Mniami Ice Cream

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
MNIAMI ICE CREAM – FRANCZYZA GOTOWA NA SUKCES
Mniami Ice Cream to koncept franczyzowy spółki Dolci Sapori – prężnie rozwijającej się sieci mobilnych punktów gastronomicznych w Polsce. Nasze doświadczenie w branży gastronomicznej pozwoliło stworzyć elastyczny i rentowny model biznesowy łączący słodkie i słone koncepty street food.
Zarabiaj nawet 19 tys. zł miesięcznie dzięki dochodowej franczyzie lodowej.
Nie odkładaj marzeń na później – TERAZ jest najlepszy moment, by wejść w biznes lodowy!
Czy wiesz, że lody to produkt o najwyższej marży na rynku?!
GOTOWY POMYSŁ NA BIZNES
- Zarabiaj nawet 19 tys. zł na rękę
- Start biznesu już od 7 tys. zł!
- W pełni wyposażony gotowy punkt sprzedaży
- Stałe wsparcie merytoryczne opiekuna przez cały czas prowadzenia biznesu
Czy wiesz, że w ostatnich 5 latach wartość polskiego rynku lodów wzrosła o ponad 60%, osiągając wartość 2,5 miliarda złotych w 2024 roku?
Postaw na gotowy pomysł na biznes.
Działaj na swoich zasadach, korzystając z bezpieczeństwa sprawdzonego biznesowego i silnej, rozpoznawalnej marki Mniami ICE CREAM.
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyza MNIAMI ICE CREAM to gwarancja sukcesu dzięki:
GOTOWY, W PEŁNI WYPOSAŻONY PUNKT SPRZEDAŻY
Oferujemy w pełni przygotowany punkt handlowy wraz z pierwszym zatowarowaniem, gotowy do rozpoczęcia działalności
ELASTYCZNOŚĆ LOKALIZACJI
Pomagamy otworzyć biznes w Twojej wymarzonej lokalizacji lub w sprawdzonych miejscach, które polecamy.
NISKI PRÓG WEJŚCIA
Rozpocznij biznes już od 7 000 zł z potencjałem zarobku do 19 000 zł miesięcznie.
KOMPLEKSOWE WSPARCIE
Otrzymasz wsparcie dedykowanego opiekuna, pełne szkolenia, szczegółowe instrukcje, wsparcie marketingowe oraz pomoc w pozyskaniu finansowania.
ZOPTYMALIZOWANA LOGISTYKA
Dostęp do dedykowanej hurtowni online z atrakcyjnymi cenami, stałe dostawy i rabaty sieciowe.
MNIAMI ICE CREAM jest w całej Polsce!
68+ punktów w całej Polsce
+45 nowych otwarć w 2025 roku
Tylko kilka kroków dzieli Cię od Twojego biznesu!
1. Spotkanie z ekspertem ds. franczyzy
2. Spotkanie z doradcą finansowym - Leasing
3. Wybór lokalizacji
4. Przygotowanie się do startu biznesu z opiekunem merytorycznym
5. Szkolenie merytoryczne i praktyczne
6. Transport i montaż przyczepy gastronomicznej
7. Zatowarowanie punktu sprzedaży
8. START Twojego biznesu
WARUNKI WSPÓŁPRACY
Czyli, czego oczekujemy od franczyzobiorców MNIAMI ICE CREAM?
- Gotowości do prowadzenia działalności gospodarczej
- Zaangażowania i motywacji do działania
- Niewielkiego kapitału początkowego – 7 tys. netto
- Przedsiębiorczości
- Zaangażowania i otwartości na szkolenia
Reszty nauczymy Cię my!
DLACZEGO WARTO WYBRAĆ NASZĄ FRANCZYZĘ?
Mobilność i Elastyczność
Rozpocznij działalność bez konieczności posiadania własnego lokalu. Nasze mobilne punkty sprzedaży dostosujesz do różnych lokalizacji i potrzeb rynku.
Kompleksowe Wsparcie
Dedykowany opiekun, specjaliści ds. marketingu i komercjalizacji pomogą Ci na każdym etapie prowadzenia biznesu. Zapewniamy pełne szkolenia managerskie, sprzedażowe i gastronomiczne.
Nowoczesny i Oszczędny Sprzęt
Inwestujemy w inteligentne rozwiązania technologiczne, które pozwalają na obniżenie kosztów operacyjnych i zwiększenie efektywności pracy.
Optymalna Logistyka
Dzięki współpracy z lokalnymi dostawcami zapewniamy krótki łańcuch dostaw, świeże składniki oraz atrakcyjne ceny hurtowe. Nasze zaplecze logistyczne gwarantuje ciągłość zaopatrzenia.
TWÓJ SUKCES TO NASZ SUKCES!
Z nami zbudujesz stabilny i rentowny biznes, korzystając z naszego doświadczenia, wsparcia oraz kompleksowych rozwiązań.
NASZ ZESPÓŁ SPECJALISTÓW
ponad 100 osób, którzy na co dzień dbają o Twój biznes.
Opiekunowie Franczyzobiorców zapewniający bieżące wsparcie i doradztwo.
Eksperci ds. Komercjalizacji pozyskujący dla Ciebie najlepsze lokalizacje.
Inżynierowie dbający o najwyższe standardy jakości Twojej przyczepy gastronomicznej.
INFRASTRUKTURA I ZAPLECZE
Trzy hale produkcyjne o powierzchni 5.000 m2 w Szamoty (7 min od obwodnicy Warszawy), gdzie budujemy i serwisujemy przyczepy gastronomiczne
Biuro o powierzchni 1.000m2
Czym odróżniamy się od konkurencji?
Najmocniejszą stroną naszej franczyzy MNAMI ICE CREAM jest kompleksowa opieka nad Klientem – Opieka posprzedażowa i zaangażowanie franczyzodawcy po zawarciu umowy współpracy.
Najlepszym dowodem na to są opinie aktualnych franczyzobiorców konceptu całorocznego AM AM Kebab.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
SEZON NA BIZNES bez zobowiązań!
- Zarabiaj nawet 20 tys. zł na rękę
- Zyskaj w pełni wyposażony, mobilny i ergonomiczny punkt sprzedaży
- Znajdujemy dla Ciebie dochodowe lokalizacje
- Zapewniamy kompleksowe wsparcie na każdym etapie Twojego biznesu
Franczyza MNIAMI ICE CREAM gwarantuje:
- w pełni wyposażony mobilny punkt sprzedaży
- wsparcie logistyczne
- gotową lokalizację
- zatowarowanie i wysoką jakość produktów
- pomoc w finansowaniu
- know-how i kompleksowe szkolenia
- wsparcie marketingowe
- dedykowanego opiekuna na każdym etapie Twojego biznesu
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Czego oczekujemy od franczyzobiorców MNIAMI ICE CREAM?
- Gotowości do prowadzenia działalności gospodarczej
- Zaangażowania i motywacji do działania
- Niewielkiego kapitału początkowego – 25 tys. netto
- Przedsiębiorczości
- Zaangażowania i otwartości na szkolenia
Reszty nauczymy Cię my!
Tylko 7 kroków dzieli Cię od Twojego biznesu!
- Wypełnienie formularza na stronie
- Spotkanie i zapoznanie z MNIAMI ICE CREAM
- Podpisanie umowy
- Wybór lokalizacji
- Szkolenie praktyczne i teoretyczne
- Transport i montaż
- Oficjalnie przekazanie kluczy i START Twojego biznesu
Sprawdź ile możesz zarobić dzięki franczyzie MNIAMI ICE CREAM Pobierz pierwszy w historii raport z kasy fiskalnej z punktu franczyzobiorcy https://franczyzaicecream.pl/
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Dolci Sapori Sp. z o.o.
ul. Wschodnia 11, 05-830 Szamoty
+48 533 891 443
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Aneta Sieczkowska
Ekspert ds. franczyzy
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Dolci Sapori Sp. z o.o. (ul. Wschodnia 11, 05-830 Szamoty). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Mniami Ice Cream oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyzaicecream.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Styczniowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
Statystyczny Kowalski zjada 5 l lodów rocznie. A pewnie mógłby nawet czterokrotnie więcej, jak np. przeciętny Amerykanin. Branża lodowa ma więc spory potencjał. Jak otworzyć lodowy biznes?

– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.
Rex Concepts, masterfranczyzobiorca marki Burger King, w tym roku planuje otworzyć w Polsce cztery lokale z tym szyldem. Czy indywidualni franczyzobiorcy będą mogli skorzystać z licencji na biznes Burger Kinga?
W trakcie wieloletniej stagnacji w obszarze stricte ofert franczyzowych na polskim rynku franczyzowym w segmencie gastronomicznym, postanowiliśmy dokładnie zrewidować naszą ofertę.
Carat Kebab systematycznie otwiera nowe lokale. Często łączą pod jednym dachem kilka marek tego samego franczyzodawcy.
– Na Targi Franczyza mamy dla franczyzobiorców specjalną promocję – zapowiada Kamil Woźniak, franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak.

Sushi Story do końca roku chce rozbudować sieć we wszystkich dużych miastach. Franczyzobiorców będzie szukać m.in. na Targach Franczyza, 13-14 marca.
Maxipizza szuka franczyzobiorców już w średniej wielkości miastach. Oprócz sieci pizzerii rozwija też drugi, oryginalny koncept.
Chinkalnia dopina umowy najmu na kolejne własne restauracje, ale nie rezygnuje też z rozwoju we franczyzie. Franczyzowy lokal marka otworzyła nawet na Cyprze.
Sahar Kebab chce rozwinąć sieć swoich przyczep gastronomicznych w całej Polsce. Czym się wyróżnia na tle konkurencji?
Sweet Gallery utrzymuje szybkie tempo rozwoju. W bieżącym roku planuje ok. 450 nowych otwarć.
Koncept Langos rozwija sieć foodtrucków z węgierskimi langoszami. Czy da się na tym zarobić?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.