Świat Skarbów
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Świat Skarbów - to koncept wysp sprzedażowych powstających w galeriach handlowych o dużym natężeniu ruchu. W naszych punktach klienci mogą kupić tanie produkty codziennego użytku takie jak; artykuły home & kitchen, zabawki, dekoracje, biżuteria, artykuły dla zwierząt, gadżety, odzież oraz wiele innych. Produkty, które oferujemy są w bardzo atrakcyjnych cenach i pochodzą ze stoków magazynowych takich sklepów jak; GIFI ( francja ), Action, Lidl, Amazon oraz inne.
Koncept został opracowany tak, aby zminimalizować ryzyko tzw "źle trafionej lokalizacji" gdyż jest to projekt wyspy sprzedażowej, którą w łatwy i szybki sposób można przestawić w miejsce o lepszej konwersji sprzedażowej.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
1
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- sprawdzony model biznesowy;
- pomoc w znalezieniu odpowiedniego miejsca;
- pomoc w zaprojektowaniu wyspy;
- dobór produktów;
- brak opłaty licencyjnej;
- stałe i stabilne dostawy towaru;
- nieustanne wsparcie dla franczyzobiorcy w celu maksymalizacji zysków;
- Wyspa Skarbów przygotowuje i przekazuje nieodpłatnie towar wraz z polityką cenową - gotowy do sprzedaży;
- szkolenia ze sprzedaży na różnych marketplace.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- gotowa wyspa sprzedażowa wraz z indywidualnym projektem to koszt od 40 tys. zł do 50 tys. zł;
- Franczyzobiorca nie musi inwestować w towar, który jest zapewniony przez franczyzodawcę;
- z franczyzą Wyspy Skarbów możesz zarabiać do 30 tys. zł. miesięcznie *
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- nie wymagamy żadnego doświadczenia biznesowego;
- lokal o powierzchni od 20 m2 do 40 m2, w miastach powyżej 15 tys. mieszkańców;
- lokal usytuowany powinien być w galerii handlowej lub dworcu PKP - w formie wyspy sprzedażowej;
- własna działalność gospodarcza;
- wkład własny;
- chęci do rozpoczęcia działalności;
* zyski uzależnione od lokalizacji oraz zaangażowania franczyzobiorcy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
GaleriaOpen Sp. z o.o
al. Piłsudskiego 34, 35-001 Rzeszów
+48 605 338 236
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Gabriela Wojdyła
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma GaleriaOpen Sp. z o.o (al. Piłsudskiego 34, 35-001 Rzeszów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Świat Skarbów oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie swiatskarbow.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
– Mocno inwestujemy w nowe supermarkety i sklepy w formacie convenience – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy Carrefour Polska.
Sieć sklepów z alkoholem w minionym roku otworzyła znacznie więcej placówek, niż planowała. Dlaczego?
Marka chce się stać dla lokalnych sklepów platformą technologiczną, która usprawnia ich funkcjonowanie.
– Potencjał do rozwoju specjalistycznych sklepów z serami w Polsce jest ogromny – mówi Emilia Grębowicz, kierownik operacyjny w Krainie Serów.
Jak się zabrać do inwestycji w nieruchomości, żeby zmaksymalizować zyski? Czy lepiej otworzyć we franczyzie wine bar, wypożyczalnię samochodów czy sklep spożywczy? Dowiedz się z nowego numeru "Własny Biznes FRANCHISING".
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Franczyza oprócz korzyści niesie ze sobą również zagrożenia.
W sieci Żabka aż 65 proc. z ponad 8,8 tys. franczyzobiorców stanowią kobiety. Niezależnie od pochodzenia, wykształcenia czy wieku, wszystkie z sukcesem prowadzą swoje biznesy.
Ukrainoczka dobrze wpisała się w zapotrzebowanie rynku, proponując produkty, które trafiają w gusta obywateli Ukrainy. Jak otworzyć biznes pod jej szyldem?
– Choć rynek w branży spożywczej jest bardzo konkurencyjny, nadal można na nim otwierać rentowne sklepy – mówi Monika Kosz-Koszewska, rzecznik prasowy Grupy Chorten.
Dawid Maciołek po wielu latach pracy dla dużej korporacji, otworzył sklep Kraina Serów. Dlaczego zdecydował się na tę markę?
Już 15 i 16 marca na Targach Franczyza na PGE Narodowym pojawi się mniej więcej 50 wystawców. Wśród nich firmy z branży spożywczej.
Sieć sklepów Stokrotka oferuje wsparcie franczyzobiorcom w wysokości do 1 mln zł. Franczyzodawca szuka obecnie partnerów przede wszystkim na Podkarpaciu.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.