Mango Vegan Street Food

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Mango Vegan Street Food powstała w 2014 roku i od tego czasu stała się jedną z najpopularniejszych wegańskich marek w Polsce. Naszym marzeniem było stworzenie lokalu wegańskiego, podającego zdrowe, szybkie i tanie jedzenie typu „street food”.Rok w rok hummus przygotowywany przez nas wygrywa nagrody na najlepszy hummus w Warszawie i całej Polsce. Otrzymaliśmy min.  nagrodę Yelp za najlepszy hummus w 2016  i 2017 roku, oraz najlepszy hummus według użytkowników UberEats 2017 i 2018.

Współpracujemy ze Światowymi organizacjami działającymi na rzecz popularyzacji ruchów wegańskich takich jak HappyCow.

Budzimy bardzo pozytywne emocje, ponieważ przygotowujemy nasze jedzenie z pasji, smacznie i przede wszystkim zdrowo. 

Korzystamy z najlepszej jakości produktów wytyczając nowe trendy i modę na wegańskie jedzenie. 

Ogromne zainteresowanie, jakim cieszymy się w całej Polsce ukazuje potencjał Mango Vegan jako marki, która może znaleźć odbiorców  w każdym większym i mniejszym mieście. 

Poszukujemy zainteresowanych otwarciem lokali franczyzowych w kolejnych miastach, takich jak: Gdańsk, Gdynia, Sopot, Kraków, Łódź, Szczecin, Białystok, Wrocław, Poznań, Rzeszów. Liczba naszych Gości stale rośnie i nie kończy się na samej Warszawie. 

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i zachęcamy do współpracy

JEDNOSTKI WŁASNE

4 - Mango Vegan Żelazna, Mango Vegan Dobra, Mango Vegan Hala Koszyki, Mango Vegan Bracka

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • wspieramy operacyjnie na każdym etapie inwestycji, przed i po otwarciu lokali Mango Vegan Street Food; 
  • wskazujemy w jaki sposób należy optymalnie zarządzać placówką gastronomiczną – przygotowanie Know How przez właścicieli sieci posiadających wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu najlepszych restauracji w Warszawie; 
  • przeprowadzamy szkolenia dla pracowników restauracji oraz Franczyzobiorców  w oparciu o standardy kompetencyjne Mango Vegan Street Food
  • udział we wspólnym systemie informatycznym 
  • przygotowanie identyfikacji graficznej oraz strategii komunikacji
  •  promocję, reklamę i marketing, opracowujemy i wdrażamy ogólnokrajowe kampanie marketingowe
  • wizualizację lokalu 
  • przekazujemy Franczyzobiorcy projekty graficzne i materiały marketingowe i umożliwiające działania Franczyzobiorcy w ramach marketingu lokalnego; 
  • dedykujemy sprawdzonych dostawców

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Mango Vegan Street Food wymaga od Franczyzobiorców lokalu, który zostanie zaakceptowany na potrzeby sieci Mango. Sugerowana wielkość lokalu w dużych miastach (od 200 tys. mieszkańców) od 60-140 mkw, mniejsze miasta od 50 mkw.

Do otworzenia Mango Vegan Street Food potrzebujesz:

Lokalu

Gotowy lokal gastronomiczny  – przygotowanie go pod Mango Vegan Street Food koszt inwestycji od 75 tyś złotych 

Nowy lokal gastronomiczny  - przygotowanie go pod Mango Vegan Street Food koszt inwestycji od 200 tyś złotych

Opłata wstępna za udzielenie franczyzy to kwota 40 tys. zł netto

Stała opłata 6% netto od obrotu


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Franczyzobiorca powinien być:

  • ambitnym, przedsiębiorczym, dynamicznym;
  • otwartym i chętnym do współpracy;
  • posiadać wymieniony powyżej kapitał do zainwestowania;
  • posiadać lub być w stanie pozyskać lokal odpowiedni pod działalność gastronomiczną;
  • być chętnym i gotowym uczestniczyć w szkoleniach;
  • bezwględnym w kwestii egzekwowania najwyższej jakości produktów oraz poziomu obsługi klienta;
  • być nastawionym na sukces!

 


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Golan Investments Sp. z o.o.

ul. Królowej Marysieńki 22 C, 02-954 Warszawa

698 191 916

Konrad.czekanski@gmail.com

mangovegan.pl/

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Konrad Czekański

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Mango Vegan Street Food.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.