Krowarzywa

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Krowarzywa to najbardziej rozpoznawalna wegańska marka w Polsce. Jesteśmy też największą wegańską firmą w branży gastronomicznej w tej części Europy. Działamy od 2013 roku. Od samego początku wzbudzaliśmy ogromne zainteresowanie klientów i mediów w Polsce i na świecie, a nasze restauracje co roku wygrywają w rankingach na najlepsze burgery, pokonując nawet te mięsne. Od czytelników Gazety Wyborczej otrzymaliśmy tytuł najlepszego miejsca street food w Warszawie. Najbardziej popularny wśród turystów z całego świata portal TripAdvisor kolejny rok z rzędu przyznał nam Certyfikat Jakości. Pisali o nas m. in. angielski National Georgaphic, francuskie magazyny lifestylowe, Forbes i The Economist, włoscy blogerzy kulinarni, a japońska telewizja nakręciła o nas reportaż. O naszych burgerach opowiadaliśmy wielokrotnie również w TVN, Polsacie, TVP i stacjach radiowych. Mamy już ponad sto tysięcy fanów na Facebooku i kilkadziesiąt tysięcy na Instagramie i Tik Toku - ciągle przybywa nowych.
Nasi klienci to w większości osoby, które na co dzień jedzą mięso, a nasze produkty traktują jako zdrową i smaczną odmianę. Spotkasz u nas: studentów i uczniów, pracowników firm, rodziców z dziećmi a także osoby starsze.
Naszych klientów obsługujemy na miejscu, na wynos i w dostawie. Delivery to od 30 % do nawet 90% sprzedaży w poszczególnych lokalach.
Budzimy pozytywne emocje, bo nasze jedzenie jest przyrządzane z pasją, naturalne, zdrowe i modne.
Misja Krowarzywa: ROŚLINNE JEDZENIE DLA WSZYSTKICH
Nagrody:
- 2013 Best Vegetarian - Warsaw Insider
- 2013 Najlepsza Burgerownia w Warszawie - Example.pl
- 2014 Warszawska Pyza - Najlepszy Lokal Street Food - Gazeta Wyborcza
- 2014 Restauracja Roku - Warszawiaki
- 2016 Najlepsze Miejsce dla Wegetarian - Zomato
- 2017 Ulubione Wegańskie Jedzenie w dostawie - UberEats
- 2018 Warszawiaki - Bar Roku 2018 Best Place Kraków - Local Life
- 2018 Best Vegan Restaurant Poland Franchise – Food&Drink Awards - Londyn
- 2019 Bar roku - Warszawiaki
- 2019 Ulubione wegańskie jedzenie użytkowników ubereats 2018
- 2019 Debiut Roku - Franchising Awards
- 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 Certyfikat Jakości - TripAdvisor
- 2019 Najlepsze burgery w Warszawie 2019 - Ranking czytelników Nasze Miasto
- 2019 Najlepsza restauracja wegańska/wegetariańska - Food Business Awards
- 2019 Najlepszy Roślinny Debiut Gastronomiczny (Beyond Burger) - Roślinniejemy
- 2020 Best Vegan Restaurant – Poland - Food&Drink Awards - Londyn
- 2020 Zwycięzca edycji specjalnej konkursu - Food Business Awards
- 2020 Happy Cow - Top Rated
- 2021 Best Vegan Restaurant 2020 (Poland) - Food&Drink Awards - Londyn
- 2021 Najlepsza restauracja wegańska/wegetariańska - Food Business Awards
JEDNOSTKI WŁASNE
- ul. Hoża 29/31, Warszawa
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- ul. Sienkiewicza 14, Białystok
- ul. Brzozowa 15, Gdańsk
- ul. Podmurna 52, Toruń
- ul. Matejki 6A, Rzeszów
- ul. Kantaka 10, Poznań
- ul. Dzwonnicza 3, Warszawa – Ursynów
- ul. Monte Cassino 3, Szczecin
- ul. Marszałkowska 27/35, Warszawa
- ul. Puławska 34, Warszawa - Mokotów
- pl. Wolnica 4, Kraków
- ul. Sławkowska 8, Kraków
- pl. Dominikański 1, Gdańsk
- al. Rzeczpospolitej 8, Warszawa - Wilanów
- ul. Chmielna 23, Warszawa
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Co zapewniamy:
- Znaną i stabilną markę, cieszącą się niesłabnącym zainteresowaniem i popularnością w mediach
- Know How - podręcznik operacyjny
- Większość produktów oraz sprawdzonych dostawców
- Pełną pomoc przy otwarciu lokalu i wsparcie na początku jego działania
- Pakiet szkoleń dla właścicieli i pracowników
- Udział we wspólnym systemie informatycznym
- Identyfikację graficzną oraz strategię komunikacji
- Promocję, reklamę i marketing centralny
- Wizualizację lokalu
- Wyłączność terytorialną
- Udział we własnym systemie delivery
- Współpraca sieciowa z agregatorami delivery
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
OFERUJEMY WSPÓŁPRACĘ W DWÓCH WARIANTACH:
1. LOKAL STACJONARNY
Czego potrzebujesz aby otworzyć swoją restaurację?
- Lokal od 30-100 mkw.
- Inwestycja w lokal, czyli remont i wyposażenie od 150 tys. pln.
- Opłata wstępna: 9,9 tys. pln netto (Warszawa 19,9 tys. netto).
- Aktywne zaangażowanie w funkcjonowanie restauracji.
Przewidywany zwrot kosztów z inwestycji to ok. 18 miesięcy, Próg rentowności - 3 miesiące, Stała opłata 6% netto od obrotu (Warszawa – 7%. netto od obrotu) oraz opłata marketingowa 0,5% od obrotu netto.
2. DARK KITCHEN
Czego potrzebujesz aby otworzyć swoją wirtualną kuchnię Krowarzywa?
- Lokal – oferta dla osób, które już prowadzą wegańską restaurację.
- Inwestycja – dokupienie sprzętu typu opiekacz i kontakt grill.
- Opłata wstępna: 1900 pln netto.
- Aktywne zaangażowanie w funkcjonowanie dark kitchen.
Minimalne koszty inwestycji. Szacowany zysk miesięczny od 5000 pln. Stała opłata 6% netto od obrotu.
Jak działa współpraca w ramach franczyzy Dark Kitchen Krowarzywa?
Prowadzisz własną restaurację wegańską, ale chcesz wzbogacić swoją ofertę o produkty naszej marki. Podpisujemy umowę franczyzy. Ewentualnie dokupujesz brakujący sprzęt typu opiekacz kwarcowy i kontakt grill (to wszystko!). Przeprowadzamy szkolenie dla Ciebie i Twoich pracowników. Przekazujemy Ci listę sprawdzonych dostawców towaru. Umieszczamy Twoją restaurację jako Krowarzywa na portalach z dostawami. Zaczynasz realizować zamówienia od klientów.
Poszukujemy franczyzobiorców tylko w miastach 200 – 250 tys. mieszkańców: Warszawa, Łódź, Katowice, Lublin, Trójmiasto, Poznań, Wrocław, Białystok i Zakopane.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Krzysztof Bożek
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Dobrze Sp. z o.o. Sp. k. (ul. Dobra 54/41, 00-312 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Krowarzywa oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie krowarzywa.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Marka Krowarzywa świętuje 10 urodziny. I ma nową ofertę współpracy, skierowaną do lokali z kuchnią roślinną.
Gastronomia ma za sobą kolejny trudny rok. Najsilniejsi jednak przetrwali i znaleźli sposób na funkcjonowanie w nowych warunkach rynkowych. Sprawdźcie, z kim warto nawiązać współpracę.
W marcowym numerze "WBF" prezentujemy koncepty franczyzowe, w które chętnie inwestują byli pracownicy korporacji. Poza tym opisujemy m.in. biznesy idealne dla przedsiębiorczych kobiet.
Sześć otwarć to ubiegłoroczny wynik sieci wegańskich burgerowni Krowarzywa. W jakich miejscach marka szuka obecnie franczyzobiorców?
Chcesz dowiedzieć się jak zarobić milion we franczyzie albo poznać 30 pomysłów na własną knajpę, kawiarnię i lodziarnię? Kup styczniowy numer "Własny Biznes FRANCHISING"!

