Night Burger

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
8 lat temu założyłem pierwszy lokal Night Burger w Warszawie. Od początku przykładałem ogromną uwagę do jakości składników. Jakość oraz świeżość składników była dla mnie na pierwszym miejscu. Nasza marka skierowana jest do osób lubiących kuchnię amerykańską z wysokiej jakości składników.
Nasza marka jest znana na rynku warszawskim. Posiadamy ogromną bazę gości, cieszy nas duży ruch na miejscu, jak i w dostawie. Nasze burgery tworzone są przez ludzi z pasją, receptury są opracowane przez znanych i wykwalifikowanych kucharzy. W naszym menu znajdziesz nie tylko burgery, ale także dania z kurczaka (wingsy, stripsy), frytki w różnych postaciach, także kraftowe piwa. W Warszawie posiadamy dwa lokale cieszące się dużą liczbą stałych gości od wielu lat. Nasze lokale ze względu na to, że działają do późnych godzin, dają gwarancję dużego ruchu od pierwszych dni. Dajemy gwarancję szybkiego zwrotu inwestycji.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
5
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pomoc w doborze lokalu, oraz koordynacji inwestycji na każdym etapie budowy lokalu;
- Pełne szkolenie z zarządzania placówką gastronomiczną;
- Wsparcie przy projektowaniu lokalu w zakresie technologii i wystroju;
- Pełne wsparcie marketingowe;
- Ubrania dla całej obsługi lokalu;
- Oryginalne, niepowtarzalne produkty oraz receptury;
- Pełen pakiet szkoleń, w tym kilkanaście dni próbnej pracy w już istniejącym lokalu, szkolenie pracowników w lokalu franczyzowym;
- Pomoc na otwarciu, lub stworzeniu własnej marki z kuchnią amerykańską;
- Fachowa pomoc doświadczonej załogi w pierwszych miesiącach startu lokalu:
- Bieżące wsparcie, siedem dni w tygodniu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Szacowana kwota inwestycji jest zależna od wybranego modelu biznesowego;
- Kwota minimalna pozwalająca na otwarcie lokalu stacjonarnego to 130 tys. zł netto (kwota może ulec zmniejszeniu, tylko w modelu lokalu na wynos);
- Wstępna opłata franczyzowa wynosi 20 tys. zł netto (wliczona w kwotę na otwarcie lokalu);
- Bieżąca opłata franczyzowa jest stała i wynosi 2,5 tys. zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Na rozpoczęcie współpracy wymagany jest kapitał potrzebny do otwarcia lokalu. Niezbędne jest posiadanie lokalu, w którym można prowadzić gastronomię. Lokal przy modelu stacjonarnym musi mieć minimum 40 mkw., w modelu na wynos co najmniej 30 mkw. Pomożemy znaleźć odpowiedni lokal, a także zaadaptować na potrzeby gastronomiczne. Wykonujemy projekt technologiczny.
Od naszych franczyzobiorców oczekujemy przede wszystkim zaangażowania, dobrej organizacji pracy. Mile widziane jest też doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dorota Kowalska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Night Burger (ul. Radiowa 14, 01-495 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Night Burger oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie nightburger.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Maxipizza szuka franczyzobiorców już w średniej wielkości miastach. Oprócz sieci pizzerii rozwija też drugi, oryginalny koncept.
Chinkalnia dopina umowy najmu na kolejne własne restauracje, ale nie rezygnuje też z rozwoju we franczyzie. Franczyzowy lokal marka otworzyła nawet na Cyprze.
Sahar Kebab chce rozwinąć sieć swoich przyczep gastronomicznych w całej Polsce. Czym się wyróżnia na tle konkurencji?
Sweet Gallery utrzymuje szybkie tempo rozwoju. W bieżącym roku planuje ok. 450 nowych otwarć.
Koncept Langos rozwija sieć foodtrucków z węgierskimi langoszami. Czy da się na tym zarobić?

Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.

Cukiernia Sowa szuka partnerów, którzy w dłuższej perspektywie poprowadzą więcej niż jeden lokal.
– Franczyza, zwłaszcza w stabilnych i rozwijających się konceptach gastronomicznych, może znacząco zwiększyć szanse powodzenia – mówi Andrzej Pelc-Gonera, CEO Sushi Kushi.
Co piąty franczyzobiorca Fit Cake decyduje się na otwarcie kolejnego lokalu.
Lodolandia & Kołacz na Okrągło wykorzystuje elastyczność oferty i szybki rebranding, by zapewnić ciągłość biznesu przez cały rok. Jak działa taki model biznesowy?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów, które zachwycą smakiem. Franczyzodawca konceptu Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Z Atelier Herosima franczyzobiorcy mogą otworzyć lokale w kilku różnych formatach. A jakie wsparcie otrzymają od franczyzodawcy?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.