Chilli Mili Crispy Chicken & Chill

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Za sukcesem restauracji Chilli Mili stoi menu oparte na soczystym kurczaku w chrupiącej panierce.
Właściwej jakości produkty, które podajesz Swoim gościom, to punkt wyjściowy do odniesienia sukcesu.
Unikalna technologia przygotowywania naszego kurczaka, a następnie panierowania pozwala na serwowanie wyjątkowych dań, które zasmakują niemal każdemu.
Olbrzymią zaletą prowadzenia lokalu z chrupiącym kurczakiem jest bardzo szeroki wachlarz klientów. W bogatym menu Chilli Mili znajdują się zestawy dla dzieci, lekkie sałatki, tortille, kubełki pełne chrupiących kawałków kurczaka oraz duży wybór burgerów w różnych wariantach cenowych (w przedziale cen od 5 zł do 22 zł).
Twoi klienci pokochają także zimne napoje oferowane w systemie „Dolewki”. Dla klientów jest to atrakcyjna promocja a dla Ciebie zyski z wysoko marżowego produktu i kilkukrotny wzrost sprzedaży napojów w stosunku do tradycyjnych butelek czy puszek.
Wszystkie, wymienione wyżej cechy są niewielką częścią całej wiedzy, którą zgromadziliśmy i która jest wykorzystywana w restauracjach CHILLI MILI.
To jest ten czas. Podejmij właściwą decyzję. Wybierz Chilli Mili.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
10 lokali w Polsce, lokal w Uzbekistanie oraz na Ukrainie. Wkrótce otwarcie lokalu w Czechach.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pomoc przy wyborze odpowiedniej lokalizacji,
- Projekt technologiczny pod lokal serwujący kurczaki przygotowany przez rzeczoznawcę sanitarnego,
- Nowoczesny, wyjątkowy projekt aranżacji wnętrza spójny dla wszystkich lokali Chilli Mili,
- Kompleksowe menu oparte w całości na daniach z kurczakiem w panierce. Pełne receptury wraz z food cost,
- Procedury operacyjne oraz standardy działania i obsługi klienta,
- Szkolenia oraz warsztaty dla Franczyzobiorców, menadżerów lokalu oraz pracowników,
- Materiały marketingowe, filmy reklamowe, zdjęcia z profesjonalnych sesji zdjęciowych, obsługę mediów oraz strony www,
- Centralny system zamówień: jedno miejsce zakupów, konkurencyjne ceny, sprawdzony dostawca,
- Wsparcie oraz doradztwo również po otwarciu lokalu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- koszt inwestycji (remont oraz wyposażenie) ok. 180 tys. zł,
UWAGA! Jeżeli dysponujesz innym budżetem skontaktuj się z nami - mamy gotowe rozwiązanie również dla Ciebie! - opłata wstępna 3 tys. zł,
- brak miesięcznych opłat franczyzowych.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Podstawowe wymagania sieci:
- minimalna powierzchnia lokalu to 70 mkw.,
- minimalna liczba mieszkańców - 10 tys.,
- lokal w łatwo dostępnej i widocznej lokalizacji, o dużym natężeniu ruchu pieszego, preferowane witryny od strony ulicy,
- przestrzeganie zasad prowadzenia działalności zgodnie ze standardami Chilli Mili („know-how” firmy),
- zaangażowanie i umiejętności managerskie,
- nie wymagamy doświadczenia w gastronomii!
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Cartel Foods
ul. Opolska 88, Walidrogi, 46-050 Tarnów Opolski
+48 668 104 846
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Przemek Krzywański
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Kto może zostać franczyzobiorcą McDonald's oraz w jakie koncepty gastronomiczne warto zainwestować – m.in. o tym przeczytasz w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Urszula Cieśla pracowała jako księgowa, gdy kolega zaproponował jej wspólne otwarcie lokalu gastronomicznego. Wybrali franczyzę Chilli Mili. Czy to była dobra decyzja?
W styczniowym "FRANCHISING" przedstawiamy koncepty franczyzowe z branży gastronomicznej. Sprawdź, o czym jeszcze przeczytasz w nowym numerze miesięcznika.
Szymon Myrlak wszedł w zupełnie nieznaną sobie branżę i zainwestował we franczyzę Chilli Mili. Efekt przekroczył jego oczekiwania.
W numerze listopadowym "FRANCHISING" opisujemy niszowe biznesy z perspektywami na szybki zarobek. Maciej Orłoś zdradza w wywiadzie, jak zarabia na YouTubie.

Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” zapowiada wprowadzenie w tym roku nowego formatu lodziarni.
Domino's Pizza Poland przejmuje sieć pizzerii Dominium.
Posiłki dostarczane do firm – na tym będą zarabiać franczyzobiorcy marki Zjedz. Nie muszą gotować, za to muszą zbudować bazę klientów.
Teraz można zostać franczyzobiorcą inwestując jedynie 27 000 zł netto. W tym jest już wliczone zatowarowanie!
Jak pokonać wirusa, który niszczy restauracje? Wyjaśnia Marcin Ciesielski, prezes Mastergrupy, do której należy sieć pizzerii Stopiątka i Stopiątka Fabbrica.

Żaden z partnerów i franczyzobiorców Crazy Bubble nie zamknął biznesu w pandemicznym roku. Co więcej – marka zaczęła rozwój zagraniczny.
Pizza Hut szuka franczyzobiorców, którzy docelowo chcieliby poprowadzić więcej niż jeden lokal. Ile trzeba zainwestować w międzynarodowy koncept?
Są biznesy, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie. Dodatkowe źródło dochodów zabezpiecza budżet domowy i zwiększa bezpieczeństwo finansowe.
Franczyzodawcy marki Falla nie tylko otwierają kolejne wegańskie restauracje. Uruchomili również nowy koncept.
Antoni Policht otworzył restaurację pomimo lockdownu gastronomii. Czy nie żałuje swojej decyzji?
Czy model biznesowy wymyślony w XIX wieku może działać w startupie? Franczyzowa firma Stava udowadnia, że tak.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.