Zadbany interes
Na rynku powstają gabinety kosmetyczne z ofertą dostępną dla przeciętnego Kowalskiego, ale jednocześnie przybywa ekskluzywnych marek, które stosują najnowocześniejszy sprzęt i oferują klientom wyszukane zabiegi. Coraz więcej firm stawia na specjalizację i wprowadza na rynek kolejne marki, które niejednokrotnie wykonują wyłącznie jeden typ zabiegów.
– Najszybszy rozwój w naszej branży miał miejsce w 2007-2010 roku. Wszystko, co wówczas było nowe, oparte na nowych technologiach, szybko zyskiwało zainteresowanie klientów. To pomogło nam wybudować podstawy sieci. Później, w okresie lekkiego spowolnienia gospodarczego, przy jednoczesnym nasyceniu rynku pewne realizacje nieco się przeciągnęły. Najwyraźniej konsument ostrożniej wydawał swoje środki. Panie, w ramach oszczędności, rzadziej korzystały z usług salonów kosmetycznych. Po tym okresie na rynku przetrwali najsilniejsi i gabinety, które wybijały się ponad przeciętność – mówi Artur Kołecki, franczyzodawca Yasumi. – Ale czasy dobrej koniunktury wróciły ze zdwojoną siłą i branża kosmetyczna ma się teraz najlepiej od lat. Z naszych usług korzysta bardzo szeroka grupa klientów o różnych dochodach. Zaciera się też granica między dużymi miastami a małymi miejscowościami. W każdym z nich jest popyt na nasze usługi, bo po prostu dobry i świeży wygląd oraz świetne samopoczucie to dziś bardzo istotna sprawa codziennego funkcjonowania – dodaje.
Yasumi działa na rynku kosmetycznym, wellness i spa od 2004 roku. Przez ten czas firma wprowadziła na rynek kilka marek gabinetów kosmetycznych, w których świadczone są usługi poprawiające wygląd i samopoczucie. Yasumi Instytut Zdrowia i Urody to sieć ekskluzywnych gabinetów kosmetycznych i salonów SPA inspirowanych Japonią, oferujących zabiegi m.in. z kosmetologii estetycznej, a Yasumi Epil świadczy usługi fotoepilacji i fotoodmładzania. Firma rozwija też sieć Magic Pot, gdzie klientki mogą wygładzić np. zmarszczki i cellulit oraz gabinety kosmetyczne Tanrei, które są efektem dywersyfikacji marki Yasumi. W zależności od konceptu firma oferuje osobom zainteresowanym przystąpieniem do sieci współpracę na zasadach franczyzy albo partnerstwa.
Kwota inwestycji uzależniona jest od marki, którą wybierze przyszły partner Yasumi, i może wynieść od 45 tys. zł do 200 tys. zł netto – są to pieniądze, które trzeba przeznaczyć na zakup niezbędnej aparatury i kosmetyków. – Wszystkie urządzenia i kosmetyki od samego początku są własnością inwestora. W projektach partnerskich, takich jak Yasumi Instytut Zdrowia i Urody czy Tanrei, oprócz całej wiedzy przekazujemy w pakiecie startowym zestaw urządzeń kosmetycznych oraz preparatów, a także materiały służące do wizualnej oprawy salonu. W przypadku projektów franczyzowych, np. Yasumi epil, oprócz urządzeń i kosmetyków zapewniamy również wyposażenie i meble – mówi Artur Kołecki, dyrektor ds. rozwoju sieci.
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Franczyzodawca Orient Massage i Thai Organic uruchamia Palarnię Zdrowych Kaw. Wkrótce w salonach masażu będzie można napić się prozdrowotnej kawy o dużej zawartości polifenoli i antyoksydantów.
Salony masażu Orient Massage i Thai Organic jako jedyne w Polsce połączyły masaże balijskie z dbałością o piękną skórę.
Ponad 50 nowych franczyzobiorców, sześć otwarć w jednym miesiącu – sieć Xtreme Fitness Gyms może być zadowolona z mijającego roku. A w przyszłym planuje jeszcze podkręcić tempo.
– Za pięć lat chcemy być największą siecią salonów Spa i masażu balijskiego w Europie – mówią dr Martyna Buchalska i Piotr Buchalski, właściciele Orient Massage & Thai Organic.
Wojciech Bychawski po 20 latach pracy w korporacji przeszedł na swoje. Zdecydował się na franczyzę Studia In.Time. Jak mu idzie?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Z wykształcenia nawigator statku, z zawodu pilot samolotu. Konrad Hanc godzi pracę na etacie z prowadzeniem własnego biznesu. Od roku jest franczyzobiorcą sieci Fresh Bike.
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
POPULARNE NA FORUM
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.
Zamiast etatu, własny salon urody
Jeśli tylko czuje się ktoś na siłach do rozkręcania takiego biznesu i przede wszystkim, zna się na tym to jak najbardziej.
Opinie o współpracy z Yasumi
Witam. Czy współpraca z yasumi się opłaca ? Zastanawiam się nad podjęciem współpracy. Proszę o odp.