art. spożywcze i przemysłowe

art. spożywcze i przemysłowe | 30.09.2023

Inwestycja ze wsparciem

Wrażliwość na potrzeby rynku to umiejętność niezbędna w biznesie. Obserwacja zachowania klientów i elastyczne podejście do zmian powinno stanowić kluczowy element polityki rozwoju firmy.

art. spożywcze i przemysłowe | 04.09.2023

Stabilny biznes

– Średni czas obecności w naszej sieci wynosi aż 17 lat – mówi Bartłomiej Tarłowski, menedżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej Intermarché i Bricomarché.

art. spożywcze i przemysłowe | 31.08.2023

Doświadczony franczyzobiorca

Kamil Smętek prowadzi własny biznes już 15 lat. Zaczynał od kierowania piekarnią, ale po latach postanowił zdywersyfikować działalność. Ze względu na podobieństwo wybrał branżę spożywczą i model franczyzowy Stokrotki. W czerwcu otworzył trzeci sklep.

art. spożywcze i przemysłowe | 24.08.2023

Zmiana pokoleniowa

Aż 80 proc. sklepów Intermarché to biznes rodzinny. Wiele z nich właśnie wchodzi w fazę sukcesji. Jaki scenariusz wybiorą?

art. spożywcze i przemysłowe | 30.07.2023

Z dużym możemy więcej

Marcin i Jolanta Kwietniowie rozpoczęli przygodę z własnym biznesem od otwarcia marketu. Teraz rozwijają go razem ze Stokrotką. Do pierwszej placówki pod szyldem sieci dołączyła już kolejna, a w planach są następne Stokrotki.

art. spożywcze i przemysłowe | 15.07.2023

Najpierw klient, następnie franczyzobiorca

Jacek Gibasiewicz najpierw był klientem Husse. Jakość produktów oraz forma obsługi tak mu przypadły do gustu, że postanowił zostać franczyzobiorcą marki.

art. spożywcze i przemysłowe | 01.07.2023

Biznes dla przedsiębiorczych

Sklepy pod szyldem Żabka prowadzi już ponad 240 obcokrajowców. Jedną z nich jest Saiko Yelyzaveta.

art. spożywcze i przemysłowe | 28.06.2023

Pomysł na biznes w trudnych czasach

Sieć Stokrotka wspiera finansowo nowych franczyzobiorców. Zastrzyk gotówki od centrali, wspomagający otwarcie sklepu może być naprawdę bardzo duży.

art. spożywcze i przemysłowe | 22.06.2023

Żabka: skrócimy cykl dostaw

Żabka otwiera nowe centrum logistyczne pod Radzyminem na Mazowszu i obiecuje franczyzobiorcom częstsze i lepiej skompletowane dostawy do sklepów.

art. spożywcze i przemysłowe | 10.05.2023

Eurocash stawia na technologię

Grupa rozwija cyfrowe narzędzia, które umożliwiają sprawniejsze zrządzanie sklepami i składanie zamówień. Jak sobie radzą należące do niej sieci?

art. spożywcze i przemysłowe | 27.04.2023

Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

O tym, jak Żabka tworzy sklepy na miarę każdego franczyzobiorcy, wie Paweł Błachowicz, franczyzobiorca marki. Przedsiębiorca, który zmaga się z niepełnosprawnością ruchową prowadzi dwie placówki pod zielonym szyldem.

art. spożywcze i przemysłowe | 31.03.2023

Franczyza sklepów spożywczych – przegląd sprawdzonych pomysłów na biznes

Produkty spożywcze sprzedają się bez względu na sytuację gospodarczą. Jak otworzyć i prowadzić sklep, który je oferuje?

art. spożywcze i przemysłowe | 25.03.2023

Franczyza od Oskroby

– Rosnące koszty, szczególnie energii, powodują, że prowadzenie piekarni nie jest łatwe. Jednak sprzedaż nam rośnie – mówi Karol Gwardys, menedżer ds. sprzedaży w Piekarni Oskroba.

art. spożywcze i przemysłowe | 15.03.2023

Sklep z alkoholem we franczyzie – przegląd sprawdzonych pomysłów na biznes

Spożycie alkoholu w Polsce rośnie rok do roku. Wygląda na to, że sklepom monopolowym nie powinno brakować klientów. Jak otworzyć taki biznes?

art. spożywcze i przemysłowe | 06.03.2023

Nowy program Żabki dla franczyzobiorców

Franczyzodawca przygotował program dodatkowego wsparcia dla osób, które do końca marca zdecydują się przystąpić do sieci.

art. spożywcze i przemysłowe | 27.02.2023

Biznes, któremu nie brakuje klientów

Cortez chce otworzyć co najmniej 40 nowych sklepów w 2023 roku. Ile trzeba zainwestować w placówkę marki?

art. spożywcze i przemysłowe | 20.02.2023

Stabilny biznes

Franczyzobiorca Carrefoura zamienił restaurację na sklep spożywczy. Po pół roku współpracy myśli o otwarciu kolejnego.

art. spożywcze i przemysłowe | 09.02.2023

Mobilne zakupy w dobie inflacji

W mniejszych miejscowościach konsumenci ograniczają zakupy spożywcze do najpotrzebniejszych produktów. Jak sobie radzą sklepy ABC na kołach?

art. spożywcze i przemysłowe | 06.02.2023

Inwestycja w sklep spożywczy

– Czas spowolnienia to najlepszy moment na inwestycje. A branża spożywcza nadaje się do tego najlepiej – mówi Iwona Pawleczyk, prezes Intermarché.

art. spożywcze i przemysłowe | 06.02.2023

Biznes z pasją

Jakub Andruszkiewicz prowadzi trzy punkty pod szyldem Dr Konopny. Jak idzie mu biznes?

1
3
4
5
następna  
ostatnia