Hotdogzna

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Hotdogna to pierwsza sieć autorskich punktów sprzedaży hot dogów w Ukrainie. Codziennie zmieniamy ideę znanej i na pierwszy rzut oka zrozumiałej potrawy. Każdy z naszych hot dogów jest wyzwaniem dla stereotypów na temat tego, czym może być street food. Jesteśmy bezkompromisowi w obsłudze i jakości każdego wydanego zamówienia. Każdego dnia kwestionujemy stare wyobrażenia o tym, jak powinna wyglądać usługa. Nasza sieć to nie street food z banalną przekąską. Jesteśmy pamiętani, klienci wracają do nas.
"Przywróćmy ludzkości wiarę w hot dogi, a inwestorom wiarę w street food"
JEDNOSTKI WŁASNE
8 w Ukrainie
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
3 w Ukrainie
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Food truck
- Towary i składniki
- Szkolenie franczyzowe
- Szkolenie dla pracowników
- Wsparcie
- Zarządzanie finansami
- Receptury (normy)
- Plan marketingowy
- Marketing w social mediach
- Design (centrum handlowe / mini gastronomia)
- Zdalny nadzór (audyty)
- Społeczność (spotkania franczyzobiorców, wymiana doświadczeń)
- System doboru i oceny personelu
- Analiza konkurencji
- Wsparcie w zakresie wyboru lokalizacji
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Inwestycja od 19 tys. USD (ok. 84 tys. zł)
- Oczekiwany okres zrotu to 12-14 miesięcy
- Średni miesięczny zysk netto na poziomie 1 tys. USD (ok. 4,4 tys. zł)
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Młodzi przedsiębiorcy, którzy chcą założyć swój pierwszy biznes
- Franczyzobiorcy innych systemów szukający dywersyfikacji
- Osoby chcące samemu prowadzić biznes
- Nie jest wymagane doświadczynie biznesowe
- Szkolimy franczyzobiorców od postaw
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
FOP Emeliyanova Violetta Pavlovna
Odessa, Ukraine
+380 97 868 9785
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Daniil Krokus (po angielsku lub ukraińsku)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma FOP Emeliyanova Violetta Pavlovna (Odessa, Ukraine). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Hotdogzna oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie project4837465.tilda.ws.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Rex Concepts, masterfranczyzobiorca marki Burger King, w tym roku planuje otworzyć w Polsce cztery lokale z tym szyldem. Czy indywidualni franczyzobiorcy będą mogli skorzystać z licencji na biznes Burger Kinga?
W trakcie wieloletniej stagnacji w obszarze stricte ofert franczyzowych na polskim rynku franczyzowym w segmencie gastronomicznym, postanowiliśmy dokładnie zrewidować naszą ofertę.
Carat Kebab systematycznie otwiera nowe lokale. Często łączą pod jednym dachem kilka marek tego samego franczyzodawcy.
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.
– Na Targi Franczyza mamy dla franczyzobiorców specjalną promocję – zapowiada Kamil Woźniak, franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak.

Sushi Story do końca roku chce rozbudować sieć we wszystkich dużych miastach. Franczyzobiorców będzie szukać m.in. na Targach Franczyza, 13-14 marca.
Maxipizza szuka franczyzobiorców już w średniej wielkości miastach. Oprócz sieci pizzerii rozwija też drugi, oryginalny koncept.
Chinkalnia dopina umowy najmu na kolejne własne restauracje, ale nie rezygnuje też z rozwoju we franczyzie. Franczyzowy lokal marka otworzyła nawet na Cyprze.
Sahar Kebab chce rozwinąć sieć swoich przyczep gastronomicznych w całej Polsce. Czym się wyróżnia na tle konkurencji?
Sweet Gallery utrzymuje szybkie tempo rozwoju. W bieżącym roku planuje ok. 450 nowych otwarć.
Koncept Langos rozwija sieć foodtrucków z węgierskimi langoszami. Czy da się na tym zarobić?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.