Doskoi

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Japońska sieć restauracji łącząca tradycyjną kuchnię japońską ze swobodnym, nowoczesnym stylem. Restauracje stworzone i prowadzone przez Japończyka, Keigo Kondo, który umiejętnie połączył smaki i kulturę japońską z social mediami, o czym najlepiej świadczą milionowe odtworzenia treści w internecie. Casualowe miejsce pozwala poczuć się swobodnie i przenosi nas do Kraju Kwitnącej Wiśni, co bardzo mocno zyskuje na popularności wśród nowych Gości, jednocześnie przekładając się na wysokie oceny Doskoi oraz rosnące zyski.
JEDNOSTKI WŁASNE
4 (trzy w Krakowie i jedna w Katowicach). Lokale śródmiejskie oraz galeriowe.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
W ramach współpracy franczyzowej sieć oferuje pomoc w:
- Wyborze lokalizacji;
- Odbiorze lokalu przez Sanepid;
- Stworzeniu wysokodochodowej restauracji;
- Jednolitą aranżację lokalu wedle standardów i w nawiązaniu do aktualnych trendów;
- Gwarancję food costu;
- Dostęp do nowych receptur;
- Codzienne wsparcie w prowadzeniu lokalu;
- Udział w rekrutacji i szkoleniu pracowników;
- Dostęp do nowych treści marketingowych w social mediach;
- Propozycje działań marketingowych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Inwestycja w lokal śródmiejski: od 250 do 350 tys. zł.
Inwestycja w lokal galeriowy: od 250 do 450 tys. zł.
Koszt inwestycji jest ściśle uzależniony od standardu wykończenia oraz stanu technicznego lokalu. Istnieje możliwość wsparcia inwestycji poprzez źródła finansowania, np. leasing, wtedy kwota inwestycji może być zredukowana do ok. 150 tys. zł.
Wstępna opłata franczyzowa: 25 tys. zł.
Miesięczna opłata franczyzowa: 6% od obrotu.
Miesięczna opłata marketingowa: 1 tys. zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Zachęcamy do współpracy osoby energiczne, sumienne, które chcą zacząć lub też kontynuować swoją przygodę w gastronomii. Po swojej stronie oferujemy pomysł i doświadczenie, które zapewnia atrakcyjne dochody restauracji. Minimalny koszt wejścia do sieci to kwota ok. 150 tys. zł netto (z uwzględnieniem leasingu).
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Japoninja Sp. z o.o.
ul. Karmelicka 54/2, 31-128 Kraków
576 630 252
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Keigo Kondo
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Japoninja Sp. z o.o. (ul. Karmelicka 54/2, 31-128 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Doskoi oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie facebook.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Franczyzodawcy kilkudziesięciu konceptów czekają na Ciebie! 14 marca do godz. 16:00 na Targach Franczyza na PGE Narodowym dowiesz się, jak otworzyć biznes we franczyzie.
Poznaj kilkadziesiąt sprawdzonych pomysłów na biznes na Targach Franczyza 13-14 marca na PGE Narodowym! Śledź relację na żywo i znajdź inspirację dla siebie!
Zbudowanie biznesu od podstaw to duże wyzwanie, dlatego warto rozważyć sprawdzony model – franczyzę. Już 13-14 marca 2025 na PGE Narodowym w Warszawie odbędą się Targi Franczyza, podczas których poznasz gotowe pomysły na dochodowy biznes.
Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 13-14 marca na Targi Franczyza na PGE Narodowym i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
Praktyczne warsztaty, konkretna wiedza ekspertów oraz sprawdzone modele biznesowe – to wszystko czeka na uczestników Targów Franczyza 2025.

Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?

Berlin Döner Kebap otworzył nowy lokal franczyzowy, w centrum Zakopanego. Marka ma zaplanowane kolejne otwarcia aż do wiosny.
Islak Burger to nowy produkt i nowa franczyza na polskim rynku.
– Miasta, w których kwitnie życie studenckie to odpowiednie rynki dla pubów Przybij Piątaka – mówi Kamil Przybylski, menadżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Jagoda i Robert Wojtkowscy nie mogli znaleźć nikogo, kto zrobi im tort weselny bez cukru i laktozy. Teraz sami robią zdrowe przysmaki, jako franczyzobiorcy Fit Cake.
Franczyzodawca marek New York Pizza Department i ŻarWOK zmienia zasady naliczania opłat franczyzowych. Franczyzobiorcy mogą sporo zaoszczędzić.
Cukrem i Solą otworzyło kolejny punkt franczyzowy, w planach ma też nową lokalizację własną.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.