W sieci BZWBK działają aktualnie 474 oddziały własne i 61 placówek partnerskich.
Piątek
07.11.2008
Już wkrótce placówki minibank zmienią swoją nazwę, kolorystykę, aranżację wewnętrzną i zaczną funkcjonować pod marką Bank Zachodni WBK Partner.
 

Zmiana nazwy jest to dopiero początek zmian, które będą prowadzić do silniejszego związania placówek partnerskich z marką Banku Zachodniego WBK.

- Nasza propozycja spotkała się z aprobatą agentów do tej pory działających pod marką minibank. Jesteśmy przekonani, że spodoba się również przyszłym partnerom i zainteresuje klientów – mówi Kamil Polikowski, dyrektor biura rozwoju minibank. - Dlaczego zdecydowaliśmy się na taką zmianę? Przede wszystkim dlatego, że trudno jest wypromować nową markę. Wymaga to zarówno ogromu pracy, jak i dużych nakładów finansowych.

W związku z tym Buro Rozwoju minibanku, w uzgodnieniu z właściwymi jednostkami banku, zdecydowało się umożliwić agentom posługiwanie się marką BZWBK Partner.

- Liczymy, że rozpoznawalność marki, prestiż i zaufanie, jakim darzą ją klienci przełoży się na sukces placówek naszych partnerów - mówi Polikowski. - Z kolei połączenie marki BZWBK z wartościami wypracowanymi przez minibank, takimi jak szybkość, prostota obsługi oraz dostępność usług i produktów dzięki lokalizacji placówki blisko klienta sprawia, że placówki partnerskie stają się nową jakością. Dzięki tej zmianie partnerzy będą bardziej identyfikowani z naszym bankiem i będą mogli odnosić korzyści z potencjału marki BZWBK.

(agaka)


Agnieszka Turska