Sahar Kebab

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Dlaczego warto wybrać Sahar Kebab?
- Stały rozwój sieci – posiadamy już 11 punktów w całej Polsce, a liczba ta wciąż rośnie. Jesteśmy młodą, stale się rozwijającą marką.
- Niższe ceny dla klientów – dzięki cenom produktów średnio niższych o 30 proc. od konkurencji, nasz franczyzobiorca zarabia o tyle więcej na gotowym produkcie – najatrakcyjniejszy foodcost. Ceny produktów i opakowań możesz poznać przed podpisaniem umowy, w odróżnieniu od konkurencji, gdzie takie informację otrzymujesz przy pierwszym zatowarowaniu
- Indywidualne podejście – każdy franczyzobiorca otrzymuje pełne wsparcie w postaci szkoleń i konsultacji, co minimalizuje ryzyko biznesowe. Całkowicie bezpłatnie.
- Gotowy przepis na sukces – oferujemy system, który działa oraz doświadczenie, które poprowadzi Cię do sukcesu krok po kroku.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
11 przyczep
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Brak niezwrotnego zadatku! U nas nie wpłacasz pieniędzy przed zapoznaniem się z umową. Nie żądamy wpłaty – jak w przypadku innych franczyz, która przepada w momencie rezygnacji ze współpracy.
- Brak opłaty franczyzowej – żaden inny system franczyzowy nie oferuje tak atrakcyjnych warunków przy zakupie przyczepy.
- Nie pobieramy opłaty od obrotu
- Niższe koszty startowe – przyczepy, produkty i obsługa są tańsze o 20-30 proc. w porównaniu do konkurencji.
- Pełna przejrzystość – u nas poznasz wszystkie koszty jeszcze przed rozpoczęciem współpracy, bez ukrytych opłat za teren, prąd czy dodatkowe usługi.
- Kompleksowe wsparcie – szkolenie pracowników jest całkowicie bezpłatne, a opiekun marki wspiera Cię przez cały czas trwania umowy.
- Pomagamy w znalezieniu atrakcyjnej lokalizacji całkowicie za darmo i nie pośredniczymy w kosztach podnajmu terenu, jak inne franczyzy, które pobierają przy tym dodatkową opłatę dla siebie.
- Pomagamy bezpłatnie w uzyskaniu finansowania przy opcji zakupu przyczepy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Start już od 0 zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Chęć do pracy i wiara we własny sukces.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Sahar Kebab (ul. Chabrowa 14/2, 62-002 Suchy Las). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Sahar Kebab oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie saharkebab.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?

Berlin Döner Kebap otworzył nowy lokal franczyzowy, w centrum Zakopanego. Marka ma zaplanowane kolejne otwarcia aż do wiosny.
Islak Burger to nowy produkt i nowa franczyza na polskim rynku.
– Miasta, w których kwitnie życie studenckie to odpowiednie rynki dla pubów Przybij Piątaka – mówi Kamil Przybylski, menadżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Jagoda i Robert Wojtkowscy nie mogli znaleźć nikogo, kto zrobi im tort weselny bez cukru i laktozy. Teraz sami robią zdrowe przysmaki, jako franczyzobiorcy Fit Cake.
Franczyzodawca marek New York Pizza Department i ŻarWOK zmienia zasady naliczania opłat franczyzowych. Franczyzobiorcy mogą sporo zaoszczędzić.
Cukrem i Solą otworzyło kolejny punkt franczyzowy, w planach ma też nową lokalizację własną.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.