Mini Melts

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Mini Melts to międzynarodowa marka, która odniosła sukces w Ameryce, Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. Z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem i obecnością w ponad 50 krajach, Mini Melts ma największą wiedzę z zakresu lodów tworzonych metodą kriogeniczną.
Lody Mini Melts to produkt wyjątkowy z kilku powodów. Wytwarzane są na bazie naturalnych składników, takich jak: świeże mleko, naturalne aromaty oraz prawdziwy sok. Nie zawierają sztucznych konserwantów i barwników ani produktów genetycznie modyfikowanych. Największą przewagą jest jednak bardzo oryginalna, niepowtarzalna konsystencja i forma lodów. Struktura pojedynczych kuleczek wynika z użycia tzw. zmrażania kriogenicznego - opatentowanej technologii mrożenia w ciekłym azocie w temperaturze -197°C. Technologia ta nie wpływa na zmianę struktury składników deseru, a szybkość zamrażania eliminuje magazynowanie wody w produkcie, zachowując jego naturalne walory smakowe.
Lody sprzedawane są w 12 smakach:
czekolada, wanilia, truskawka, mango, banana split, cytryna-limonka, guma balonowa, wata cukrowa, śmietanka z ciasteczkiem, pianki, jagoda, mięta z czekoladą.
Akcesoria i formy podania:
- papierowy kubeczek (w dwóch rozmiarach: porcja 60 g lub 80 g),
- czapeczka z daszkiem (porcja 80 g, dostępna w 8 kolorach oraz w wersji eko),
- kolorowa lub drewniana łyżeczka,
- saszetka z łyżeczką w środku (70g).
W 2021 roku marka wprowadziła nowość: Mini Melts BIG – zupełnie nowy wariant uwielbianych przez dzieci i dorosłych lodów kuleczkowych. Większe kulki posiadają dwie warstwy - aksamitne mleczne lub sorbetowe wnętrze i zewnętrzną otoczkę z czekolady lub sorbetu. Kulki zachowują swoją formę przed długi czas, nawet gdy wnętrze jest już miękkie. Daje to zupełnie nowe doznania smakowe, nieporównywalne do spożywania jakichkolwiek innych lodów.
Mini Melts BIG dostępne są w 6 smakach:
- 3 smaki mleczne: kokos w czekoladzie, banan w czekoladzie, truskawka,
- 3 smaki sorbetowe (wegańskie): mango, kiwi, wiśnia.
Akcesoria i formy podania Mini Melts BIG:
- papierowy kubeczek (ze specjalnym wycięciem ułatwiającym wydobycie produktu),
- saszetka (72g) z praktycznym otwarciem umożliwiającym jedzenie lodów bez użycia łyżeczki.
Lody Mini Melts sprzedawane są z przystosowanych do tego urządzeń i serwowane przy pomocy atestowanych akcesoriów. Dysponujemy różnymi modelami gotowych stoisk:
- Kiosk,
- Compact,
- Seria Mini,
- Maszyna Vendingowa.
Sprzedaż lodów odbywa się w hermetycznych saszetkach (porcje zamknięte) lub w kubeczkach i w czapeczkach (porcje sypane). Istnieje możliwość przygotowania stoiska dedykowanego według indywidualnego projektu w miejscu sprzedaży
JEDNOSTKI WŁASNE
150
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
franczyzowe: 200; partnerskie: 450
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Korzyści ze współpracy:
- sprawdzone modele biznesowe,
- model partnerski - bez wkładu inwestycyjnego, głównie dla istniejących już lokalizacji np. sale zabaw, parki trampolin, lodziarnie, kawiarnie itp.,
- model franczyzowy - samodzielny punkt sprzedażowy z gwarancją wyłączności terytorialnej, wymagający niewielkiego początkowego wkładu finansowego na poziomie 10-15 tys. zł (w tym zatowarowanie, roczna dzierżawa, kaucja),
- know-how w zakresie prowadzenia punktu i realizowania planów sprzedażowych,
- brak opłat licencyjnych i marketingowych,
- atrakcyjne i elastyczne warunki dzierżawy i kupna stoiska - indywidualne podejście do partnera/franczyzobiorcy,
- pomoc w doborze lokalizacji,
- szkolenia sprzedażowe zarówno Partnera, jak i jego pracowników,
- możliwość wymiany doświadczeń z innymi partnerami,
- opiekun, z którym można nawiązać kontakt i liczyć na jego pomoc,
- ogólnopolskie działania marketingowe,
- materiały marketingowe wspierające sprzedaż,
- rozpoznawalny brand, gwarantujący łatwe dotarcie do klienta,
- atrakcyjne, estetyczne stoiska i materiały,
- najwyższa jakość produktów i usług serwisowych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- minimalna kwota: od 0 zł w modelu partnerskim, 10-15 tys. zł w modelu franczyzowym (w tym zatowarowanie, roczna dzierżawa, kaucja),
- opłata bieżąca: zakup produktu,
- opłata marketingowa: brak.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Dysponowanie odpowiednią lokalizacją do prowadzenia sprzedaży.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Mini Melts Sp. z o.o.
ul. Królowej Jadwigi 281, 30-234 Kraków
(12) 265 10 87
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Marcin Sroka
tel: 605 338 338
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Mini Melts Sp. z o.o. (ul. Królowej Jadwigi 281, 30-234 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Mini Melts oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie minimelts.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W ubiegłym roku marka Mini Melts miała ok. 800 stoisk z lodami. Jaki będzie ten sezon?
W marcowym numerze "WBF" prezentujemy koncepty franczyzowe, w które chętnie inwestują byli pracownicy korporacji. Poza tym opisujemy m.in. biznesy idealne dla przedsiębiorczych kobiet.
Sieci Mini Melts przybyło w tym roku 300 punktów. Jak otworzyć własne stoisko z lodami?
Prezentujemy pomysły na biznes, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie lub prowadzeniem innej firmy.
Marka Mini Melts zapowiada, że w tym roku przekroczy liczbę pół tysiąca punktów franczyzowych i partnerskich.

