Mini Melts

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Mini Melts to międzynarodowa marka, która odniosła sukces w Ameryce, Europie, Azji i Bliskim Wschodzie. Z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem i obecnością w ponad 30 krajach, Mini Melts ma największą wiedzę z zakresu lodów tworzonych metodą kriogeniczną.
Lody Mini Melts to produkt wyjątkowy z kilku powodów. Wytwarzane są na bazie naturalnych składników: świeże mleko, śmietana i naturalne aromaty. Nie zawierają sztucznych konserwantów i barwników oraz produktów genetycznie modyfikowanych. Największą przewagą jest jednak bardzo oryginalna i niepowtarzalna konsystencja mrożonych kuleczek. Struktura pojedynczych perełek wynika z użycia tzw. zamrażania kriogenicznego - opatentowanej technologii mrożenia w ciekłym azocie w temperaturze -197’C.
Lody sprzedawane są w 8 smakach:
czekoladowy, waniliowy, truskawkowy, mango, banana split, cytrynowo-limonkowy, guma balonowa, wata cukrowa, śmietanka z ciasteczkiem.
Dwa sposoby podawania:
- papierowy kubeczek (60g),
- czapeczka z daszkiem (80g).
Sprzedaż produktu odbywa się wyłącznie z urządzeń do tego przystosowanych przy użyciu wyłącznie atestowanych akcesoriów. Dysponujemy różnymi modelami gotowych stoisk: Kiosk, Compact, seria Mini, oraz bezobsługową maszynę vendingową do sprzedaży zamkniętych porcji z łyżeczką. Dodatkowo istnieje możliwość przygotowania stoiska dedykowanego według indywidualnego zapotrzebowania w miejscu sprzedaży.
JEDNOSTKI WŁASNE
30
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
franczyzowe: 100; partnerskie: 150
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Korzyści ze współpracy:
- sprawdzone modele biznesowe;
- model partnerski - bez wkładu inwestycyjnego, głównie dla istniejących już lokalizacji np. sale zabaw, parki trampolin, lodziarnie, kawiarnie itp.;
- model franczyzowy - samodzielny punkt sprzedażowy z gwarancją wyłączności terytorialnej, wymagający niewielkiego początkowego wkładu finansowego na poziomie 10-15 tys. zł (w tym zatowarowanie, roczna dzierżawa, kaucja);
- know-how w zakresie prowadzenia punktu i realizowania planów sprzedażowych;
- brak opłat licencyjnych i marketingowych;
- atrakcyjne i elastyczne warunki dzierżawy i kupna stoiska - indywidualne podejście do partnera/franczyzobiorcy;
- pomoc w doborze lokalizacji;
- szkolenia sprzedażowe zarówno Partnera, jak i jego pracowników;
- możliwość wymiany doświadczeń z innymi partnerami;
- opiekun, z którym można nawiązać kontakt i liczyć na jego pomoc;
- ogólnopolskie działania marketingowe;
- materiały marketingowe wspierające sprzedaż;
- rozpoznawalny brand, gwarantujący łatwe dotarcie do klienta;
- atrakcyjne, estetyczne stoiska i materiały;
- najwyższa jakość towarów i usług.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Minimalna Kwota: od 0 zł w modelu partnerskim, 10 000 - 15 000 zł w modelu franczyzowym (w tym zatowarowanie, roczna dzierżawa, kaucja)
Opłata Bieżąca: zakup produktu
Opłata Marketingowa: brak
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Dysponowanie odpowiednią lokalizacją do prowadzenia sprzedaży.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Mini Melts Sp. z o.o.
ul. Królowej Jadwigi 281, 30-234 Kraków
12 265 10 87
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Marcin Sroka
tel: 605 338 338
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Już w październiku Targi Franczyza. Kandydaci na przedsiębiorców będą mogli wybierać spośród 200 konceptów franczyzowych. Sprawdź, jakie marki spotkasz w Pałacu Kultury i Nauki.
Coraz więcej franczyzobiorców Mini Melts decyduje się na inwestycję w maszyny vendingowe. Można je kupić lub wydzierżawić.
Mini Melts chce w tym roku rozbudować sieć do ponad 400 punktów. Ma dla chętnych kilka propozycji współpracy.
Ponad jedna trzecia punktów, sprzedających lody Mini Melts działa także poza sezonem letnim. Gdzie znaleźć miejsce, które pozwoli zarabiać w lodowej branży przez cały rok?
Przez trzy dni targów, na dwóch piętrach Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, kilka tysięcy gości wybierało pomysły na własny biznes.

Znana marka pizzerii zaczyna w Polsce udzielać licencji na biznes. Ile trzeba mieć na inwestycję?
Koncept DIETdrive wykorzystuje pomysł, który wydawał się zarezerwowany dla fast foodów. O co chodzi?
Franczyzodawca sieci pizzerii Stopiątka twierdzi, że jedna restauracja generuje nawet 200 tys. zł obrotów miesięcznie. Na jakie zyski może liczyć franczyzobiorca?
Marka Bó Burger startuje z franczyzą. Właściciele zapewniają, że burgerownia może być rentowna od pierwszego miesiąca.
Stava szuka franczyzobiorców w Niemczech. Jednocześnie obniżyła próg wejścia w biznes dla partnerów w Polsce.

Nowa nazwa, logo i menu – takie zmiany przeszedł jeden z konceptów firmy Wojtex. Skąd decyzja o rebrandingu i jak będzie teraz wyglądać współpraca franczyzowa?
Szymon Myrlak wszedł w zupełnie nieznaną sobie branżę i zainwestował we franczyzę Chilli Mili. Efekt przekroczył jego oczekiwania.
Koncept Bistro Krówka i Połówka ma już 16 lokali. W tegorocznych planach są jeszcze cztery kolejne otwarcia.
O rozwoju sieci pizzerii Stopiątka i Fitkurier, wyspecjalizowanej w cateringu dietetycznym, opowiada ich właściciel – Marcin Ciesielski.
Właściciele Pierogarni Ciasto i Farsz chcą zbudować sieć lokali ajencyjnych. Na jakich zasadach można współpracować z marką i czy to się opłaca?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować – to pytanie, które dręczy wielu przedsiębiorców. Podpowiadamy, jaki biznes najlepiej otworzyć w 2020 roku.
Otwieramy bar z wiśniówką, sklep z meblami vintage, plantację choinek i firmę z dietetycznym cateringiem.
Zakaz konkurencji to jeden z kluczowych zapisów w umowie franczyzowej. Czy franczyzobiorca powinien się go obawiać?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.