Night Burger

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
8 lat temu założyłem pierwszy lokal Night Burger w Warszawie. Od początku przykładałem ogromną uwagę do jakości składników. Jakość oraz świeżość składników była dla mnie na pierwszym miejscu. Nasza marka skierowana jest do osób lubiących kuchnię amerykańską z wysokiej jakości składników.
Nasza marka jest znana na rynku warszawskim. Posiadamy ogromną bazę gości, cieszy nas duży ruch na miejscu, jak i w dostawie. Nasze burgery tworzone są przez ludzi z pasją, receptury są opracowane przez znanych i wykwalifikowanych kucharzy. W naszym menu znajdziesz nie tylko burgery, ale także dania z kurczaka (wingsy, stripsy), frytki w różnych postaciach, także kraftowe piwa. W Warszawie posiadamy dwa lokale cieszące się dużą liczbą stałych gości od wielu lat. Nasze lokale ze względu na to, że działają do późnych godzin, dają gwarancję dużego ruchu od pierwszych dni. Dajemy gwarancję szybkiego zwrotu inwestycji.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
5
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pomoc w doborze lokalu, oraz koordynacji inwestycji na każdym etapie budowy lokalu;
- Pełne szkolenie z zarządzania placówką gastronomiczną;
- Wsparcie przy projektowaniu lokalu w zakresie technologii i wystroju;
- Pełne wsparcie marketingowe;
- Ubrania dla całej obsługi lokalu;
- Oryginalne, niepowtarzalne produkty oraz receptury;
- Pełen pakiet szkoleń, w tym kilkanaście dni próbnej pracy w już istniejącym lokalu, szkolenie pracowników w lokalu franczyzowym;
- Pomoc na otwarciu, lub stworzeniu własnej marki z kuchnią amerykańską;
- Fachowa pomoc doświadczonej załogi w pierwszych miesiącach startu lokalu:
- Bieżące wsparcie, siedem dni w tygodniu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Szacowana kwota inwestycji jest zależna od wybranego modelu biznesowego;
- Kwota minimalna pozwalająca na otwarcie lokalu stacjonarnego to 130 tys. zł netto (kwota może ulec zmniejszeniu, tylko w modelu lokalu na wynos);
- Wstępna opłata franczyzowa wynosi 20 tys. zł netto (wliczona w kwotę na otwarcie lokalu);
- Bieżąca opłata franczyzowa jest stała i wynosi 2,5 tys. zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Na rozpoczęcie współpracy wymagany jest kapitał potrzebny do otwarcia lokalu. Niezbędne jest posiadanie lokalu, w którym można prowadzić gastronomię. Lokal przy modelu stacjonarnym musi mieć minimum 40 mkw., w modelu na wynos co najmniej 30 mkw. Pomożemy znaleźć odpowiedni lokal, a także zaadaptować na potrzeby gastronomiczne. Wykonujemy projekt technologiczny.
Od naszych franczyzobiorców oczekujemy przede wszystkim zaangażowania, dobrej organizacji pracy. Mile widziane jest też doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dorota Kowalska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Night Burger (ul. Radiowa 14, 01-495 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Night Burger oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie nightburger.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?

Berlin Döner Kebap otworzył nowy lokal franczyzowy, w centrum Zakopanego. Marka ma zaplanowane kolejne otwarcia aż do wiosny.
Islak Burger to nowy produkt i nowa franczyza na polskim rynku.
– Miasta, w których kwitnie życie studenckie to odpowiednie rynki dla pubów Przybij Piątaka – mówi Kamil Przybylski, menadżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Jagoda i Robert Wojtkowscy nie mogli znaleźć nikogo, kto zrobi im tort weselny bez cukru i laktozy. Teraz sami robią zdrowe przysmaki, jako franczyzobiorcy Fit Cake.
Franczyzodawca marek New York Pizza Department i ŻarWOK zmienia zasady naliczania opłat franczyzowych. Franczyzobiorcy mogą sporo zaoszczędzić.
Cukrem i Solą otworzyło kolejny punkt franczyzowy, w planach ma też nową lokalizację własną.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.