Mniami Ice Cream

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
FRANCZYZA MNIAMI ICE CREAM - Sprawdzony pomysł na Twój własny biznes!
JEDYNY W POLSCE FRANCZYZOWY KONCEPT LODOWY łączący dwa najchętniej kupowane rodzaje lodów - Nieśmiertelne lody świderki i bardzo pożądane lody rzemieślnicze w jednym punkcie!
Oferta limitowana dla Ciebie, czyli BIZNES BEZ WKŁADU WŁASNEGO! Nie potrzebujesz pieniędzy by zacząć zarabiać!
Zapytaj o szczegóły +48 530 377 527 / franczyza@dolcisapori.pl
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
SEZON NA BIZNES bez zobowiązań!
- Zarabiaj nawet 20 tys. zł na rękę
- Zyskaj w pełni wyposażony, mobilny i ergonomiczny punkt sprzedaży
- Znajdujemy dla Ciebie dochodowe lokalizacje
- Zapewniamy kompleksowe wsparcie na każdym etapie Twojego biznesu
Franczyza MNIAMI ICE CREAM gwarantuje:
- w pełni wyposażony mobilny punkt sprzedaży
- wsparcie logistyczne
- gotową lokalizację
- zatowarowanie i wysoką jakość produktów
- pomoc w finansowaniu
- know-how i kompleksowe szkolenia
- wsparcie marketingowe
- dedykowanego opiekuna na każdym etapie Twojego biznesu
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Czego oczekujemy od franczyzobiorców MNIAMI ICE CREAM?
- Gotowości do prowadzenia działalności gospodarczej
- Zaangażowania i motywacji do działania
- Niewielkiego kapitału początkowego – 25 tys. netto
- Przedsiębiorczości
- Zaangażowania i otwartości na szkolenia
Reszty nauczymy Cię my!
Tylko 7 kroków dzieli Cię od Twojego biznesu!
- Wypełnienie formularza na stronie
- Spotkanie i zapoznanie z MNIAMI ICE CREAM
- Podpisanie umowy
- Wybór lokalizacji
- Szkolenie praktyczne i teoretyczne
- Transport i montaż
- Oficjalnie przekazanie kluczy i START Twojego biznesu
Sprawdź ile możesz zarobić dzięki franczyzie MNIAMI ICE CREAM Pobierz pierwszy w historii raport z kasy fiskalnej z punktu franczyzobiorcy https://franczyzaicecream.pl/
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Dolci Sapori Sp. z o.o.
ul. Ogrodnicza 72, 05-082 Nowe Babice
+48 530 377 527
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Maciej Tkacz Sales Manager
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Dolci Sapori Sp. z o.o. (ul. Ogrodnicza 72, 05-082 Nowe Babice). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Mniami Ice Cream oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyzaicecream.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Franczyzodawca AM AM Kebab zapewnia, że na start w tym biznesie nie potrzeba dużych pieniędzy. A ile można zarobić?
– Wszystkie rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami opieramy m.in. na analizie rynkowej i potencjale sprzedażowym danego miejsca – mówi Rafał Piasecki z Da Grasso.
New York Hot Dog wchodzi w nowe lokalizacje i ma nowe pomysły na kolejny sezon.
– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.
Salsiccia ma już trzy lokale własne w Warszawie. Teraz startuje z franczyzą.

We franczyzowe pizzerie Da Grasso zainwestowało prawie 200 franczyzobiorców i norweski koncern Orkla. Co zobaczyli w tym biznesie? Rozmawiamy z Magdaleną Piróg, prezes zarządu sieci Da Grasso.
Wystarczy 15 tys. zł wkładu własnego, aby otworzyć biznes pod marką Bafra Kebab. Punkt z kebabem można otworzyć nawet w miejscowości liczącej 5 tys. mieszkańców, gdzie jest mała konkurencja. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
W niecałe dwa lata Marcin Winkel otworzył cztery lokale Sushi Kushi i Ramen Shop.
Ofertę The Burgers można dołączyć do już działającej restauracji lub uruchomić pod tą marką samodzielny lokal.
Carat Kebab to nowa marka franczyzowa w segmencie kebabowni. Czym chce się wyróżnić na rynku?
Japoński rosół robi furorę na rynku, a co za tym idzie, przybywa też restauracji serwujących ramen. Czy jest jeszcze miejsce na kolejne?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.