Drewno i Ogień

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Piec opalany drewnem jest sercem naszej restauracji, to własnie w nim powstaje pizza w stylu nepolitańskim. Wytwarzamy ją z najwyższej jakści włoskich składników, a dzięki 48 godzinnemu procesowi dojrzewania ciasta i wysokiej temperaturze wypieku, uzyskuje ona swoje niepowtarzalne właściwości.
To zamiłowanie do smaku, tradycji i autentyczności, połaczone z doświadczeniem, pozwoliło nam stworzyć miejsce unikatowe, będące połączeniem nowoczesnego designu z tradycyjnym smakiem włoskiej pizzy.
Drewno i Ogień to autorski projekt, który wkrótce po otwarciu zyskał ogromną popularność. Jest miejscem spotkań ludzi w każdym wieku, miejscem odpowiednim zarówno na kolację we dwoje, jak i wspólny wypad ze znajomymi. Nieskomplikowana technologia oraz brak konieczności zatrudniania wykwalifikowanych kucharzy, pozwala zminimalizować koszty prowadzenia lokalu i uzyskać szybki zwrot z inwestycji. Proste menu i asortyment umożliwiają w łatwy sposób, na bieżąco kontrolować wydatki oraz food cost.
Będąc pasjonatami jakości i smaku oraz koneserami prawdziwej włoskiej pizzy, postanowiliśmy jako pierwsi i jedyni w Polsce, dać inwestorom możliwość otwarcia i samodzielnego prowadzenia lokalu pod szyldem Drewno i Ogień.
Poszukujemy ludzi z pasją i zaangażowaniem, aktywnych, ambitnych, pragnących promować i popularyzować w Polsce pizzę w stylu neapolitańskim, wypiekaną w tradycyjnym piecu opalanym drewnem. W zamian oferujemy cały nasz „know how” oraz wsparcie w każdym aspekcie prowadzenia lokalu gastronomicznego.
Zapraszamy do kontaktu oraz osobistego odwiedzenia lokalu: https://www.facebook.com/drewnoiogien/ ; https://www.facebook.com/drewnoiogienRadom/
JEDNOSTKI WŁASNE
1 (Olsztyn, ul. Prosta 7/9)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- Słowackiego 72, Radom
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- ocena lokalu pod kątem przyszłej działalności,
- projekt wnętrza lokalu,
- projekt technologiczny (Sanepid),
- pomoc przy projektach branżowych,
- pomoc w wyborze lokalizacji i jej ocena pod kątem atrakcyjności,
- wsparcie przy otwieraniu lokalu i jego prowadzeniu,
- pomoc w doborze sprzętu gastronomicznego i wyposażenia lokalu,
- projekt menu i jego aktualizacje,
- receptury,
- kalkulacje cen i food cost,
- marketing,
- menu sezonowe, specjały,
- dobór napojów bezalkoholowych oraz alkoholi,
- pomoc w nawiązaniu współpracy z dostawcami,
- bonusy i rabaty u dostawców,
- działalność pod logiem Drewno i Ogień,
- darmowe szkolenia personelu (kuchnia, sala konsumencka, bar),
- prosty asortyment,
- niewielka ilość pracowników,
- prosta technologia,
- nie wymaga wykwalifikowanych kucharzy i szefów kuchni.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Drewno i Ogień Resto&Bar:
- minimalna kwota inwestycji: 150 tys. zł,
- opłata licencyjna 10 tys. zł netto,
- miesięczna opłata franczyzowa w wysokości 6 proc. od przychodu.
W przypadku adaptacji lokalu po gastronomii, koszty mogą być niższe.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Drewno i Ogień Resto&Bar:
- liczba mieszkańców: min. 70 tys.,
- powierzchnia lokalu: min. 150 mkw.
- możliwość rozmieszczenia ogródka sezonowego,
- dostępność komina z rurą ze stali kwasoodpornej,
- preferowana lokalizacja w centrum miasta lub w miejscach dużego natężenia ruchu pieszego.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Edyta Bakuła
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Bakuła Sp. z o.o. (ul. Mazurska 16/11/II, 10-520 Olsztyn). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Drewno i Ogień oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie facebook.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Planujesz otworzyć własną firmę ale nie masz pomysłu na biznes? Kup lutowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, w który biznes najbardziej opłaca się zainwestować.
Ewa Gutkowska w lockdownie postawiła wszystko na jedną kartę. I wygrała.
Przedstawiamy franczyzy, które z powodzeniem można otworzyć w mieście – zarówno dużym, jak i małym.
W wydaniu październikowym "FRANCHISING" zdradzamy receptę na sukces w biznesie. Poza tym prezentujemy SuperBrands na Targach Franczyza. W numerze gratisowy bilet wstępu na targi.
Pizza z pieca opalanego drewnem to specjalność nowej franczyzowej marki Drewno i Ogień.

Sushi Kushi chwali się kolejnymi otwarciami. Czy franczyzobiorcy są zadowoleni ze współpracy z marką?
Pierogarnie Stary Młyn otwierają się głównie w dużych miastach. A czy trzeba mieć gruby portfel, aby otworzyć restaurację z tradycyjną polska kuchnią?
– Otworzyliśmy już 700 punktów franczyzowych, do końca roku planujemy mieć ich 1000 – mówi Krzysztof Olesiak, prezes spółki Sweet Gallery.
Da Grasso nie tylko otwiera nowe lokale, ale też ma propozycję dla już działających restauratorów.
Nasza sieć liczy ponad 194 lokale w całej Polsce i działa nieprzerwanie od 1996 roku.

Katarzyna Bakalarczyk współpracę z Crazy Bubble zaczynała od pracy w jednym z punktów marki. Z czasem została jej franczyzobiorczynią. Czy to się opłacało?
– Pączkarnie, w przeciwieństwie do lodziarni, nie działają sezonowo, dzięki czemu przynoszą zyski przez cały rok – podkreśla Wojciech Goduński, franczyzodawca Pączków Mamy.
Mykola i Yana Maksymiv od półtora roku prowadzą we Wrocławiu pizzerię Gruby Benek. Jak układa im się współpraca z franczyzodawcą?
Czy można przetestować biznes, a później w niego zainwestować?
La Donuteria szuka w Polsce zarówno indywidualnych franczyzobiorców, jak masterfranczyzobiorców. Ile trzeba zainwestować w biznes?
W Chinkalni sporo się dzieje. Marka wkrótce otwiera kolejną franczyzową restaurację. W następnych planach są dwa lokale własne.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Analizujemy w co się bardziej opłaca zainwestować: catering dietetyczny, sklep Homla, hodowlę alpak czy sklep Baumgart Kaffee.
Klienci, którzy robią zakupy w sieciowych lokalach, zazwyczaj są przekonani, że w każdym należącym do marki produkty kosztują tyle samo. A jak jest naprawdę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.