Le Pain Quotidien

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
"Le Pain Quotidieni” to renomowana grupa piekarniczo-restauracyjna założona w 1990 roku przez Alaina Coumonta w Brukseli, w Belgii.
Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
Le Pain Quotidien, po francusku „chleb powszedni”.
W ciągu ostatnich trzech dekad Le Pain Quotidien rozrosła się do ponad 250 lokalizacji w ponad 27 krajach na pięciu kontynentach.
JEDNOSTKI WŁASNE
- Belgia: 22
- Holandia: 5
- Francja: 3
- Wielka Brytania: 1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
212
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyzobiorca przed otwarciem lokalu ma zapewnione:
- Analiza rynku, proces prawny i due diligence;
- Planowanie strategiczne, modelowanie biznesowe, budżet;
- Zarządzanie ryzykiem i dostosowanie procesów;
- Konfiguracja łańcucha dostaw, logistyki i zakładu produkcyjnego;
- Wizyta rozpoznawcza w Belgii;
- Wsparcie w zakresie projektowania i aranżacji piekarni.
Podczas otwarcia placówki:
- Wizyty w terenie;
- Wdrożenie i szkolenie związane z pełnioną funkcją;
- Wsparcie w zakresie jakości i standardów marki;
- Wsparcie w codziennym zarządzaniu;
- Wsparcie operacyjne.
Po otwarciu biznesu:
- Wsparcie i nadzór nad standardami marki;
- Kwartalny przegląd wyników;
- Wsparcie rozwoju rynku;
- Coaching.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
W zależności od partnera i umowy:
Master franczyza:
>750 000 EUR (w tym opłata za umowę master franczyzy, opłata za otwarcie pierwszego sklepu i koszt otwarcia restauracji dla jednej lokalizacji i przygotowania produkcji)
Multi-Unit:
250- 500 000 EUR (w tym opłata za otwarcie pierwszego sklepu i koszt otwarcia restauracji dla każdej restauracji)
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Poszukujemy zaangażowanych partnerów do rozwoju naszej marki, niezależnie od tego, czy jest to
nowy kraj, region w ramach istniejącego rynku lub pojedyncza piekarnia.
Nasi odnoszący sukcesy partnerzy franczyzowi zazwyczaj posiadają:
- Doświadczenie w branży F&B
- Kapitał na inwestycję
- Są gotowi na długoterminowe zaangażowani
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Le Pain Quotidien
Avenue du Port 86C Unit 103B, 1000 Bruksela
+32 485 755 121
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Kevin Sluyter
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Le Pain Quotidien (Avenue du Port 86C Unit 103B, 1000 Bruksela). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Le Pain Quotidien oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie lepainquotidien.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.
– Na Targi Franczyza mamy dla franczyzobiorców specjalną promocję – zapowiada Kamil Woźniak, franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak.
Sushi Story do końca roku chce rozbudować sieć we wszystkich dużych miastach. Franczyzobiorców będzie szukać m.in. na Targach Franczyza, 13-14 marca.
Maxipizza szuka franczyzobiorców już w średniej wielkości miastach. Oprócz sieci pizzerii rozwija też drugi, oryginalny koncept.
Chinkalnia dopina umowy najmu na kolejne własne restauracje, ale nie rezygnuje też z rozwoju we franczyzie. Franczyzowy lokal marka otworzyła nawet na Cyprze.

Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Chcesz mieć własny biznes? Myślisz o zakupie franczyzy, a rodzina przestrzega Cię, abyś zbyt wiele nie ryzykował? Sprawdź więc, czy poradzisz sobie z prowadzeniem firmy franczyzowej.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Skoro przyjdzie nam prowadzić własny biznes na zasadzie franczyzy, dobrze by było, abyśmy wiedzieli, jaka umowa to naprawdę umowa franczyzowa.

Sahar Kebab chce rozwinąć sieć swoich przyczep gastronomicznych w całej Polsce. Czym się wyróżnia na tle konkurencji?
Sweet Gallery utrzymuje szybkie tempo rozwoju. W bieżącym roku planuje ok. 450 nowych otwarć.
Koncept Langos rozwija sieć foodtrucków z węgierskimi langoszami. Czy da się na tym zarobić?
Cukiernia Sowa szuka partnerów, którzy w dłuższej perspektywie poprowadzą więcej niż jeden lokal.
– Franczyza, zwłaszcza w stabilnych i rozwijających się konceptach gastronomicznych, może znacząco zwiększyć szanse powodzenia – mówi Andrzej Pelc-Gonera, CEO Sushi Kushi.
Co piąty franczyzobiorca Fit Cake decyduje się na otwarcie kolejnego lokalu.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.