Katarzyna Bakalarczyk współpracę z Crazy Bubble zaczynała od pracy w jednym z punktów marki. Z czasem została jej franczyzobiorczynią. Czy to się opłacało?
– Pączkarnie, w przeciwieństwie do lodziarni, nie działają sezonowo, dzięki czemu przynoszą zyski przez cały rok – podkreśla Wojciech Goduński, franczyzodawca Pączków Mamy.
Mykola i Yana Maksymiv od półtora roku prowadzą we Wrocławiu pizzerię Gruby Benek. Jak układa im się współpraca z franczyzodawcą?
Czy można przetestować biznes, a później w niego zainwestować?
La Donuteria szuka w Polsce zarówno indywidualnych franczyzobiorców, jak masterfranczyzobiorców. Ile trzeba zainwestować w biznes?

W Chinkalni sporo się dzieje. Marka wkrótce otwiera kolejną franczyzową restaurację. W następnych planach są dwa lokale własne.
– Świadomość Polaków dotycząca trendów żywieniowych jest coraz wyższa. To sprzyja rozwojowi naszego konceptu – mówi Karol Babicz, właściciel sieci Ciacho bez cukru.
Franczyzobiorcy New York Hot Dog mają do wyboru kilka formatów, w których mogą działać. Dodatkowo licencjodawca uruchamia dwa zupełnie nowe koncepty.
– W 2022 roku zaobserwujemy spadek wartości zamówień z dowozem, ale już w 2025 roku rynek pobije pandemiczny rekord i przebije pułap 10 mld zł – mówi Paweł Aksamit, prezes zarządu spółki Stava.
Rosjanie chcą podrobić McDonald's? Nieco zmodyfikowane logo i nazwa Wujek Wania miałyby zastąpić szyldy światowej sieci w Rosji.
Lidia Zakrevska i jej mąż Konstantin od dwóch lat prowadzą swój biznes pod szyldem Fit Cake. Jak odnaleźli się w polskiej rzeczywistości biznesowej?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.