EM Men’s Accessories

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

EM Men’s Accessories to marka, która powstała z zamiłowania do klasycznej mody męskiej. W swojej ofercie ma szeroki wybór akcesoriów męskich w stylu casual, smart i oficjalnym: krawaty, muszki, poszetki, paski, skarpetki i wiele innych. Produkty stanowią idealne uzupełnienie oferty marek specjalizujących się w sprzedaży eleganckiej odzieży męskiej.

System franczyzowy:

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie partnerów biznesowych opracowany został system franczyzowy. Przedstawiamy system franczyzowy, który umożliwia podjęcie wyzwania prowadzenia własnego przedsiębiorstwa poprzez wypróbowany koncept. Nasi Franczyzobiorcy mogą liczyć na fachową pomoc na każdym etapie inwestycji- od szukania odpowiedniej lokalizacji, po szkolenie pracowników. Dostarczamy wyspę handlową gotową do rozpoczęcia działalności, zgodną z wymogami galerii, wraz ze wszystkimi ekspozytorami i towarem. Rozliczamy się na zasadzie ustalonej prowizji od obrotu.

System partnerski:

Proponujemy możliwość rozpoczęcia współpracy również tym, którzy prowadzą już swój biznes związany z modą męska. Sklepom, które w swojej ofercie mają elegancką odzież męską oferujemy wzbogacenie asortymentu o dodatki marki EM Men’s Accessories. W zależności od zapotrzebowania dla naszych jednostek partnerskich przygotowujemy niezbędne meble i ekspozytory. Przygotowujemy pełną gamę towaru z kategorii akcesoriów zgodną z obecnymi trendami rynkowymi. Rozliczamy się poprzez bezpośrednią sprzedaż produktów lub na zasadzie ustalonej prowizji od obrotu.

JEDNOSTKI WŁASNE

11 (m.in. CH Blue City, CH Artrium Targówek, CH Bonarka)

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

franczyzowe: 1

partnerskie: 3

 

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • Pomoc w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji;
  • pomoc w negocjacji umowy;
  • przygotowanie projektu wyspy handlowej zgodnie z wytycznymi galerii;
  • dostarczenie wyspy/mebli;
  • sprzęt komputerowy i oprogramowanie;
  • organizacja drukarki fiskalnej i terminala;
  • dostarczenie wszelkich niezbędnych ekspozytorów;
  • pełne zatowarowanie asortymentem;
  • wsparcie marketingowe;
  • system szkoleń;
  • podręcznik asortymentowy;
  • podręcznik sprzedażowy wraz z formularzami;
  • bieżąca opieka ze strony Kierownika Regionalnego.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Koszt wyspy handlowej z całym wyposażeniem gotowej do rozpoczęcia sprzedaży to 30-45 tysięcy netto (w zależności od wymogów galerii). Po pierwszym miesiącu sprzedaży wyspę wraz z wyposażeniem można przekształcić w leasing (zwrot poniesionego nakładu w zamian za stałą miesięczną opłatę leasingodawcy).

W przypadku współpracy w ramach systemu partnerskiego (sklepy z elegancką odzieżą męską) koszt mebli i ekspozytorów od 3 tysięcy złotych.


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • Lokalizacja w galeriach handlowych;
  • zainteresowanie modą męska;
  • zaangażowanie w prowadzenie własnego biznesu.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

EM Group s.c.

Gen. Andersa 37/31 00-159 Warszawa

600 885 900

p.czajkowski@empoland.pl

akcesoriameskie.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Piotr Czajkowski

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do EM Men’s Accessories.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.