Stava
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jesteśmy polską, nowoczesną firmą gastro-kurierską. Zajmujemy się logistyką dla rynku dowozów jedzenia i zakupów. Nasza działalność wywodzi się z branży technologicznej.
Od 2014 r. realizujemy dowozy w wielu miastach w całej Polsce w oparciu o autorski system informatyczny. Naszymi klientami są lokalne restauracje, punkty gastronomiczne, duże restauracje sieciowe oraz sieci sklepów obecne w całej Polsce. To właśnie dla ich klientów dowozimy posiłki czy zakupy, dbając o najwyższy standard obsługi.
Obsługujemy zamówienia, które składane są do naszych klientów drogą telefoniczną, internetową przez kanały własne, a także te, które napływają poprzez portale Pyszne.pl, Glovo czy UberEats.
Nasze dowozy wspierane są najbardziej zaawansowanymi technologicznie rozwiązaniami, które sami opracowaliśmy i stale rozwijamy. Dzięki nim możemy zaoferować naszym klientom niezrównaną efektywność dowozów, która nie jest możliwa do osiągnięcia przez zatrudnianie własnych kurierów.
Zostań naszym franczyzobiorcą.
Wówczas otrzymasz dostęp do naszych technologicznych rozwiązań wraz ze szczegółowym szkoleniem, które pomoże Ci sprawnie poruszać się po systemie. Jako naszemu franczyzobiorcy-przewoźnikowi zapewnimy Ci stabilne zapotrzebowanie na dowozy od naszych klientów oraz duże możliwości skalowania biznesu i zwiększania zysków pod szyldem rozpoznawalnej marki o ugruntowanej pozycji na polskim rynku.
Do Twoich zadań będzie należało zapewnienie nam sprawnej floty pojazdów w danym rejonie, wyposażenia oraz odpowiedniej liczby pracowników pod ustalone wspólnie uprzednio zapotrzebowanie.
Jesteśmy członkiem Związku Pracodawców HoReCa, oraz Polskiej Organizacji Franczyzodawców, a także jednym z sygnatariuszy i wykonawców Kodeksu Dobrych Praktyk dla Rynku Franczyzy, zatem możesz być pewien, że charakteryzujemy się partnerskim i uczciwym podejściem wobec naszych franczyzobiorców.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
11
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- zwrot z inwestycji na poziomie 40-50% rocznie
- brak opłaty wstępnej, licencyjnej, marketingowej
- brak konieczności wchodzenia w relacje z klientami – pozyskiwanie, sprzedaż, obsługę przed i posprzedażową klientów prowadzi centrala
- stałe wsparcie przydzielonego opiekuna regionalnego
- partnerskie relacje
- możliwość prowadzenia oddziału częściowo zdalnie
- duże możliwości rozwoju i skalowania biznesu
- najlepsze na rynku i stale udoskonalane narzędzia IT, które optymalizują, automatyzują i pozwalają na wykonanie pracy bez zaawansowanej wiedzy eksperckiej
- zapewniamy ciągłość i stabilność dostaw według opracowanego wcześniej zapotrzebowania centrali
- stabilna i znana polska marka z bogatym portfelem klientów
- wsparcie ekspertów i całych zespołów eksperckich z centrali
- szkolenia i pełny onboarding
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Brak opłaty wstępnej, licencyjnej, marketingowej. Brak opłaty franczyzowej
Kwota inwestycji od 100 tys. zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- kapitał własny w wysokości min. 100 tys. zł
- min. 5-letnie doświadczenie na rynku pracy
- stabilna i klarowna sytuacja finansowa
- dobra organizacja i zorientowanie na rozwój
- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej
- mile widziane dodatkowe źródło przychodu
- umiejętność zarządzania zespołem pracowników w strukturze rozproszonej będzie dodatkowym atutem
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Jarosław Chłopecki
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Stava S.A. (ul. Kowalska 1, 45-588 Opole). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Stava oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyza.stava.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Stava wycenia rynek dowozów jedzenia, a Xtreme Fitness Gyms podpisuje Kodeks Dobrych Praktyk dla rynku franczyzy. Przegląd tygodnia 20-27 kwietnia.
Styczniowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
Targi Franczyza tuż tuż. Wśród licznych wystawców, obecnych 19-21 października w Pałacu Kultury i Nauki, najliczniej reprezentowaną branżą – jak co rok – będzie gastronomia.
Stava proponuje nowy model współpracy – dla inwestorów, którzy wolą mniej angażować się w prowadzenie biznesu.
W październikowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" prezentujemy topowe franczyzy 2023. Poza tym przedstawiamy pomysły na biznes idealne dla kobiet. Do czasopisma dodajemy też prezent – bilet na Targi Franczyza.
Co drugi przedsiębiorca decydujący się na franczyzę Fit Cake wybiera tę markę jako swój pierwszy krok w biznesie. Dlaczego?
Był jednym z pierwszych franczyzobiorców McDonald's w Polsce. Kiedy otwierał swoją pierwszą restaurację, nie spodziewał się, że zwiąże się z marką na kolejne 30 lat.
Ile może zarobić franczyzobiorca, prowadząc jeden punkt Bafra Kebab?
– To, że wchodzicie we franczyzę, nie jest gwarancją sukcesu. Gwarancją sukcesu jesteście wy – mówi Wojciech Goduński, twórca kanału Kopalnia Sukcesu.
– Nie podejmujemy współpracy z każdym zainteresowanym, musimy mieć poczucie dużego prawdopodobieństwa, że partner sobie poradzi – mówi Daniel Kucharski, prezes spółki Pijalnie Czekolady.
Otwierając kilka marek gastronomicznych pod jednym dachem można sporo zaoszczędzić na inwestycji. Taką możliwość daje franczyzodawca Sushi Kushi, Ramen Shop i Kiss Kimchi.
Zarabiaj z nami od 40 do 70 tys. zł miesięcznie, tworząc sieć gastronomiczną. Zachęcamy do zapoznania się z obrotami lokali oraz zasięgami w social mediach.
Cukrem i Solą w lipcu otworzyło trzy nowe lokalizacje. Większość punktów marki działa w formacie przyczep gastronomicznych.
Czy na serwowaniu wina można zrobić biznes? Właściciele Subtilité Wine & Bar przekonują, że tak. Swoim sprawdzonym pomysłem na biznes postanowili podzielić z franczyzobiorcami.
– Staramy się wybierać jak najlepsze lokalizacje, aby pączkarnie już od pierwszych dni funkcjonowania były rentowne – podkreśla Jacek Kloc, dyrektor ds. franczyzy Dobrej Pączkarni.
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.