Koszt gotowej wyspy Konesera Smaku wraz z wyposażeniem oraz zatowarowaniem to 25 tys. zł.
Wtorek
09.10.2012
Kawy, herbaty i zioła - to asortyment wysp handlowych Konesera Smaku, firmy, która w tym roku zadebiutowała we franczyzie.
 

Koneser Smaku to nowa marka sklepów oferujących w swoim asortymencie szlachetne gatunki kawy, herbaty i zioła. Rozwojem sieci zajmuje się Premium Group Polska, która wprowadziła markę na rynek na początku tego roku.
- Rynek produktów tzw. premium to jeden z niewielu, które mimo kryzysu rozwija się dość dynamicznie. Coraz więcej klientów, szczególnie tych wymagających, uważa, że lepiej wydać więcej otrzymując lepszy produkt. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się rozwijać sieć sklepów, w których klienci będą mogli znaleźć wysokogatunkowe herbaty i kawy – mówi Krzysztof Przybylski, dyrektor ds. sprzedaży.

Koszt gotowej wyspy (wraz z wyposażeniem oraz zatowarowaniem) Konesera Smaku to 25 tys. zł. Firma nie pobiera żadnych opłat za przystąpienie ani za funkcjonowanie w sieci. W zależności od lokalizacji, warunków najmu powierzchni oraz zaangażowania właściciela zwrot inwestycji następuje w ciągu 4-8 miesięcy.

- Rozpoczynamy właśnie prace nad budową sieci sprzedaży detalicznej. Partner otrzymuje od nas gotowy, zatowarowany i wyposażony punkt sprzedaży w postaci tzw. wyspy. Do jego zadań należy dbanie o wizerunek sieci oraz robienie zakupów w naszej hurtowni. W zamian za to otrzymuje dostęp do wysokomarżowych produktów w atrakcyjnych cenach, ma zapewnioną ciągłość dostaw i rozpoznawalną markę – wymienia korzyści z przystąpienia do sieci Krzysztof Przybylski.

Partner musi znaleźć atrakcyjną lokalizację w centrum handlowym. Powierzchnia wyspy to 6-8 m2 i 140-220 cm wysokości, w zależności od wymagań centrum handlowego, w którym prowadzony będzie punkt. Premium Group Polska zapewnia swoim partnerom pomoc w przygotowaniu stoiska oraz reklamę punktu sprzedaży.

(mak)


Magdalena Krocz

POPULARNE NA FORUM

Wykładziny obiektowe Gdańsk

Wykładziny obiektowe Gdańsk to kluczowy element wyposażenia wielu obiektów użyteczności publicznej oraz biznesowych w Gdańsku. Charakteryzują się one wysoką...

1 wypowiedzi
ostatnia 26.04.2024
sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

1 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców

Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)

1 wypowiedzi
ostatnia 27.01.2022