Sushi Royal

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Royal Sushi pierwszy swój punkt otworzyło w maju 2016 roku. Dziś jest liderem w sprzedaży sushi serwowanego w formie take a way w Polsce i nadal dynamicznie się rozwija. Dynamicznym zmianom podlega też sam koncept. Od małych i nie wyróżniających się standów przechodzimy na porty, które budzą zachwyt. Nasze standy dzisiaj to opracowane w szczegółach miejsca w których oprócz sushi, zup, dań kuchni japońskiej serwujemy też lody, desery, ciasteczka, soki wyciskane, koktajle, kawę czy też herbaty japońskie.

Sushi w wydaniu street foodowym narodziło się w Australii gdzie powstały pierwsze punkty oferujące klientom rolki sushi w całości na wynos. W Polsce okazało się to absolutnym hitem rolki kupowane są jako lunch na domowe przyjęcia, do szkoły do biura, czy w końcu na spotkania biznesowe.

Nasza oferta skierowana jest do wszystkich, którzy za stosunkowo niską cenę chcą kupić produkt najwyższej jakości, którzy cenią swój czas i stawiają na elegancję i estetykę. Nasz koncept pomimo, że posiada dopiero 3-letnią historie już ewoluuje wychodząc na przeciw oczekiwania naszej ogromnej rzeszy klientów.

Wszystkie te zmiany zostały wprowadzone dla naszych klientów i jednocześnie ilustrują ogromny sukces naszego konceptu. Od roku budujemy naszą sieć w oparciu o model franczyzowy i na tą chwile posiadamy już 20 placówek franczyzowych większość z nich ma formę portów – standów ale też przygotowujemy się do uruchomienia pierwszych restauracji – Bistro-Sushi Oferujemy najbardziej sprawdzone lokalizacje w największych galeriach handlowych w Polsce a nasze doświadczenie jest tutaj ogromnie istotne.

JEDNOSTKI WŁASNE

9

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

20

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • pomoc w wyborze lokalizacji,
  • my załatwiamy wszystkie formalności, łącznie z wyposażeniem punktu,
  • pomagamy w zatrudnieniu pracowników,
  • przeprowadzamy szkolenie w zakresie wytworzonego produktu i jego sprzedaży.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Całkowita kwota inwestycji wynosi:  od 180 tys. zł netto + 20 tys. zł netto (opłata licencyjna)

1. Nowy punkt od podstaw:

  • opłata licencyjna: 20 tys. zł netto,
  • bieżąca miesięczna opłata franczyzowa: 6 proc. netto od obrotów,
  • opłata reklamowa: 2 proc. netto miesięcznie od obrotów.

Pakiet franczyzowy obejmuje:

  • znak towarowy (markę),
  • know-how jak prowadzić działalność,
  • podręcznik operacyjny, określający procedury, standardy prowadzenia działalności.

2. Zakup istniejącego punktu:

  • indywidualna wycena.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • samodzielne tj. na własny koszt i ryzyko, prowadzenie działalności gospodarczej,
  • posiadanie środków finansowych, materialnych i niematerialnych niezbędnych do zapewnienia sprawnego i nieprzerwanego uczestniczenia w sieci franczyzy,
  • posiadanie doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu działalności gospodarczej.

 


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Japanese Food Polska Sp. z o.o.

ul. Hlonda 2A/99 , 02-972 Warszawa

885 939 310

franchising@royalsushi.pl

royalsushi.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Renata Kiraga

dyrektor ds. ekspansji marki

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Sushi Royal.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.