdym punkcie zatrudnia od dwóch do czterech osób na zmianę. Wszyscy pracownicy przechodzą szkolenia z zakresu obsługi klienta i sprzedaży. Poszukiwaniem lokalu zajmuje się sam partner lub franczyzodawca. – Wystrój butiku jest standaryzowany. My odpowiadamy za dostarczenie gotowego projektu lokalu. Pomagamy nowemu właścicielowi w wyborze mebli oraz akcesoriów, rekrutacji pracowników i doborze kolekcji – przyznaje Wojciech Wasiucionek.

Ruszają z kopyta

Franczyzobiorca może, ale nie musi korzystać z sugestii dotyczących zamawianego asortymentu. Zatowarowaniem swojego punktu zajmuje się samodzielnie. W ofercie butiku znajdują się zarówno stałe kolekcje, jak i rotowane towary. Biorca licencji na biznes ogląda ubrania i akcesoria, zarówno marki Imperial, jak i Rinascimento, w showroomie firmy zlokalizowanym w Warszawie. Potem wybiera odpowiednie produkty do swojego sklepu przy wsparciu brand menedżerów. Przed objęciem nowego butiku franczyzobiorca musi dysponować odpowiednim kapitałem na start. Koszt inwestycji waha się od 300 do 500 tys. zł., w zależności od wielkości i lokalizacji punktu, a także samego asortymentu. Zwrot z inwestycji następuje najczęściej po dwóch latach prowadzenia firmy. 

Przedstawiciele grupy GPoland już prowadzą rozmowy z pierwszymi franczyzobiorcami marki Imperial i Rinascimento. Tymczasem włoscy dostawcy nabierają wiatru w żagle i planują kolejne otwarcia w Polsce.


Kim jest klient? / Imperial proponuje kolekcje we włoskim stylu dla klientów od 18. do 40. roku życia.

POPULARNE NA FORUM

Top Secret

No to fakt, tylko potem tragicznie wygląda jak są rozmiary od 34 do 46 i wieszaki ledwo mieszczą się ...

2 wypowiedzi
ostatnia 13.05.2019
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

jak masz na to fajny pomysł to warto

32 wypowiedzi
ostatnia 23.04.2019
Moodo - czy warto inwestować?

w mieście 10 tys jakoś hula juz rok , jestem pracownikiem, i myślę o otwarciu w miescie 30 tys

86 wypowiedzi
ostatnia 20.03.2019
GPoland

Dzień Dobry, Szukam właścicieli sklepów, które współpracują lub współpracowały z GPoland. Jakie doświadczenia ze współpracy? Czy możecie się podzielić?

1 wypowiedzi
ostatnia 08.02.2019
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Również bardzo bym prosila o wiecej informacji na temat współpracy z firmą Esotiq, będę wdzieczna Mój e-mail martusia5465@gmail.com

26 wypowiedzi
ostatnia 04.02.2019
Emporio Armani czy Armani Exchange który sklep się opłaca?

Witam czy ktoś z Państwa już otworzył sklep z tą marka ? Która marka się opłaca i jak wyglada franczyzna z tą marka?

1 wypowiedzi
ostatnia 26.01.2019
Salon300+ miejscowość podwarszawska

Prowadzę sklep odzieżowy ponad 300 m2 + duży magazyn. Od kilkunastu lat franczyza znanej marki odzieżowej. Dostałem wypowiedzenie franczyzy. Najchętniej wpuściłbym...

1 wypowiedzi
ostatnia 10.01.2019
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Marek Markowski bardzo prosze o pilny kontakt. Do konca tygodnia musze podjac decyzje w sprawie franczyzy Esotiq. mtroch@op.pl fb marietta. troch

26 wypowiedzi
ostatnia 02.01.2019