Japanos

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Nasza historia

Mistrzyni smaku Kana Hashimoto przybyła do Rumunii mając zaledwie 18 lat z zamiłowaniem do japońskiej sztuki kulinarnej. Po ponad 20-letnie doświadczeniu w prowadzeniu japońskich restauracji skupiła się na celu, jakim było stworzenie restauracji, która oferuje klientom autentyczne japońskie jedzenie, przy użyciu składników zgodnych z jej dziedzictwem, ale jednocześnie zachowując nowoczesność, modę i przystępną cenę.

Stworzyła dania, które dostarczą naszym gościom niezapomnianych wrażeń, które przyniosą prawdziwy smak Japonii.

Nasza marka

Jesteśmy nowoczesną marką, która czerpie z autentyczności Japonii i sztuki robienia sushi i przenosi ją na dzisiejszy rynek. Pomysł polegał na stworzeniu wspaniałego doświadczenia restauracyjnego i bardzo silnej obecności w internecie, biorąc pod uwagę potrzeby naszych klientów wynikające ze zrównoważonego stylu życia. Tak powstał Japanos: Bento Sushi Ramen.

Poszukujemy master franczyzobiorcy lub przedstawiciela regionalnego.

JEDNOSTKI WŁASNE

Rumunia - 4 punkty sprzedaży + kuchnia centralna obsługująca dostawy

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

  • Algeria - 4 punkty sprzedaży + kuchnia centralna obsługująca dostawy
  • Malta - 6 puktów sprzedaży + kuchnia centralna obsługująca dostawy
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • plan aranżacji restauracji Japanos,
  • materiały użyte do aranżacji przestrzeni restauracji,
  • elementy identyfikacji wizualnej restauracji Japanos,
  • kolorystyka zastosowana zarówno w aranżacji przestrzeni, jak i w wyposażeniu restauracji,
  • użyte surowce,
  • autorskie receptury stosowane w restauracjach japońskich,
  • procesy produkcyjne specyficzne dla restauracji Japanos,
  • plan aranżacji japońskiej kuchni wraz ze sprzętem i specyficznymi naczyniami,
  • wstępne szkolenie personelu, szefów kuchni i kierownictwa,
  • ciągłe szkolenie szefów kuchni
  • własny plan utrzymania czystości w punkcie sprzedaży i w kuchni centralnej Japonos,
  • plan marketingowy Japanos, offline i online,
  • podręcznik operacyjny Japanos,
  • ciągły rozwój i innowacje systemu Japanos.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • Kuchnia centralna – 50.000 euro,
  • Wyposażenie punktu sprzedaży (restauracji) – 15.000 euro,
  • Marketing na otwarcie – 5.000 euro,
  • Samochód chłodniczy – 15,000 euro.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Od franczyzobiorców oczekujemy:

  • doświadczenia w zakresie prowadzenia własnej firmy lub zatrudnienia doświadczonego menedżera;
  • posiadać niezbędny kapitał umożliwiający uruchomienie kuchni centralnel i punktów sprzedaży;
  • ukończenia programu szkoleniowego;
  • przestrzegania wewnętrznych procedur firmy.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Japanos Friends SRL

Str Frederic Chopin 10-12 , sector 2, Bucharest, Rumunia

+40 784 530 535

cristina@japanos.ro

japanos.ro

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Cristina El Majzoub

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Japanos.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma Japanos Friends SRL (Str Frederic Chopin 10-12 , sector 2, Bucharest, Rumunia). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Japanos oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie japanos.ro.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.

Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.