Vistula

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Vistula jest obecna na rynku od roku 1967. Prężny i konsekwentny rozwój sprawił, że jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek modowych na rynku polskim.
Nasza kolekcja tworzona jest z myślą o zdecydowanych i eleganckich mężczyznach. Dla Panów ceniących sobie nie tylko elegancję ale również mniej formalny styl ubioru oferuje kolekcję Vistula Red. Z myślą o potrzebach najbardziej wymagających klientów biznesowych projektowana jest ekskluzywna kolekcja - Lantier oraz „Made to Measure” - czyli usługa szycia na miarę garniturów i koszul.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku powstał projekt franczyzowy, skierowany do przedsiębiorców, podążających za trendami, którzy w ramach swojego port folio biznesowego chcieliby podjąć się prowadzenia prestiżowego salonu marki Vistula.
System franczyzowy oparty jest na zasadzie towaru powierzonego. Spółka Vistula Group ponosi ciężar ciągłego monitorowania rynku mody, kreowania kolekcji zgodnej z najnowszymi trendami i potrzebami rynku i dostarczania produktów bezpośrednio do franczyzobiorcy. Taka procedura gwarantuje optymalne zatowarowanie salonu w najbardziej atrakcyjne sprzedażowo produkty. Pomoc ze strony spółki Vistula Group obecna jest na każdym etapie inwestycji, począwszy od zaoferowania Franczyzobiorcy pomocy w poszukiwaniu odpowiedniego lokalu do prowadzenia działalności, na przeprowadzeniu rekrutacji i szkoleń pracowników salonu skończywszy. Dzielimy się swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem biznesowym.
Z franczyzobiorcą rozliczamy się na zasadzie ustalonej prowizji od obrotu netto.
JEDNOSTKI WŁASNE
93
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
59
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pomoc w znalezieniu lokalizacji,
- gotowy projekt aranżacji wnętrza,
- sprzęt komputerowy i oprogramowanie,
- koszty logistyki,
- optymalizacja zatowarowania zgodnie z najnowszymi trendami,
- opieka visual merchandisera,
- wsparcie marketingowe,
- system szkoleń,
- atrakcyjny system lojalnościowy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Jednorazowa opłata licencyjna 10 tys. zł, nakłady związane z aranżacją lokalu zgodnie ze standardem Vistula 2,9 tys. zł/mkw.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- gotowość do zawarcia umowy najmu lokalu użytkowego,
- doświadczenie na rynku fashion.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Katarzyna Piszczek
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma VRG S.A. (ul. Pilotów 10, 31-462 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Vistula oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie vistula.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Już w październiku Targi Franczyza. Kandydaci na przedsiębiorców będą mogli wybierać spośród 200 konceptów franczyzowych. Sprawdź, jakie marki spotkasz w Pałacu Kultury i Nauki.
Franczyzodawca Grupy Vistula pobiera od partnera jednorazową opłatę licencyjną w wysokości 10 tys. zł. Co oferuje w ramach pakietu franczyzowego?
Franczyzodawca Vistuli i Wólczanki szuka licencjobiorców w miastach poniżej 100 tys. mieszkańców.
Przez trzy dni targów, na dwóch piętrach Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, kilka tysięcy gości wybierało pomysły na własny biznes.
Największe polskie i zagraniczne marki będą miały swoje stoiska na Targach Franczyza, które 18-20 października odbędą się w Warszawie.

Moodo ma promocję dla nowych franczyzobiorców. Mogą zaoszczędzić już na starcie inwestycji.
Villaro właśnie otwiera pierwszy salon franczyzowy. Marka, która ma już ponad 20 sklepów własnych, chce się dzielić licencją na biznes z kolejnymi franczyzobiorcami.
– Czuję, że ubrania, które tworzę, dodają kobietom odwagi. Ale sam biznes odzieżowy w Polsce to niełatwa branża. Cały czas się uczę, jak popełniać jak najmniej błędów – mówi Magdalena Soszyńska, tancerka „Tańca z gwiazdami”, właścicielka marki Femispot.
Małgorzata Haftaniuk wiele lat przepracowała w korporacji, aż w końcu zdecydowała się przejść na swoje. Czy nie żałuje tego kroku?
Julia Wójcicka i Michał Pernak przez wiele lat byli zawodowymi tancerzami. Teraz prowadzą sklep odzieżowy. Na jaką markę postawili?

– W Polsce odzież premium sprzedaje się bardzo dobrze – mówi Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy GPoland Group.
Jak dobrze wystartować z biznesem, aby firma żyła długo i szczęśliwie? Jakich błędów unikać? I czy wszystko da się zaplanować? Sprawdź we wrześniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Spółka Top Secret złożyła wniosek o upadłość. Czy z rynku zniknie też marka i sieć sklepów pod tym szyldem?
– Najbardziej optymalnym partnerem byłby masterfranczyzobiorca, z którym moglibyśmy wyjść też poza granice Polski – mówi Natalia Walczak-Szalek z Clarksa.
Przejmij działający i dochodowy sklep marki Marc Cain w Warszawie.
Second handy wpisują się w panującą dziś modę na slow fashion. Marka VIVE Profit proponuje otwarcie takiego sklepu w modelu franczyzowym.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.