Maxipizza
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Oferujemy cztery różne programy franczyzowe dostosowane do indywidualnych możliwości przyszłych partnerów. Dzięki temu możemy w elastyczny sposób nawiązać współpracę z osobami chcącymi prowadzić restaurację Maxipizza zarówno w dużym jaki małym mieście, oferta przewiduje także współpracę z przedsiębiorcami działającym pod inną marką , a rozważającymi zmianę marki na Maxipizza. Wówczas przy minimalnym wkładzie finansowym jesteśmy w stanie przenieść to co najlepsze z Maxipizzy i tym samym zwiększyć obroty oraz zyski. Jeden z programów franczyzowych jest dedykowany dla naszych obecnych lub byłych pracowników dla których mamy przygotowaną wyjątkowo korzystną ofertę.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pakiet startowy o wartości nawet 150 000 zł ( w urządzeniach i oprogramowaniu wstawianym przez Maxipizzę )
- Szkolenia personelu , wsparcie księgowe , marketingowe , informatyczne, graficzne i technologiczne.
- Ogólnopolski marketing , projekty graficzne , aplikacje na telefon , autorski system komputerowy stale ulepszany przez własny dział informatyczny , projekty ulotek , promocji itp.
- Opracowanie projektu technologicznego, możliwość wykonania wizualizacji 3D
- Doskonale zorganizowana logistyka
- Możliwość ubiegania się o pożyczkę od Franczyzodawcy
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji od 100 000 zł
Opłaty licencyjne od 2,5% od obrotu i 815 zł netto opłaty marketingowej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Posiadanie odpowiedniego dla gastronomii lokalu o odpowiedniej powierzchni
- Posiadanie niezbędnych własnych środków finansowych
- Pozytywne nastawienie do pracy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Maxipizza Spółka Akcyjna
ul. Słoneczna 1, 25-731 Kielce
41 366 33 13
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Karol Molenda
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Maxipizza Spółka Akcyjna (ul. Słoneczna 1, 25-731 Kielce). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Maxipizza oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie maxipizza.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
MaxiPizza oferuje cztery programy franczyzowe, różniące się m.in. w zależności od wielkości rynku czy profilu kandydata na licencjobiorcę.
Styczniowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
Maxipizza zapowiada otwarcia w Poznaniu, Krakowie i Warszawie. Wcześniej musi jednak znaleźć partnerów z tych miast.
Maxipizza wychodzi na przeciw oczekiwaniom klientów. Teraz pizzę można zamówić nie tylko w lokalu i przez telefon, ale także za pośrednictwem Internetu.
Był jednym z pierwszych franczyzobiorców McDonald's w Polsce. Kiedy otwierał swoją pierwszą restaurację, nie spodziewał się, że zwiąże się z marką na kolejne 30 lat.
Ile może zarobić franczyzobiorca, prowadząc jeden punkt Bafra Kebab?
– To, że wchodzicie we franczyzę, nie jest gwarancją sukcesu. Gwarancją sukcesu jesteście wy – mówi Wojciech Goduński, twórca kanału Kopalnia Sukcesu.
– Nie podejmujemy współpracy z każdym zainteresowanym, musimy mieć poczucie dużego prawdopodobieństwa, że partner sobie poradzi – mówi Daniel Kucharski, prezes spółki Pijalnie Czekolady.
Otwierając kilka marek gastronomicznych pod jednym dachem można sporo zaoszczędzić na inwestycji. Taką możliwość daje franczyzodawca Sushi Kushi, Ramen Shop i Kiss Kimchi.
Zarabiaj z nami od 40 do 70 tys. zł miesięcznie, tworząc sieć gastronomiczną. Zachęcamy do zapoznania się z obrotami lokali oraz zasięgami w social mediach.
Cukrem i Solą w lipcu otworzyło trzy nowe lokalizacje. Większość punktów marki działa w formacie przyczep gastronomicznych.
Czy na serwowaniu wina można zrobić biznes? Właściciele Subtilité Wine & Bar przekonują, że tak. Swoim sprawdzonym pomysłem na biznes postanowili podzielić z franczyzobiorcami.
– Staramy się wybierać jak najlepsze lokalizacje, aby pączkarnie już od pierwszych dni funkcjonowania były rentowne – podkreśla Jacek Kloc, dyrektor ds. franczyzy Dobrej Pączkarni.
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.