Easy Wine
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
- Zasadą konceptu Easy Wine jest zapewnienie każdemu gościowi komfortowej i przyjaznej atmosfery, szerokiej oferty wybornych win i pysznego jedzenia. Osiągamy to dzięki połączeniu sztuki prowadzenia baru lub restastauracji w z własną technologią i wysoką jakością obsługi klienta.
- Z punktu widzenia właściciela - franczyzobiorcy koncept Easy Wine jest zaprojektowany, aby zapewniać stabilne i rosnące dochody, pozostając biznesem łatwym w zarządzaniu. Podczas gdy większość konceptów gastronomicznych ma wysokie koszty zatrudnienia personelu, Easy Wine umożliwia utrzymanie ich na minimalnym poziomie, zapewniając klientom doskonałą obsługę. Tylko jedna lub dwie osoby są potrzebne w kuchni oraz jedna bądź dwie osoby do obsługi klientów w barze/restauracji. Zapewniamy naszym Partnerom wszystkie potrzebne narzędzia, materiały i szkolenia w zakresie prowadzenia baru/restauracji, jak i szkolenia z obsługi klienta dla zatrudnianych pracowników.
- Rentowność i żywotność biznesu jest pewna dzięki silnemu ogólnoeuropejskiemu trendowi zainteresowania winem i wysokim marżom na sprzedaży dobrze dobranych win.
- Technologia Easy Wine pozwala na kontrolowanie wielkości porcji napoju, aby właściciel mógł monitorować sprzedaż w swoim lokalu. Nasze dozowniki wina utrzymują każde wino w idealnej temperaturze, aby uzyskać optymalny smak. W Easy Wine żadna butelka wina nie leży dłużej niż tydzień.
- Posiadamy autorskie oprogramowanie opracowane i zintegrowane z naszym systemem sprzedaży w celu obsługi kart płatniczych, śledzenia ruchu, lojalności i sprawdzania stanu kasy. Nasze oprogramowanie umożliwia również monitorowanie sprzedaży i konsumpcji z dowolnego miejsca na świecie przez komputer lub smartfon. Nasze oprogramowanie działa bezproblemowo z punktem sprzedaży i dozownikami win oraz zapewniamy uaktualnienia w przyszłości.
- Prowadzenie baru lub restauracji może być skomplikowane i wymagające wielu obliczeń w celu kontrolowania cen zakupu, zatowarowania, marketingu, zatrudnienia i marż. Easy Wine opracował sugerowane marże na każdym produkcie, który będziesz sprzedawać oraz system kontroli kosztów. Te obliczenia mogą być wykorzystane jako wytyczne dla maksymalizacji rentowności Twojego biznesu.
- Dostarczymy Ci narzędzia do modelowania finansowego, abyś mógł wprowadzać własne dane dotyczące swoich kosztów, zwrotu z inwestycji i rentowności firmy.
- Nasz doświadczony sommelier zostanie Twoim sommelierem. Nie musisz zatrudniać drogiego personelu w tym celu. Sommelier Easy Wine będzie wspierać Cię w wyborze najlepszych i niepowtarzalnych win z całego świata.
- Chcemy, aby prowadzenie Easy Wine było możliwie najprostsze i przyniosło Ci sukces biznesowy.
JEDNOSTKI WŁASNE
Ryga, Łotwa
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- Budapeszt, Węgry
- Tbilisi, Gruzja
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Koncept Easy Wine został zaprojektowany, aby dobrze fukcjonować w trzech konfiguracjach:
- Bar/restauracja w lokalizacji turystycznej;
- Bar/restauracja w galerii handlowej;
- Bar/restauracja w popularnych miejscach dla klientów lokalnych (mniejszy wpływ sezonowości, zmodyfikowane menu).
Dostęne opcje współpracy:
- Lokal od 150 m2 do 500 m2;
- Franczyza koncepcji działalności (możliwość przekształcenia funkcjonującego lokalu);
- Pojedynczy bar/restauracja, franczyza wielokrotna, przedstawiciel regionalny rozwijący sieć w swoim kraju.
