Stava - niezawodne dowozy

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Stava - TWÓJ BIZNES ZA 10 000 ZŁ!
Otwórz własny oddział Stava i zarabiaj na dowozach jedzenia oraz zakupów
Marzysz o własnym biznesie, ale boisz się, że nie masz odpowiednio dużo pieniędzy? Chcesz już zwolnić swojego szefa i samodzielnie zarządzać swoim czasem? Doskonale! Nasza franczyza jest właśnie dla Ciebie!
Zmieniamy zasady!
Teraz wystarczy tylko 10 000 zł i możesz mieć swój własny biznes. Brak opłaty wstępnej. Nie musisz się martwić wyposażeniem oddziału - to my zapłacimy za niezbędny sprzęt!
Pomagamy restauracjom i sklepom rozwijać biznes na dowozach
Obsługujemy zamówienia spływające z portali (np. Pyszne.pl, Uber Eats, Glovo), jak również te telefoniczne i ze strony internetowej restauracji czy sklepu. Kwestię dowozu sprowadzamy do kilku kliknięć na tablecie. Dla naszych klientów oznacza to:
• Obniżenie kosztów dostaw
• Krótsze czasy dostaw
• Zero kłopotów z kurierami i pojazdami
Stava to lider rynku i wydawca corocznych branżowych raportów o rynku dowozów jedzenia.
Stava jest członkiem Związku Pracodawców HoReCa oraz Polskiej Organizacji Franczyzodawców.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
48 + kilka w trakcie uruchamiania
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
· Brak opłaty wstępnej - całkowita inwestycja na start już od 10 tys. zł
· To my wyposażymy Twój oddział - Stava zakupi większość niezbędnego sprzętu, który jest potrzebny na start oddziału
· Osiągasz zyski już od małej skali - oddział może być zyskowny już od 30 dowozów dziennie.
· Masz duży potencjał rozwoju - każdy samochód zaangażowany w dowozy to 1000 - 2500 zł zysku miesięcznie. Największe oddziały angażują po kilkadziesiąt samochodów i nadal rosną. Liczba dowozów w sieci rośnie w tempie ponad 10% miesięcznie.
· Otrzymujesz najlepsze narzędzia - czyli oprogramowanie automatyzujące logistykę, administrację i finanse. Umów się na prezentację i przekonaj się sam, w czym tkwi różnica.
· Korzystasz z zaufania klientów - Stava to marka znana z najwyższych standardów. Zainicjowana przez nas w związku z koronawirusem akcja #bezpiecznedowozy przyciągnęła blisko 20 największych sieci gastronomicznych w Polsce.
· Masz bezpieczeństwo - wynikające ze współpracy ze sprawdzonym partnerem, liderem rynku, o największej skali, renomie i 7-letnim doświadczeniu w branży.
· Najlepsi współpracują właśnie ze Stavą – McDonald’s, Decathlon, KFC, Stokrotka, Pizza Hut, POLOmarket, Gruby Benek i inni
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Brak opłaty wstępnej. Kwota początkowej inwestycji już od 10 tys. zł!
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- osobiste zaangażowanie właściciela w rozwój i prowadzenie oddziału
- miasto powyżej 40 tys. mieszkańców
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Osoba do kontaktu dla kandydatów
Jarosław Chłopecki
kierownik ds. rozwoju sieci
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Stava S.A. (ul. Kowalska 1, 45-588 Opole). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Stava - niezawodne dowozy oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyza.stava.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– W 2022 roku zaobserwujemy spadek wartości zamówień z dowozem, ale już w 2025 roku rynek pobije pandemiczny rekord i przebije pułap 10 mld zł – mówi Paweł Aksamit, prezes zarządu spółki Stava.
Gastronomia ma za sobą kolejny trudny rok. Najsilniejsi jednak przetrwali i znaleźli sposób na funkcjonowanie w nowych warunkach rynkowych. Sprawdźcie, z kim warto nawiązać współpracę.
W który biznes zainwestować – w tych wciąż zaskakujących nas czasach – aby zwiększyć swoje szanse na sukces i zyski? Oto nasze podpowiedzi.
Chcesz dowiedzieć się jak zarobić milion we franczyzie albo poznać 30 pomysłów na własną knajpę, kawiarnię i lodziarnię? Kup styczniowy numer "Własny Biznes FRANCHISING"!
W który biznes zainwestować – w tych wciąż zaskakujących nas czasach – aby zwiększyć swoje szanse na sukces i zyski? Przeczytaj w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".

Nasza sieć liczy ponad 194 lokale w całej Polsce i działa nieprzerwanie od 1996 roku.
Katarzyna Bakalarczyk współpracę z Crazy Bubble zaczynała od pracy w jednym z punktów marki. Z czasem została jej franczyzobiorczynią. Czy to się opłacało?
– Pączkarnie, w przeciwieństwie do lodziarni, nie działają sezonowo, dzięki czemu przynoszą zyski przez cały rok – podkreśla Wojciech Goduński, franczyzodawca Pączków Mamy.
Mykola i Yana Maksymiv od półtora roku prowadzą we Wrocławiu pizzerię Gruby Benek. Jak układa im się współpraca z franczyzodawcą?
Czy można przetestować biznes, a później w niego zainwestować?

La Donuteria szuka w Polsce zarówno indywidualnych franczyzobiorców, jak masterfranczyzobiorców. Ile trzeba zainwestować w biznes?
W Chinkalni sporo się dzieje. Marka wkrótce otwiera kolejną franczyzową restaurację. W następnych planach są dwa lokale własne.
– Świadomość Polaków dotycząca trendów żywieniowych jest coraz wyższa. To sprzyja rozwojowi naszego konceptu – mówi Karol Babicz, właściciel sieci Ciacho bez cukru.
Franczyzobiorcy New York Hot Dog mają do wyboru kilka formatów, w których mogą działać. Dodatkowo licencjodawca uruchamia dwa zupełnie nowe koncepty.
W ubiegłym roku marka Mini Melts miała ok. 800 stoisk z lodami. Jaki będzie ten sezon?
Rosjanie chcą podrobić McDonald's? Nieco zmodyfikowane logo i nazwa Wujek Wania miałyby zastąpić szyldy światowej sieci w Rosji.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.