7 Street - Bar & Grill

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
7 Street - Bar & Grill to sieć restauracji serwujących dania kuchni amerykańskiej.
Jeżeli cenisz sobie smak dobrej amerykańskiej kuchni to nasze restauracje są właśnie dla Ciebie. W przyjemnej atmosferze przy znanych i lubianych kultowych amerykańskich piosenkach spędzisz miło czas przy dobrym posiłku sam lub w grupie przyjaciół.
Nieważne jaki masz dziś humor przyjdź do nas, a my zrobimy wszystko abyś wyszedł od nas zadowolony.
Czego możesz się po nas spodziewać?
Przekąsek - na mały głód znajdziesz u nas kilkanaście pozycji w przystępnej cenie, zaczynając od zup poprzez różnego rodzaju sandwicze, a skończywszy na klasycznym finger food.
Burgerów - w naszych restauracjach znajdziesz zawsze kilkanaście różnych kombinacji burgerów. Stale pracujemy oraz wzajemnie się inspirujemy do tworzenia nowych sezonowych pozycji. Nasze burgery gdy pojawiają się na stole wzbudzają emocje zaczynając od najprostszego Classic Burgera poprzez najbardziej popularnego Texas Burger BBQ, a skończywszy na kultowym już Combo Tower Burger 1kg (któremu wielu nie dało rady stawić czoła), gdyż tworzymy je z pasji do jedzenia. Dlaczego tak się dzieje? Warzywa kupujemy od lokalnych dostawców, większość sosów robimy sami, mięso zamawiamy od uznanych polskich producentów i przestrzegamy żelaznej amerykańskiej proporcji stosowanej podczas mieleniu mięsa do burgerów czyli 80/20 (80% mięsa/ 20% tłuszczu), mięso i bułki grillujemy na miejscu.
Steków - dla mięsożernych gości mamy wyjątkowe steki wołowe m.in. z amerykańskiej rasy Black Angus czy z cenionej na całym świecie polskiej wołowiny. Wybierasz stopień wysmażenia, jeden z kilku sosów, dodatek skrobiowy oraz dodatki warzywne i Twój stek ląduje na talerzu – tak jak lubisz.
Wyjątkowych potraw - każdy kto lubi dobrze i dużo zjeść znajdzie u nas miejsce dla siebie. Dania z wieprzowiny, drobiu, wołowiny, ryb i owoców morza oraz sałatki. Wśród nich najjaśniej święcące gwiazdy: „Jack Daniel's Baby Back Ribs” czyli szeroko cięte żeberka podane z naszym wyjątkowym sosem, ”Chicken Bryan” dwie soczyste piersi kurczaka podane z kozim serem, suszonymi pomidorami oblane sosem maślano cytrynowym, „King Prawns Extra” krewetki tygrysie podane na żeliwnej patelni podane z krążkami cebulowymi, grzankami oraz naszym pikantnym sosem majonezowym, a to dopiero początek kulinarnej drogi przez kuchnię ameryki północnej.
Ręcznie panierowanych kurczaków - w każdej naszej restauracji możesz skosztować wyjątkowych kurczaków. Nasze kurczaki najpierw marynujemy kilka godzin w specjalnie dobranej mieszance przypraw, następnie ręcznie panierujemy i smażymy w ciśnieniowej frytkownicy. Dzięki takiemu procesowi panierka jest chrupiąca, a mięso soczyste.
Deserów - po dobrym posiłku deser to obowiązek. Tradycyjny sernik nowojorski , szarlotka podana na gorąco, a może deser lodowy?
Napojów - sok pomarańczowy, zimna Coca Cola, piwo z beczki, kieliszek czerwonego wina do steku, kolorowy drink, a może po prostu Whiskey na lodzie…
Dostawy - jesteś zmęczony lub unieruchomiony i głodny w domu lub w firmie? To nie problem, zadzwoń do nas, a my przywieziemy Tobie nasze potrawy pod wskazany adres.
Obsługi - zawsze możesz liczyć u nas na profesjonalną obsługę, która będzie do Twojej dyspozycji podczas spędzania czasu w naszej restauracji.
Zapraszamy do naszych restauracji!
Zespół 7th Street – Bar & Grill
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
5
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Działanie pod znakiem towarowym 7 Street oraz pełnym know how,
- Pomoc przy wyborze odpowiedniej lokalizacji restauracji oraz przy negocjacjach umów najmu,
- Wsparcie w wykonaniu aranżacji restauracji 7 Street,
- Pomoc przy projektach technicznych i odbiorach Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
- Zaplanowanie kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem restauracji oraz wspieranie akcji reklamowych organizowanych przez franczyzobiorców na rynkach lokalnych,
- Procedury operacyjne oraz standardy działania i obsługi klienta,
- Szkolenie i przekazanie wszystkich receptur i technologii,
- Pełny system szkoleń inicjalnych oraz bieżących,
- Zapewnienie ciągłej logistyki dostaw większości produktów oraz napojów niezbędnych do funkcjonowania lokalu wraz z rabatami sieci,
- Pomoc w zaplanowaniu pierwszej dostawy i planowanie następnych dostaw,
- Prowadzenie w imieniu i na rzecz Franczyzobiorcy stałej akcji marketingowej kanałami internetowymi, social media, e-mail, SMS, push'e w Aplikacji Mobilnej oraz obsługa rabatów.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Kwota inwestycji niezbędna do wybudowania nowej restauracji od podstaw będzie zależała od wielkości i stanu technicznego lokalu i może zawierać się w przedziale 250-450 tys. zł. Kwota jest uzależniona od stanu technicznego lokalu oraz od tego czy w lokalu była wcześniej prowadzona działalność gastronomiczna,
- Jednorazowa opłata wstępna: 10 tys. zł netto (w ramach opłaty: szkolenie personelu i właściciela, podręcznik operacyjny, projekty materiałów reklamowych, przygotowanie i uruchomienie restauracji),
- Bieżąca miesięczna opłata franczyzowa w % od miesięcznego obrotu netto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Minimalna powierzchnia lokalu 120 m2 (sugerowana 150 m2 i więcej),
- Możliwość rozmieszczenia ogródka letniego,
- Lokal w centrum miasta w otoczeniu biurowo-mieszkaniowym, ulicach handlowych, na terenie dużych osiedli lub w galeriach handlowych,
- Od Franczyzobiorcy nie wymagamy doświadczenia w gastronomii.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma 7 Street (ul. Nowy Świat 18A, 96-300 Żyrardów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego 7 Street - Bar & Grill oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie 7street.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

