art. spożywcze i przemysłowe

Otwieramy stoisko z e-papierosami
Liquider Store umożliwia franczyzobiorcom współpracę w trzech wariantach. Czym się różnią?

Spar odbuduje sieć?
Zakończył się spór dotyczący znaku Spar, który toczył się między Grupą Spar a Bać-Pol. Kto zdobył prawa do marki?

Spożywczy pod znanym szyldem
Około stu nowych sklepów, własnych i franczyzowych pojawiło się w ubiegłym roku w sieci Stokrotka. W 2020 spożywcza marka chce utrzymać podobne tempo otwarć.

Zarabiamy na konopiach
Sensi Hemp to sieć sklepów z wyrobami konopnymi. Jak się prowadzi biznes w tej branży?

POF chce wiedzieć, a Intermarche milczy
Polska Organizacja Franczyzodawców opublikowała na swojej stronie list otwarty do zarządu Intermarche.

Piotr i Paweł zmienia szyld
Spar Group planuje zbudować sieć 400 sklepów w ciągu pięciu lat w Polsce. Na razie przejął sklepy Piotr i Paweł, które zostaną poddane rebrandingowi.

W polskim Intermarche ostrzą szpady
W znanej sieci supermarketów spożywczych słychać szczęk oręża i wzajemne zarzuty. A pod biurem zarządu czyhają dziennikarze, którzy próbują się dowiedzieć, co czeka Intermarche.

Eurocash stawia na technologię
Grupa Eurocash uruchomiła internetową platformę typu marketplace, przeznaczoną dla małoformatowych sklepów. Skorzystają na tym także franczyzobiorcy.

Kartki z licencją na biznes
Szwedzki franczyzodawca szuka partnerów w Polsce. Jakie ma oczekiwania wobec kandydatów?

Żabka stawia na innowacje
Franczyzodawca zmienia identyfikację wizualną, wyposażenie sklepów, asortyment, ale nie tylko. Modernizację przechodzi również system franczyzowy.

Alkohol robi wrażenie
Arkadiusz Osowski rzucił pracę w korporacji i otworzył sklep z alkoholem pod szyldem Al.Capone. Czy było warto?

Górna półka w małym mieście
Na niewielkim, ale zatłoczonym rynku, lokalny przedsiębiorca wypatrzył niszę i przekonał franczyzodawcę do swojego pomysłu. Wygrali obaj.

Sklep za małe pieniądze
O rozwoju sieci sklepów Żabka opowiada Sebastian Bielawski, dyrektor departamentu rozwoju i wsparcia franczyzobiorców.

Franczyza dla komunikatywnych
Sprzedaż produktów Husse to biznes oparty na bezpośrednich relacjach. Kto najlepiej sprawdzi się w roli franczyzobiorcy marki?

Biznes z procentami
Franczyzodawca sklepów z alkoholem Al. Capone uważa, że branżę czekają problemy. Czy da się je rozwiązać?

Postawiłem na rozpoznawalną markę
– Gdy otwierałem sklep Żabki, miałem pewność, że klienci znają markę, wiedzą, czego się spodziewać. A to ważne w tym biznesie – mówi Rafał Kowal, franczyzobiorca Żabki.

Zysk z automatu
Automaty vendingowe z farmaceutycznym asortymentem to pomysł na biznes pod marką Pharmashop24. Jak na tym zarabiać?

Interes dla smakoszy sera
Właściciel holenderskiej marki Kraina Serów chce zbudować franczyzową sieć sklepów w Polsce. Na start franczyzobiorcy wystarczy 45 tys. zł.

Do sklepu po paczkę
Żabka zapowiedziała rozwój usługi odbioru i nadawania paczek w swoich sklepach. Ma ona przyciągnąć klientów i zwiększyć przychody franczyzobiorców.

Aplikacja policzy zyski
Żabka stworzyła dla franczyzobiorców aplikację mobilną, która ułatwia zarządzanie sklepem. I planuje wprowadzić kolejne udogodnienia.
ZOBACZ W KATALOGU

























