Mniami Ice Cream
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
FRANCZYZA MNIAMI ICE CREAM - Sprawdzony pomysł na Twój własny biznes!
JEDYNY W POLSCE FRANCZYZOWY KONCEPT LODOWY łączący dwa najchętniej kupowane rodzaje lodów - Nieśmiertelne lody świderki i bardzo pożądane lody rzemieślnicze w jednym punkcie!
Oferta limitowana dla Ciebie, czyli BIZNES BEZ WKŁADU WŁASNEGO! Nie potrzebujesz pieniędzy by zacząć zarabiać!
Zapytaj o szczegóły +48 530 377 527 / franczyza@dolcisapori.pl
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
SEZON NA BIZNES bez zobowiązań!
- Zarabiaj nawet 20 tys. zł na rękę
- Zyskaj w pełni wyposażony, mobilny i ergonomiczny punkt sprzedaży
- Znajdujemy dla Ciebie dochodowe lokalizacje
- Zapewniamy kompleksowe wsparcie na każdym etapie Twojego biznesu
Franczyza MNIAMI ICE CREAM gwarantuje:
- w pełni wyposażony mobilny punkt sprzedaży
- wsparcie logistyczne
- gotową lokalizację
- zatowarowanie i wysoką jakość produktów
- pomoc w finansowaniu
- know-how i kompleksowe szkolenia
- wsparcie marketingowe
- dedykowanego opiekuna na każdym etapie Twojego biznesu
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Czego oczekujemy od franczyzobiorców MNIAMI ICE CREAM?
- Gotowości do prowadzenia działalności gospodarczej
- Zaangażowania i motywacji do działania
- Niewielkiego kapitału początkowego – 25 tys. netto
- Przedsiębiorczości
- Zaangażowania i otwartości na szkolenia
Reszty nauczymy Cię my!
Tylko 7 kroków dzieli Cię od Twojego biznesu!
- Wypełnienie formularza na stronie
- Spotkanie i zapoznanie z MNIAMI ICE CREAM
- Podpisanie umowy
- Wybór lokalizacji
- Szkolenie praktyczne i teoretyczne
- Transport i montaż
- Oficjalnie przekazanie kluczy i START Twojego biznesu
Sprawdź ile możesz zarobić dzięki franczyzie MNIAMI ICE CREAM Pobierz pierwszy w historii raport z kasy fiskalnej z punktu franczyzobiorcy https://franczyzaicecream.pl/
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Dolci Sapori Sp. z o.o.
ul. Ogrodnicza 72, 05-082 Nowe Babice
+48 530 377 527
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Maciej Tkacz Sales Manager
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Dolci Sapori Sp. z o.o. (ul. Ogrodnicza 72, 05-082 Nowe Babice). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Mniami Ice Cream oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyzaicecream.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Styczniowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
Statystyczny Kowalski zjada 5 l lodów rocznie. A pewnie mógłby nawet czterokrotnie więcej, jak np. przeciętny Amerykanin. Branża lodowa ma więc spory potencjał. Jak otworzyć lodowy biznes?
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
Wendy's, międzynarodowa sieć restauracji szybkiej obsługi z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, ogłosiła niedawno plany ekspansji na kilka rynków europejskich, które obejmują także Polskę.
Co drugi przedsiębiorca decydujący się na franczyzę Fit Cake wybiera tę markę jako swój pierwszy krok w biznesie. Dlaczego?
Był jednym z pierwszych franczyzobiorców McDonald's w Polsce. Kiedy otwierał swoją pierwszą restaurację, nie spodziewał się, że zwiąże się z marką na kolejne 30 lat.
Ile może zarobić franczyzobiorca, prowadząc jeden punkt Bafra Kebab?
– To, że wchodzicie we franczyzę, nie jest gwarancją sukcesu. Gwarancją sukcesu jesteście wy – mówi Wojciech Goduński, twórca kanału Kopalnia Sukcesu.
– Nie podejmujemy współpracy z każdym zainteresowanym, musimy mieć poczucie dużego prawdopodobieństwa, że partner sobie poradzi – mówi Daniel Kucharski, prezes spółki Pijalnie Czekolady.
Otwierając kilka marek gastronomicznych pod jednym dachem można sporo zaoszczędzić na inwestycji. Taką możliwość daje franczyzodawca Sushi Kushi, Ramen Shop i Kiss Kimchi.
Zarabiaj z nami od 40 do 70 tys. zł miesięcznie, tworząc sieć gastronomiczną. Zachęcamy do zapoznania się z obrotami lokali oraz zasięgami w social mediach.
Cukrem i Solą w lipcu otworzyło trzy nowe lokalizacje. Większość punktów marki działa w formacie przyczep gastronomicznych.
Czy na serwowaniu wina można zrobić biznes? Właściciele Subtilité Wine & Bar przekonują, że tak. Swoim sprawdzonym pomysłem na biznes postanowili podzielić z franczyzobiorcami.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.