Kurier BTL Franczyza

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Kurier BTL Franczyza to nowoczesny model współpracy z naszymi partnerami biznesowymi
- nowoczesna franczyza bez opłaty wstępnej za licencję,
- dostęp do najlepszych firm kurierskich,
- przyjazny, prosty i intuicyjny system wraz z aplikacją smartfonową do obsługi klienta,
- intuicyjny program do wyboru i zamawiania kuriera,
- kompleksowe szkolenie pracowników oraz właścicieli placówek,
- stałe wsparcie organizacyjne, merytoryczne i operacyjne,
- sprawdzone sposoby pozyskiwania klientów,
- wyznaczony teren z gwarancją wyłączności,
- aranżacja lokalu na zewnątrz we wnętrz.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
74
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- oszacowanie potencjału nadań w punkcie,
- weryfikacja rynku nadań paczek,
- wsparcie handlowe przy zawieraniu umów z Klientami nadającymi paczki ( podmioty gospodarcze),
- pomoc w dystrybucji materiałów reklamowych,
- pomoc w doborze odpowiedniego kanału reklamowego,
- możliwość przystąpienia do Grupy zakupowej tworzonej przez BTL Logistik,
- wsparcie punktu Partnerskiego przy otwieraniu kolejnych punktów nadań,
- cykliczne szkolenia z przedstawicielami firm kurierskich podnoszące kwalifikacje pracowników,
- pełne zaangażowanie frenczyzodawcy przy dążeniu do wspólnych celów,
- przy ewentualnej sprzedaży sieci franczyzowej i marki Kurier BTL profesjonalna wycena wartości franczyzy,
- miła i przyjazna atmosfera przy współpracy z franczyzodawcą.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Najem lokalu + podstawowe wyposażenie lokalu (brak opłaty licencyjnej) to koszt około 2,5 tys. zł netto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- lokal lub miejsce w lokalu na przyjęcie paczek od klienta,
- podstawowe wyposażenie lokalu (biurko, regał, krzesło dla klienta),
- podstawowa waga,
- podstawowa drukarka,
- komputer z dostępem do Internetu.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
BTL Logistik Sp. z o.o
ul. Wiejska 24, 87-800 Włocławek
535 556 350
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Ireneusz Koniecko
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma BTL Logistik Sp. z o.o (ul. Wiejska 24, 87-800 Włocławek). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Kurier BTL Franczyza oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie btllogistik.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Sieć BTL Logistic stworzyła specjalną platformę do zamawiania kurierów, żeby obsłużyć zwiększone w czasie pandemii zainteresowanie klientów.
Jakich usług i produkt w brakuje na polskim rynku? Czy są jeszcze jakieś nisze do wypełnienia? Sprawdź w lipcowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
W jaki biznes zainwestować, żeby zwiększyć swoje szanse na godziwe zyski? Oto nasze podpowiedzi.
W nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" podpowiadamy, w jaki biznes zainwestować, żeby zwiększyć swoje szanse na godziwe zyski.
Punkty paczkowe BTL zyskują na popularności w czasie pandemii. Przesyłek jest coraz więcej, chętnych na otwieranie franczyzy również.

Franczyzobiorcy Auto Gammy zarabiają przede wszystkim na regeneracji i adaptacji oświetlenia aut. Jak otworzyć salon pod tym szyldem?
Sieć Ship Center Poland w minionym roku odnotowała wzrost przesyłek i obrotów na poziomie ok. 25 proc. Co jest powodem tak dobrych wyników?
Z powodu inflacji ceny idą w górę. Drożeje też wynajem samochodów, ale na to wpływ miała akurat pandemia. Właściciele wypożyczalni aut zwietrzyli intratny interes.
Sieć Refan prowadzi intensywne działania marketingowe w mediach społecznościowych. Jak sobie dzisiaj radzi?
– W ostatnich latach rynek tatuaży w Polsce ewoluował. Dzisiaj tatuaże to małe dzieła sztuki, na które jest moda – mówi Seweryn Sarna, menedżer firmy Mistrzowie Tattoo.

Najpierw troje dzieci, potem własny biznes – taką drogę przeszła franczyzobiorczyni marki DepilConcept. Jak sobie radzi dzisiaj?
Większość franczyzobiorców sieci Studio Figura to kobiety. Co spowodowało, że zdecydowały się otworzyć akurat ten biznes?
Agnieszka Wojewoda zrezygnowała z prowadzenia wymyślonego przez siebie biznesu i postawiła na franczyzę. W jaką markę zdecydowała się zainwestować?
– W tym roku zamierzamy mieć mniej więcej 1000 mobilnych powerbanków w całej Polsce – mówi Daniel Lasko, współwłaściciel masterfranczyzy Fast Energy na Polskę.
– Cateringi dietetyczne na rynku rosną jak grzyby po deszczu. Nie wszystkie mogą się jednak pochwalić dobrą jakością – mówi Aneta Jaremkowska, właścicielka Fit & Food Catering.
Handel smartphonami nie jest tak atrakcyjny biznesowo jak sprzedaż akcesoriów do telefonów. Żeby każdy model nie wyglądał tak samo, użytkownik inwestuje w dodatki.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.