Meet & Fit – Slow Food

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Meet & Fit – Slow Food to sieć punktów gastronomicznych typu bistro. 

W menu Meet & Fit znajduje się szeroki wybór burgerów z grillowaną wołowiną, drobiem oraz wegańskich, sałatki, frytki belgijskie oraz z batatów, smoothies owocowe i warzywne, soki tłoczone.

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

17

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • Pomoc przy wyborze odpowiedniej lokalizacji.
  • Koordynacja wykonania kompletnego projektu technologicznego gotowego do odbioru przez Sanepid oraz wsparcie podczas remontu i adaptacji.
  • Dostęp do artykułów spożywczych produkowanych na wyłączność dla sieci „Meet & Fit" m.in. takich jak: wołowina na burgery, świeżo wypiekane bułki, autorskie sosy, frytki, przyprawy, itd.
  • Zapewnienie ciągłej logistyki dostaw większości towarów spożywczych wraz z rabatami sieci bezpośrednio do lokalu.
  • Procedury operacyjne oraz standardy działania i obsługi klienta.
  • Szkolenie Franczyzobiorcy oraz personelu i przekazanie wszystkich receptur i technologii.
  • Wspólnie z Franczyzobiorcą otwieramy lokal i pomagamy w pierwszych dniach działalności.
  • Pomoc w zaplanowaniu pierwszej dostawy i planowanie następnych dostaw.
  • Zaplanowanie kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem restauracji oraz wspieranie akcji reklamowych organizowanych przez franczyzobiorców na rynkach lokalnych.
  • Prowadzenie w imieniu i na rzecz Franczyzobiorcy stałej akcji marketingowej kanałami internetowymi, social media, e-mail, SMS, push'e w Aplikacji Mobilnej oraz obsługa rabatów.
  • Bieżącą obsługę przez przypisanego opiekuna.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

 
  • Kwota inwestycji składa się z 5 kluczowych elementów kosztowych:  
  • Koszt około 30 tys. zł netto (wyposażenie kuchni i akcesoria).  Sprzęt kuchenny można nabyć w kredycie bankowym lub w leasingu (leasing dostępny jest dla osób prowadzących działalność gospodarczą od min. 3 miesięcy). 
  • Koszt około 30-40 tys. zł netto na wyposażenie sali konsumpcyjnej: stoły, krzesła, dekoracje, lampy, tablety, identyfikacja wizualna wewnętrzna i zewnętrzna, zabudowa baru, akcesoria funkcjonalne. Kwota zależna  jest od powierzchni i stanu technicznego lokalu.  
  • Koszt remontu i adaptacji lokalu 10 - 35 tys. zł netto. Dokładną kwotę remontu i adaptacji można oszacować dopiero po zapoznaniu się ze stanem technicznym lokalu. Kwota zależy od stanu technicznego lokalu oraz od tego czy była w nim wcześniej prowadzona działalność gastronomiczna, a także od tego czy w lokalu jest istniejąca instalacja wentylacji i klimatyzacji.
  • Koszty związane z wynajmem lokalu: a.) należy liczyć się z kaucją zabezpieczającą umowę najmu w wysokości od 1 do 3 wartości czynszu, b.) czynszem podczas remontu lokalu (przeważnie właściciele lokali godzą się na tzw. "wakacje czynszowe" na okres remontu) c.) ewentualnym wynagrodzeniem pośrednika rynku nieruchomości (jeżeli za jego pośrednictwem został znaleziony lokal)
  • Koszt pierwszego zatowarowania lokalu około 6 tys. zł netto: artykuły spożywcze, napoje, opakowania oraz artykuły pomocnicze.
  • Finalna kwota inwestycji zależy głównie od stanu technicznego lokalu oraz od tego czy w lokalu była wcześniej prowadzona działalność gastronomiczna.  Podane kwoty inwestycji należy traktować orientacyjnie. Finalna kwota może być niższa lub wyższa od wstępnych założeń. Warto zatem wybierać lokale po gastronomii. 
  • W przypadku osób/firm ubiegających się od dotację na start nowej firmy pomagamy przy wypełnieniu wniosków.
  • Istnieje możliwość zrobienia wstępnej koncepcji technologii wybranego lokalu przed podpisaniem umowy franczyzowej. Wstępna koncepcja technologii pozwoli Franczyzobiorcy wspólnie z firmą remontową oszacować koszty adaptacji lokalu. Koszt wstępnej koncepcji technologii to 299 zł netto.

Opłaty:

  • Jednorazowa opłata wstępna: 3 tys. zł netto (Księga Standardów, przepisy kulinarne, szkolenia, koordynacja projektów, wizualizacja sali konsumpcyjnej, koordynacja remontu, pomoc w zamówieniach, uruchomienie lokalu).
  • Miesięcznie abonamenty do zewnętrznych partnerów około 545 zł netto (system sprzedaży POS, terminal płatniczy, dedykowana muzyka bez opłat ZAIKS, systemy operacyjne IT itp.).
  • Bieżąca miesięczna opłata franczyzowa w % od miesięcznego obrotu netto.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • Minimalna liczba mieszkańców – 20 tys.
  • Lokal w centrum miasta w otoczeniu biurowo-mieszkaniowym, ulicach handlowych, na terenie dużych osiedli lub w galeriach handlowych.
  • Wymagana powierzchnia lokalu ulicznego to 70-80 m2, (minimalna 50 m2 - w wyjątkowych lokalizacjach). 
  • Wymagana powierzchnia lokalu w Centrum Handlowym ok 35-45 m2 (w strefie Food Court ze wspólnymi stolikami).
  • Od Franczyzobiorcy nie wymagamy doświadczenia w gastronomii.
  • Osoby zainteresowane podjęciem współpracy proszone są o wypełnienie i wysłanie formularza kontaktu.

 


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Meet & Fit – Slow Food

ul. Nowy Świat 18A, 96-300 Żyrardów

501 101 009

franczyza@meetandfit.pl

meetandfit.pl

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Meet & Fit – Slow Food.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.