Zdrowa Krowa

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
CHARAKTERYSTYKA MODELU FRANCZYZOWEGO
W naszej kuchni nie znajdziecie innej wołowiny niż tej pochodzącej od lokalnego dostawcy, wyselekcjonowanej specjalnie dla naszej restauracji, z codziennej dostawy.
Nigdzie indziej nie będziecie mieli okazji spróbować takiego pieczywa, chrupiącego, ale i miękkiego zarazem, ponieważ wypiekane jest według naszej autorskiej receptury, w pobliskiej piekarni.
Warzywa w naszych potrawach zawsze będą chrupiące i świeże, bo nigdy nie zamawiamy ich na zapas, a wybór najwyższej jakości surowców jest dla nas niezmiernie ważny.
Sosy i dressingi będą idealnie doprawione, gdyż nasi kucharze robią je własnoręcznie na miejscu, nigdy nie korzystając z “gotowców”.
Wierzymy w partnerskie podejście między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Takie, które są oparte na wiedzy i doświadczeniu obydwu stron będąc członkiem POF od 20218, a od 2021 sygnatariuszem Kodeksu Dobrych Praktyk.
Co zyskujesz decydując się na franczyzę Zdrowej Krowy?
- Zmniejszamy negatywne efekty inflacji dzięki centralizacji zakupów, weryfikując ofertę 1x na miesiąc oraz dbając o najwyższą jakość produktów.
- Mając sprawdzone know-how podnosimy kompetencje franczyzobiorców przez liczne szkolenia i dostęp do naszych najlepszych ekspertów z branży.
- Naszą dumą są nasze produkty oraz jakość mięsa, którą gwarantujemy przy współpracy z polskimi, lokalnymi dostawcami. Nie znamy tu żadnych kompromisów.
- Jesteśmy członkiem Polskiej Organizacji Franczyzobiorców, aby jeszcze bardziej dbać o naszą transparentność i relacje w biznesie.
- Skalujemy nasz biznes poprzez wprowadzanie nowych brandów. Planujemy nie tylko ekspansję w Polsce, ale także za granicą do 2026 r.
- Posiadamy kodeks dobrych praktyk franczyzy co daje komfort w naszych relacjach. Głęboko wierzymy, że dialog i współpraca przynosi sukces.
Oferujemy franczyzę w trzech konceptach restauracyjnych:
- Zdrowa Krowa (restauracja z burgerami premium)
- Smile & wine by Zdrowa Krowa (restauracja & cocktail bar)
- Zdrowa Krowa Street Slow Food (restauracja w galeriach handlowych)
JEDNOSTKI WŁASNE
- Jankego 51, Katowice
- Mariacka 33, Katowice
- Gliwice (wkrótce otwarcie!)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- Szlak 50, Kraków
- Gliwicka 275, Katowice
- Kasprzaka 7, Warszawa
- Okrzei 8, Warszawa
- Dworkowa 2, Bielsko-Biała
- Złote Tarasy, Warszawa
- Kopernika 2, Puck
- Trójmiasto
Wkrótce otwarcie! - Milionowa 6a, Łódź
Wkrótce otwarcie!
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- wdrożenie sprawdzonego modelu biznesowego,
- przekazanie podręcznika operacyjnego, księgi receptur i gramatur i pełnego know how marki
- szkolenie franczyzobiorcy na każdym ze stanowisk, a także szkolenie z zarządzania restauracją, szkolenia odbywają się przed otwarciem lokalu
- pomoc i wsparcie w kompleksowym otwarciu lokalu:
- znalezienie lokalu i negocjacja warunków czynszowych
- dostęp do projektów aranżacyjnych i technologicznych, wsparcie architekta, technologa i ekip budowlanych
- stworzenie projektu aranżacyjnego modyfikowalnego pod konkretny lokal
- udostępnienie kontaktów niezbędnych do nabycia urządzeń w korzystnych cenach - stworzenie i wdrożenie dedykowanej strategii marketingowej
- dostęp do zakontraktowanych dostawców z wynegocjowanymi cenami dla całej sieci, rozwiązania centralne w obszarze dostaw produktów
- pierwsza rekrutacja onboarding i szkolenie pracowników, pomoc w późniejszym rekrutowaniu pracowników - szablony ogłoszeń i skuteczne metody pozyskiwania pracowników,
- opracowanie menu w oparciu o foodcost, beveragecost i lokalną konkurencję
- opieka podczas funkcjonowania biznesu - dostępność doświadczonego managera
- wdrożenie systemu zarządzającego POS
- pomoc przy tworzeniu kampanii marketingowych - obecność na wysoko pozycjonowanej stronie www.zdrowakrowa.com, akcje marketingowe online i offline
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszt inwestycji rozpoczyna się już od 100 tys. zł i uzależniony jest od wielu czynników, takich jak np. dostosowanie lokalu pod gastronomię, fit-out od dewelopera i wiele innych.
Zmienione opłaty:
Opłaty franczyzowe:
- 49 tys. zł netto - opłata licencyjna, jednorazowa;
- 6% od obrotu brutto/miesiąc - opłata franczyzowa, stała;
- 2000 zł netto/ miesiąc - opłata marketingowa, stała
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Chcemy, aby nasz franczyzobiorca był:
- dyspozycyjny
- zaangażowany
- mający kapitał
- chcący rozwijać kolejne lokalizacje Zdrowej Krowy
Jeśli utożsamiasz się z wartościami marki Zdrowa Krowa, posiadasz kapitał w wysokości min. 100 tys. zł i chcesz być częścią jednej z najmocniej rozwijającej się marki gastronomicznej w Polsce skontaktuj się z nami!
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

