Hexeline

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Hexeline jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych wśród autorskich marek odzieżowych w Polsce. Hexeline była wielokrotnie nagradzana i doceniana jako marka najwyższej reputacji. Oprócz standardu, który wpisany jest w definicję marki unikatowej, czyli odzieży wysokiej jakości, wykonanej z nowoczesnych tkanin – marka Hexeline od lat oferuje niepowtarzalne wzornictwo, zgodne z najnowszymi trendami z wybiegów. Unikalność zapewniają krótkie serie poszczególnych modeli oraz efektowne konstrukcje, które modelują sylwetkę. Dzięki temu wiele naszych wymagających klientek możemy nazywać Przyjaciółkami marki.  

Kolekcje Hexeline to propozycje ubiorów biznesowych, ubrań codziennych, linii sportowych, koktajlowych oraz wieczorowych.

By sprostać najwyższym standardom jakościowym, pozyskujemy tkaniny m.in od renomowanych włoskich i japońskich producentów. Od kilkunastu lat działa sieć salonów firmowych.

JEDNOSTKI WŁASNE

16

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

2

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Oprócz możliwości rozwoju biznesowego Hexeline oferuje franczyzobiorcom:

  • wsparcie marketingowe w postaci katalogów i wystroju witryn;
  • obsługę programów lojalnościowych;
  • wypracowaną przez lata bazę klientów lojalnych klientek;
  • przekazanie kolekcji na ustalonych zasadach;
  • szkolenie kadry kierowniczej;
  • udział w programach typu team-building w sieci;
  • szkolenie produktowe oraz materiały wspierające proces sprzedaży;
  • wprowadzenie w obowiązujące trendy przed każdym sezonem; 
  • pomoc w promocyjnych działaniach regionalnych;
  • know-how autorskiej marki odzieżowej.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Kwota inwestycji w adaptację lokalu uzależniona jest od jego stanu technicznego, lokalizacji i wielkości. Koszty wyposażenia w wymaganym standardzie wynoszą min 40 tys. zł netto*.


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Gwarancją sukcesu franczyzobiorcy jest odpowiedni salon i wysoki standard obsługi. Dlatego też wymagania sieci dotyczą warunków lokalowych i doświadczenia w sprzedaży. Przez ostatnie lata udało się wypracować profil franczyzobiorcy - zazwyczaj kadra menedżerska (osoby prowadzące salony) to ludzie o silnych osobowościach, których siłą napędową jest pasja.

Profil franczyzobiorcy:

  • pasja w działaniu;
  • doświadczenie w prowadzeniu biznesu o wysokim standardzie produktu, najchętniej w branży odzieżowej;
  • obycie z wysokimi standardami obsługi klienta;
  • dysponowanie odpowiednimi środkami finansowymi pozwalającymi na rozpoczęcie prowadzenia Salonu Hexeline;
  • umiejętność budowania lojalności klientów i atmosfery współpracy w zgranym zespole.

Idealny salon franczyzowy:

  • powinien znajdować się w dobrej Galerii Handlowej/Centrum Handlowym;
  • w lokalizacji znajduje się przy głównej ulicy handlowej (na parterze);
  • ma powierzchnię handlową min. 80 m2 (wraz z zapleczem);
  • jest wyposażony zgodnie ze standardem Hexeline;
  • posiada dużą witrynę ekspozycyjną;
  • posiada klimatyzację;

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Hexeline Sp. z o.o., Sp.k.

ul. Puszkina 62/64 92-516 Łódź

+42 663 09 43

a.falinska@hexe.com.pl

hexe.com.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Manager ds. Franczyzy Agnieszka Falińska 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Hexeline.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.