O zmianach w restauracjach, które mają zniwelować skutki pandemii opowiada Łukasz Błażejewski, dyrektor generalny 7 Street i Meet & Fit.
Specjalizująca się dotychczas w mięsnych daniach marka 7 Street Bar & Grill poszerza menu o pozycje wegańskie.
Lokale 7 th Street Bar & Grill od nowego roku urozmaicają menu. A szersza oferta to też szansa na większe obroty.
Odwiedzający Targi Franczyza 2016 mieli szansę w jednym miejscu poznać i porównać oferty 173 marek franczyzowych. Ponad 7 tys. osób skorzystało z tej okazji.
Franczyzodawcy 7th Street Bar&Grill zależy na otwarciu baru w Katowicach, Krakowie i Gdańsku. Na inwestycję trzeba mieć minimum 80 tys. zł.

Pizzeria La Patata otworzyła niedawno kolejny lokal w Warszawie. Oferuje pizzę na bazie sprowadzanych z Włoch produktów i chętnie podzieli się swoją licencją na biznes z franczyzobiorcami.
Fit Cake inwestuje w nowoczesne technologie, które mają pomóc franczyzobiorcom znaleźć najlepszą lokalizację dla biznesu.
Od początku roku Cofix otworzył już dwie kawiarnie, a wkrótce ruszą dwie kolejne.
Hardkorowy Robert ma swoją siłownię, a teraz zaprasza inwestorów do otwarcia franczyzy Burneika Burger.
– Franczyza zabezpiecza przed porażką i utratą zainwestowanych pieniędzy – mówi Kamil Pękała, franczyzobiorca sieci Lodolandia.

Marka Krowarzywa świętuje 10 urodziny. I ma nową ofertę współpracy, skierowaną do lokali z kuchnią roślinną.
Wartość rynku lodowego w Polsce wynosi 3,5 mld zł i ciągle rośnie. To dobra wiadomość dla osób, które rozważają biznes lodowy na licencji. Z kim można podjąć współpracę?
Dobra Buła startuje z franczyzą. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Agnieszka Kominek-Polender z mężem Dawidem wspólnie prowadzą oddział franczyzowy Stava. Jak się pracuje razem z małżonkiem?
Pączki sprzedają się nie tylko w Tłusty Czwartek. Jak otworzyć i z sukcesem prowadzić pączkarnię?
Czy da się z sukcesem prowadzić pizzerię znanej marki w małym mieście? Poznajcie historię biznesową Martyny Klon, właścicielki pizzerii Da Grasso w 25-tysięcznym Świeciu.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.