Sushi Kushi

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sushi Kushi to nowe podejście do kuchni japońskiej, które łączy w sobie elegancję z niezobowiązującym luzem oferując sushi i inne dania kuchni japońskiej zarówno w stylowo urządzonych, klimatycznych lokalach, jak i w wygodnej i szybkiej formule dostaw do klienta.
W ten sposób stworzyliśmy rozpoznawalną markę, w oparciu o którą powstała dynamicznie rozwijająca się sieć lokali franczyzowych. Wszystkie oferują gościom przygotowywane ręcznie, wyłącznie ze świeżych składników najwyższej jakości, zdrowe i smaczne hosomaki, futomaki, uramaki i nigiri. Na stoły naszych gości trafiają również startery, sałatki i najpopularniejsze azjatyckie zupy.
Naszą mocną stroną jest sprawny system realizacji dostaw do klienta. Obok tradycyjnych zamówień telefonicznych stworzyliśmy prosty i przejrzysty system on-line umożliwiający składanie zamówień i opłacanie ich za pośrednictwem naszej strony internetowej. Pozwala to naszym klientom dokładnie zapoznać się z ofertą naszych lokali i stymuluje sprzedaż produktów.
Obsługujemy również klientów biznesowych i sklepy oferując gotowe zestawy naszych najlepszych produktów. Stół pełen sushi może być oryginalną atrakcją przyjęcia, imprezy urodzinowej, wieczoru kawalerskiego lub panieńskiego, wesela, konferencji czy spotkania ze znajomymi. Zajmujemy się nie tylko przygotowaniem jedzenia, ale również jego atrakcyjną ekspozycją. Bambusowo-granitowe bufety w stylu japońskim, pokazy live cooking, a to wszystko w towarzystwie toastów wzniesionych japońskim winem.
Dywersyfikacja działalności lokali naszej sieci pozwala nam i naszym Franczyzbiorcom na elastyczne dostosowanie się do potrzeb wymagającego rynku. Franczyza Sushi Kushi jest gwarancją współpracy z silnym partnerem o wieloletnim doświadczeniu w gastronomii.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
25
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Na każdym etapie współpracy z naszą firmą będziesz mógł liczyć na pomoc naszych doradców - zarówno w zakresie koordynacji inwestycji jak i zarządzania placówką sieci. Pomożemy ci przygotować lokal do otwarcia, wyjaśnimy zawiłe przepisy sanitarne, polecimy dostawców sprzętu i wyposażenia, przeszkolimy pracowników, nauczymy procedur codziennego zarządzania lokalem i podpowiemy jak uniknąć ewentualnych błędów i pomyłek. Kiedy już otworzysz swój lokal Sushi Kushi będziemy pomagać ci skutecznie i efektywnie nim zarządzać, podpowiemy jak zwiększać sprzedaż i otwierać nowe kanały dystrybucji produktów z oferty sushi baru.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Szacowana kwota inwestycji jest zależna od wybranego modelu biznesowego.
- Kwota minimalna pozwalająca na otwarcie lokalu to 120 tys. zł netto
- Wstępna opłata franczyzowa wynosi 30 tys. zł netto (wliczona we wcześniej podaną kwotę minimalną)
- Bieżąca opłata franczyzowa jest stała i wynosi 5.5%.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Aby rozpocząć współpracę franczyzową z naszą firmą musisz posiadać kapitał niezbędny do pokrycia kosztów inwestycji związanej z uruchomieniem placówki sieci i uiszczeniem opłat franczyzowych. Musisz także dysponować lokalem, w którym prowadzona będzie twoja placówka Sushi Kushi. Lokal może być wynajmowany, musi mieć powierzchnię minimum 50m2 i być przystosowany do prowadzenia w nim działalności gastronomicznej. W przypadku braku lokalu, jako firma, pomagamy znaleźć taki, który spełnia warunki oraz wspieramy na etapie adaptacji go do naszych potrzeb.
Od naszych Franczyzobiorców oczekujemy przede wszystkim zaangażowania, dobrej organizacji pracy i rozumienia zasad współpracy franczyzowej. Mile widziane jest też doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Shiva Andrzej Pelc-Gonera
rynek Nowosolna 4, 90-701 Łódź
518 964 420
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Olivier Ficiński
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Shiva Andrzej Pelc-Gonera (rynek Nowosolna 4, 90-701 Łódź). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Sushi Kushi oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie sushikushi.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Franczyza, zwłaszcza w stabilnych i rozwijających się konceptach gastronomicznych, może znacząco zwiększyć szanse powodzenia – mówi Andrzej Pelc-Gonera, CEO Sushi Kushi.
Jaki biznes ma szansę powodzenia w obecnych realiach rynkowych? Dowiedz się z nowego numeru magazynu "Własny Biznes FRANCHISING".
Otwierając kilka marek gastronomicznych pod jednym dachem można sporo zaoszczędzić na inwestycji. Taką możliwość daje franczyzodawca Sushi Kushi, Ramen Shop i Kiss Kimchi.
Franczyzodawca Sushi Kushi i Ramen Shop uruchamia nowy koncept franczyzowy. Lokale Kiss Kimchi będą serwować kuchnię koreańską.
W co zainwestować, aby dobrze zarobić – to pytanie nurtuje wielu z nas. Na jakie zarobki mamy szansę we franczyzie?

Berlin Döner Kebap rozwija nowy format lokali, z niższą kwotą inwestycji.
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.
Rex Concepts, masterfranczyzobiorca marki Burger King, w tym roku planuje otworzyć w Polsce cztery lokale z tym szyldem. Czy indywidualni franczyzobiorcy będą mogli skorzystać z licencji na biznes Burger Kinga?
W trakcie wieloletniej stagnacji w obszarze stricte ofert franczyzowych na polskim rynku franczyzowym w segmencie gastronomicznym, postanowiliśmy dokładnie zrewidować naszą ofertę.
Carat Kebab systematycznie otwiera nowe lokale. Często łączą pod jednym dachem kilka marek tego samego franczyzodawcy.

– Na Targi Franczyza mamy dla franczyzobiorców specjalną promocję – zapowiada Kamil Woźniak, franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak.
Sushi Story do końca roku chce rozbudować sieć we wszystkich dużych miastach. Franczyzobiorców będzie szukać m.in. na Targach Franczyza, 13-14 marca.
Maxipizza szuka franczyzobiorców już w średniej wielkości miastach. Oprócz sieci pizzerii rozwija też drugi, oryginalny koncept.
Chinkalnia dopina umowy najmu na kolejne własne restauracje, ale nie rezygnuje też z rozwoju we franczyzie. Franczyzowy lokal marka otworzyła nawet na Cyprze.
Sahar Kebab chce rozwinąć sieć swoich przyczep gastronomicznych w całej Polsce. Czym się wyróżnia na tle konkurencji?
Sweet Gallery utrzymuje szybkie tempo rozwoju. W bieżącym roku planuje ok. 450 nowych otwarć.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Bank, pośrednictwo, ubezpieczenia – sprawdzamy, czy warto wejść do gry i prowadzić własny biznes pod znaną marką z branży finansowej.
Zostań właścicielem siłowni Fit+, otwórz escape room, zajmij się kuroterapią albo organizacją ślubów. Zobacz, ile trzeba zainwestować w takie biznesy.
Chcesz wejść we franczyzę? Dowiedz się, jak ocenić system, o co zapytać franczyzodawcę i jak uniknąć błędów na starcie współpracy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.