Stava - niezawodne dowozy

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Franczyza Stava to pierwsza w Europie i największa w Polsce sieć franczyzowa w branży gastro-kurierskiej. Nasze oddziały oferują restauracjom usługę dowozu posiłków do klientów, dzięki czemu restauracje nie muszą zatrudniać własnych kierowców, mają niższe koszty oraz szybsze czasy dostawy. Dajemy restauracjom korzyści finansowe i przewagę nad konkurencją.
W odróżnieniu do większości ofert franczyzowych, otwarcie oddziału Stava to niepowtarzalna okazja do:
- wejścia na rynek jako pierwszy z nową usługą - praktycznie bez konkurencji. W większości miast nie ma wciąż żadnej firmy gastro-kurierskiej,
- wejścia na duży rynek - potencjalnym klientem jest praktycznie każda restauracja, bar oraz kawiarnia w mieście,
- skorzystania z zalet ciągle rosnącego rynku - rynek dowozów posiłków w Polsce wart jest 6,6 mld zł i cały czas dynamicznie rośnie,
- możliwość stopniowego inwestowania kapitału zaczynając od niewielkich kwot,
- franczyzobiorca otrzymuje od nas w 100 proc. gotowy i sprawdzony model biznesowy. Doświadczenie zdobywamy od 2014 roku w kilkudziesięciu miastach o różnej wielkości i populacji.
W tym okresie opracowaliśmy unikalne narzędzia informatyczne optymalizujące i automatyzujące rozdzielanie zleceń kierowcom oraz system sprzedaży i zarządzania oddziałem. Dzięki nim oddział może być rentowny od samego początku, a nasi franczyzobiorcy mają przewagę nad potencjalną konkurencją, polegającą na znacznie wyższej efektywności operacyjnej, która przekłada się na koszty niższe nawet o 50%.
Stava to lider rynku i wydawca corocznych branżowych raportów o rynku dowozów jedzenia. Stava jest członkiem Związku Pracodawców HoReCa oraz Polskiej Organizacji Franczyzodawców.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
28
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- unikalny system informatyczny autorstwa Stavy, bez którego nie da się efektywnie prowadzić oddziału gastro-kurierskiego. System automatycznie kieruje kurierami oraz wspomaga takie zadania jak m.in. nadzór nad wyposażeniem, rekrutację, układanie grafików czy rozliczenia – co przekłada się na ogromną oszczędność czasu i kosztów związanych z zarządzaniem i administracją oddziałem,
- pakiet szkoleń teoretycznych i praktycznych w jednym z naszych oddziałów. W sumie miesiąc szkoleń, podczas których od A do Z nauczymy Cię wszystkich aspektów związanych z prowadzeniem oddziału,
- centralne biuro obsługi klienta dzięki któremu nie musisz odbierać telefonów w bieżących sprawach związanych z pojedynczymi dostawami,
- wsparcie w zakresie sprzedaży i wyceny usług,
- wsparcie w zakresie optymalnego układania grafików kurierów,
- wsparcie w doborze wyposażenia, Specjalna oferta flotowa na najem samochodów,
- bieżące szkolenia podnoszące kwalifikacje franczyzobiorcy i personelu, Wyłączność na dane miasto lub dzielnicę dużego miasta,
- dostęp do umów centralnych z sieciami restauracji.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Początkowa kwota inwestycji wymagana do uruchomienia działalności to 50 tys. zł (obejmuje m.in.: 3 pojazdy, wyposażenie kurierów i biura, opłatę wstępną). Ponieważ rozwój oddziału wymaga kupowania kolejnych pojazdów i wyposażenia, wymagany kapitał wynosi co najmniej 50 tys. zł - część z tych środków może pochodzić z różnego rodzaju dofinansowań, które pomożemy uzyskać.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- osobiste zaangażowanie właściciela w rozwój i prowadzenie oddziału,
- miasto powyżej 50 tys. mieszkańców.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Osoba do kontaktu dla kandydatów
Jarosław Chłopecki
kierownik ds. rozwoju sieci
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Kto może zostać franczyzobiorcą McDonald's oraz w jakie koncepty gastronomiczne warto zainwestować – m.in. o tym przeczytasz w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Przegląd tygodnia 14-20 grudnia. Rząd zamyka galerie handlowe, a UOKIK nakłada rekordową karę na Biedronkę. I przygląda się pozostałym sieciom handlowym.
Czy model biznesowy wymyślony w XIX wieku może działać w startupie? Franczyzowa firma Stava udowadnia, że tak.
Przegląd tygodnia 6-12 grudnia. Sejm przyjął tarczę 6.0, a państwowy potentat przejmuje media regionalne.
Przegląd tygodnia 29 listopada-5 grudnia. Właściciele galerii handlowych liczą klientów, a Sfinks i Gorąco Polecam Nowakowski układają się z wierzycielami.

Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” zapowiada wprowadzenie w tym roku nowego formatu lodziarni.
Domino's Pizza Poland przejmuje sieć pizzerii Dominium.
Posiłki dostarczane do firm – na tym będą zarabiać franczyzobiorcy marki Zjedz. Nie muszą gotować, za to muszą zbudować bazę klientów.
Teraz można zostać franczyzobiorcą inwestując jedynie 27 000 zł netto. W tym jest już wliczone zatowarowanie!
Jak pokonać wirusa, który niszczy restauracje? Wyjaśnia Marcin Ciesielski, prezes Mastergrupy, do której należy sieć pizzerii Stopiątka i Stopiątka Fabbrica.

Żaden z partnerów i franczyzobiorców Crazy Bubble nie zamknął biznesu w pandemicznym roku. Co więcej – marka zaczęła rozwój zagraniczny.
Pizza Hut szuka franczyzobiorców, którzy docelowo chcieliby poprowadzić więcej niż jeden lokal. Ile trzeba zainwestować w międzynarodowy koncept?
Są biznesy, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie. Dodatkowe źródło dochodów zabezpiecza budżet domowy i zwiększa bezpieczeństwo finansowe.
Franczyzodawcy marki Falla nie tylko otwierają kolejne wegańskie restauracje. Uruchomili również nowy koncept.
Antoni Policht otworzył restaurację pomimo lockdownu gastronomii. Czy nie żałuje swojej decyzji?
Gdy Marika Migdal przejmowała swój pierwszy lokal Da Grasso, był on na skraju upadłości. Czy udało jej się wyprowadzić biznes na prostą?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.