Autorskie Lody Piccolo

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Szukamy partnerów biznesowych, z którymi będziemy mogli rozwijać markę PICCOLO!
Nasze doświadczenie to ponad 70 lat produkcji i sprzedaży lodów. Znamy ten biznes i wiemy, że zaangażowanie jest kluczem do sukcesu i niezależności finansowej!
CHWYTAJ ŻYCIE, SMAKUJ CHWILE!
JEDNOSTKI WŁASNE
5
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
10
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zacznij z nami współpracę na jednym z wypracowanych modeli:
-
PICCOCASA- sprzedaż lodów z lokalu stacjonarnego;
-
PICCOMOBILE- sprzedaż lodów z budki lub food trucka;
-
PICCOBICI- sprzedaż lodów z mobilnego roweru
Dodatkowo wprowadziliśmy również wariant
- PICCOPICCO- rozszerz swój istniejący biznes o Autorskie Lody PICCOLO
Ponadto zapewniamy:
-
Podstawowe wyposażenie lokalu- wyposażenie zawierające urządzenia chłodnicze;
-
projekt wg. wytycznych i standardów PICCOLO;
-
szkolenie z zakresu prowadzenia lodziarni;
-
obsługę księgową;
-
wsparcie w finansowaniu przedsięwzięcia;
-
pomoc w wyborze lokalizacji;
-
pomoc w stworzeniu dokumentacji dla SANEPIDu;
-
pakiet lodów na start;
-
codzienne dostawy świeżych lodów;
-
szkolenie personelu;
-
wsparcie marketingowe;
-
pakiet reklamowy Podświetlany kaseton, windery reklamowe, leżaki;
-
system lojalnościowy
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
-
Brak opłaty licencyjnej;
-
brak opłaty franczyzowej;
-
opłata marketingowa 200 zł miesięcznie w pełni przeznaczona na reklamę
Już od 6 000 zł zaczniesz sprzedawać lody PICCOLO!
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
-
Utrzymania standardu marki PICCOLO;
-
zaangażowania w projekt;
-
pomysłów na rozwój naszej marki.
Jesteśmy otwarci i chętnie wysłuchamy Waszych uwag i rozwiązań jakie będziemy mogli zastosować, aby mogło nam się lepiej wspólnie pracować.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dariusz Stykowski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Autorskie Lody Piccolo (Przyce 18, 01-252 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Autorskie Lody Piccolo oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie lodypiccolo.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najpopularniejszym formatem wśród franczyzobiorców Lodów Piccolo jest przyczepa gastronomiczna. Ale marka oferuje też inne formaty lodziarni.
Dwa dni wybieraliśmy pomysły na biznes. W sobotę 17X ze względu na rygor czerwonej strefy targi zostały odwołane. Przeczytaj relację z dwóch dni targowych.
W piątek ostatni dzień Targów Franczyza w PKiN w Warszawie. Organizator zapewnił odwiedzającym bezpieczeństwo, spełniając najsurowsze rygory sanitarne. Przyjdź i bezpiecznie wybierz biznes dla siebie!
Autorskie Lody Piccolo nie narzekają na tegoroczny sezon. Dla swoich franczyzobiorców mają kilka możliwości współpracy.
Autorskie Lody Piccolo chcą zbudować sieć franczyzowych punktów mobilnych. Licencjobiorcom zaoferują gotowe lokalizacje i przyczepy.

Franczyzodawca AM AM Kebab zapewnia, że na start w tym biznesie nie potrzeba dużych pieniędzy. A ile można zarobić?
– Wszystkie rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami opieramy m.in. na analizie rynkowej i potencjale sprzedażowym danego miejsca – mówi Rafał Piasecki z Da Grasso.
Karol Nowosielski zupełnie przypadkiem trafił na koncept Bafra Kebab. Nie szukał nowej drogi zawodowej. O jego przyszłości zadecydował przypadek.
New York Hot Dog wchodzi w nowe lokalizacje i ma nowe pomysły na kolejny sezon.
– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.

Salsiccia ma już trzy lokale własne w Warszawie. Teraz startuje z franczyzą.
We franczyzowe pizzerie Da Grasso zainwestowało prawie 200 franczyzobiorców i norweski koncern Orkla. Co zobaczyli w tym biznesie? Rozmawiamy z Magdaleną Piróg, prezes zarządu sieci Da Grasso.
Wystarczy 15 tys. zł wkładu własnego, aby otworzyć biznes pod marką Bafra Kebab. Punkt z kebabem można otworzyć nawet w miejscowości liczącej 5 tys. mieszkańców, gdzie jest mała konkurencja. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
W niecałe dwa lata Marcin Winkel otworzył cztery lokale Sushi Kushi i Ramen Shop.
Ofertę The Burgers można dołączyć do już działającej restauracji lub uruchomić pod tą marką samodzielny lokal.
Carat Kebab to nowa marka franczyzowa w segmencie kebabowni. Czym chce się wyróżnić na rynku?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziesz w październikowym numerze „WBF” oraz na Targach Franczyza.
Kobiety nie boją się zakładać firm. Dla wielu z nich własny biznes to jedyna droga zawodowa, jaką mogą sobie wyobrazić. Prezentujemy biznesy, w które chętnie inwestuje płeć piękna.
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć m.in.: żłobek, farmę dyń, salon masażu, sklep z cygarami. Sprawdzamy też czy aplikacja, która ma pomagać radzić sobie ze stresem, przynosi zyski.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.