Fruitisimo
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Fruitisimo to najbardziej owocowy bar w Twojej okolicy! Międzynarodowa firma z siedzibą w Czechach, z ponad 22-letnią historią na rynku, obecnie działająca w 5 krajach europejskich.
Markę Fruitisimo najlepiej oddaje jej slogan LIVE WHAT YOU LOVE, czyli zdrowy, aktywny styl życia, zabawa, uśmiech i pasja do tego, co robi Fruitisimo.
Liczba placówek stale rośnie, Fruitisimo można znaleźć w ponad 100 miejscach w Europie (Czechy, Polska Słowacja, Niemcy, Węgry,... a wkrótce można spodziewać się kolejnych).
W Fruitisimo przygotowujemy i sprzedajemy głównie produkty własnej produkcji:
- Smoothies, świeże soki owocowe i warzywne
- Rzemieślnicze, superowocowe sorbety lodowe
- Zdrowe śniadania i przekąski
- Znajdziesz u nas również wysokiej jakości świeżo mieloną kawę oraz specjalne mrożone kawy (ze świeżymi owocami, lodami lub orzechami)
Dlaczego warto współpracować z Fruitisimo:
- Sprawdzone, zdrowe i świeże produkty, których popularność, a tym samym popyt, stale rośnie
- Wsparcie silnej marki z ponad 22-letnią historią i ugruntowaną pozycją na rynku europejskim
- Silne wsparcie marketingowe
- System zarządzania (w tym kasy i kadry), który znacznie ułatwi prowadzenie działalności
- Oferujemy projekty w kilku różnych formatach punktów (kiosk, bar, bar ze zintegrowaną częścią kawiarnianą) – jesteśmy w stanie skutecznie dostosować format lokalu do potrzeb konkretnej lokalizacji
- Wsparcie doświadczonego franczyzodawcy
- Współpracujemy z silnymi partnerami handlowymi – potrafimy umieścić koncepcję Fruitisimo w większych formatach sklepów, w formie tzw. Shop-in-Shop
- Posiadamy również mobilne rozwiązania gastronomiczne, np. dla miejscowości wypoczynkowych i turystycznych
JEDNOSTKI WŁASNE
- 4 Warszawia: Galeria Młociny, Atrium Promenada, Westfield Mokotów, G City Targówek,
- 2 Wrocław: Galeria Dominikańska, Pasaż Grunwaldzki
- +35 Europa (Czechy, Słowacja, Węgry, Niemcy)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
+60 Europa (Czechy, Słowacja, Węgry, Niemcy)
Obecnie poszukujemy partnerów przede wszystkim w następujących regionach lub miastach: Warszawa, Wrocław, Kraków i Katowice. Jeśli są Państwo zainteresowani innymi miastami, prosimy o kontakt, chętnie poinformujemy o aktualnych lub przyszłych możliwościach.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Przed otwarciem lokalu:
- dokładna ocena rentowności lokalizacji/projektu
- wstępne szkolenie dla franczyzobiorcy
- opracowanie projektu, dostosowanie do wymogów inspekcji sanitarnej i handlowej
- szkolenie personelu (jak wybrać dobrych pracowników)
- przekazanie podręczników operacyjnych i personalnych
- dostawa technologii od sprawdzonych dostawców po cenach przetargowych
- pomoc przy otwarciu lokalu
Po otwarciu – na bieżąco:
- marketing lokalny i ogólnokrajowy
- ocena wyników
- udział w regularnych szkoleniach
- wsparcie techniczne, personalne i operacyjne
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- opłata wstępna/licencyjna:
- Formaty Fruitisimo: 35 000 PLN
- kapitał własny/kaucja najmu (zwrotna) – zazwyczaj stanowi wartość 3 miesięcznych czynszów (indywidualnie w zależności od lokalizacji)
- kapitał własny/kaucja franczyzodawcy (zwrotna) – zazwyczaj stanowi wartość 3 miesięcznych opłat franczyzowych
- opłata franczyzowa: stała lub progresywna 6–12%, wysokość ustalana jest w ramach konkretnego projektu
- opłata marketingowa (marketing fee) 3%
- całkowita inwestycja w punkt sprzedaży (różni się w zależności od lokalizacji, stanu przygotowania budynku i wymagań wynajmującego) 170.000 – 290.000 zł (bez VAT)
- okres obowiązywania umowy 5 lat
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- entuzjazm dla własnego projektu i przedsiębiorczości
- zgodność ze strategią i filozofią koncepcji Fruitisimo
- umiejętności organizacyjne
- gotowość do nauki nowych procedur
- wystarczający kapitał własny
Sklepy Fruitisimo najlepiej funkcjonują przy spełnieniu następujących warunków:
- centra handlowe i biznesowe
- kompleksy biurowe, budynki, strefy
- placówki służby zdrowia (szpitale, polikliniki)
- węzły komunikacyjne
- miejsca rekreacyjne i turystyczne (możliwość wykorzystania franczyzy sezonowej)
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
FRUITISIMO GROUP s.r.o.
Plzeňská 3351/19, 150 00 Praha - Smíchov, Czechy
+420 774 300 330
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Michal Příhoda
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma FRUITISIMO GROUP s.r.o. (Plzeňská 3351/19, 150 00 Praha - Smíchov, Czechy). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Fruitisimo oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie fruitisimo.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Pizza z Wielkiej Brytanii wchodzi do Polski
/05.12.2025
The Real Pizza Company działa już w Wielkiej Brytanii i Indiach, a teraz chce wejść na polski rynek.
W tym roku Chinkalnia otworzyła trzy restauracje w Polsce, a jeszcze w grudniu uruchomi lokal na śródziemnomorskiej wyspie.
Japońska kuchnia to nie tylko sushi. W lokalach Doskoi zjemy wiele tradycyjnych dań z Kraju Kwitnącej Wiśni, a przy okazji znajdziemy pomysł na biznes.
Sieć pizzerii Gruby Benek otworzyła nowy lokal na bydgoskich Jachcicach. Pierwszy dzień działalności przyniósł duże zainteresowanie klientów i jeden z najlepszych wyników otwarcia w historii marki.
KawoWiniarnia to nowy franczyzowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Czy ma szansę na sukces?
Sfinks poprawia rentowność dzięki franczyzie
/21.11.2025
Sfinks Polska notuje wzrost rentowności w III kwartale 2025 r., mimo spadku przychodów jednostkowych. To efekt konsekwentnego przechodzenia na franczyzę.
Sulaiman Kebab ma dla franczyzobiorców atrakcyjną promocję. Dzięki niej mogą zaoszczędzić 40 proc. na inwestycji.
AM AM Kebab wprowadza aplikację lojalnościową, aktualizuje ofertę i zapowiada nową kampanię reklamową. To największe zmiany w działalności marki od początku jej istnienia.
Pierwszy punkt Mistrza Piekarza działa dopiero od kilku miesięcy, a sieć już planuje dalszą ekspansję. Nowy model mobilnej piekarni przyciąga przedsiębiorców m.in. niską kwotą początkowej inwestycji.
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.