ZapieCKanki
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Marka „ZapieCKanki” specjalizuje się w sprzedaży zapiekanek, w swojej ofercie posiadamy również frytki z pieca oraz grzanki, którymi zachwycają się najmłodsi. ZapieCKanki to zapiekanki przygotowywane na miejscu. Bagietki oraz farsz to nasza autorska receptura, dzięki czemu w żadnym innym miejscu klient nie dostanie naszego produktu. Na rynku gastronomicznym jesteśmy od ponad 10 lat, przez ten czas nasz produkt ewoluował i doprowadziliśmy go do doskonałości, dlatego dziś możemy się nim podzielić, a nasi franczyzobiorcy mają gwarancje sukcesu, pracując zgodnie ze standardami sieci.
JEDNOSTKI WŁASNE
2 w Kielcach
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
2
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyzobiorca dostaje od nas pełne wsparcie, począwszy od pomocy w wyborze lokalizacji, poprzez czynny udział w projektowaniu lokalu, oraz jego wykończeniu, uruchomieniu, wyszkoleniu personelu. Wsparcie techniczne przez 24h. W razie awarii dysponujemy zastępczym sprzętem, który dostarczamy do placówki franczyzowej w ciągu 24h od zgłoszenia awarii.
- Wsparcie marketingowe
- Dystrybucja półproduktów takich jak farsz oraz bagietki na terenie całego kraju.
- Pomagamy w zakupie wszystkich urządzeń niezbędnych do uruchomienia lokalu.
- Opracowanie projektu technologicznego, wizualizacja 3D
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji zależy od stanu zastanego lokalu, oraz jego powierzchni.
- Lokale w galerii: 20-30 tys. zł
- Lokale stacjonarne: 30-80 tys. zł, w zależności od wielkości i zakresu prac
- Opłata licencyjna: 30 tys. zł netto. Na wysokość opłaty licencyjnej składa się, projekt, wykonanie zakresu prac określonych w umowie, neon reklamowy, semafor reklamowy, system sprzedażowy, tygodniowe szkolenie personelu, wsparcie techniczne i merytoryczne 24h.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Posiadanie odpowiedniego dla gastronomii lokalu o odpowiedniej powierzchni
- Posiadanie niezbędnych własnych środków finansowych
- Pozytywne nastawienie i motywacja do pracy
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
ZapieCKanki Paweł Marynowski
Stanisława Staszica 10, 25-008 Kielce
695 007 007
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Paweł Marynowski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma ZapieCKanki Paweł Marynowski (Stanisława Staszica 10, 25-008 Kielce). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego ZapieCKanki oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie zapieckanki.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Październikowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży. Znajdziesz w nim gratisowy bilet wstępu na Targi Franczyza!
Z Atelier Herosima franczyzobiorcy mogą otworzyć lokale w kilku różnych formatach. A jakie wsparcie otrzymają od franczyzodawcy?
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak poszerza ofertę w lokalach m. in. o croissanty z dubajską czekoladą. Ma też propozycję dla franczyzobiorców, którzy chcieliby zaoszczędzić na inwestycji.
Carat Kebab chce zmienić podejście Polaków do kebabu. Zachęca też franczyzobiorców do łączenia pod jednym dachem kilku marek gastronomicznych.
Joanna i Paweł Sobkowiakowie szukali biznesu, który będzie dodatkowym źródłem dochodu. Ważne dla nich było też to, żeby dało się go połączyć z prowadzeniem ich dotychczasowej firmy, a także wychowaniem małego dziecka. Na jaką franczyzę postawili?
Marka New York Pizza Department podpisała umowę z masterfranczyzobiorcą w Egipcie. Na przyszły rok zapowiada pierwsze otwarcia na egipskim rynku.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
– Nasza unikalność przyciąga klientów – mówi Orest Zahrodskyy, franchise manager Lviv Croissants.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.