Sahar Kebab
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Dlaczego warto wybrać Sahar Kebab?
- Stały rozwój sieci – posiadamy już 11 punktów w całej Polsce, a liczba ta wciąż rośnie. Jesteśmy młodą, stale się rozwijającą marką.
- Niższe ceny dla klientów – dzięki cenom produktów średnio niższych o 30 proc. od konkurencji, nasz franczyzobiorca zarabia o tyle więcej na gotowym produkcie – najatrakcyjniejszy foodcost. Ceny produktów i opakowań możesz poznać przed podpisaniem umowy, w odróżnieniu od konkurencji, gdzie takie informację otrzymujesz przy pierwszym zatowarowaniu
- Indywidualne podejście – każdy franczyzobiorca otrzymuje pełne wsparcie w postaci szkoleń i konsultacji, co minimalizuje ryzyko biznesowe. Całkowicie bezpłatnie.
- Gotowy przepis na sukces – oferujemy system, który działa oraz doświadczenie, które poprowadzi Cię do sukcesu krok po kroku.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
11 przyczep
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Brak niezwrotnego zadatku! U nas nie wpłacasz pieniędzy przed zapoznaniem się z umową. Nie żądamy wpłaty – jak w przypadku innych franczyz, która przepada w momencie rezygnacji ze współpracy.
- Brak opłaty franczyzowej – żaden inny system franczyzowy nie oferuje tak atrakcyjnych warunków przy zakupie przyczepy.
- Nie pobieramy opłaty od obrotu
- Niższe koszty startowe – przyczepy, produkty i obsługa są tańsze o 20-30 proc. w porównaniu do konkurencji.
- Pełna przejrzystość – u nas poznasz wszystkie koszty jeszcze przed rozpoczęciem współpracy, bez ukrytych opłat za teren, prąd czy dodatkowe usługi.
- Kompleksowe wsparcie – szkolenie pracowników jest całkowicie bezpłatne, a opiekun marki wspiera Cię przez cały czas trwania umowy.
- Pomagamy w znalezieniu atrakcyjnej lokalizacji całkowicie za darmo i nie pośredniczymy w kosztach podnajmu terenu, jak inne franczyzy, które pobierają przy tym dodatkową opłatę dla siebie.
- Pomagamy bezpłatnie w uzyskaniu finansowania przy opcji zakupu przyczepy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Start już od 0 zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Chęć do pracy i wiara we własny sukces.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Sahar Kebab (ul. Chabrowa 14/2, 62-002 Suchy Las). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Sahar Kebab oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie saharkebab.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Co piąty franczyzobiorca Fit Cake decyduje się na otwarcie kolejnego lokalu.
Franczyza Sahar Kebab – sprawdzony przepis na Twój sukces!
Lodolandia & Kołacz na Okrągło wykorzystuje elastyczność oferty i szybki rebranding, by zapewnić ciągłość biznesu przez cały rok. Jak działa taki model biznesowy?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów, które zachwycą smakiem. Franczyzodawca konceptu Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Z Atelier Herosima franczyzobiorcy mogą otworzyć lokale w kilku różnych formatach. A jakie wsparcie otrzymają od franczyzodawcy?
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak poszerza ofertę w lokalach m. in. o croissanty z dubajską czekoladą. Ma też propozycję dla franczyzobiorców, którzy chcieliby zaoszczędzić na inwestycji.
Carat Kebab chce zmienić podejście Polaków do kebabu. Zachęca też franczyzobiorców do łączenia pod jednym dachem kilku marek gastronomicznych.
Joanna i Paweł Sobkowiakowie szukali biznesu, który będzie dodatkowym źródłem dochodu. Ważne dla nich było też to, żeby dało się go połączyć z prowadzeniem ich dotychczasowej firmy, a także wychowaniem małego dziecka. Na jaką franczyzę postawili?
Marka New York Pizza Department podpisała umowę z masterfranczyzobiorcą w Egipcie. Na przyszły rok zapowiada pierwsze otwarcia na egipskim rynku.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.