Zdrowa Krowa

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
CHARAKTERYSTYKA MODELU FRANCZYZOWEGO
Zdrowa Krowa to społeczność zaangażowanych osób, które każdego dnia dbają o to, by dostarczać gościom najwyższej jakości, świeże i zdrowe, a – co najważniejsze – pozyskiwane etycznie jedzenie.
Tworzymy jedzenie w duchu “slow food fast”. Stawiamy na świeżość, lokalność i najwyższą jakość surowców.
Promujemy etyczną hodowlę wysokojakościowego mięsa. Pochodzi z lokalnej hodowli od byków, które są otoczone dobrą opieką.
Codziennie dbamy o wysoką jakość obsługi gości.
Cechuje nas swobodna, niesformalizowana komunikacja i przyjazna atmosfera w zespole.
Korzystamy z “zielonej energii”, wprowadziliśmy do oferty 100% roślinne zamienniki mięsa, mamy ekologiczne opakowania.
Wierzymy w partnerskie podejście między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Takie, które są oparte na wiedzy i doświadczeniu obydwu stron.
Oferujemy franczyzę w trzech konceptach restauracyjnych:
restauracja & cocktail bar;
restauracja/burgerownia (koncept przeznaczony dla mniejszych miejscowości);
restauracja w galeriach handlowych.
JEDNOSTKI WŁASNE
1. Mariacka 33, Katowice
2. Raciborska 2, Gliwice
3. Jankego 51, Katowice.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
1. Szlak 50, Kraków
2. Gliwicka 275, Katowice
3. Kasprzaka 7, Warszawa
4. Okrzei 8, Warszawa
5. Gliwicka 6, Rybnik
6. Rynek 15A, Opole
7. Księcia Witolda 1, Wrocław
8. Pogoria III, Dąbrowa Górnicza (punkt sezonowy)
9. Mobilny punkt sezonowy (food truck)
10. Mickiewicza 6a, Strzelce Opolskie (wkrótce otwarcie)
11. Dworkowa 2, Bielsko-Biała (wkrótce otwarcie)
12. Dolnych Wałów 8, Gliwice (wkrótce otwarcie)
13. aleja Grunwaldzka 472, Gdańsk (wkrótce otwarcie)
14. Galeria Libero, Katowice (wkrótce otwarcie)
15. Milionowa 6a, Łódź (wkrótce otwarcie).
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- 180 h szkoleniowych, (kucharze, obsługa, manager) szkolenia odbywają się przed otwarciem lokalu oraz w jego trakcie,
- pomoc oraz konsultacje przy uruchomieniu biznesu, udostępnienie kontaktów niezbędnych do nabycia urządzeń gastronomicznych w atrakcyjnych cenach, doradztwo w wyborze odpowiedniego sprzętu, pomoc w negocjacjach cenowych, pomoc przy wyborze odpowiedniej lokalizacji dla restauracji, pomoc przy kontanktach z sanepidem i innymi instytucjami, ubezpieczycielem, ochroną itp.,
- opieka podczas funkcjonowania biznesu - dostępność doświadczonego managera 24h, know how, baza doświadczeń, doradztwo przy kreowaniu polityki cenowej,
- udostępnienie oraz wdrożenie system zarządzający POS - zdrowa krowa,
- projekt wizualny wnętrza modyfikowalny pod konkretny lokal,
- wdrożenie sprawdzonego modelu biznesowego,
- pomoc przy tworzeniu kampanii marketingowej - obecność na wysoko pozycjonowanej stronie www.zdrowakrowa.com, akcje marketingowe na faceboku - ponad 8500 fanów,
- pomoc podczas rekrutowania pracowników - szablony ogłoszeń i skuteczne metody pozyskiwania pracowników,
- kontakt do dostawców, którzy będą dostarczać wysokiej jakości produkty w najkorzystniejszych cenach wprost pod drzwi zdrowej krowy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Przewidywana suma inwestycji:
250-450 tys. zł
Opłaty franczyzowe:
29 tys. zł netto - opłata licencyjna, jednorazowa;
6% od obrotu brutto/miesiąc - opłata franczyzowa, stała;
2% od obroty brutto/miesiąc - opłata rozwojowa, stała;
2000 zł netto/miesiąc - opłata marketingowa, stała.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Jeśli cenisz sobie jakość, jesteś przedsiębiorczy masz wystarczający kapitał (lub możesz pozyskać inny sposób finansowania inwestycji) i zapał do bycia własnym szefem zdrowa krowa jest dla Ciebie. :)
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

