Autorskie Lody Piccolo

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Szukamy partnerów biznesowych, z którymi będziemy mogli rozwijać markę PICCOLO!
Nasze doświadczenie to ponad 70 lat produkcji i sprzedaży lodów. Znamy ten biznes i wiemy, że zaangażowanie jest kluczem do sukcesu i niezależności finansowej!
CHWYTAJ ŻYCIE, SMAKUJ CHWILE!
JEDNOSTKI WŁASNE
5
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
10
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zacznij z nami współpracę na jednym z wypracowanych modeli:
-
PICCOCASA- sprzedaż lodów z lokalu stacjonarnego;
-
PICCOMOBILE- sprzedaż lodów z budki lub food trucka;
-
PICCOBICI- sprzedaż lodów z mobilnego roweru
Dodatkowo wprowadziliśmy również wariant
- PICCOPICCO- rozszerz swój istniejący biznes o Autorskie Lody PICCOLO
Ponadto zapewniamy:
-
Podstawowe wyposażenie lokalu- wyposażenie zawierające urządzenia chłodnicze;
-
projekt wg. wytycznych i standardów PICCOLO;
-
szkolenie z zakresu prowadzenia lodziarni;
-
obsługę księgową;
-
wsparcie w finansowaniu przedsięwzięcia;
-
pomoc w wyborze lokalizacji;
-
pomoc w stworzeniu dokumentacji dla SANEPIDu;
-
pakiet lodów na start;
-
codzienne dostawy świeżych lodów;
-
szkolenie personelu;
-
wsparcie marketingowe;
-
pakiet reklamowy Podświetlany kaseton, windery reklamowe, leżaki;
-
system lojalnościowy
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
-
Brak opłaty licencyjnej;
-
brak opłaty franczyzowej;
-
opłata marketingowa 200zł / miesięcznie w pełni przeznaczona na reklamę marki.
Już od 6 000 zł zaczniesz sprzedawać lody PICCOLO!
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
-
Utrzymania standardu marki PICCOLO;
-
zaangażowania w projekt;
-
pomysłów na rozwój naszej marki.
Jesteśmy otwarci i chętnie wysłuchamy Waszych uwag i rozwiązań jakie będziemy mogli zastosować, aby mogło nam się lepiej wspólnie pracować.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Michał Stykowski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Autorskie Lody Piccolo (Przyce 18, 01-252 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Autorskie Lody Piccolo oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie lodypiccolo.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Dwa dni wybieraliśmy pomysły na biznes. W sobotę 17X ze względu na rygor czerwonej strefy targi zostały odwołane. Przeczytaj relację z dwóch dni targowych.
W piątek ostatni dzień Targów Franczyza w PKiN w Warszawie. Organizator zapewnił odwiedzającym bezpieczeństwo, spełniając najsurowsze rygory sanitarne. Przyjdź i bezpiecznie wybierz biznes dla siebie!
Autorskie Lody Piccolo nie narzekają na tegoroczny sezon. Dla swoich franczyzobiorców mają kilka możliwości współpracy.
Autorskie Lody Piccolo chcą zbudować sieć franczyzowych punktów mobilnych. Licencjobiorcom zaoferują gotowe lokalizacje i przyczepy.
Mobilna gastronomia, zwłaszcza wiosną i latem jest kuszącym biznesem. Ale w tej branży można zarabiać przez cały rok. Trzeba tylko dobrze wybrać.

Kukurydza w różnych smakach to menu nowego konceptu franczyzowego Crazy Corn.
Sylwia Diaków-Hrycyk prowadzi cztery restauracje pod szyldem McDonald's, Karolina Sokół trzy. Jaką drogę przeszły, zanim zostały franczyzobiorczyniami Złotych Łuków?
Studiuje, jest młoda i pełna zapału. O pierwszym biznesie w bardzo młodym wieku opowiada Natalia Pigło, świeżo upieczona franczyzobiorczyni Lodolandii.
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” spodziewa się dobrego sezonu. Wchodzi w niego m.in. z nowym formatem lodziarni.
Sieć Sushi Bistro jest obecne na rynku od 7 lat, szybko stało się warszawskim liderem w dziedzinie przygotowania sushi w dostawie, oraz zamówień on-line.

Jaki jest popyt na zdrowe słodycze? Franczyzodawca Ciacho bez Cukru zapewnia, że spory – co przekłada się na powodzenie biznesu.
– Połączenie dwóch konceptów pozwala poszerzyć ofertę i zoptymalizować koszty działalności – mówi Tomasz Jench, franczyzodawca New York Pizza Department i ŻarWok.
Przychody firmy gastro-kurierskiej Stava w styczniu 2021 roku były rekordowe – sprzedaż osiągnęła poziom 2 mln zł. Firma otwiera oddziały w kolejnych miastach i rekrutuje franczyzobiorców.
Kurczak z rożna nie wystraszył się pandemii. Pomimo lockdownu gastronomii, punkty Kurcze Pieczone cały czas pracują.
Lodolandia rozpoczyna przygotowania do sezonu wiosenno-letniego i nawiązuje współpracę z osobami, które szukają pomysłu na dochodowy biznes.
Branża gastronomiczna od wielu miesięcy mierzy się z kryzysem. Ale są marki, które się przed nim obroniły.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Otwieramy firmę cateringową, sklep Żabki, lodziarnię, prywatną szkołę podstawową, sklep monopolowy oraz salon urody.
Flip, wynajem, a może inwestycja deweloperska? Możliwości zarabiania w branży nieruchomości jest sporo.
Dofinansowanie dla firmy można otrzymać obecnie z kilku źródeł. Sprawdź skąd i ile pieniędzy możesz pozyskać.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.