Taco Bar

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Taco Bar to szwedzka sieć restauracji z 40-letnim doświadczeniem. Od 1983 roku restauracje Taco Bar przyciągają przyjaciół, rodziny, pary, kolegów i koleżanki, oraz wszystkich tych, którzy cenią smak Tacos, kuchnię Tex-Mex i pyszne Margarity. Sieć Taco Bar została założona przez trzech przyjaciół, którzy wrócili z inspirującej podróży w USA i Hawajów, na początku lat osiemdziesiątych. Nasza pasja do Taco, kuchni Tex-Mex i Margarity odniosła duży sukces w Szwecji. Jedzenie, które serwujemy naszym gościom, powinno nie tylko świetnie smakować, ale także sprawiać, że świetnie się czujemy. Dbanie o środowisko i prowadzenie biznesu w zrównoważony sposób jest dla nas kluczowe. W naszym menu klienci znajdą informacje o wpływie produktów wykorzystanych w potrawie na środowisko naturalne, zwłaszcza w kontekście aspektów związanych z klimatem. Tam gdzie to możliwe, wprowadzamy produkty, które są produkowane w bardziej zrównoważony sposób, oraz smaczne, roślinne zamienniki. 

Koncepcja biznesowa Taco Bar polega na oferowaniu dań Tex-Mex w formie fast food pod marką "Taco Bar", serwowanych w unikalnym, zrelaksowanym i przyjemnym otoczeniu. Jedzenie jest przygotowywane po złożeniu zamówienia przez gościa. Komunikacja marki obejmuje takie elementy jak atmosfera, obsługa i menu. Gość zawsze powinien z naszą marką się utożsamiać, ale koncepcja musi być dostosowana do różnych warunków, w zależności od lokalizacji. Taco Bar może znajdować się w lokalu przy głównej ulicy z dedykowanym wejściem i ogródkiem na zewnątrz, jak również w centrum handlowym jako samodzielna restauracja lub jako część większego food courtu.

JEDNOSTKI WŁASNE

2 (Szwecja)

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

45+ (Szwecja)

Więcej informacji: https://tacobar.se/expandingtopoland/

 

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

TWOJA DROGA DO SUKCESU JAKO MASTER FRANCZYZOBIORCA:

  • Jesteś master franczyzobiorcą, który podpisuje umowę współpracy przy rozwoju sieci (od 7 do 10 lokalizacji w ciągu pięciu lat) z całkowitą wyłącznością na terenie Polski lub określonego regionu na terenie Polski.
  • Twój biznes zaczyna się od pierwszej restauracji. Razem szukamy idealnej lokalizacji. Jednak to Ty, jako lokalny ekspert, trzymasz ster w ręku.
  • Pierwsza restauracja to początek Twojej przygody. Tworzenie jej opiera się na naszych sprawdzonych wskazówkach i planach.
  • Gdy już ją uruchomisz, organizujesz wielkie otwarcie i zdobywasz serca lojalnych klientów.
  • Natychmiast po otwarciu ruszasz w poszukiwania drugiej lokalizacji, jednocześnie rozwijając pierwszą restaurację.
  • Korzystasz ze sprawdzonych źródeł zaopatrzenia w ramach sieci lokalnych i międzynarodowych partnerów Taco Bar.
  • Jesteś odpowiedzialny za marketing i komunikację, ale nie jesteś sam – możesz liczyć na wsparcie centrali Taco Bar.
  • Twoja recepta na sukces to zawsze dostępny, dedykowany Menedżer Taco Bar, który troszczy się o markę i jej rozwój.

TWOJA DROGA DO SUKCESU JAKO FRANCZYZOBIORCA JEDNEGO LOKALU:

  • Jako franczyzobiorca zajmujesz się wszystkim – od planowania biznesowego, poprzez obsługę klientów, gotowanie i zarządzanie personelem, aż po marketing i dostawy.
  • Twoje godziny pracy są elastyczne, obejmując także wieczory i weekendy – to standard w branży gastronomicznej. Jesteś liderem swojego zespołu, inspirując i organizując go.
  • Planowanie i organizacja to klucz do sukcesu. Możesz liczyć na naszą profesjonalną pomoc w zakresie szkoleń przez cały okres współpracy, w czasie poprzedzającym, jak i po wielkim otwarciu.
  • Po uruchomieniu pierwszej restauracji masz opcję otwarcia kolejnej lokalizacji, jeśli tylko zechcesz.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

INWESTYCJA: Wielkość inwestycji dla restauracji Taco Bar w Szwecji waha się od 2 000 000. SEK do 2 500 000. SEK (180 tys.-230 tys. EUR) w zależności od aktualnego stanu adaptowanej przestrzeni.

• WKŁAD WŁASNY: 600 tys.- 800 tys. SEK własnych środków na lokalizację;

• OPŁATA BIEŻĄCA: 5% od sprzedaży;

• OPŁATA MARKETINGOWA: 2% od sprzedaży;

• OPŁATA WSTĘPNA: 15 tys. EUR na lokalizację; 

• DODATKOWO: Koszty marketingowe związane z otwarciem restauracji;

Wielkość inwestycji w Polsce może się różnić od wielkości inwestycji w Szwecji.


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Poszukujemy w Polsce master franczyzobiorcy lub pojedynczych franczyzobiorców. Naszego idealnego partnera charakteryzuje niezwykły potencjał i gotowość, by razem z nami stworzyć Taco Bar Poland i rozwinąć markę cieszącą się taką samą popularnością i odnoszącą tyle sukcesów, co Taco Bar w Szwecji. 

Oferujemy możliwość podpisania umowy master franczyzy oraz ramowej umowy współpracy przy rozwoju sieci z całkowitą wyłącznością na terenie Polski lub określonego regionu na terenie Polski (EDA).

Jeśli chcesz zostać master franczyzobiorcą Taco Bar, ufamy, że masz tę samą pasję do gastronomii i obsługi klienta, co my. Twój zespół powinien być gotowy, przy wsparciu ze strony centrali Taco Bar, do dynamicznej ekspansji Taco Bar Poland jako nowej ogólnopolskiej sieci restauracji.


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Svenska Taco Bar AB

Birger Jarlsgatan 41A, 111 73 Stockholm

+48 602 55 60 57

tacobar@exploremarkets.pl

tacobar.se

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Witold Szwed

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Taco Bar .

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma Svenska Taco Bar AB (Birger Jarlsgatan 41A, 111 73 Stockholm). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Taco Bar oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie tacobar.se.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.

Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.