Jeronimo Martins Polska posiada sieć 14 centrów dystrybucyjnych, skąd docierają produkty do poszczególnych sklepów.
Środa
05.03.2014
Poznaliśmy warunki założenia dyskontu na licencji. Nie są wygórowane.
 

Pod szyldem Biedronka działa 2,4 tys. dyskontów, w 2015 będzie ich 3 tys., zaś w 2016 - 3,2 tys. W rozbudowie sieci pomogą partnerzy, którzy już teraz prowadzą 36 sklepów. Placówki licencyjne powstają w mniejszych miejscowościach i na wsiach, których mieszkańcy wcześniej zmuszeni byli robić zakupy poza miejscem zamieszkania. Wynikało to z braku innego sklepu spożywczego w okolicy. Oferta dostępnych produktów w punktach partnerskich jest taka sama, jak w sklepach własnych.

- Oczekujemy, że przedsiębiorca, który chce rozpocząć współpracę z Jeronimo Martins Polska w ramach działalności agencyjnej, będzie dysponował obiektem o powierzchni kilkuset metrów kwadratowych. Nasz potencjalny partner biznesowy musi być właścicielem takiego obiektu lub powinien wykazać się terminową umową najmu, która zabezpieczy okres trwania umowy partnerskiej. Na tym etapie jesteśmy zainteresowani minimum pięcioletnimi umowami agencyjnymi - komunikuje biuro prasowe spółki JMP.

Zatowarowanie sklepów partnerskich, odbywa się na takich samych zasadach, jak w przypadku sklepów własnych, czyli za pośrednictwem centrów dystrybucyjnych. Jeronimo Martins Polska posiada sieć 14 centrów dystrybucyjnych. Rozwiązania informatyczne pozwalają skrócić do minimum czas realizacji dostaw produktów.

Jeszcze w listopadzie 2013 roku Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych Jeronimo Martins Polska, informował, że sklepy partnerskie ciągle są testowane. Teraz już wiemy, że testy zostały zakończone sukcesem, skoro sieć rozpoczęła oficjalne poszukiwania przedsiębiorców zainteresowanych współpracą na zasadzie umowy agencyjnej. Przypomnijmy, że agent zawiera umowy (w tym również sprzedaje produkty czy usługi) w zamian za wynagrodzenie prowizyjne. Towary sprzedawane przez agenta są własnością zleceniodawcy. W przypadku agencji placówki handlowej zleceniodawca decyduje w pełni o asortymencie, wielkości zaopatrzenia i cenach sprzedaży. Natomiast tytuł prawny do lokalu nie zawsze musi należeć do zleceniodawcy.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.07.2024
Carrefour Express - supermarket na licencji

Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...

20 wypowiedzi
ostatnia 22.07.2024
sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022