Sahar Kebab

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Dlaczego warto wybrać Sahar Kebab?
- Stały rozwój sieci – posiadamy już 11 punktów w całej Polsce, a liczba ta wciąż rośnie. Jesteśmy młodą, stale się rozwijającą marką.
- Niższe ceny dla klientów – dzięki cenom produktów średnio niższych o 30 proc. od konkurencji, nasz franczyzobiorca zarabia o tyle więcej na gotowym produkcie – najatrakcyjniejszy foodcost. Ceny produktów i opakowań możesz poznać przed podpisaniem umowy, w odróżnieniu od konkurencji, gdzie takie informację otrzymujesz przy pierwszym zatowarowaniu
- Indywidualne podejście – każdy franczyzobiorca otrzymuje pełne wsparcie w postaci szkoleń i konsultacji, co minimalizuje ryzyko biznesowe. Całkowicie bezpłatnie.
- Gotowy przepis na sukces – oferujemy system, który działa oraz doświadczenie, które poprowadzi Cię do sukcesu krok po kroku.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
11 przyczep
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Brak niezwrotnego zadatku! U nas nie wpłacasz pieniędzy przed zapoznaniem się z umową. Nie żądamy wpłaty – jak w przypadku innych franczyz, która przepada w momencie rezygnacji ze współpracy.
- Brak opłaty franczyzowej – żaden inny system franczyzowy nie oferuje tak atrakcyjnych warunków przy zakupie przyczepy.
- Nie pobieramy opłaty od obrotu
- Niższe koszty startowe – przyczepy, produkty i obsługa są tańsze o 20-30 proc. w porównaniu do konkurencji.
- Pełna przejrzystość – u nas poznasz wszystkie koszty jeszcze przed rozpoczęciem współpracy, bez ukrytych opłat za teren, prąd czy dodatkowe usługi.
- Kompleksowe wsparcie – szkolenie pracowników jest całkowicie bezpłatne, a opiekun marki wspiera Cię przez cały czas trwania umowy.
- Pomagamy w znalezieniu atrakcyjnej lokalizacji całkowicie za darmo i nie pośredniczymy w kosztach podnajmu terenu, jak inne franczyzy, które pobierają przy tym dodatkową opłatę dla siebie.
- Pomagamy bezpłatnie w uzyskaniu finansowania przy opcji zakupu przyczepy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Start już od 0 zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Chęć do pracy i wiara we własny sukces.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Sahar Kebab (ul. Chabrowa 14/2, 62-002 Suchy Las). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Sahar Kebab oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie saharkebab.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Nasze puby mogą uzyskać rentowność już w pierwszym miesiącu działalności. Obroty lokali mogą spokojnie sięgać 300-400 tys. zł – mówi Kamil Przybylski, menedżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Yurii Hulkevych trzy lata temu otworzył pierwszy w Polsce lokal franczyzowy Lviv Croissants.
PapaGyros startuje z franczyzą. Co ma do zaoferowania franczyzobiorcom?
Legendarny amerykański brand wchodzi do Polski i otwiera rynek dla inwestora z ambicją i kapitałem. Do wzięcia masterfranczyza, która może stać się jedną z największych sieci gastronomicznych w kraju.
Pizzerie są nadal chętnie otwieranym biznesem. Jakie marki franczyzowe działają w tym segmencie rynku?

– Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, z iloma aspektami pozagastronomicznymi trzeba się zmierzyć, prowadząc działalność w tej branży – mówi Tomasz Rawa z Berlin Döner Kebap.
Cafe Słodziak mocno stawia na social media. Marka otworzyła też nowy punkt franczyzowy.
– Większość naszych lokali osiąga rentowność już po pierwszym miesiącu funkcjonowania – zapewnia Robert Chmielewski z Sushi Bistro.
Sieć Przybij Piątaka przyciąga już wrocławskich studentów, a teraz chce otwierać franczyzowe puby w całej Polsce.
Koncept Mniami Ice Cream uruchomi w tym sezonie więcej nowych lodziarni, niż wcześniej było w planach.
Berlin Döner Kebap rozwija nowy format lokali, z niższą kwotą inwestycji.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Bank, pośrednictwo, ubezpieczenia – sprawdzamy, czy warto wejść do gry i prowadzić własny biznes pod znaną marką z branży finansowej.
Zostań właścicielem siłowni Fit+, otwórz escape room, zajmij się kuroterapią albo organizacją ślubów. Zobacz, ile trzeba zainwestować w takie biznesy.
Chcesz wejść we franczyzę? Dowiedz się, jak ocenić system, o co zapytać franczyzodawcę i jak uniknąć błędów na starcie współpracy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.