Zdrowa Krowa

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
CHARAKTERYSTYKA MODELU FRANCZYZOWEGO
Zdrowa Krowa to społeczność zaangażowanych osób, które każdego dnia dbają o to, by dostarczać gościom najwyższej jakości, świeże i zdrowe, a – co najważniejsze – pozyskiwane etycznie jedzenie.
Tworzymy jedzenie w duchu “slow food fast”. Stawiamy na świeżość, lokalność i najwyższą jakość surowców.
Promujemy etyczną hodowlę wysokojakościowego mięsa. Pochodzi z lokalnej hodowli od byków, które są otoczone dobrą opieką.
Codziennie dbamy o wysoką jakość obsługi gości.
Cechuje nas swobodna, niesformalizowana komunikacja i przyjazna atmosfera w zespole.
Korzystamy z “zielonej energii”, wprowadziliśmy do oferty 100% roślinne zamienniki mięsa, mamy ekologiczne opakowania.
Wierzymy w partnerskie podejście między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Takie, które są oparte na wiedzy i doświadczeniu obydwu stron.
Oferujemy franczyzę w trzech konceptach restauracyjnych:
restauracja & cocktail bar;
restauracja/burgerownia (koncept przeznaczony dla mniejszych miejscowości);
restauracja w galeriach handlowych.
JEDNOSTKI WŁASNE
1. Mariacka 33, Katowice
2. Raciborska 2, Gliwice
3. Jankego 51, Katowice.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
1. Szlak 50, Kraków
2. Gliwicka 275, Katowice
3. Kasprzaka 7, Warszawa
4. Okrzei 8, Warszawa
5. Gliwicka 6, Rybnik
6. Rynek 15A, Opole
7. Księcia Witolda 1, Wrocław
8. Pogoria III, Dąbrowa Górnicza (punkt sezonowy)
9. Mobilny punkt sezonowy (food truck)
10. Mickiewicza 6a, Strzelce Opolskie (wkrótce otwarcie)
11. Dworkowa 2, Bielsko-Biała (wkrótce otwarcie)
12. Dolnych Wałów 8, Gliwice (wkrótce otwarcie)
13. aleja Grunwaldzka 472, Gdańsk (wkrótce otwarcie)
14. Galeria Libero, Katowice (wkrótce otwarcie)
15. Milionowa 6a, Łódź (wkrótce otwarcie).
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- 180 h szkoleniowych, (kucharze, obsługa, manager) szkolenia odbywają się przed otwarciem lokalu oraz w jego trakcie,
- pomoc oraz konsultacje przy uruchomieniu biznesu, udostępnienie kontaktów niezbędnych do nabycia urządzeń gastronomicznych w atrakcyjnych cenach, doradztwo w wyborze odpowiedniego sprzętu, pomoc w negocjacjach cenowych, pomoc przy wyborze odpowiedniej lokalizacji dla restauracji, pomoc przy kontanktach z sanepidem i innymi instytucjami, ubezpieczycielem, ochroną itp.,
- opieka podczas funkcjonowania biznesu - dostępność doświadczonego managera 24h, know how, baza doświadczeń, doradztwo przy kreowaniu polityki cenowej,
- udostępnienie oraz wdrożenie system zarządzający POS - zdrowa krowa,
- projekt wizualny wnętrza modyfikowalny pod konkretny lokal,
- wdrożenie sprawdzonego modelu biznesowego,
- pomoc przy tworzeniu kampanii marketingowej - obecność na wysoko pozycjonowanej stronie www.zdrowakrowa.com, akcje marketingowe na faceboku - ponad 8500 fanów,
- pomoc podczas rekrutowania pracowników - szablony ogłoszeń i skuteczne metody pozyskiwania pracowników,
- kontakt do dostawców, którzy będą dostarczać wysokiej jakości produkty w najkorzystniejszych cenach wprost pod drzwi zdrowej krowy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Przewidywana suma inwestycji:
250-450 tys. zł
Opłaty franczyzowe:
29 tys. zł netto - opłata licencyjna, jednorazowa;
6% od obrotu brutto/miesiąc - opłata franczyzowa, stała;
2% od obroty brutto/miesiąc - opłata rozwojowa, stała;
2000 zł netto/miesiąc - opłata marketingowa, stała.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Jeśli cenisz sobie jakość, jesteś przedsiębiorczy masz wystarczający kapitał (lub możesz pozyskać inny sposób finansowania inwestycji) i zapał do bycia własnym szefem zdrowa krowa jest dla Ciebie. :)
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

1500STO900 Sp. z o.o.
ul. Dolnych Wałów 8, 44-100 Gliwice
518 959 044
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Robert Kuc
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma 1500STO900 Sp. z o.o. (ul. Dolnych Wałów 8, 44-100 Gliwice). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Zdrowa Krowa oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie zdrowakrowa.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Duży Ben i Żabka otwierają jubileuszowe sklepy i razem z innymi franczyzodawcami podsumowują mijający rok. Przegląd tygodnia 19-25 grudnia.
Punkta wchodzi we franczyzę, Zdrowa Krowa przedstawia strategię rozwoju, a Redan prezentuje sprawozdanie finansowe. Przegląd tygodnia 21-27 listopada.
Myślisz o otwarciu własnej firmy, ale brakuje ci pomysłu na biznes? Kup i przeczytaj najnowszy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i wybierz biznes dla siebie.
Gastronomia ma za sobą kolejny trudny rok. Najsilniejsi jednak przetrwali i znaleźli sposób na funkcjonowanie w nowych warunkach rynkowych. Sprawdźcie, z kim warto nawiązać współpracę.

Moda na sushi wśród Polaków nie przemija. Jak otworzyć własny sushi-bar we franczyzie?
Sieć Makarun stawia mocno na formaty z niską kwotą inwestycji.
Własna kawiarnia to marzenie wielu osób. Jak ją otworzyć we franczyzie? Licencję na kawiarnię lub cukiernię udostępnia dużo konceptów.
Cukrem i Solą otwiera nowy format. Oprócz food trucków i lokali stacjonarnych proponuje teraz franczyzobiorcom także wyspy handlowe.
Kebab stał się prawie daniem narodowym Polaków. Może więc być dobrym pomysłem na biznes. Co trzeba zrobić, żeby otworzyć i z sukcesem prowadzić kebabownię?

Diety pudełkowe cieszą się dużym zainteresowaniem Polaków. Nie jest to jednak dzisiaj łatwy biznes do prowadzenia.
Crazy Bubble otwiera miesięcznie średnio trzy nowe punkty. Coraz śmielej radzi sobie też za granicą.
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
KOKU Sushi opracowało własną odpowiedź na wysoką inflację i wzrosty cen. M.in. dzięki temu miniony rok był dla sieci rekordowy pod względem sprzedaży.
Inna i Oleg Yarovyj prowadzą trzy marki gastronomiczne, które rozwijają we franczyzie.
300 nowych otwarć – tyle zapowiada franczyzodawca sieci Bafra Kebab. To sieć z branży street food licząca teraz ponad 290 punktów franczyzowych i 10 własnych.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza ze wspólnikiem – czy to możliwe? Prezentujemy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie, które można prowadzić w duecie.
Pączkarnia, skup butelek, stacja ładująca, lodziarnia, radio internetowe czy zakład pogrzebowy – sprawdziliśmy co się bardziej opłaca otworzyć.
Skąd czerpać rzetelną wiedzę o franczyzie? Podajemy kilka źródeł, z których mogą skorzystać zarówno przyszli franczyzodawcy, jak i franczyzobiorcy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.