Sushiroll Bistro – restauracje sushi
                                 INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
9 lat temu założyłem pierwszy lokal sushi w Warszawie. Od początku przykładałem ogromną uwagę do jakości składników. Jakość oraz świeżość składników była dla mnie na pierwszym miejscu. Nasza marka łączy elegancką kuchnię japońską z nieobowiązującym luzem, w stylowych lokalach, jak i w dostawie.
Nasza marka jest znana na rynku warszawskim. Posiadamy ogromną bazę gości, cieszy nas duży ruch na miejscu jak i w dostawie. Nasze sushi jest tworzone przez wykwalifikowanych masterów z certyfikatami prawdziwej kuchni japońskiej. W naszym menu znajdziesz nie tylko sushi, ale japońskie przystawki oraz dania kuchni dalekiego wschodu. W Warszawie posiadamy dwa lokale cieszące się dużą liczbą stałych gości od wielu lat. Z dużym powodzeniem otworzyliśmy trzy lokale w Łodzi, które od pierwszych dni są rentowne. Dajemy gwarancję szybkiego zwrotu inwestycji.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
9
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pomoc w doborze lokalu, oraz koordynacji inwestycji na każdym etapie budowy lokalu;
 - Pełne szkolenie z zarządzania placówką gastronomiczną;
 - Wsparcie przy projektowaniu lokalu w zakresie technologii i wystroju;
 - Pełne wsparcie marketingowe;
 - Ubrania dla całej obsługi lokalu;
 - Oryginalne japońskie produkty;
 - Pełen pakiet szkoleń, w tym kilkanaście dni próbnej pracy w już istniejącym lokalu, szkolenie pracowników w lokalu franczyzowym.
 - Pomoc na otwarciu, lub stworzeniu własnej marki z kuchnią japońską – sushi:
 - Fachowa pomoc doświadczonej załogi w pierwszych miesiącach startu lokalu;
 - Bieżące wsparcie, siedem dni w tygodniu.
 
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Szacowana kwota inwestycji jest zależna od wybranego modelu biznesowego;
 - Kwota minimalna pozwalająca na otwarcie lokalu stacjonarnego to 200 tys. zł netto (kwota może ulec zmniejszeniu, tylko w modelu lokalu na wynos);
 - Wstępna opłata franczyzowa wynosi 20 tys. zł netto (wliczona w kwotę na otwarcie lokalu);
 - Bieżąca opłata franczyzowa jest stała i wynosi 2,5 tys. zł. Nie pobieramy dodatkowych opłat od obrotu.
 
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Na rozpoczęcie współpracy wymagany jest kapitał potrzebny do otwarcia lokalu. Niezbędne jest posiadanie lokalu, w którym można prowadzić gastronomię. Lokal przy modelu stacjonarnym musi mieć minimum 50 mkw., w modelu na wynos co najmniej 30 mkw. Pomożemy znaleźć odpowiedni lokal, a także zaadaptować na potrzeby gastronomiczne. Wykonujemy projekt technologiczny.
Od naszych franczyzobiorców oczekujemy przede wszystkim zaangażowania, dobrej organizacji pracy. Mile widziane jest też doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dorota Kowalska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Sushiroll Bistro (ul. Radiowa 14, 01-495 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Sushiroll Bistro – restauracje sushi oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie sushi-roll.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
                                                 
                                                    Mistrz Piekarz rusza w Polskę
                                                    /03.11.2025
                                                
                                                Pierwszy punkt Mistrza Piekarza działa dopiero od kilku miesięcy, a sieć już planuje dalszą ekspansję. Nowy model mobilnej piekarni przyciąga przedsiębiorców m.in. niską kwotą początkowej inwestycji.
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
                                                 
                                                    Definicja franczyzy
                                                    /18.07.2008
                                                
                                                Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
                                             
                                                Polska sieć franczyzowa w Egipcie!
                                                /22.08.2025
                                            
                                            Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?
Berlin Döner Kebap otworzył nowy lokal franczyzowy, w centrum Zakopanego. Marka ma zaplanowane kolejne otwarcia aż do wiosny.
Islak Burger to nowy produkt i nowa franczyza na polskim rynku.
– Miasta, w których kwitnie życie studenckie to odpowiednie rynki dla pubów Przybij Piątaka – mówi Kamil Przybylski, menadżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Jagoda i Robert Wojtkowscy nie mogli znaleźć nikogo, kto zrobi im tort weselny bez cukru i laktozy. Teraz sami robią zdrowe przysmaki, jako franczyzobiorcy Fit Cake.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.
                            Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.