Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI to sieć kawiarnio-piekarni, która rośnie jak na drożdżach! W 2020 posiadała 30 lokali – dziś 108 (wzrost o blisko 400 proc.). Sieć sprzedaje swoje produkty w punktach stacjonarnych, w sklepie internetowym i na platformach delivery. Prowadzi niestandardowe kampanie marketingowe i wdraża przełomowe rozwiązania technologiczne.
Marka ma kilka przewag konkurencyjnych. Po pierwsze, szeroką ofertę (pieczywo – chleby, bułki, bagietki; kanapki; wrapy; focaccia; pizza; przekąski słodkie i słone; dania gotowe i produkty komplementarne do wypieków; kawa i napoje). Po drugie, elastyczny model biznesowy (możliwość tworzenia lokali w różnych lokalizacjach – centra biznesowe, dworce, galerie handlowe, osiedla mieszkaniowe, ulice miast). Po trzecie, sprawdzony model franczyzowy. Po czwarte, rozpoznawalny i lubiany brand. Po piąte, nowoczesny design. Sprzedaż wspierana jest przez nowe technologie (oparte na big data) i kanały (sprzedaż on-line i z wykorzystaniem sklepu robotycznego). Ważną część przychodów generuje usługa cateringowa (w box’ach z wypiekami) – skierowana przede wszystkim do segmentu B2B.
Sieć składa się dziś z 11 lokali franczyzowych, 87 ajencyjnych, 10 własnych (w tym sklep robotyczny).
JEDNOSTKI WŁASNE
97 (10 własnych i 87 w systemie ajencyjnym)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
11
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Dostęp do atrakcyjnego systemu franczyzowego z szeroką gamą produktów i usług;
- Atrakcyjna, rozpoznawalna, wspierana marka;
- Aranżacja (projekt lokalu);
- Sprzęty ruchome: piec, lady (chłodnicze, grzewcze, neutralne), ekspres, młynek, krajalnice;
- Pakiet szkoleń i strategia marketingowa.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- 300-500 tys. zł netto w zależności od lokalu
- Opłata licencyjna – 10 tys. zł netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Przygotowanie lokalu (dostosowanie go do wymogów sieci);
- Sfinansowanie części wyposażenia (fit out, sprzęty stałe: meble, mroźnia, itd.);
- Inwestycja na poziomie 300-500 tys. zł (w zależności od specyfiki lokalu – wpływa na to wiele czynników, np. stan nieruchomości).
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
ENATA BREAD Sp. z o.o.
Ul. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Tomasz Niciński
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma ENATA BREAD Sp. z o.o. (Ul. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie goraco-polecam.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes otworzyć w dużym albo średnim mieście? Franczyza daje odpowiedź i na takie pytanie.
Jaki biznes ma szansę powodzenia w obecnych realiach rynkowych? Dowiedz się z nowego numeru magazynu "Własny Biznes FRANCHISING".
Zainspiruj się sukcesami i poznaj sprawdzone pomysły na biznes! Grudniowy numer „Własny Biznes FRANCHISING” pełen praktycznych porad i historii przedsiębiorców już w sprzedaży!
To już ostatnia okazja w tym roku, aby spotkać się z setką franczyzodawców pod jednym dachem! Przyjdź jeszcze dziś na Targi Franczyza do Pałacu Kultury i Nauki!
24-26 października w Pałacu Kultury i Nauki możesz poznać 100 sprawdzonych pomysłów na biznes we franczyzie. Przeczytaj relację z targów i przyjdź wybrać franczyzę dla siebie!

Rex Concepts, masterfranczyzobiorca marki Burger King, w tym roku planuje otworzyć w Polsce cztery lokale z tym szyldem. Czy indywidualni franczyzobiorcy będą mogli skorzystać z licencji na biznes Burger Kinga?
W trakcie wieloletniej stagnacji w obszarze stricte ofert franczyzowych na polskim rynku franczyzowym w segmencie gastronomicznym, postanowiliśmy dokładnie zrewidować naszą ofertę.
Carat Kebab systematycznie otwiera nowe lokale. Często łączą pod jednym dachem kilka marek tego samego franczyzodawcy.
– Na Targi Franczyza mamy dla franczyzobiorców specjalną promocję – zapowiada Kamil Woźniak, franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak.
Sushi Story do końca roku chce rozbudować sieć we wszystkich dużych miastach. Franczyzobiorców będzie szukać m.in. na Targach Franczyza, 13-14 marca.

Maxipizza szuka franczyzobiorców już w średniej wielkości miastach. Oprócz sieci pizzerii rozwija też drugi, oryginalny koncept.
Chinkalnia dopina umowy najmu na kolejne własne restauracje, ale nie rezygnuje też z rozwoju we franczyzie. Franczyzowy lokal marka otworzyła nawet na Cyprze.
Sahar Kebab chce rozwinąć sieć swoich przyczep gastronomicznych w całej Polsce. Czym się wyróżnia na tle konkurencji?
Sweet Gallery utrzymuje szybkie tempo rozwoju. W bieżącym roku planuje ok. 450 nowych otwarć.
Koncept Langos rozwija sieć foodtrucków z węgierskimi langoszami. Czy da się na tym zarobić?
Cukiernia Sowa szuka partnerów, którzy w dłuższej perspektywie poprowadzą więcej niż jeden lokal.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.