Autorskie Lody Piccolo

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Szukamy partnerów biznesowych, z którymi będziemy mogli rozwijać markę PICCOLO!
Nasze doświadczenie to ponad 70 lat produkcji i sprzedaży lodów. Znamy ten biznes i wiemy, że zaangażowanie jest kluczem do sukcesu i niezależności finansowej!
CHWYTAJ ŻYCIE, SMAKUJ CHWILE!
JEDNOSTKI WŁASNE
5
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
10
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zacznij z nami współpracę na jednym z wypracowanych modeli:
-
PICCOCASA- sprzedaż lodów z lokalu stacjonarnego;
-
PICCOMOBILE- sprzedaż lodów z budki lub food trucka;
-
PICCOBICI- sprzedaż lodów z mobilnego roweru
Dodatkowo wprowadziliśmy również wariant
- PICCOPICCO- rozszerz swój istniejący biznes o Autorskie Lody PICCOLO
Ponadto zapewniamy:
-
Podstawowe wyposażenie lokalu- wyposażenie zawierające urządzenia chłodnicze;
-
projekt wg. wytycznych i standardów PICCOLO;
-
szkolenie z zakresu prowadzenia lodziarni;
-
obsługę księgową;
-
wsparcie w finansowaniu przedsięwzięcia;
-
pomoc w wyborze lokalizacji;
-
pomoc w stworzeniu dokumentacji dla SANEPIDu;
-
pakiet lodów na start;
-
codzienne dostawy świeżych lodów;
-
szkolenie personelu;
-
wsparcie marketingowe;
-
pakiet reklamowy Podświetlany kaseton, windery reklamowe, leżaki;
-
system lojalnościowy
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
-
Brak opłaty licencyjnej;
-
brak opłaty franczyzowej;
-
opłata marketingowa 200 zł miesięcznie w pełni przeznaczona na reklamę
Już od 6 000 zł zaczniesz sprzedawać lody PICCOLO!
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
-
Utrzymania standardu marki PICCOLO;
-
zaangażowania w projekt;
-
pomysłów na rozwój naszej marki.
Jesteśmy otwarci i chętnie wysłuchamy Waszych uwag i rozwiązań jakie będziemy mogli zastosować, aby mogło nam się lepiej wspólnie pracować.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Michał Stykowski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Autorskie Lody Piccolo (Przyce 18, 01-252 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Autorskie Lody Piccolo oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie lodypiccolo.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najpopularniejszym formatem wśród franczyzobiorców Lodów Piccolo jest przyczepa gastronomiczna. Ale marka oferuje też inne formaty lodziarni.
Dwa dni wybieraliśmy pomysły na biznes. W sobotę 17X ze względu na rygor czerwonej strefy targi zostały odwołane. Przeczytaj relację z dwóch dni targowych.
W piątek ostatni dzień Targów Franczyza w PKiN w Warszawie. Organizator zapewnił odwiedzającym bezpieczeństwo, spełniając najsurowsze rygory sanitarne. Przyjdź i bezpiecznie wybierz biznes dla siebie!
Autorskie Lody Piccolo nie narzekają na tegoroczny sezon. Dla swoich franczyzobiorców mają kilka możliwości współpracy.
Autorskie Lody Piccolo chcą zbudować sieć franczyzowych punktów mobilnych. Licencjobiorcom zaoferują gotowe lokalizacje i przyczepy.

Sieć Makarun stawia mocno na formaty z niską kwotą inwestycji.
Własna kawiarnia to marzenie wielu osób. Jak ją otworzyć we franczyzie? Licencję na kawiarnię lub cukiernię udostępnia dużo konceptów.
Cukrem i Solą otwiera nowy format. Oprócz food trucków i lokali stacjonarnych proponuje teraz franczyzobiorcom także wyspy handlowe.
Kebab stał się prawie daniem narodowym Polaków. Może więc być dobrym pomysłem na biznes. Co trzeba zrobić, żeby otworzyć i z sukcesem prowadzić kebabownię?
Diety pudełkowe cieszą się dużym zainteresowaniem Polaków. Nie jest to jednak dzisiaj łatwy biznes do prowadzenia.

Crazy Bubble otwiera miesięcznie średnio trzy nowe punkty. Coraz śmielej radzi sobie też za granicą.
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
KOKU Sushi opracowało własną odpowiedź na wysoką inflację i wzrosty cen. M.in. dzięki temu miniony rok był dla sieci rekordowy pod względem sprzedaży.
Inna i Oleg Yarovyj prowadzą trzy marki gastronomiczne, które rozwijają we franczyzie.
300 nowych otwarć – tyle zapowiada franczyzodawca sieci Bafra Kebab. To sieć z branży street food licząca teraz ponad 290 punktów franczyzowych i 10 własnych.
Cafe Słodziak to nowy koncept franczyzodawcy marki Cukrem i Solą. Jakie są plany marki?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Gastronomia nadal jest jedną z branż najchętniej wybieranych przez przedsiębiorców. Prezentujemy 30 sprawdzonym pomysłów na biznes we franczyzie w tej branży!
Czy ekologiczny biznes prowadzi się tylko dla idei, czy też naprawdę można na tym zarobić? Oto pomysły na firmę, która dba o środowisko.
Studio gamingowe, klub Xtreme Fitness Gym, firma diagnozująca zdrowe zwierząt na podstawie badania ich sierści a może mała manufaktura torebek? Sprawdź, jak otworzyć takie biznesy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.