Franczyzodawca AM AM Kebab zapewnia, że na start w tym biznesie nie potrzeba dużych pieniędzy. A ile można zarobić?
– Wszystkie rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami opieramy m.in. na analizie rynkowej i potencjale sprzedażowym danego miejsca – mówi Rafał Piasecki z Da Grasso.
Karol Nowosielski zupełnie przypadkiem trafił na koncept Bafra Kebab. Nie szukał nowej drogi zawodowej. O jego przyszłości zadecydował przypadek.
New York Hot Dog wchodzi w nowe lokalizacje i ma nowe pomysły na kolejny sezon.
– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.

Salsiccia ma już trzy lokale własne w Warszawie. Teraz startuje z franczyzą.
We franczyzowe pizzerie Da Grasso zainwestowało prawie 200 franczyzobiorców i norweski koncern Orkla. Co zobaczyli w tym biznesie? Rozmawiamy z Magdaleną Piróg, prezes zarządu sieci Da Grasso.
Wystarczy 15 tys. zł wkładu własnego, aby otworzyć biznes pod marką Bafra Kebab. Punkt z kebabem można otworzyć nawet w miejscowości liczącej 5 tys. mieszkańców, gdzie jest mała konkurencja. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
W niecałe dwa lata Marcin Winkel otworzył cztery lokale Sushi Kushi i Ramen Shop.
Ofertę The Burgers można dołączyć do już działającej restauracji lub uruchomić pod tą marką samodzielny lokal.
Carat Kebab to nowa marka franczyzowa w segmencie kebabowni. Czym chce się wyróżnić na rynku?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziesz w październikowym numerze „WBF” oraz na Targach Franczyza.
Kobiety nie boją się zakładać firm. Dla wielu z nich własny biznes to jedyna droga zawodowa, jaką mogą sobie wyobrazić. Prezentujemy biznesy, w które chętnie inwestuje płeć piękna.
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć m.in.: żłobek, farmę dyń, salon masażu, sklep z cygarami. Sprawdzamy też czy aplikacja, która ma pomagać radzić sobie ze stresem, przynosi zyski.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.