Easy Beer
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
- Easy Beer to relaksująca, komfortowa i przytulna atmosfera, w której osoby oczekujące wspaniałego piwa i pysznych potraw mogą delektować się ponad 200 różnymi piwami,
- Goście mogą spróbować szerokiego wyboru wspaniałego piwa w dowolnoj ilości przy ścianie piwa. To jest samoobsługowy nalewak wybranych najciekawszych piw (20 lub więcej),
- Technologia Easy Beer pozwala na kontrolowanie wielkości porcji napoju, aby właściciel monitorował sprzedaż w swoim lokalu. Nasze dozowniki piwa podłączone są do kegów w chłodni, przez co każde piwo jest serwowane w idealnej temperaturze, aby uzyskać najlepszy smak. Korzystamy z ograniczników piany, aby utrzymać ilość pianki na minimalnym poziomie, także z kranów samoobsługowych na ścianie piwa. W lokalach Easy Beer żaden keg nie leży dłużej niż tydzień i nie ma absolutnie żadnych strat na sprzedaży piwa. Każdy gram jest zewidencjonowany i opłacony. Klient płaci za faktycznie wypitą ilość piwa niezależnie czy spróbował tylko kilka łyków piwa czy wypił pełny kufel,
- Goście otrzymują kartę używaną przy samodzielnym nalewaniu sobie wybranego piwa w dowolnej ilości. Płacą tylko za to co sobie nalali, niezależnie czy jest to 5 gramów czy 500 gramów,
- Piwo jest wybierane przez naszych sommelierów piwa i oferta piwa z beczki jest zmieniana co tydzień,
- Nasz asortyment piwa obejmuje pyszne piwo lokalne i międzynarodowe, piwa rzemieślnicze i inne nietypowe i pyszne piwa, które polubi każdy miłośnik piwa. Piwo jest dostępne z beczki i butelek,
- W większych lokalach można także wprowadzić samoobsługową ścianę whisky lub ścianę wina w celu rozszerzenia asortymentu Easy Beer,
- Rzemieślnicze przekąski lub dania są dostepne ze zróżnicowanego menu i przygotowane przez przeszkolony personel. Kuchnia jest otwarta tak, aby goście widzieli i czuli zapach przygotowywanych potraw,
- Atmosfera jest niezwykle ważna, dostarczamy wybór muzyki w formacie mp3, aby zapewnić właściwą oprawę akustyczną,
- Z punktu widzenia właściciela, franczyzobiorcy, koncept Easy Beer jest zaprojektowany, aby zapewniać stabilne i rosnące dochody pozostając biznesem łatwym w zarządzaniu. Podczas gdy większość konceptów gastronomicznych ma wysokie koszty zatrudnienia personelu, Easy Wine umożliwia utrzymanie tych kosztów na minimalnym poziomie, zapewniając klientom doskonałą obsługę. Zapewniamy naszym Partnerom wszystkie potrzebne narzędzia, materiały i szkolenia w zakresie prowadzenia baru/restauracji, jak i szkolenia z obsługi klienta dla zatrudnianych pracowników,
- Rentowność i żywotność biznesu jest pewna dzięki silnemu ogólnoeuropejskiemu trendowi zainteresowania piwem rzemieślniczym i wysokim marżom na sprzedaży dobrze dobranego piwa,
- Posiadamy autorskie oprogramowanie opracowane i zintegrowane z naszym systemem sprzedaży w celu obsługi kart płatniczych, śledzenia ruchu, lojalności i sprawdzania stanu kasy. Nasze oprogramowanie umożliwia również monitorowanie sprzedaży i konsumpcji z dowolnego miejsca na świecie przez komputer lub smartfon. Nasze oprogramowanie działa bezproblemowo z punktem sprzedaży i dozownikami win oraz zapewniamy uaktualnienia w przyszłości,
- Nasz doświadczony sommelier piwa zostanie Twoim sommelierem. Nie musisz zatrudniać drogiego personelu w tym celu. Sommelier Easy Beer będzie wspierać Cię w wyborze najlepszego i niepowtarzalnego piwa z Twojego regionu i całego świata,
- Prowadzenie baru lub restauracji może być skomplikowane i wymagające wielu obliczeń w celu kontrolowania cen zakupu, zatowarowania, marketingu, zatrudnienia i marż. Easy Wine opracował sugerowane marże na każdym produkcie, który będziesz sprzedawać oraz system kontroli kosztów. Te obliczenia mogą być wykorzystane jako wytyczne dla maksymalizacji rentowności Twojego biznesu,
- Wybieramy najpopularniejsze i najbardziej rentowne piwa dla Ciebie, uwzględniając w tym piwa z Twojego regionu. Wybór dań także podlega analizie kosztowej i retownościowej, z uwzględnieniem okresu przydatności, współgrania z oferowanym piwem, lokalnego smaku i pory roku,
- Oczywiście najlepiej znasz swój rynek lokalny, więc nasz szef kuchni i sommelier będzie ściśle współpracował z Tobą, aby zaprojektować najlepsze menu i wybór piwa, a także regularnie aktualizować menu,
- Chcemy, aby prowadzenie Easy Beer było możliwie najprostsze i przyniosło Ci sukces biznesowy.
JEDNOSTKI WŁASNE
Ryga, Łotwa
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- Budapeszt, Węgry,
- Koper, Słowenia.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Koncept Easy Beer został zaprojektowany, aby dobrze fukcjonować w trzech konfiguracjach:
- Bar/restauracja w lokalizacji turystycznej,
- Bar/restauracja w galerii handlowej,
- Bar/restauracja w popularnych miejscach dla klientów lokalnych (mniejszy wpływ sezonowości, zmodyfikowane menu).
