Speedy Romano

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Speedy Romano, to sieć pizzerii on-line, która w swojej ofercie posiada uproszczone menu dostosowane do każdego klienta proste receptury oraz jawne zasady przystąpienia do sieci, które zostały stworzone z myślą o potencjalnych franczyzobiorcach bez doświadczenia w branży, a chcących prowadzić własną restaurację. Franczyzobiorca, który zdecyduje się na prowadzenie własnej pizzerii otrzymuje „recepturę” na gotowy biznes.
Każda receptura menu opracowana jest z myślą o franczyzobiorcach, którzy nie posiadają doświadczenia w branży. Pizza hawajska, salami, capriciosa to zaledwie kilka propozycji z menu Speedy Romano. W ofercie znajdują się także burgery, makarony, zupy, pierogi, kebab, tortille oraz sałatki.
Stworzona przez nas oferta franczyzowa jest bardzo elastyczna. Dzięki temu dużo łatwiej jest znaleźć odpowiedni lokal, spełniający również Państwa oczekiwania i dopasowany do Państwa możliwości finansowych.
Sieć pizzerii Speedy Romano może być rozwijana jako sieć pizzerii on-line.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
10
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Bezpłatne szkolenia przygotowujące do prowadzenia własnego biznesu oraz pracy w gastronomii. Wsparcie profesjonalnej kadry menadżerskiej na każdym etapie współpracy.
Zapewniamy także kompleksowe zaopatrzenie pizzerii w produkty o wysokiej jakości i konkurencyjnych cenach z własnej, firmowej hurtowni.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszt inwestycji wynosi od 93 tys. zł przy minimum lokalowym 70m2. Franczyzodawca w ramach współpracy pobiera opłatę franczyzową w wysokości 1250zł + 1% od obrotu po każdy miesiącu prowadzenia gastronomii. Franczyzodawca jak w przypadku wszystkich swoich konceptów nie pobiera opłaty licencyjnej oraz wstępnej, a co więcej zapewnia bezpłatne dostawy z w pełni zatowarowanej hurtowni.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Lokal
Aby uruchomić koncept Speedy Romano wystarczy lokal o powierzchni min. 70 m2.
Speedy Romano można otworzyć w dużych miastach, mniejszych miejscowościach, miasteczkach turystycznych a nawet na osiedlach studenckich. Speedy Romano można otworzyć w każdym zakątku Polski.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma PPHU Wojtex (Złotniki 11, 99-205 Dalików). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Speedy Romano oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie speedyromano.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
Który biznes zarobi w nowym roku? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
Sprawdź, czy franczyza jest dla ciebie, dowiedz się w co warto zainwestować i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet na Targi Franczyza gratis!

Subway chce przyspieszyć rozwój sieci w Polsce. Kto może zostać franczyzobiorcą tej międzynarodowej marki?
Pączkownia Smak Sprzed Lat chce rozbudować sieć swoich punktów na całą Polskę. Dla franczyzobiorców ma też dodatkową opcję na sezon letni.
Da Grasso to największa franczyzowa sieć pizzerii w Polsce. Obecnie w jej skład wchodzi blisko 190 lokali, a już wkrótce do tego grona dołączą kolejne lokalizacje.
Bike Cafe wchodzi w nowy segment gastronomii – rowerowe lodziarnie pod szyldem Bike Cafe Ice Cream już w przyszłym roku wyjadą na ulice.
Targi Franczyza tuż tuż. Wśród licznych wystawców, obecnych 19-21 października w Pałacu Kultury i Nauki, najliczniej reprezentowaną branżą – jak co rok – będzie gastronomia.

Mama Thai serwuje klientom kuchnię krajów Azji. Teraz chce podzielić się swoją licencją na biznes z franczyzobiorcami.
Stava proponuje nowy model współpracy – dla inwestorów, którzy wolą mniej angażować się w prowadzenie biznesu.
Franczyzodawca AM AM Kebab zapewnia, że na start w tym biznesie nie potrzeba dużych pieniędzy. A ile można zarobić?
– Wszystkie rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami opieramy m.in. na analizie rynkowej i potencjale sprzedażowym danego miejsca – mówi Rafał Piasecki z Da Grasso.
Karol Nowosielski zupełnie przypadkiem trafił na koncept Bafra Kebab. Nie szukał nowej drogi zawodowej. O jego przyszłości zadecydował przypadek.
New York Hot Dog wchodzi w nowe lokalizacje i ma nowe pomysły na kolejny sezon.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Krok po kroku zdradzamy, jak zarabiać, prowadząc: orientalny salon masażu, sklep z serami, burgerownię i zniczomat.
Sprawdź, jakie techniki i metody warto zastosować, żeby w siedmiu krokach zdobyć dużego klienta.
Ceny mieszkań wystrzeliły, a podaż nie nadąża za popytem. Czy warto obecnie otworzyć agencję nieruchomości?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.