1500STO900 Sp. z o.o.
Pl. Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
790 300 903
Osoba do kontaktu dla kandydatów
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma 1500STO900 Sp. z o.o. (Pl. Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Zdrowa Krowa oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyza.zdrowakrowa.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.
Zdrowa Krowa i Frentzza – Pizza & Friends otworzyły nowe lokale. Redan chce uniezależniać się od Top Secret. Przegląd tygodnia 15-22 kwietnia.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Duży Ben i Żabka otwierają jubileuszowe sklepy i razem z innymi franczyzodawcami podsumowują mijający rok. Przegląd tygodnia 19-25 grudnia.
Punkta wchodzi we franczyzę, Zdrowa Krowa przedstawia strategię rozwoju, a Redan prezentuje sprawozdanie finansowe. Przegląd tygodnia 21-27 listopada.

New York Hot Dog wchodzi w nowe lokalizacje i ma nowe pomysły na kolejny sezon.
Salsiccia ma już trzy lokale własne w Warszawie. Teraz startuje z franczyzą.
We franczyzowe pizzerie Da Grasso zainwestowało prawie 200 franczyzobiorców i norweski koncern Orkla. Co zobaczyli w tym biznesie? Rozmawiamy z Magdaleną Piróg, prezes zarządu sieci Da Grasso.
Wystarczy 15 tys. zł wkładu własnego, aby otworzyć biznes pod marką Bafra Kebab. Punkt z kebabem można otworzyć nawet w miejscowości liczącej 5 tys. mieszkańców, gdzie jest mała konkurencja. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
W niecałe dwa lata Marcin Winkel otworzył cztery lokale Sushi Kushi i Ramen Shop.

Ofertę The Burgers można dołączyć do już działającej restauracji lub uruchomić pod tą marką samodzielny lokal.
Carat Kebab to nowa marka franczyzowa w segmencie kebabowni. Czym chce się wyróżnić na rynku?
Japoński rosół robi furorę na rynku, a co za tym idzie, przybywa też restauracji serwujących ramen. Czy jest jeszcze miejsce na kolejne?
Oles Lozghachov bardzo starannie podszedł do wyboru franczyzodawcy. Czym uwiódł go koncept Cukrem i Solą?
Adrian Ćwik to przykład przedsiębiorcy, który stawia czoła przeciwnościom i konsekwentnie dąży do celu. Na własnej skórze przekonał się, że franczyza to najbezpieczniejsza forma własnej działalności.
Fit Cake otworzył 10 lokali w ciągu miesiąca. Wchodzi też na nowe, zagraniczne rynki.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.