Fruitisimo

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Fruitisimo to najbardziej owocowy bar w Twojej okolicy! Międzynarodowa firma z siedzibą w Czechach, z ponad 22-letnią historią na rynku, obecnie działająca w 5 krajach europejskich.
Markę Fruitisimo najlepiej oddaje jej slogan LIVE WHAT YOU LOVE, czyli zdrowy, aktywny styl życia, zabawa, uśmiech i pasja do tego, co robi Fruitisimo.
Liczba placówek stale rośnie, Fruitisimo można znaleźć w ponad 100 miejscach w Europie (Czechy, Polska Słowacja, Niemcy, Węgry,... a wkrótce można spodziewać się kolejnych).
W Fruitisimo przygotowujemy i sprzedajemy głównie produkty własnej produkcji:
- Smoothies, świeże soki owocowe i warzywne
- Rzemieślnicze, superowocowe sorbety lodowe
- Zdrowe śniadania i przekąski
- Znajdziesz u nas również wysokiej jakości świeżo mieloną kawę oraz specjalne mrożone kawy (ze świeżymi owocami, lodami lub orzechami)
Dlaczego warto współpracować z Fruitisimo:
- Sprawdzone, zdrowe i świeże produkty, których popularność, a tym samym popyt, stale rośnie
- Wsparcie silnej marki z ponad 22-letnią historią i ugruntowaną pozycją na rynku europejskim
- Silne wsparcie marketingowe
- System zarządzania (w tym kasy i kadry), który znacznie ułatwi prowadzenie działalności
- Oferujemy projekty w kilku różnych formatach punktów (kiosk, bar, bar ze zintegrowaną częścią kawiarnianą) – jesteśmy w stanie skutecznie dostosować format lokalu do potrzeb konkretnej lokalizacji
- Wsparcie doświadczonego franczyzodawcy
- Współpracujemy z silnymi partnerami handlowymi – potrafimy umieścić koncepcję Fruitisimo w większych formatach sklepów, w formie tzw. Shop-in-Shop
- Posiadamy również mobilne rozwiązania gastronomiczne, np. dla miejscowości wypoczynkowych i turystycznych
JEDNOSTKI WŁASNE
- 4 Warszawia: Galeria Młociny, Atrium Promenada, Westfield Mokotów, G City Targówek,
- 2 Wrocław: Galeria Dominikańska, Pasaż Grunwaldzki
- +35 Europa (Czechy, Słowacja, Węgry, Niemcy)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
+60 Europa (Czechy, Słowacja, Węgry, Niemcy)
Obecnie poszukujemy partnerów przede wszystkim w następujących regionach lub miastach: Warszawa, Wrocław, Kraków i Katowice. Jeśli są Państwo zainteresowani innymi miastami, prosimy o kontakt, chętnie poinformujemy o aktualnych lub przyszłych możliwościach.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Przed otwarciem lokalu:
- dokładna ocena rentowności lokalizacji/projektu
- wstępne szkolenie dla franczyzobiorcy
- opracowanie projektu, dostosowanie do wymogów inspekcji sanitarnej i handlowej
- szkolenie personelu (jak wybrać dobrych pracowników)
- przekazanie podręczników operacyjnych i personalnych
- dostawa technologii od sprawdzonych dostawców po cenach przetargowych
- pomoc przy otwarciu lokalu
Po otwarciu – na bieżąco:
- marketing lokalny i ogólnokrajowy
- ocena wyników
- udział w regularnych szkoleniach
- wsparcie techniczne, personalne i operacyjne
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- opłata wstępna/licencyjna:
- Formaty Fruitisimo: 35 000 PLN
- kapitał własny/kaucja najmu (zwrotna) – zazwyczaj stanowi wartość 3 miesięcznych czynszów (indywidualnie w zależności od lokalizacji)
- kapitał własny/kaucja franczyzodawcy (zwrotna) – zazwyczaj stanowi wartość 3 miesięcznych opłat franczyzowych
- opłata franczyzowa: stała lub progresywna 6–12%, wysokość ustalana jest w ramach konkretnego projektu
- opłata marketingowa (marketing fee) 3%
- całkowita inwestycja w punkt sprzedaży (różni się w zależności od lokalizacji, stanu przygotowania budynku i wymagań wynajmującego) 170.000 – 290.000 zł (bez VAT)
- okres obowiązywania umowy 5 lat
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- entuzjazm dla własnego projektu i przedsiębiorczości
- zgodność ze strategią i filozofią koncepcji Fruitisimo
- umiejętności organizacyjne
- gotowość do nauki nowych procedur
- wystarczający kapitał własny
Sklepy Fruitisimo najlepiej funkcjonują przy spełnieniu następujących warunków:
- centra handlowe i biznesowe
- kompleksy biurowe, budynki, strefy
- placówki służby zdrowia (szpitale, polikliniki)
- węzły komunikacyjne
- miejsca rekreacyjne i turystyczne (możliwość wykorzystania franczyzy sezonowej)
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
FRUITISIMO GROUP s.r.o.
Plzeňská 3351/19, 150 00 Praha - Smíchov, Czechy
+420 774 300 330
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Michal Příhoda
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma FRUITISIMO GROUP s.r.o. (Plzeňská 3351/19, 150 00 Praha - Smíchov, Czechy). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Fruitisimo oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie fruitisimo.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?
Berlin Döner Kebap otworzył nowy lokal franczyzowy, w centrum Zakopanego. Marka ma zaplanowane kolejne otwarcia aż do wiosny.
– Miasta, w których kwitnie życie studenckie to odpowiednie rynki dla pubów Przybij Piątaka – mówi Kamil Przybylski, menadżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.

Islak Burger to nowy produkt i nowa franczyza na polskim rynku.
Jagoda i Robert Wojtkowscy nie mogli znaleźć nikogo, kto zrobi im tort weselny bez cukru i laktozy. Teraz sami robią zdrowe przysmaki, jako franczyzobiorcy Fit Cake.
Franczyzodawca marek New York Pizza Department i ŻarWOK zmienia zasady naliczania opłat franczyzowych. Franczyzobiorcy mogą sporo zaoszczędzić.
Cukrem i Solą otworzyło kolejny punkt franczyzowy, w planach ma też nową lokalizację własną.
Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak zarobić pierwszy milion we franczyzie? Praca od świtu, trudne decyzje, czasem kryzysy – i sprawdzony model biznesowy, który pomaga przetrwać. Oto historie przedsiębiorców, którzy osiągnęli wielomilionowe obroty dzięki wytrwałości i dobrze dobranej franczyzie.
Edukacyjne warsztaty, pracownia peruk, butiki odzieżowe, sklepy z wyposażeniem wnętrz, pralnie, sklep Stokrotki, a nawet hodowla ślimaków – to pomysły na biznes, które różnią się branżą i skalą, ale łączy je jedno, każdy z nich przynosi realne dochody.
Od salonów masażu po gabinety depilacji, przez butikowe siłownie i studia treningu EMS – franczyzy z branży beauty i fitness rosną w siłę. Pokazujemy, kto je buduje, ile kosztuje wejście do sieci, jakie wsparcie oferują franczyzodawcy i co realnie zyskują partnerzy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.