Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI to sieć kawiarnio-piekarni, która rośnie jak na drożdżach! W 2020 posiadała 30 lokali – dziś 136 (wzrost o blisko 400 proc.). Sieć sprzedaje swoje produkty w punktach stacjonarnych, w sklepie internetowym i na platformach delivery. Prowadzi niestandardowe kampanie marketingowe i wdraża przełomowe rozwiązania technologiczne.
Marka ma kilka przewag konkurencyjnych. Po pierwsze, szeroką ofertę (pieczywo – chleby, bułki, bagietki; kanapki; wrapy; focaccia; pizza; przekąski słodkie i słone; dania gotowe i produkty komplementarne do wypieków; kawa i napoje). Po drugie, elastyczny model biznesowy (możliwość tworzenia lokali w różnych lokalizacjach – centra biznesowe, dworce, galerie handlowe, osiedla mieszkaniowe, ulice miast). Po trzecie, sprawdzony model franczyzowy. Po czwarte, rozpoznawalny i lubiany brand. Po piąte, nowoczesny design. Sprzedaż wspierana jest przez nowe technologie (oparte na big data) i kanały (sprzedaż on-line i z wykorzystaniem sklepu robotycznego). Ważną część przychodów generuje usługa cateringowa (w box’ach z wypiekami) – skierowana przede wszystkim do segmentu B2B.
Sieć składa się dziś z 10 lokali franczyzowych, 122 ajencyjnych, 4 własnych (w tym sklep robotyczny).
JEDNOSTKI WŁASNE
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
10
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Dostęp do atrakcyjnego systemu franczyzowego z szeroką gamą produktów i usług;
- Atrakcyjna, rozpoznawalna, wspierana marka;
- Aranżacja (projekt lokalu);
- Sprzęty ruchome: piec, lady (chłodnicze, grzewcze, neutralne), ekspres, młynek, krajalnice;
- Pakiet szkoleń i strategia marketingowa.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- 300-500 tys. zł netto w zależności od lokalu
- Opłata licencyjna – 10 tys. zł netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Przygotowanie lokalu (dostosowanie go do wymogów sieci);
- Sfinansowanie części wyposażenia (fit out, sprzęty stałe: meble, mroźnia, itd.);
- Inwestycja na poziomie 300-500 tys. zł (w zależności od specyfiki lokalu – wpływa na to wiele czynników, np. stan nieruchomości).
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
ENATA BREAD Sp. z o.o.
Ul. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Tomasz Niciński
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma ENATA BREAD Sp. z o.o. (Ul. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie goraco-polecam.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Franczyza w gastronomii
/10.10.2025
Gastronomia to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Dlatego na Targach Franczyza nie może zabraknąć konceptów gastronomicznych.
Słodki segment gastronomii ma do wyboru szeroką ofertę: lody, pączki, kawę, bubble tea. Do wyboru, do koloru.
Jaki biznes otworzyć w dużym albo średnim mieście? Franczyza daje odpowiedź i na takie pytanie.
Jaki biznes ma szansę powodzenia w obecnych realiach rynkowych? Dowiedz się z nowego numeru magazynu "Własny Biznes FRANCHISING".
Zainspiruj się sukcesami i poznaj sprawdzone pomysły na biznes! Grudniowy numer „Własny Biznes FRANCHISING” pełen praktycznych porad i historii przedsiębiorców już w sprzedaży!
Sushi Bistro stawia na rozwój modelu take away
/29.10.2025
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Franczyza restauracyjna z autorskim menu
/11.08.2025
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?
Berlin Döner Kebap otworzył nowy lokal franczyzowy, w centrum Zakopanego. Marka ma zaplanowane kolejne otwarcia aż do wiosny.
Islak Burger to nowy produkt i nowa franczyza na polskim rynku.
– Miasta, w których kwitnie życie studenckie to odpowiednie rynki dla pubów Przybij Piątaka – mówi Kamil Przybylski, menadżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Jagoda i Robert Wojtkowscy nie mogli znaleźć nikogo, kto zrobi im tort weselny bez cukru i laktozy. Teraz sami robią zdrowe przysmaki, jako franczyzobiorcy Fit Cake.
Franczyzodawca marek New York Pizza Department i ŻarWOK zmienia zasady naliczania opłat franczyzowych. Franczyzobiorcy mogą sporo zaoszczędzić.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.