Vistula

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Vistula jest obecna na rynku od roku 1967. Prężny i konsekwentny rozwój sprawił, że jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek modowych na rynku polskim.

Nasza kolekcja tworzona jest z myślą o zdecydowanych i eleganckich mężczyznach. Dla Panów ceniących sobie nie tylko elegancję ale również mniej formalny styl ubioru oferuje kolekcję Vistula Red. Z myślą o potrzebach najbardziej wymagających klientów biznesowych projektowana jest ekskluzywna kolekcja - Lantier oraz „Made to Measure” - czyli usługa szycia na miarę garniturów i koszul.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku powstał projekt franczyzowy, skierowany do przedsiębiorców, podążających za trendami, którzy w ramach swojego port folio biznesowego chcieliby podjąć się prowadzenia prestiżowego salonu marki Vistula.

System franczyzowy oparty jest na zasadzie towaru powierzonego. Spółka Vistula Group ponosi ciężar ciągłego monitorowania rynku mody, kreowania kolekcji zgodnej z najnowszymi trendami i potrzebami rynku i dostarczania produktów bezpośrednio do franczyzobiorcy. Taka procedura gwarantuje optymalne zatowarowanie salonu w najbardziej atrakcyjne sprzedażowo produkty. Pomoc ze strony spółki Vistula Group obecna jest na każdym etapie inwestycji, począwszy od zaoferowania Franczyzobiorcy pomocy w poszukiwaniu odpowiedniego lokalu do prowadzenia działalności, na przeprowadzeniu rekrutacji i szkoleń pracowników salonu skończywszy. Dzielimy się swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem biznesowym.

Z franczyzobiorcą rozliczamy się na zasadzie ustalonej prowizji od obrotu netto.

JEDNOSTKI WŁASNE

93

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

59

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • pomoc w znalezieniu lokalizacji,
  • gotowy projekt aranżacji wnętrza,
  • sprzęt komputerowy i oprogramowanie,
  • koszty logistyki,
  • optymalizacja zatowarowania zgodnie z najnowszymi trendami,
  • opieka visual merchandisera,
  • wsparcie marketingowe,
  • system szkoleń,
  • atrakcyjny system lojalnościowy.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Jednorazowa opłata licencyjna 10 tys. zł, nakłady związane z aranżacją lokalu zgodnie ze standardem Vistula 2,9 tys. zł/mkw.


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • gotowość do zawarcia umowy najmu lokalu użytkowego,
  • doświadczenie na rynku fashion.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

VRG S.A.

ul. Pilotów 10, 31-462 Kraków

605 092 204

katarzyna.piszczek@vrg.pl

vistula.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Katarzyna Piszczek

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Vistula.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma VRG S.A. (ul. Pilotów 10, 31-462 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Vistula oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie vistula.pl.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.