Western Chicken

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Western Chicken to znana sieć restauracji rodem z Dzikiego Zachodu. Przyciąga uwagę klimatycznym stylem oraz menu, w którym królują dania z chrupiącym kurczakiem w złocistej panierce. Specjalnością restauracji Western Chicken jest wyśmienity kurczak serwowany w zestawach z frytkami, w kubełkach XXL lub w przepysznej tortilli. Ściśle opracowana receptura, odpowiedni dobór świeżych produktów oraz własna metoda marynowania mięsa pozwala uzyskać niesamowitą głębię smaku. Dzięki temu koncept Western Chicken wyróżnia się na rynku i konkuruje z największymi firmami w branży.
Western Chicken to gwarancja doskonałego smaku, który podbija serca nawet najbardziej wymagających smakoszy. Pomysł na serwowanie kurczaka w panierce po amerykańsku w lokalach franczyzowych podbija rynek gastronomiczny. Obecnie pod marką Western Chicken z powodzeniem działa 15 lokali. Koncept oferuje najkorzystniejsze warunki dla osób chcących otworzyć własny biznes. Właśnie w tym tkwi sekret dynamicznego rozwoju sieci.
Głównym założeniem systemu franczyzowego Western Chicken jest umożliwienie franczyzobiorcy otwarcia restauracji przy minimalnym nakładzie finansowym. Najlepszy biznes nie musi oznaczać dużych inwestycji! Uruchomienie lokalu to koszt już od 30 tys. zł, co gwarantuje bardzo szybki zwrot inwestycji.
Korzyści płynące ze współpracy z Siecią Western Chicken:
- 100 proc. wsparcia dla partnerów na każdym etapie działania,
- wspólne działania marketingowe w ramach marki Western Chicken,
- sprawdzony model biznesowy,
- zyski przekraczające oczekiwania inwestorów.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
24
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Osobom przystępującym do sieci, Western Chicken zapewnia pomoc oraz pełne wsparcie na każdym etapie prowadzenia działalności. Ponadto franczyzobiorcy mogą liczyć na bezpłatne, profesjonalne szkolenia, przygotowujące do pracy w gastronomii . Sieć zaopatruje lokale w produkty z własnej hurtowni, dzięki czemu każdy franczyzobiorca otrzymuje starannie wyselekcjonowany asortyment w bardzo korzystnej cenie.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- uruchomienie lokalu o powierzchni min. 40 mkw. już od 30 tys zł,
- brak opłaty licencyjnej oraz marketingowej,
- miesięczna opłata franczyzowa - 800 zł (niezależna od uzyskiwanych obrotów ze sprzedaży).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- aby dołączyć do sieci i otworzyć własną restaurację Western Chicken nie trzeba posiadać doświadczenia w branży gastronomicznej. Koszt inwestycji zaczyna się od 30 tys. zł, co powoduje błyskawiczny zwrot z inwestycji środków,
- miesięczna opłata z tytułu franczyzy wynosi 800 zł netto i jest niezależna od wysokości osiąganych obrotów. Co więcej, franczyzodawca oferuje elastyczne warunki współpracy i nie pobiera opłaty wstępnej oraz licencyjnej,
- lokal minimum 70 mkw.,
- zaangażowanie własne i chęć współpracy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Ruszyły targi i konferencje! Zarezerwuj czas na warszawskie Targi Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki, 15-17 października.
– Po epidemii przedsiębiorcy będą szukać pomysłów na biznes o niższych nakładach inwestycyjnych – mówi Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex.
W styczniowym "FRANCHISING" przedstawiamy koncepty franczyzowe z branży gastronomicznej. Sprawdź, o czym jeszcze przeczytasz w nowym numerze miesięcznika.
Już w październiku Targi Franczyza. Kandydaci na przedsiębiorców będą mogli wybierać spośród 200 konceptów franczyzowych. Sprawdź, jakie marki spotkasz w Pałacu Kultury i Nauki.
Carrefour, Żabka, Bank PKO PB, Helen Doron czy Metrohouse – to tylko niektóre z marek, które zaprezentują swoje franczyzy na targach Pomysł na Firmę w Katowicach.

Otwieramy – stwierdzili przedsiębiorcy z branży gastronomicznej i hotelarskiej. Pomimo zakazu niektórzy zaczynają odmrażać swoje biznesy. Także franczyzowe.
– Nie wymagamy od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia w biznesie ani w gastronomii – mówi Piotr Greczanowski, menedżer ds. rozwoju restauracji Chinkalnia.
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” zapowiada wprowadzenie w tym roku nowego formatu lodziarni.
Domino's Pizza Poland przejmuje sieć pizzerii Dominium.
Posiłki dostarczane do firm – na tym będą zarabiać franczyzobiorcy marki Zjedz. Nie muszą gotować, za to muszą zbudować bazę klientów.

Teraz można zostać franczyzobiorcą inwestując jedynie 27 000 zł netto. W tym jest już wliczone zatowarowanie!
Jak pokonać wirusa, który niszczy restauracje? Wyjaśnia Marcin Ciesielski, prezes Mastergrupy, do której należy sieć pizzerii Stopiątka i Stopiątka Fabbrica.
Kto może zostać franczyzobiorcą McDonald's oraz w jakie koncepty gastronomiczne warto zainwestować – m.in. o tym przeczytasz w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Żaden z partnerów i franczyzobiorców Crazy Bubble nie zamknął biznesu w pandemicznym roku. Co więcej – marka zaczęła rozwój zagraniczny.
Pizza Hut szuka franczyzobiorców, którzy docelowo chcieliby poprowadzić więcej niż jeden lokal. Ile trzeba zainwestować w międzynarodowy koncept?
Są biznesy, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie. Dodatkowe źródło dochodów zabezpiecza budżet domowy i zwiększa bezpieczeństwo finansowe.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.