Speedy Romano

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Speedy Romano, to sieć pizzerii on-line, która w swojej ofercie posiada uproszczone menu dostosowane do każdego klienta proste receptury oraz jawne zasady przystąpienia do sieci, które zostały stworzone z myślą o potencjalnych franczyzobiorcach bez doświadczenia w branży, a chcących prowadzić własną restaurację. Franczyzobiorca, który zdecyduje się na prowadzenie własnej pizzerii otrzymuje „recepturę” na gotowy biznes.
Każda receptura menu opracowana jest z myślą o franczyzobiorcach, którzy nie posiadają doświadczenia w branży. Pizza hawajska, salami, capriciosa to zaledwie kilka propozycji z menu Speedy Romano. W ofercie znajdują się także burgery, makarony, zupy, pierogi, kebab, tortille oraz sałatki.
Stworzona przez nas oferta franczyzowa jest bardzo elastyczna. Dzięki temu dużo łatwiej jest znaleźć odpowiedni lokal, spełniający również Państwa oczekiwania i dopasowany do Państwa możliwości finansowych.
Sieć pizzerii Speedy Romano może być rozwijana jako sieć pizzerii on-line.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Bezpłatne szkolenia przygotowujące do prowadzenia własnego biznesu oraz pracy w gastronomii. Wsparcie profesjonalnej kadry menadżerskiej na każdym etapie współpracy.
Zapewniamy także kompleksowe zaopatrzenie pizzerii w produkty o wysokiej jakości i konkurencyjnych cenach z własnej, firmowej hurtowni.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Speedy Romano zostało stworzone z myślą o realizacji zamówień wyłącznie „na dowóz”. Obniża to koszty związane z przystosowaniem powierzchni stricte restauracyjnej. Franczyzobiorcy, którzy zadeklarują współpracę na 5 lat, otrzymają sprzęt niezbędny do funkcjonowania pizzerii za jedyne 1 zł miesięcznie przy minimum lokalowym 25m2, a opłata franczyzowa wyniesie jedyne 4% od obrotu miesięcznie. Franczyzodawca jak w przypadku wszystkich swoich konceptów nie pobiera opłaty licencyjnej oraz wstępnej, a co więcej zapewnia bezpłatne dostawy z w pełni zatowarowanej hurtowni.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Lokal
Aby uruchomić koncept Speedy Romano wystarczy lokal o powierzchni 25 m2.
Speedy Romano można otworzyć w dużych miastach, mniejszych miejscowościach, miasteczkach turystycznych a nawet na osiedlach studenckich. Speedy Romano można otworzyć w każdym zakątku Polski.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Znana marka pizzerii zaczyna w Polsce udzielać licencji na biznes. Ile trzeba mieć na inwestycję?
Koncept DIETdrive wykorzystuje pomysł, który wydawał się zarezerwowany dla fast foodów. O co chodzi?
Franczyzodawca sieci pizzerii Stopiątka twierdzi, że jedna restauracja generuje nawet 200 tys. zł obrotów miesięcznie. Na jakie zyski może liczyć franczyzobiorca?
Marka Bó Burger startuje z franczyzą. Właściciele zapewniają, że burgerownia może być rentowna od pierwszego miesiąca.
Stava szuka franczyzobiorców w Niemczech. Jednocześnie obniżyła próg wejścia w biznes dla partnerów w Polsce.

Nowa nazwa, logo i menu – takie zmiany przeszedł jeden z konceptów firmy Wojtex. Skąd decyzja o rebrandingu i jak będzie teraz wyglądać współpraca franczyzowa?
Szymon Myrlak wszedł w zupełnie nieznaną sobie branżę i zainwestował we franczyzę Chilli Mili. Efekt przekroczył jego oczekiwania.
Koncept Bistro Krówka i Połówka ma już 16 lokali. W tegorocznych planach są jeszcze cztery kolejne otwarcia.
O rozwoju sieci pizzerii Stopiątka i Fitkurier, wyspecjalizowanej w cateringu dietetycznym, opowiada ich właściciel – Marcin Ciesielski.
Właściciele Pierogarni Ciasto i Farsz chcą zbudować sieć lokali ajencyjnych. Na jakich zasadach można współpracować z marką i czy to się opłaca?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować – to pytanie, które dręczy wielu przedsiębiorców. Podpowiadamy, jaki biznes najlepiej otworzyć w 2020 roku.
Otwieramy bar z wiśniówką, sklep z meblami vintage, plantację choinek i firmę z dietetycznym cateringiem.
Zakaz konkurencji to jeden z kluczowych zapisów w umowie franczyzowej. Czy franczyzobiorca powinien się go obawiać?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.