Świat Skarbów

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Świat Skarbów - to koncept wysp sprzedażowych powstających w galeriach handlowych o dużym natężeniu ruchu. W naszych punktach klienci mogą kupić tanie produkty codziennego użytku takie jak; artykuły home & kitchen, zabawki, dekoracje, biżuteria, artykuły dla zwierząt, gadżety, odzież oraz wiele innych. Produkty, które oferujemy są w bardzo atrakcyjnych cenach i pochodzą ze stoków magazynowych takich sklepów jak; GIFI ( francja ), Action, Lidl, Amazon oraz inne.
Koncept został opracowany tak, aby zminimalizować ryzyko tzw "źle trafionej lokalizacji" gdyż jest to projekt wyspy sprzedażowej, którą w łatwy i szybki sposób można przestawić w miejsce o lepszej konwersji sprzedażowej.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
1
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- sprawdzony model biznesowy;
- pomoc w znalezieniu odpowiedniego miejsca;
- pomoc w zaprojektowaniu wyspy;
- dobór produktów;
- brak opłaty licencyjnej;
- stałe i stabilne dostawy towaru;
- nieustanne wsparcie dla franczyzobiorcy w celu maksymalizacji zysków;
- Wyspa Skarbów przygotowuje i przekazuje nieodpłatnie towar wraz z polityką cenową - gotowy do sprzedaży;
- szkolenia ze sprzedaży na różnych marketplace.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- gotowa wyspa sprzedażowa wraz z indywidualnym projektem to koszt od 40 tys. zł do 50 tys. zł;
- Franczyzobiorca nie musi inwestować w towar, który jest zapewniony przez franczyzodawcę;
- z franczyzą Wyspy Skarbów możesz zarabiać do 30 tys. zł. miesięcznie *
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- nie wymagamy żadnego doświadczenia biznesowego;
- lokal o powierzchni od 20 m2 do 40 m2, w miastach powyżej 15 tys. mieszkańców;
- lokal usytuowany powinien być w galerii handlowej lub dworcu PKP - w formie wyspy sprzedażowej;
- własna działalność gospodarcza;
- wkład własny;
- chęci do rozpoczęcia działalności;
* zyski uzależnione od lokalizacji oraz zaangażowania franczyzobiorcy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
GaleriaOpen Sp. z o.o
al. Piłsudskiego 34, 35-001 Rzeszów
+48 605 338 236
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Gabriela Wojdyła
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma GaleriaOpen Sp. z o.o (al. Piłsudskiego 34, 35-001 Rzeszów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Świat Skarbów oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie swiatskarbow.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Średni czas obecności w naszej sieci wynosi aż 17 lat – mówi Bartłomiej Tarłowski, menedżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej Intermarché i Bricomarché.
Kamil Smętek prowadzi własny biznes już 15 lat. Zaczynał od kierowania piekarnią, ale po latach postanowił zdywersyfikować działalność. Ze względu na podobieństwo wybrał branżę spożywczą i model franczyzowy Stokrotki. W czerwcu otworzył trzeci sklep.
Aż 80 proc. sklepów Intermarché to biznes rodzinny. Wiele z nich właśnie wchodzi w fazę sukcesji. Jaki scenariusz wybiorą?
Marcin i Jolanta Kwietniowie rozpoczęli przygodę z własnym biznesem od otwarcia marketu. Teraz rozwijają go razem ze Stokrotką. Do pierwszej placówki pod szyldem sieci dołączyła już kolejna, a w planach są następne Stokrotki.
Jacek Gibasiewicz najpierw był klientem Husse. Jakość produktów oraz forma obsługi tak mu przypadły do gustu, że postanowił zostać franczyzobiorcą marki.

Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.

Sklepy pod szyldem Żabka prowadzi już ponad 240 obcokrajowców. Jedną z nich jest Saiko Yelyzaveta.
Sieć Stokrotka wspiera finansowo nowych franczyzobiorców. Zastrzyk gotówki od centrali, wspomagający otwarcie sklepu może być naprawdę bardzo duży.
Żabka otwiera nowe centrum logistyczne pod Radzyminem na Mazowszu i obiecuje franczyzobiorcom częstsze i lepiej skompletowane dostawy do sklepów.
Grupa rozwija cyfrowe narzędzia, które umożliwiają sprawniejsze zrządzanie sklepami i składanie zamówień. Jak sobie radzą należące do niej sieci?
O tym, jak Żabka tworzy sklepy na miarę każdego franczyzobiorcy, wie Paweł Błachowicz, franczyzobiorca marki. Przedsiębiorca, który zmaga się z niepełnosprawnością ruchową prowadzi dwie placówki pod zielonym szyldem.
Produkty spożywcze sprzedają się bez względu na sytuację gospodarczą. Jak otworzyć i prowadzić sklep, który je oferuje?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.