Stodola Kebap & Grill

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
„Z miłości do kebapa”
Najwyższej jakości mięso i świeże warzywa sprawiły, że nasz kebap wszedł na salony. Dzięki naszej pasji, możemy dać Wam kebap premium w pełnym tego słowa znaczeniu.
Stodola Kebap & Grill specjalizuje się w kuchni mięsnej w szczególności kebap z najwyższej jakości mięsa i świeżych warzyw, gdzie decydujesz między kurczakiem i cielęciną. Potrawy mięsne są przyrządzane według własnych receptur w oparciu o sprawdzone od konkretnych dostawców składniki (mięso) oraz podawane do spożycia w wyznaczony sposób dla danej potrawy. Jeżeli nie jesz mięsa w Stodola Kebap & Grill, znajdziesz także potrawy z kuchni vege jak np. falafel podawany na różne sposoby czy przepyszne sałatki. Od lat naszą pasją jest dobre i smaczne jedzenie. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby wyselekcjonować dla gości jak najlepsze produkty, z których przygotowujemy nasze potrawy. Dodatkowo możemy zaostrzyć sobie nasze danie aromatycznymi i ostrymi sosami, które mamy do dyspozycji w ilości 8 smaków. Całość dopełnia sympatyczna obsługa, która świetnie sobie radzi mimo tłumów przewijających się non stop przez lokal.
Warto zauważyć, że Stodola Kebap & Grill to lokal premium gdzie każdy detal jest starannie zaprojektowany tak aby Franczyzobiorca czuł prestiż prowadząc nasz koncept. Jest to pierwszy w Europie projekt lokalu typu kebap, który wyróżnia się wystrojem premium oraz obsługą i wysoką jakością na tle innych lokali tego typu działających już na rynku.
JEDNOSTKI WŁASNE
3
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Jesteśmy przekonani, że koncepcja tego typu lokali sprawdza się i odnosi sukcesy. Sukcesy te są wynikiem połączenia niewątpliwych korzyści zarówno dla franczyzobiorcy, jak i dla jego klientów. Wysoka jakość dań w szczególności arcykebap z najwyższej jakości mięsa oraz unikalna atmosfera i profesjonalna obsługa pozwalają zdobywać nowych klientów. Stawiamy tylko na produkty wysokiej jakości takie jak piwa rzemieślnicze oraz importowane typu San Miguel. Mamy specjalną ofertę dla pań w postaci orzeźwiającego drinka Aperol lub wina Prosecco.
Franczyzobiorca otrzymuje gotową koncepcję prowadzenia lokalu w postaci szczegółowego pomysłu na biznes, procedur, przepisów dań z kuchni mięsnej, które to atuty pozwolą wyróżnić się na tle konkurencji, zapewnią atrakcyjność lokalu i przyczynią się do osiągnięcia satysfakcjonujących wyników ekonomicznych. Oferta ta powstała, ponieważ jesteśmy przekonani, że stanowi ona sprawdzoną propozycję prowadzenia biznesu gastronomicznego, przynoszącą profity obu stronom przedsięwzięcia.
Franczyzobiorca otrzymuje:
- wiedzę w zakresie prowadzenia sprzedaży kebabu, bardzo wysoka jakość oferowanych dań,
- know-how prowadzenia biznesu począwszy od założenia działalności poprzez zdobycie finansowania, pozyskania lokalizacji, szkolenia, dostarczenia w pełni wyposażonego lokalu,
- podręcznik franczyzowy sieci wraz z opisem standardów oraz procedur,
- serwis polegający na kompleksowym zaopatrzeniem towarowym z dostawą oraz rozwiązaniami księgowymi (system POS / kioski samoobsługowe),
- wsparcie zespołu wspierającego sprzedaż w tym szkolenia, marketing , social media oraz projekty graficzne w tym materiały POSM.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- jednorazowa opłata licencyjna za wejście do sieci 10 tys. zł , w zamian komplet szkoleń produktowych,
- opłata franczyzowa od 1 tys. zł miesięcznie netto zależna od obrotu w danej lokalizacji,
- minimalna kwota inwestycji: 200 tys. zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Od Franczyzobiorców oczekujemy:
- lokalizacja w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców lub lokal w miejscu o bardzo dużym natężeniu ruchu,
- lokal w centrum handlowym i w strefach food court o powierzchni powyżej 50 mkw.,
- przedsiębiorczości i zaangażowania,
- posiadania wymaganego kapitału początkowego,
- ukończenia szkoleń przeprowadzonych przez franczyzodawcę,
- przestrzegania wewnętrznych procedur sieci.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Paweł Bąkowski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Koncept Stodoła Kebap & Grill chce zmienić podejście Polaków do kebabu. Serwuje go w eleganckiej wersji.
W co zainwestować – to pytanie, które dręczy wielu przyszłych przedsiębiorców. W grudniowym numerze "FRANCHISING" podpowiadamy, jaki biznes najlepiej otworzyć w nadchodzącym roku.

– Nie wymagamy od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia w biznesie ani w gastronomii – mówi Piotr Greczanowski, menedżer ds. rozwoju restauracji Chinkalnia.
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” zapowiada wprowadzenie w tym roku nowego formatu lodziarni.
Domino's Pizza Poland przejmuje sieć pizzerii Dominium.
Posiłki dostarczane do firm – na tym będą zarabiać franczyzobiorcy marki Zjedz. Nie muszą gotować, za to muszą zbudować bazę klientów.
Teraz można zostać franczyzobiorcą inwestując jedynie 27 000 zł netto. W tym jest już wliczone zatowarowanie!

Jak pokonać wirusa, który niszczy restauracje? Wyjaśnia Marcin Ciesielski, prezes Mastergrupy, do której należy sieć pizzerii Stopiątka i Stopiątka Fabbrica.
Kto może zostać franczyzobiorcą McDonald's oraz w jakie koncepty gastronomiczne warto zainwestować – m.in. o tym przeczytasz w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Żaden z partnerów i franczyzobiorców Crazy Bubble nie zamknął biznesu w pandemicznym roku. Co więcej – marka zaczęła rozwój zagraniczny.
Pizza Hut szuka franczyzobiorców, którzy docelowo chcieliby poprowadzić więcej niż jeden lokal. Ile trzeba zainwestować w międzynarodowy koncept?
Są biznesy, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie. Dodatkowe źródło dochodów zabezpiecza budżet domowy i zwiększa bezpieczeństwo finansowe.
Franczyzodawcy marki Falla nie tylko otwierają kolejne wegańskie restauracje. Uruchomili również nowy koncept.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.