Drewno i Ogień

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Piec opalany drewnem jest sercem naszej restauracji, to własnie w nim powstaje pizza w stylu nepolitańskim. Wytwarzamy ją z najwyższej jakści włoskich składników, a dzięki 48 godzinnemu procesowi dojrzewania ciasta i wysokiej temperaturze wypieku, uzyskuje ona swoje niepowtarzalne właściwości.
To zamiłowanie do smaku, tradycji i autentyczności, połaczone z doświadczeniem, pozwoliło nam stworzyć miejsce unikatowe, będące połączeniem nowoczesnego designu z tradycyjnym smakiem włoskiej pizzy.
Drewno i Ogień to autorski projekt, który wkrótce po otwarciu zyskał ogromną popularność. Jest miejscem spotkań ludzi w każdym wieku, miejscem odpowiednim zarówno na kolację we dwoje, jak i wspólny wypad ze znajomymi. Nieskomplikowana technologia oraz brak konieczności zatrudniania wykwalifikowanych kucharzy, pozwala zminimalizować koszty prowadzenia lokalu i uzyskać szybki zwrot z inwestycji. Proste menu i asortyment umożliwiają w łatwy sposób, na bieżąco kontrolować wydatki oraz food cost.
Będąc pasjonatami jakości i smaku oraz koneserami prawdziwej włoskiej pizzy, postanowiliśmy jako pierwsi i jedyni w Polsce, dać inwestorom możliwość otwarcia i samodzielnego prowadzenia lokalu pod szyldem Drewno i Ogień.
Poszukujemy ludzi z pasją i zaangażowaniem, aktywnych, ambitnych, pragnących promować i popularyzować w Polsce pizzę w stylu neapolitańskim, wypiekaną w tradycyjnym piecu opalanym drewnem. W zamian oferujemy cały nasz „know how” oraz wsparcie w każdym aspekcie prowadzenia lokalu gastronomicznego.
Zapraszamy do kontaktu oraz osobistego odwiedzenia lokalu: https://www.facebook.com/drewnoiogien/
JEDNOSTKI WŁASNE
1 (Olsztyn, ul. Prosta 7/9)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- ocena lokalu pod kątem przyszłej działalności,
- projekt wnętrza lokalu,
- projekt technologiczny (Sanepid),
- pomoc przy projektach branżowych,
- pomoc w wyborze lokalizacji i jej ocena pod kątem atrakcyjności,
- wsparcie przy otwieraniu lokalu i jego prowadzeniu,
- pomoc w doborze sprzętu gastronomicznego i wyposażenia lokalu,
- projekt menu i jego aktualizacje,
- receptury,
- kalkulacje cen i food cost,
- marketing,
- menu sezonowe, specjały,
- dobór napojów bezalkoholowych oraz alkoholi,
- pomoc w nawiązaniu współpracy z dostawcami,
- bonusy i rabaty u dostawców,
- działalność pod logiem Drewno i Ogień,
- darmowe szkolenia personelu (kuchnia, sala konsumencka, bar),
- prosty asortyment,
- niewielka ilość pracowników,
- prosta technologia,
- nie wymaga wykwalifikowanych kucharzy i szefów kuchni.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Drewno i Ogień Resto&Bar:
- od min. 800zł za 1m2 łącznej powierzchni lokalu,
- opłata licencyjna 10 tys. zł netto,
- miesięczna opłata franczyzowa w wysokości 6 proc. od przychodu.
W przypadku adaptacji lokalu po gastronomii, koszty mogą być niższe.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Drewno i Ogień Resto&Bar:
- liczba mieszkańców: min. 50 tys.,
- powierzchnia lokalu: min. 150 mkw.
- możliwość rozmieszczenia ogródka sezonowego,
- dostępność komina z rurą ze stali kwasoodpornej,
- preferowana lokalizacja w centrum miasta lub w miejscach dużego natężenia ruchu pieszego.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Edyta Bakuła
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Przedstawiamy franczyzy, które z powodzeniem można otworzyć w mieście – zarówno dużym, jak i małym.
W wydaniu październikowym "FRANCHISING" zdradzamy receptę na sukces w biznesie. Poza tym prezentujemy SuperBrands na Targach Franczyza. W numerze gratisowy bilet wstępu na targi.
Pizza z pieca opalanego drewnem to specjalność nowej franczyzowej marki Drewno i Ogień.

Otwieramy – stwierdzili przedsiębiorcy z branży gastronomicznej i hotelarskiej. Pomimo zakazu niektórzy zaczynają odmrażać swoje biznesy. Także franczyzowe.
– Nie wymagamy od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia w biznesie ani w gastronomii – mówi Piotr Greczanowski, menedżer ds. rozwoju restauracji Chinkalnia.
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” zapowiada wprowadzenie w tym roku nowego formatu lodziarni.
Domino's Pizza Poland przejmuje sieć pizzerii Dominium.
Posiłki dostarczane do firm – na tym będą zarabiać franczyzobiorcy marki Zjedz. Nie muszą gotować, za to muszą zbudować bazę klientów.

Teraz można zostać franczyzobiorcą inwestując jedynie 27 000 zł netto. W tym jest już wliczone zatowarowanie!
Jak pokonać wirusa, który niszczy restauracje? Wyjaśnia Marcin Ciesielski, prezes Mastergrupy, do której należy sieć pizzerii Stopiątka i Stopiątka Fabbrica.
Kto może zostać franczyzobiorcą McDonald's oraz w jakie koncepty gastronomiczne warto zainwestować – m.in. o tym przeczytasz w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Żaden z partnerów i franczyzobiorców Crazy Bubble nie zamknął biznesu w pandemicznym roku. Co więcej – marka zaczęła rozwój zagraniczny.
Pizza Hut szuka franczyzobiorców, którzy docelowo chcieliby poprowadzić więcej niż jeden lokal. Ile trzeba zainwestować w międzynarodowy koncept?
Są biznesy, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie. Dodatkowe źródło dochodów zabezpiecza budżet domowy i zwiększa bezpieczeństwo finansowe.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.