Dostęne opcje wspłópracy
- Lokal od 150 do 500 mkw.,
- Franczyza koncepcji działalności (możliwość przekształcenia funkcjonującego lokalu),
- Pojedyńczy bar/restauracja, franczyza wielokrotna, przedstawiciel regionalny rozwijący sieć w swoim kraju.
Pakiet franczyzowy Easy Beer zawiera:
- Szkolenia wdrożeniowe i z obsługi klienta dla kluczowego personelu,
- Kompleksowy podręcznik operacyjny,
- Księga znaku obejmująca wszystkie elementy potrzebne do komunikacji marketingowej,
- Szczegółowy model finansowy dla pojedyńczego baru/restauracji lub przedstawiciela regionalnego,
- Ocena i doradztwo w wyborze lokalizacji,
- Możliwość leasingu wyposażenia,
- Dostosowanie do potrzeb lokalnych menu piw & dań (jeżeli konieczne ze względu na specyfikę lokalizacji),
- Zasady polityki cenowej i merchandisingu,
- Własne inowacyjne technologie Easy Beer i oprogramowanie,
- Projekt wystroju,
- Dobre ceny zakupu piwa w ramach silnej grupy zakupowej,
-
Innowacyjne urządzenia do dozowania wina i oprogramowanie po specjalnych cenach dostępne tylko dla naszych franczyzobiorców,
- Możliwość skorzystania ze sprawdzonych dostawców mebli, sprzętu i kluczowych produktów w atrakcyjnych cenach,
- Szablon witryny internetowej i domeny,
- Bieżące szkolenia i wizyty w lokalach franczyzowych,
- Stałe wsparcie marketingowe oraz możliwość korzystania ze sprawdzonych narzędzi marketingowych,
- Regularne zmiany w menu wraz z dostarczaniem przepisów i wskazówek.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Inwestycja
- Całkowita kwota inwestycji zależy od wielu czynników, w tym zwłaszcza kosztów remontu lokalu,
- Najczęściej Easy Beer bar/restauracja wymaga inwestycji ok. 150 tys. euro (ok. 630 tys. zł), w tym wyposażenie lokalu i oprogramowanie ok. 80 tys. euro (ok. 335 tys. zł). Możliwość leasingu wyposażenia. Zapytaj się nas o szczegóły,
- Oczekiwany okres zwroty inwestycji 14-30 miesięcy,
- Umowa franczyzy zawierana jest na 10 lat (z możliwością przedłużenia).
Opłaty franczyzowe
- Standardowa opłata wstepna wynosi 23 750 euro (99 750 zł),
- Opłata wstępna jest zredukowana dla pierwszych franczyzobiorców w swoim kraju oraz dla franczyzobiorców wielokrotnych,
- Opłata bieżąca jest pobierana od 4 miesiąca działalności.
Przedstawiciel regionalny
- Warunki dla przedstawiciela regionalnego (area developer) ustalane są indywidualnie.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Nie potrzebujesz wiedzy w zakresie rozwoju i zarządzania barem czy restauracją. Nauczymy Cię tego. Potrzebujesz tylko miłości do dobrego jedzenia, dobrego wina i stworzenia przyjaznej atmosfery dla gości. Oczywiście, musisz być w stanie zainwestować w swoją przyszłość.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
SIA Easy Beer
Tiklu 11a- 10, LV-2010 Jurmala, Łotwa
+371 29 558 222
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Juris Roganovs (prosimy o kontakt w języku angielskim)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma SIA Easy Beer (Tiklu 11a- 10, LV-2010 Jurmala, Łotwa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Easy Beer oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie easybeer.eu.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
W styczniowym "FRANCHISING" przedstawiamy koncepty franczyzowe z branży gastronomicznej. Sprawdź, o czym jeszcze przeczytasz w nowym numerze miesięcznika.
Supermarki na Targach Franczyza! Wyjątkowo dużo pomysłów na biznes przyjedzie w tym roku z zagranicy. Będzie w czym wybierać.
Przez trzy dni targów, na dwóch piętrach Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, kilka tysięcy gości wybierało pomysły na własny biznes.
15. Targi Franczyza za nami. Po nich czas na katowickie targi Pomysł na firmę. Ich kolejna edycja już wiosną.
Łotewskie koncepty Easy Wine i Easy Beer chcą wejść do Polski. Co je wyróżnia na tle innych barów i restauracji?
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak poszerza ofertę w lokalach m. in. o croissanty z dubajską czekoladą. Ma też propozycję dla franczyzobiorców, którzy chcieliby zaoszczędzić na inwestycji.
Carat Kebab chce zmienić podejście Polaków do kebabu. Zachęca też franczyzobiorców do łączenia pod jednym dachem kilku marek gastronomicznych.
Joanna i Paweł Sobkowiakowie szukali biznesu, który będzie dodatkowym źródłem dochodu. Ważne dla nich było też to, żeby dało się go połączyć z prowadzeniem ich dotychczasowej firmy, a także wychowaniem małego dziecka. Na jaką franczyzę postawili?
Marka New York Pizza Department podpisała umowę z masterfranczyzobiorcą w Egipcie. Na przyszły rok zapowiada pierwsze otwarcia na egipskim rynku.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
– Nasza unikalność przyciąga klientów – mówi Orest Zahrodskyy, franchise manager Lviv Croissants.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.