Pakiet franczyzowy Easy Wine zawiera:
- Szkolenia wdrożeniowe z obsługi klienta dla kluczowego personelu;
- Kompleksowy podręcznik operacyjny;
- Księga znaku obejmująca wszystkie elementy potrzebne do komunikacji marketingowej;
- Szczegółowy model finansowy dla pojedyńczego baru/restauracji lub przedstawiciela regionalnego;
- Ocena i doradztwo w wyborze lokalizacji;
- Możliwość leasingu wyposażenia;
- Dostosowanie do potrzeb lokalnych menu win & dań (jeżeli konieczne ze względu na specyfikę lokalizacji);
- Zasady polityki cenowej i merchandisingu;
- Własne inowacyjne technologie Easy Wine i oprogramowanie;
- Projekt wystroju;
- Dobre ceny zakupu wina w ramach silnej grupy zakupowej;
-
Innowacyjne urządzenia do dozowania wina i oprogramowanie po specjalnych cenach dostępne tylko dla naszych franczyzobiorców;
- Możliwość skorzystania ze sprawdzonych dostawców mebli, sprzętu i kluczowych produktów w atrakcyjnych cenach;
- Szablon witryny internetowej i domeny;
- Bieżące szkolenia i wizyty lokali franczyzowych
- Stałe wsparcie marketingowe oraz możliwość korzystania ze sprawdzonych narzędzi marketingowych;
- Regularne zmiany w menu wraz z dostarczaniem przepisów i wskazówek.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Inwestycja
- Całkowita kwota inwestycji zależy od wielu czynników, w tym zwłaszcza kosztów remontu lokalu.
- Najczęściej Easy Wine bar/restaurant wymaga inwestycji ok. 150.000 euro (ok. 630 tys. zł), w tym wyposażenie lokalu i oprogramowanie ok. 80.000 euro (ok. 335 tys. zł). Możliwość leasingu wyposażenia. Zapytaj nas o szczegóły.
- Oczekiwany okres zwroty inwestycji wynosi 14-30 miesięcy.
- Umowa franczyzy zawierana jest na 10 lat (z możliwością przedłużenia).
Opłaty franczyzowe
- Standardowa opłata wstepna wynosi 23.750 euro (99.750 zł).
- Opłata wstępna jest zredukowana dla pierwszych franczyzobiorców w swoim kraju oraz dla franczyzobiorców wielokrotnych.
- Opłata bieżąca jest pobierana od czwartego miesiąca działalności.
Przedstawiciel regionalny
- Warunki dla przedstawiciela regionalnego (area developer) ustalane są indywidualnie.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Nie potrzebujesz wiedzy w zakresie rozwoju i zarządzania barem czy restauracją. Nauczymy Cię tego. Potrzebujesz tylko miłości do dobrego jedzenia, dobrego wina i stworzenia przyjaznej atmosfery dla gości. Oczywiście, musisz być w stanie zainwestować w swoją przyszłość.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
SIA Easy Wine
Tiklu 11a- 10, LV-2010 Jurmala, Łotwa
+371 29 558 222
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Juris Roganovs (prosimy o kontakt w języku angielskim)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma SIA Easy Wine (Tiklu 11a- 10, LV-2010 Jurmala, Łotwa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Easy Wine oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie easywine.eu.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
W styczniowym "FRANCHISING" przedstawiamy koncepty franczyzowe z branży gastronomicznej. Sprawdź, o czym jeszcze przeczytasz w nowym numerze miesięcznika.
Supermarki na Targach Franczyza! Wyjątkowo dużo pomysłów na biznes przyjedzie w tym roku z zagranicy. Będzie w czym wybierać.
Przez trzy dni targów, na dwóch piętrach Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, kilka tysięcy gości wybierało pomysły na własny biznes.
15. Targi Franczyza za nami. Po nich czas na katowickie targi Pomysł na firmę. Ich kolejna edycja już wiosną.
Łotewskie koncepty Easy Wine i Easy Beer chcą wejść do Polski. Co je wyróżnia na tle innych barów i restauracji?
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
– Nasza unikalność przyciąga klientów – mówi Orest Zahrodskyy, franchise manager Lviv Croissants.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
Wendy's, międzynarodowa sieć restauracji szybkiej obsługi z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, ogłosiła niedawno plany ekspansji na kilka rynków europejskich, które obejmują także Polskę.
Co drugi przedsiębiorca decydujący się na franczyzę Fit Cake wybiera tę markę jako swój pierwszy krok w biznesie. Dlaczego?
Był jednym z pierwszych franczyzobiorców McDonald's w Polsce. Kiedy otwierał swoją pierwszą restaurację, nie spodziewał się, że zwiąże się z marką na kolejne 30 lat.
Ile może zarobić franczyzobiorca, prowadząc jeden punkt Bafra Kebab?
– To, że wchodzicie we franczyzę, nie jest gwarancją sukcesu. Gwarancją sukcesu jesteście wy – mówi Wojciech Goduński, twórca kanału Kopalnia Sukcesu.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.