Maxipizza

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Oferujemy cztery różne programy franczyzowe dostosowane do indywidualnych możliwości przyszłych partnerów. Dzięki temu możemy w elastyczny sposób nawiązać współpracę z osobami chcącymi prowadzić restaurację Maxipizza zarówno w dużym jaki małym mieście, oferta przewiduje także współpracę z przedsiębiorcami działającym pod inną marką , a rozważającymi zmianę marki na Maxipizza. Wówczas przy minimalnym wkładzie finansowym jesteśmy w stanie przenieść to co najlepsze z Maxipizzy i tym samym zwiększyć obroty oraz zyski. Jeden z programów franczyzowych jest dedykowany dla naszych obecnych lub byłych pracowników dla których mamy przygotowaną wyjątkowo korzystną ofertę.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pakiet startowy o wartości nawet 150 000 zł ( w urządzeniach i oprogramowaniu wstawianym przez Maxipizzę )
- Szkolenia personelu , wsparcie księgowe , marketingowe , informatyczne, graficzne i technologiczne.
- Ogólnopolski marketing , projekty graficzne , aplikacje na telefon , autorski system komputerowy stale ulepszany przez własny dział informatyczny , projekty ulotek , promocji itp.
- Opracowanie projektu technologicznego, możliwość wykonania wizualizacji 3D
- Doskonale zorganizowana logistyka
- Możliwość ubiegania się o pożyczkę od Franczyzodawcy
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji od 100 000 zł
Opłaty licencyjne od 2,5% od obrotu i 815 zł netto opłaty marketingowej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Posiadanie odpowiedniego dla gastronomii lokalu o odpowiedniej powierzchni
- Posiadanie niezbędnych własnych środków finansowych
- Pozytywne nastawienie do pracy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Maxipizza Spółka Akcyjna
ul. Słoneczna 1, 25-731 Kielce
41 366 33 13
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Karol Molenda
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Maxipizza Spółka Akcyjna (ul. Słoneczna 1, 25-731 Kielce). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Maxipizza oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie maxipizza.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes ma szansę powodzenia w obecnych realiach rynkowych? Dowiedz się z nowego numeru magazynu "Własny Biznes FRANCHISING".
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
MaxiPizza oferuje cztery programy franczyzowe, różniące się m.in. w zależności od wielkości rynku czy profilu kandydata na licencjobiorcę.
Styczniowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
Maxipizza zapowiada otwarcia w Poznaniu, Krakowie i Warszawie. Wcześniej musi jednak znaleźć partnerów z tych miast.

Sahar Kebab chce rozwinąć sieć swoich przyczep gastronomicznych w całej Polsce. Czym się wyróżnia na tle konkurencji?
Sweet Gallery utrzymuje szybkie tempo rozwoju. W bieżącym roku planuje ok. 450 nowych otwarć.
Koncept Langos rozwija sieć foodtrucków z węgierskimi langoszami. Czy da się na tym zarobić?
Cukiernia Sowa szuka partnerów, którzy w dłuższej perspektywie poprowadzą więcej niż jeden lokal.
– Franczyza, zwłaszcza w stabilnych i rozwijających się konceptach gastronomicznych, może znacząco zwiększyć szanse powodzenia – mówi Andrzej Pelc-Gonera, CEO Sushi Kushi.

Co piąty franczyzobiorca Fit Cake decyduje się na otwarcie kolejnego lokalu.
Lodolandia & Kołacz na Okrągło wykorzystuje elastyczność oferty i szybki rebranding, by zapewnić ciągłość biznesu przez cały rok. Jak działa taki model biznesowy?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów, które zachwycą smakiem. Franczyzodawca konceptu Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Z Atelier Herosima franczyzobiorcy mogą otworzyć lokale w kilku różnych formatach. A jakie wsparcie otrzymają od franczyzodawcy?
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.