Makarun

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Sieć spaghetterii Makarun posiada 34 punkty gastronomicznych – 32 w Polsce i dwa za granicą: w Algierii. Nasze makaronowe specjały można już dostać w 15 miastach w kraju – m.in.: w Warszawie, Krakowie, we Wrocławiu, w Lublinie. Ogromnym zainteresowaniem cieszą się też makarunowe food trucki, które od kwietnia 2018 roku jeżdżą po polskich ulicach, a sieć przygotowuje już kolejne modele na sprzedaż w tym niskoinwestycyjna opcja wynajmu za jedyne 29 tys. zł.

Funkcjonujemy na rynku od 2012 roku i dziś jesteśmy jedną z najdynamiczniej rozwijających się marek gastronomicznych w Polsce. Dowodem na to są również nasi zadowolenifFranczyzobiorcy, z których wielu, zachęconych sukcesem, prowadzi kilka lokali pod naszym pomarańczowym szyldem. Niektórzy z nich zdecydowali się pójść o krok dalej, wykupując licencję zakładającą wyłączność terytorialną np. na terenie miasta jak choćby Rzeszów. To najlepsze dowody na rentowność i perspektywiczność tego biznesu.

W 2019 roku marka przeszła totalny rebranding we współpracy z Schwitzke & Górski, dzięki któremu znacznie podniosła swą atrakcyjność. Na polskim rynku byliśmy pierwsi. I choć doczekaliśmy się już naśladowców, to wciąż chcemy być znani nie tylko z tego powodu, ale również dlatego, że jesteśmy najlepsi. Makarun był pierwszym w kraju konceptem franczyzowym oferującym świeży, naturalny włoski makaron spaghetti w formie „take away”, wpisując się w modny w ostatnich latach „street food”.

W 2016 roku zaowocowało to przyznaniem marce prestiżowej nagrody Food Business Award w kategorii fast food. W 2017 roku zostaliśmy finalistami w tej kategorii, utrzymując pozycję najlepszej sieci serwującej szybkie jedzenie na wynos. Zdobyliśmy też wyróżnienie w kategorii efektywny rozwój marki oraz food truck.

Wiemy, że jakość serwowanych przez nas dań wpływa na zadowolenie klientów, dlatego to właśnie jakość jest dla nas najważniejsza. W związku z tym korzystamy z oryginalnych włoskich receptur i produktów cenionych we włoskich kuchniach (makaronu, pomidorów czy oliwy). Używamy najlepszych certyfikowanych pomidorów oraz makaronów sprowadzanych prosto z serca Włoch. Wprowadziliśmy do menu sosy miesiąca, bazujące na sezonowych produktach i sałatki. To sprawia, że nasze dania są fast foodem, ale w tym najlepszym i najzdrowszym wydaniu.

Nasza marka ma już rozpoznawalny brand, który przyciąga klientów: charakterystyczne pomarańczowe kubeczki, nowoczesny wystrój lokali, prowadzona na bieżąco strona i fanpage na portalu Facebook. Wypracowaliśmy nie tylko przepis na dobrą pastę, ale też na dochodowy biznes: oryginalny produkt w niskiej cenie, ciekawie serwowany w dogodnej lokalizacji.

Dodatkowo oprócz makaronów wprowadziliśmy do oferty koncepty takie jak Pinsa Italiana, serwujący pinsę na prawdziwym, włoskim spodzie, z włoskimi serami i wędlinami, Pizzerię Prościutko czyli funky koncept z pizzą, skierowany do studentów i młodzieży oraz U Hindusa z aromatycznymi daniami kuchni indyjskiej w formule express. 

Klienci do nas wracają, bo lubią nasze produkty!

JEDNOSTKI WŁASNE

7 (Kraków)

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

27 (w tym dwa w Algierii)

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • dołączenie do największej, dynamicznie rozwijającej się sieci spaghetterii w Polsce, rozpoznawalnej i nowoczesnej,
  • pomoc w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji przed podpisaniem umowy,
  • niski poziom ryzyka zapewniony przez wypracowane standardy i sprawdzony przepis na biznes,
  • klarowne oszacowanie kosztów dostosowania lokalu, załatwienia niezbędnych formalności, przygotowaniu dokumentów,
  • pomoc w oszacowaniu kosztów dostosowania lokalu, załatwieniu niezbędnych formalności, przygotowaniu dokumentów,
  • wysokojakościowy produkt w atrakcyjnej cenie, wpisujący się w popularny trend street food,
  • różnorodność klientów – od studentów po pracowników korporacji,
  • wsparcie marketingowe,
  • kompletny pakiet szkoleń z zakresu przygotowania potraw, rekrutacji aż po obsługę klientów,
  • pomoc w przystosowaniu lokalu oraz standaryzację aranżacji wnętrz,
  • merytoryczne wsparcie w prowadzeniu biznesu przez doświadczonych przedsiębiorców.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Minimalna kwota inwestycji w formie wynajmu food trucka to jedynie 29 tys. zł. Inwestycja w lokal jest szacowana indywidualnie dla każdej lokalizacji jeszcze przed podpisaniem umowy franczyzowej jednak zazwyczaj nie przekracza ona pułapu 200 tys. zł. Poszczególne modele współpracy franczyzowej dostosowane są do portfela inwestora.

W przypadku lokali i food trucków własnościowych:

  • wstępna opłata franczyzowa wynosi – 19 tys. zł,
  • miesięczna opłata franczyzowa – 7% od obrotu,
  • opłata marketingowa – 335 zł.

W przypadku food trucków w formie wynajmu:

  • wstępna kwota inwestycji w tym opłata franczyzowa wynosi – 29 tys. zł,
  • opłata za wynajem pojazdu: 2 tys. zł,
  • miesięczna opłata franczyzowa – 0 zł,
  • opłata marketingowa – 335 zł.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Czym oferta wyróżnia się na tle podobnych modeli francyzowych:

  • unikalnym produktem z atrakcyjnym stosunkiem ceny do jakości,
  • atrakcyjną ofertą inwestycyjną z możliwością dostosowania się do kwoty inwestycji przez partnera,
  • gwarancją wyceny kosztu inwestycji przed podpisaniem umowy najmu i umowy franczyzowej,
  • nowoczesnym i zwracającym na siebie uwagę designem,
  • doświadczonym zespołem służącym wsparciem w trakcie trwania współpracy franczyzowej.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Makarun Sp. z o. o. Sp. k.

ul. Przykopy 5, 30-612 Kraków

691 254 638

franczyza@makarun.pl

makarun.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Marcin Szworak  

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Makarun.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma Makarun Sp. z o. o. Sp. k. (ul. Przykopy 5, 30-612 Kraków ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Makarun oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie makarun.pl.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.

Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.