1500STO900 Sp. z o.o.
ul. Dolnych Wałów 8, 44-100 Gliwice
518 959 044
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Robert Kuc
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma 1500STO900 Sp. z o.o. (ul. Dolnych Wałów 8, 44-100 Gliwice). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Zdrowa Krowa oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie zdrowakrowa.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Gastronomia ma za sobą kolejny trudny rok. Najsilniejsi jednak przetrwali i znaleźli sposób na funkcjonowanie w nowych warunkach rynkowych. Sprawdźcie, z kim warto nawiązać współpracę.
Chcesz dowiedzieć się jak zarobić milion we franczyzie albo poznać 30 pomysłów na własną knajpę, kawiarnię i lodziarnię? Kup styczniowy numer "Własny Biznes FRANCHISING"!
Zdrowa Krowa przygotowuje się do otwarcia siedmiu nowych lokali. Dla dwóch z nich aktualnie poszukuje franczyzobiorców.
Kodano Optyk startuje z franczyzą, Zdrowa Krowa szuka franczyzobiorcy w Łodzi, a Muszkieterowie mają ciekawą propozycję biznesową dla swoich pracowników. Przegląd tygodnia 27 września-3 października.
Carrefour ma intrygujące plany, a Zdrowa Krowa rusza z nowym modelem lokali. Przegląd tygodnia 31 lipca-7 sierpnia.

Katarzyna Bakalarczyk współpracę z Crazy Bubble zaczynała od pracy w jednym z punktów marki. Z czasem została jej franczyzobiorczynią. Czy to się opłacało?
– Pączkarnie, w przeciwieństwie do lodziarni, nie działają sezonowo, dzięki czemu przynoszą zyski przez cały rok – podkreśla Wojciech Goduński, franczyzodawca Pączków Mamy.
Mykola i Yana Maksymiv od półtora roku prowadzą we Wrocławiu pizzerię Gruby Benek. Jak układa im się współpraca z franczyzodawcą?
Czy można przetestować biznes, a później w niego zainwestować?
La Donuteria szuka w Polsce zarówno indywidualnych franczyzobiorców, jak masterfranczyzobiorców. Ile trzeba zainwestować w biznes?

W Chinkalni sporo się dzieje. Marka wkrótce otwiera kolejną franczyzową restaurację. W następnych planach są dwa lokale własne.
– Świadomość Polaków dotycząca trendów żywieniowych jest coraz wyższa. To sprzyja rozwojowi naszego konceptu – mówi Karol Babicz, właściciel sieci Ciacho bez cukru.
Franczyzobiorcy New York Hot Dog mają do wyboru kilka formatów, w których mogą działać. Dodatkowo licencjodawca uruchamia dwa zupełnie nowe koncepty.
W ubiegłym roku marka Mini Melts miała ok. 800 stoisk z lodami. Jaki będzie ten sezon?
– W 2022 roku zaobserwujemy spadek wartości zamówień z dowozem, ale już w 2025 roku rynek pobije pandemiczny rekord i przebije pułap 10 mld zł – mówi Paweł Aksamit, prezes zarządu spółki Stava.
Rosjanie chcą podrobić McDonald's? Nieco zmodyfikowane logo i nazwa Wujek Wania miałyby zastąpić szyldy światowej sieci w Rosji.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.