Donuterie
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Istotą Donuterie jest dzielenie się w spokoju słodkościami po jednym kęsie z przyjaciółmi i rodziną.
Pierwszy sklep Donuterie otworzyliśmy w 2014 roku w Târgu Mureş. Zawsze chcieliśmy mieć miejsce pracy, które byłoby dla nas wartościowe, a to stanowiłoby dla nas wyzwanie, by być coraz lepszymi. Przez wiele miesięcy testowaliśmy w kuchni przepisy, różne składniki i różne dodatki, aż pewnego dnia otrzymaliśmy to, czego chcieliśmy: ciasto francuskie, kremowe wnętrze i niepowtarzalny smak. Teraz eksperymentujemy z polewami, nadzieniami, lukrami, mieszankami do ciasta, sezonowymi przepisami i posypką. Klienci mogą zamówić donaty lub mini-donaty, jeżeli chcą sprawić komuś ogromną radość. W sklepach można też znaleźć wybór własnych napojów (ouch-hot! lub oooh-cold!).
Donuterie to miejsce dla przyjaciół i ich szaleństw; to deser obok kawy, dobra część początku, środka i końca dnia, powód publikowania postów, umieszczania na Instagramie, robienia zdjęć i robienia idealnego selfie. Donaty z Donuterie są takie jak Ty: chętne do wzrostu, ambitne na więcej śmietanki i gotowe do działania!
Może to naiwne, ale wierzymy w szczęśliwe słodkie, niekończące się możliwości rozwoju. Stworzyliśmy pierwszy prawdziwy sklep z donatami na rynku rumuńskim. Jesteśmy pionierami tej niszy rynkowej i oparciem dla wszystkich lokalnych miłośników donatów. Funkcjonujemy w lokalizacjach miejskich, w centrach handlowych, a także mamy sklepy produkcyjne lub lokalizacje oddalone od centrów miast. Nastolatki uwielbiają nasze produkty, ale lubią je również kochający przyjemności dorośli, kochający życie dziadkowie, fajni wujkowie, wspaniałe ciotki, kochane dzieci i oczywiście niesamowici rodzice.
JEDNOSTKI WŁASNE
17 w Rumunii
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
6 we Francji, 4 w Belgii i 1 w Wielkiej Brytanii
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyzobiorca otrzyma:
- pomoc w wyborze lokalizacji i projektowaniu lokalu;
- instrukcja obsługi, w skład której wchodzą: podręcznik kierownika, podręcznik pracownika, podręcznik franczyzowy;
- podręcznik dotyczący brandingu i procedur marketingowych;
- bieżące wsparcie w zarządzaniu;
- system audytów;
- oprogramowanie obsługujące sprzedaż, produkcję, planowanie i analizę danych, administrację;
- szkolenie przed otwarciem i w trakcie współpracy;
- wskazówki dotyczące przepisów;
- dostęp do know-how w zakresie zarządzania firmą;
- możliwość zakupów u naszychj sieciowych dostawców.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Według naszych doświadczeń wielkość inwestycji zawiera się w przedziale 35-45 tys. euro w zależności od powierzchni lokalu i czy jest dostępna powierzcnia na której mozna ustawić stoliki kawiarniane (inwestycja obejmuje wszystkie koszty związane z wyposażeniem i uruchomieniem).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Doświadczenie w HORECA (hotele / restauracje / kawiarnie) nie jest wymagane, ale franczyzobiorca powinien realizować plan ekspansji w swoim mieście w zależności od jego potencjału.
- Znajomość lokalnego rynku i nawyków zakupowych jest zaletą.
- Typ lokalizacji: centra handlowe lub cukiernie uliczne w strefach z dużym ruchem pieszych.
- Franczyzobiorca musi cechować się przedsiębiorczością, mieć umijętności zarządzania zespołem i zdolności organizacyjne oraz być zorientowanym na klienta.
- W tej działalnośći wymagane jest pełne zaangażowanie w codzienne zarządzanie biznesem.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Donuterie SRL
Rumunia, Cluj-Napoca, Baciului, No. 80
+40 740 247 722
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dan Gabriel Olteanu (jęz. angielski)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Donuterie SRL (Rumunia, Cluj-Napoca, Baciului, No. 80). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Donuterie oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie donuterie.online.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
– Nasza unikalność przyciąga klientów – mówi Orest Zahrodskyy, franchise manager Lviv Croissants.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
Wendy's, międzynarodowa sieć restauracji szybkiej obsługi z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, ogłosiła niedawno plany ekspansji na kilka rynków europejskich, które obejmują także Polskę.
Co drugi przedsiębiorca decydujący się na franczyzę Fit Cake wybiera tę markę jako swój pierwszy krok w biznesie. Dlaczego?
Był jednym z pierwszych franczyzobiorców McDonald's w Polsce. Kiedy otwierał swoją pierwszą restaurację, nie spodziewał się, że zwiąże się z marką na kolejne 30 lat.
Ile może zarobić franczyzobiorca, prowadząc jeden punkt Bafra Kebab?
– To, że wchodzicie we franczyzę, nie jest gwarancją sukcesu. Gwarancją sukcesu jesteście wy – mówi Wojciech Goduński, twórca kanału Kopalnia Sukcesu.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.