Lafaye

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Rodzinna palarnia kawy Lafaye rozpoczęła swoją działalność w roku 2016. W ciągu zaledwie 2 lat funkcjonowania na polskim rynku producentów kawy ziarnistej stworzyliśmy i wdrożyliśmy w życie model własnej wyspy kawowej Lafaye Coffee Point.
Rok 2018 okazał się na tyle dużym sukcesem, że postanowiliśmy od roku 2019 systematycznie pracować nad utworzeniem naszych wysp kawowych w formie punktów franczyzowych w dużych i średniej wielkości centrach handlowych na terenie całej Polski. Chcemy dzielić się naszą pasją z każdym, kto tak jak my ceni smak dobrej kawy i nie boi się pracy „ na wlasny rachunek”. Nasz system franczyzowy jest modelem, który potencjalnym franczyzobiorcą gwarantuje jeszcze większą pewność w prowadzeniu biznesu.
Rynek kaw ziarnistych według wszelkich analiz branżowych polskich i zagranicznych ekspertów ma przed sobą wiele lat dynamicznego rozwoju i jest ogromną szansą dla firm i przedsiębiorców, którzy w tej branży zdecydowali się zaangażować swój kapitał oraz pracę.
Zapraszamy już teraz do współpracy.
JEDNOSTKI WŁASNE
Lafaye Coffee Point lokalizacje:
- Galeria Zielone Arkady; ul. Wojska polskiego 1, Bydgoszcz,
- Galeria Fokus; ul. Jagiellońska 39-45, Bydgoszcz,
- Galeria Solna; ul. Wojska Polskiego 16, Inowrocław.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- Galeria Copernicus; ul. Stanisława Żółkiewskiego 15, 87-100 Toruń,
- Centrum Handlowe Bielawy; ul. Olsztyńska 8, 87-100 Toruń.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pomoc w wyborze lokalizacji oraz próba oceny na podstawie własnych doświadczeń,
- gotowy projekt stoiska Lafaye Coffee Point spełniający wymogi sanitarne i techniczne,
- gwarantowana pomoc przy montażu, pierwszym zatowarowaniu i uruchomieniu stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami,
- prawo korzystania z nazwy, logo, wizerunku Lafaye w lokalu i na materiałach reklamowych,
- podręcznik operacyjny,
- szkolenia w oparciu o doświadczenie i wiedzę ekspertów i szkoleniowców firmy Lafaye,
- zcentralizowany system zamówień,
- wsparcie marketingowe przez cały okres trwania umowy.
Franczyzobiorcy mogą liczyć na nasze pełne wsparcie - od doradztwa po graficzne przygotowanie materiałów.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- brak opłaty licencyjnej,
- brak opłaty marketingowej,
- przewidywany koszt inwestycji zaczyna się od 44 tys. zł - wyspa kawowa Lafaye Coffee Point,
- miesięczna opłata franczyzowa zaczyna się od 500 zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- gotowości do prowadzenia własnej działalności gospodarczej,
- przedsiębiorczości,
- umiejętności kierowania zespołem,
- pozytywnego nastawienia do klienta,
- zaangażowania, optymizmu i motywacji do pracy,
- nie jest wymagane doświadczenie w gastronomii.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Robert Kubrak
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Nie trzeba mieć dużych oszczędności, żeby otworzyć własną firmę. We franczyzie nie brakuje pomysłów na biznes, w których kwota inwestycji wynosi raptem 10 tys. zł.
Kawa z zawartością konopi albo z suplementami dla sportowców – to najnowsze produkty w ofercie marki Lafaye. Koncept wkrótce otwiera też kolejny franczyzowy coffee point.
W marcowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" opisujemy 10 pomysłów na biznes dla kobiet. Poza tym prezentujemy franczyzowe top marki, które będą obecne na Targach Franczyza w Katowicach.
W styczniowym "FRANCHISING" przedstawiamy koncepty franczyzowe z branży gastronomicznej. Sprawdź, o czym jeszcze przeczytasz w nowym numerze miesięcznika.
W wydaniu październikowym "FRANCHISING" zdradzamy receptę na sukces w biznesie. Poza tym prezentujemy SuperBrands na Targach Franczyza. W numerze gratisowy bilet wstępu na targi.

Otwieramy – stwierdzili przedsiębiorcy z branży gastronomicznej i hotelarskiej. Pomimo zakazu niektórzy zaczynają odmrażać swoje biznesy. Także franczyzowe.
– Nie wymagamy od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia w biznesie ani w gastronomii – mówi Piotr Greczanowski, menedżer ds. rozwoju restauracji Chinkalnia.
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” zapowiada wprowadzenie w tym roku nowego formatu lodziarni.
Domino's Pizza Poland przejmuje sieć pizzerii Dominium.
Posiłki dostarczane do firm – na tym będą zarabiać franczyzobiorcy marki Zjedz. Nie muszą gotować, za to muszą zbudować bazę klientów.

Teraz można zostać franczyzobiorcą inwestując jedynie 27 000 zł netto. W tym jest już wliczone zatowarowanie!
Jak pokonać wirusa, który niszczy restauracje? Wyjaśnia Marcin Ciesielski, prezes Mastergrupy, do której należy sieć pizzerii Stopiątka i Stopiątka Fabbrica.
Kto może zostać franczyzobiorcą McDonald's oraz w jakie koncepty gastronomiczne warto zainwestować – m.in. o tym przeczytasz w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Żaden z partnerów i franczyzobiorców Crazy Bubble nie zamknął biznesu w pandemicznym roku. Co więcej – marka zaczęła rozwój zagraniczny.
Pizza Hut szuka franczyzobiorców, którzy docelowo chcieliby poprowadzić więcej niż jeden lokal. Ile trzeba zainwestować w międzynarodowy koncept?
Są biznesy, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie. Dodatkowe źródło dochodów zabezpiecza budżet domowy i zwiększa bezpieczeństwo finansowe.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.