Vistula

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Vistula jest obecna na rynku od roku 1967.
Prężny i konsekwentny rozwój sprawił, że jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek modowych na rynku polskim.
Nasza kolekcja tworzona jest z myślą o zdecydowanych i eleganckich mężczyznach. Dla Panów ceniących sobie nie tylko elegancję ale również mniej formalny styl ubioru oferuje kolekcję Vistula Red. Z myślą o potrzebach najbardziej wymagających klientów biznesowych projektowana jest ekskluzywna kolekcja – Lantier oraz „Made to Measure” – czyli usługa szycia na miarę garniturów i koszul.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku powstał projekt franczyzowy, skierowany do przedsiębiorców, podążających za trendami, którzy w ramach swojego port folio biznesowego chcieliby podjąć się prowadzenia prestiżowego salonu marki Vistula.
System franczyzowy oparty jest na zasadzie towaru powierzonego. Spółka Vistula Group ponosi ciężar ciągłego monitorowania rynku mody, kreowania kolekcji zgodnej z najnowszymi trendami i potrzebami rynku i dostarczania produktów bezpośrednio do franczyzobiorcy. Taka procedura gwarantuje optymalne zatowarowanie salonu w najbardziej atrakcyjne sprzedażowo produkty. Pomoc ze strony spółki Vistula Group obecna jest na każdym etapie inwestycji, począwszy od zaoferowania Franczyzobiorcy pomocy w poszukiwaniu odpowiedniego lokalu do prowadzenia działalności, na przeprowadzeniu rekrutacji i szkoleń pracowników salonu skończywszy. Dzielimy się swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem biznesowym.
Z Franczyzobiorcą rozliczamy się na zasadzie ustalonej prowizji od obrotu netto.
JEDNOSTKI WŁASNE
93
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
59
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pomoc w znalezieniu lokalizacji.
- Gotowy projekt aranżacji wnętrza.
- Sprzęt komputerowy i oprogramowanie.
- Koszty logistyki.
- Optymalizacja zatowarowania zgodnie z najnowszymi trendami.
- Opieka Visual Merchandisera.
- Wsparcie marketingowe.
- System szkoleń.
- Atrakcyjny system lojalnościowy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Jednorazowa opłata licencyjna 10 tys. zł, nakłady związane z aranżacją lokalu zgodnie ze standardem Vistula 2,9 tys. zł/m2.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Gotowość do zawarcia umowy najmu lokalu użytkowego.
- Doświadczenie na rynku fashion.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Katarzyna Piszczek
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Już w październiku Targi Franczyza. Kandydaci na przedsiębiorców będą mogli wybierać spośród 200 konceptów franczyzowych. Sprawdź, jakie marki spotkasz w Pałacu Kultury i Nauki.
Franczyzodawca Grupy Vistula pobiera od partnera jednorazową opłatę licencyjną w wysokości 10 tys. zł. Co oferuje w ramach pakietu franczyzowego?
Franczyzodawca Vistuli i Wólczanki szuka licencjobiorców w miastach poniżej 100 tys. mieszkańców.
Przez trzy dni targów, na dwóch piętrach Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, kilka tysięcy gości wybierało pomysły na własny biznes.
Największe polskie i zagraniczne marki będą miały swoje stoiska na Targach Franczyza, które 18-20 października odbędą się w Warszawie.

Justyna Muchacka prowadzi kilka franczyzowych sklepów odzieżowych. Na współpracę z którym franczyzodawcą postawiła?
Zaproszenie na dni otwarte Moodo, marki odzieżowej, w której biznes czuje się dobrze.
Armani Exchange od roku rozwija sieć franczyzową w Polsce. Czy trzeba mieć doświadczenie w branży odzieżowej, żeby zostać franczyzobiorcą marki?
Franczyzodawca Cipo & Baxx planuje pozyskać nowych partnerów głównie z Katowic, Krakowa, Rzeszowa, Wrocławia i Trójmiasta.
Klienci Top Secret chętnie kupują produkty marki przez internet. Czy franczyzobiorcy mają się czego obawiać?

– Większość naszych franczyzobiorców to firmy rodzinne, posiadające jeden lub dwa sklepy – mówi Grzegorz Tokarczyk, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju marki Quiosque.
– Esotiq działa w oparciu o model depozytowy, zatem franczyzobiorcy nie ponoszą wydatków na zatowarowanie – mówi Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Czy da się założyć firmę za nieduże pieniądze? Oczywiście! We wrześniowym numerze FRANCHISING przedstawiamy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie za rozsądną kwotę.
Sieć Recman liczy 74 sklepy franczyzowe. Ile trzeba zainwestować w salon z odzieżą męską?
Violetta Czerkawska salon Made in G prowadzi wspólnie z mężem w Toruniu. Ile trzeba zainwestować w otwarcie sklepu odzieżowego marki premium?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować – to pytanie, które dręczy wielu przedsiębiorców. Podpowiadamy, jaki biznes najlepiej otworzyć w 2020 roku.
Otwieramy bar z wiśniówką, sklep z meblami vintage, plantację choinek i firmę z dietetycznym cateringiem.
Zakaz konkurencji to jeden z kluczowych zapisów w umowie franczyzowej. Czy franczyzobiorca powinien się go obawiać?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.