Maxipizza
![](https://img.franchising.pl/pl/90f/21f/logo_vector.png)
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Oferujemy cztery różne programy franczyzowe dostosowane do indywidualnych możliwości przyszłych partnerów. Dzięki temu możemy w elastyczny sposób nawiązać współpracę z osobami chcącymi prowadzić restaurację Maxipizza zarówno w dużym jaki małym mieście, oferta przewiduje także współpracę z przedsiębiorcami działającym pod inną marką , a rozważającymi zmianę marki na Maxipizza. Wówczas przy minimalnym wkładzie finansowym jesteśmy w stanie przenieść to co najlepsze z Maxipizzy i tym samym zwiększyć obroty oraz zyski. Jeden z programów franczyzowych jest dedykowany dla naszych obecnych lub byłych pracowników dla których mamy przygotowaną wyjątkowo korzystną ofertę.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pakiet startowy o wartości nawet 150 000 zł ( w urządzeniach i oprogramowaniu wstawianym przez Maxipizzę )
- Szkolenia personelu , wsparcie księgowe , marketingowe , informatyczne, graficzne i technologiczne.
- Ogólnopolski marketing , projekty graficzne , aplikacje na telefon , autorski system komputerowy stale ulepszany przez własny dział informatyczny , projekty ulotek , promocji itp.
- Opracowanie projektu technologicznego, możliwość wykonania wizualizacji 3D
- Doskonale zorganizowana logistyka
- Możliwość ubiegania się o pożyczkę od Franczyzodawcy
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji od 100 000 zł
Opłaty licencyjne od 2,5% od obrotu i 815 zł netto opłaty marketingowej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Posiadanie odpowiedniego dla gastronomii lokalu o odpowiedniej powierzchni
- Posiadanie niezbędnych własnych środków finansowych
- Pozytywne nastawienie do pracy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Maxipizza Spółka Akcyjna
ul. Słoneczna 1, 25-731 Kielce
41 366 33 13
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Karol Molenda
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Maxipizza Spółka Akcyjna (ul. Słoneczna 1, 25-731 Kielce). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Maxipizza oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie maxipizza.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
![](https://img.franchising.pl/pl/59b/13a/dzien-pizzy1.jpg)
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
MaxiPizza oferuje cztery programy franczyzowe, różniące się m.in. w zależności od wielkości rynku czy profilu kandydata na licencjobiorcę.
Styczniowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
Maxipizza zapowiada otwarcia w Poznaniu, Krakowie i Warszawie. Wcześniej musi jednak znaleźć partnerów z tych miast.
Maxipizza wychodzi na przeciw oczekiwaniom klientów. Teraz pizzę można zamówić nie tylko w lokalu i przez telefon, ale także za pośrednictwem Internetu.
![](https://img.franchising.pl/pl/a8a/72f/good-chicken01.jpg)
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
Chinkalnia otworzyła w tym roku już trzy nowe restauracje. Z jaką inwestycją muszą się liczyć franczyzobiorcy marki?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów. Franczyzodawca Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Prosiak Polski Kebab&Fast Food szuka franczyzobiorców. Będą zarabiać na sprzedaży kebabów, ale według spolszczonej receptury.
![](https://img.franchising.pl/pl/19f/85f/zdjdokwadratu.jpg)
Przepis na sukces franczyzy kebabów? Bezkompromisowy marketing. Właśnie dzięki przemyślanym, wielokanałowym działaniom promocyjnym Am Am Kebab skrada podniebienia fanów street foodu.
Chcesz zarabiać na pieczeniu tortów? Dowiedz się, w jaki sposób zacząć, jak zdobywać klientów i skutecznie promować swoje wypieki. Obejrzyj film z Joanną Surowiec, właścicielką pracowni tortów Sweet SugArt, i przekuj swoją pasję w biznes.
Magdalena Przybylska prowadzi trzy lokale Ministerstwa Śledzia i Wódki. Chyba więc najlepiej wie, dlaczego warto wejść we franczyzę tej marki.
Franczyzodawca Sushi Kushi i Ramen Shop uruchamia nowy koncept franczyzowy. Lokale Kiss Kimchi będą serwować kuchnię koreańską.
Sfinks zachęca niezależnych restauratorów, aby dołączyli do jego sieci. Obiecuje wzrosty obrotów.
Pod marką Lodolandia funkcjonuje już 480 punktów franczyzowych i 50 własnych. W sezonie wiosenno-letnim sieć ma się powiększyć o kolejne 100 punktów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Biznes, który daje dochody bez wysiłku, jest marzeniem wielu. Podpowiadamy, jak zarobić i się przy tym nie napracować.
Franczyzowe sieci usługowe, które idą z duchem czasu, rozwijają się prężnie. Z kim warto dzisiaj współpracować?
Citybox24.pl tworzy sieć magazynów samoobsługowych. To biznes dla pasywnych inwestorów. Na czym polega?
![](/img-tmp/brand07.png)
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.