Stava - niezawodne dowozy

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Stava – jedyna franczyza w Polsce z gwarancją zysku na piśmie!
Słyszałeś, że w biznesie nie ma gwarancji? Zastanawiasz się, gdzie jest haczyk? Otóż zaskoczymy Cię – Jako jedyni w Polsce, damy Ci gwarancję zysku na piśmie, bez żadnych gwiazdek czy „ale”.
Czym jest Stava? Jesteśmy firmą gastro-kurierską zajmującą się dowożeniem posiłków oraz zakupów z restauracji i sklepów do klientów. Działamy na rynku Polskim ponad 7 lat, a niebawem otwieramy 50-ty oddział w Polsce.
Nasz system wprowadziliśmy również na rynek niemiecki, gdzie powstał pierwszy oddział i mamy sprawdzone, że powielając wypracowany przez nas schemat Tobie też się uda. Dlatego jesteśmy skłonni dać Ci gwarancję zysku na piśmie, co oznacza, że jeżeli będziesz prowadził oddział zgodnie z naszym modelem i według naszych wskazówek to osiągniesz zysk, a jeżeli mimo wszystko ją wygenerujesz to Stava ją pokryje.
We wrześniu 2021 r. zmieniliśmy zasady, całkowicie rezygnując z opłaty wstępnej oraz umożliwiając naszym partnerom wynajem sprzętu od Stava. W czerwcu 2022 r. do tego wszystkiego zdecydowaliśmy się dać naszym partnerom gwarancję zysku – wszystko dlatego, że jesteśmy pewni Twojego sukcesu sukces i chcemy dać Ci więcej niż tylko obietnice.
Gwarancja zysku jest dla Ciebie również zapewnieniem, że Stava dołoży wszelkich starań, aby Twój biznes funkcjonował i przynosił zyski już od pierwszego miesiąca.
Czy wiesz, że Stava w wielu miastach obsługuje restauracjom zamówienia, które pochodzą z portali takich jak np. Pyszne.pl, Uber Eats, Glovo? Dodatkowo obsługujemy pozostałe kanały restauracji takie jak własna strona czy zamówienia telefoniczne.
Taka usługa w połączeniu z jakością, którą gwarantuje zaangażowanie franczyzobiorcy przy wsparciu systemem IT oraz opieką zespołu koordynatorów daje gwarancję sukcesu.
Dla naszych klientów główną korzyścią jest:
- obniżenie kosztów dostaw (w porównaniu do własnych dostawców / zewnętrznych portali) nawet o 20-30%
- szybsze dostawy (system Stava optymalizuje kolejki, minimalizuje puste przejazdy, rozdziela zadania automatycznie)
- brak problemów z pracownikami czy samochodami. To my zajmujemy się wszystkim od A do Z a restaurator może skupić się na rozwoju swojego biznesu.
Jesteśmy członkiem Związku Pracodawców HoReCa, oraz Polskiej Organizacji Franczyzodawców, a także dołączyliśmy do grona franczyzodawców stosujących Kodeks Dobrych Praktyk.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
48 + kilka w trakcie uruchamiania
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- gwarancja zysku
- brak opłaty wstępnej
- możliwość wynajęcia większości sprzętu – to Stava wyposaży Twój oddział
- zyski już przy małej skali – oddziały osiągają rentowność już od 25-30 dowozów dziennie
- duży potencjał rozwoju – nawet na małych terytoriach jest wiele restauracji czy sklepów dla których możemy świadczyć usługę. Każdy samochód zaangażowany w dowozy to 1000 – 2500 zł zysku. Najmniejsze oddziały mają ich kilka, największe kilkadziesiąt.
- najlepsze na rynku i ciągle udoskonalane narzędzia IT – w ramach współpracy otrzymujesz dostęp do systemu logistycznego Stava, systemu administracyjnego Stava, oraz Stava Finance – systemu, który służy do bieżącego przewidywania, oraz monitorowania wszystkich przychodów, kosztów, zysków i strat. Jedyne czego potrzebujesz to nauczyć się z nich korzystać.
- stabilna pozycja na rynku – Stava to marka obecna na Polskim rynku ponad 7 lat. Świadczymy najwyższe standardy usług co przyciągnęło już do nas wiele dużych, Polskich oraz zagranicznych sieci z branży gastro oraz handlu, takich jak McDonald’s, Decathlon, Stokrotka, KFC, POLOMarket, Pizza Hut, Gruby Benek i innych...
- pełne wsparcie profesjonalistów – nie można być specjalistą we wszystkich dziedzinach, dlatego do dyspozycji naszych partnerów są: dedykowany opiekun regionalny, centralny zespół sprzedaży, centralna koordynacja, Key account menager.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Brak opłaty wstępnej. Kwota początkowej inwestycji już od 10 tys. zł!
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- osobiste 100% zaangażowanie właściciela oddziału w prowadzenie oddziału
- miasto powyżej 40 tys. mieszkańców
- zamieszkiwanie w miejscowości / pobliżu miejscowości, w której chce się prowadzić oddział
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Osoba do kontaktu dla kandydatów
Jarosław Chłopecki
kierownik ds. rozwoju sieci
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Stava S.A. (ul. Kowalska 1, 45-588 Opole). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Stava - niezawodne dowozy oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyza.stava.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Który biznes zarobi w nowym roku? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Czy licencja na biznes musi być droga? Nie. Są koncepty, które nie zrujnują naszego budżetu. I w których możemy liczyć na wsparcie franczyzodawcy.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.

Sieć Makarun stawia mocno na formaty z niską kwotą inwestycji.
Własna kawiarnia to marzenie wielu osób. Jak ją otworzyć we franczyzie? Licencję na kawiarnię lub cukiernię udostępnia dużo konceptów.
Cukrem i Solą otwiera nowy format. Oprócz food trucków i lokali stacjonarnych proponuje teraz franczyzobiorcom także wyspy handlowe.
Kebab stał się prawie daniem narodowym Polaków. Może więc być dobrym pomysłem na biznes. Co trzeba zrobić, żeby otworzyć i z sukcesem prowadzić kebabownię?
Diety pudełkowe cieszą się dużym zainteresowaniem Polaków. Nie jest to jednak dzisiaj łatwy biznes do prowadzenia.

Crazy Bubble otwiera miesięcznie średnio trzy nowe punkty. Coraz śmielej radzi sobie też za granicą.
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
KOKU Sushi opracowało własną odpowiedź na wysoką inflację i wzrosty cen. M.in. dzięki temu miniony rok był dla sieci rekordowy pod względem sprzedaży.
Inna i Oleg Yarovyj prowadzą trzy marki gastronomiczne, które rozwijają we franczyzie.
300 nowych otwarć – tyle zapowiada franczyzodawca sieci Bafra Kebab. To sieć z branży street food licząca teraz ponad 290 punktów franczyzowych i 10 własnych.
Cafe Słodziak to nowy koncept franczyzodawcy marki Cukrem i Solą. Jakie są plany marki?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Gastronomia nadal jest jedną z branż najchętniej wybieranych przez przedsiębiorców. Prezentujemy 30 sprawdzonym pomysłów na biznes we franczyzie w tej branży!
Czy ekologiczny biznes prowadzi się tylko dla idei, czy też naprawdę można na tym zarobić? Oto pomysły na firmę, która dba o środowisko.
Studio gamingowe, klub Xtreme Fitness Gym, firma diagnozująca zdrowe zwierząt na podstawie badania ich sierści a może mała manufaktura torebek? Sprawdź, jak otworzyć takie biznesy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.