The William Wallace whisky bar & restaurant

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Koncept restauracji o nazwie The William Wallace zaczerpnięty z kultowego filmu „Braveheart” waleczne serce powstał w 2015 rooku, kiedy to dwóch przyjaciół po pobycie w Szkocji otworzyło pierwszą restaurację w centrum Słupska. Wystrój, klimat, atmosfera a przede wszystkim wyśmienita kuchnia sprawiły, że William stał się ulubionym miejscem spotkań.
W kolejnych latach William Wallace prężnie rozwijał się na terenie Słupska zdobywając uznanie mieszkańców i turystów. Niestety jeden z przyjaciół zachorował i musiał od nas odejść. Jednak Daniel Załupka nie poddał się i wraz z fantastycznym zespołem walczył jak William Wallace.
Po latach doświadczeń i sukcesów zdecydował się powiększyć lokal o kolejne 200 mkw. i stworzenie konceptu franczyzowego opartego na sukcesie. Obecnie William Wallace to dwupoziomowa kultowa restauracja o łącznej powierzchni 400 mkw. mająca w ofercie ogromny wybór whisky, przepysznych burgerów, steków, dań z grilla. Determinacja, jakość, smak i elastyczność przyniosły sukces, którym chcę się podzielić z przyszłymi franczyzobiorcami.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
ul. Bema 9-10, Słupsk 76-200
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
W ramach współpracy William Wallace oferuje kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu gastronomicznego, szkolenia na początku w naszym lokalu i w trakcie u franczyzobiorcy. Może liczyć on na pomoc przy wyborze, projektowaniu i adaptacji lokalu, wyborze odpowiedniego sprzętu i wszystkiego co jest związane z prowadzeniem restauracji. Bezpośredni kontakt z właścicielem i podejście do każdej franczyzy jak do swojego własnego lokalu rodzi tylko i wyłącznie sukces.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji uzależniona jest od stanu i wielkości lokalu. Istnieje wiele możliwości otwarcia restauracji William Wallace. Odpowiedni metraż to minimum 100 mkw. w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców, choć mniejsze miejscowości również mogą okazać się odpowiednim miejscem na otwarcie William Wallace. Otwarcie lokalu 200 mkw. od podstaw wyniosło ok 300 tys. zł. Lokal po innej gastronomi zmniejszy koszty inwestycji.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- najważniejszą rzeczą dla nas jest zaangażowanie w prowadzenie restauracji,
- lokal 100 mkw. w miastach od 100 tys. mieszkańców.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
The William Wallace whisky bar & restaurant
ul. Bema 9-10, 76-200 Słupsk
720 832 600
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Daniel Załupka
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma The William Wallace whisky bar & restaurant (ul. Bema 9-10, 76-200 Słupsk). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego The William Wallace whisky bar & restaurant oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie williamwallace.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Kto może zostać franczyzobiorcą McDonald's oraz w jakie koncepty gastronomiczne warto zainwestować – m.in. o tym przeczytasz w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Dwa dni wybieraliśmy pomysły na biznes. W sobotę 17X ze względu na rygor czerwonej strefy targi zostały odwołane. Przeczytaj relację z dwóch dni targowych.
W piątek ostatni dzień Targów Franczyza w PKiN w Warszawie. Organizator zapewnił odwiedzającym bezpieczeństwo, spełniając najsurowsze rygory sanitarne. Przyjdź i bezpiecznie wybierz biznes dla siebie!
The William Wallace to restauracja na każdą okazję – od spotkania w interesach po rodzinny obiad. To także biznes, który przyniesie zyski.
– Polacy coraz chętniej sięgają po rzeczy z wyższej półki cenowej, także w gastronomii – mówi Daniel Załupka, franczyzodawca The William Wallace whisky bar & restaurant.

Kukurydza w różnych smakach to menu nowego konceptu franczyzowego Crazy Corn.
Sylwia Diaków-Hrycyk prowadzi cztery restauracje pod szyldem McDonald's, Karolina Sokół trzy. Jaką drogę przeszły, zanim zostały franczyzobiorczyniami Złotych Łuków?
Studiuje, jest młoda i pełna zapału. O pierwszym biznesie w bardzo młodym wieku opowiada Natalia Pigło, świeżo upieczona franczyzobiorczyni Lodolandii.
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” spodziewa się dobrego sezonu. Wchodzi w niego m.in. z nowym formatem lodziarni.
Sieć Sushi Bistro jest obecne na rynku od 7 lat, szybko stało się warszawskim liderem w dziedzinie przygotowania sushi w dostawie, oraz zamówień on-line.

Jaki jest popyt na zdrowe słodycze? Franczyzodawca Ciacho bez Cukru zapewnia, że spory – co przekłada się na powodzenie biznesu.
– Połączenie dwóch konceptów pozwala poszerzyć ofertę i zoptymalizować koszty działalności – mówi Tomasz Jench, franczyzodawca New York Pizza Department i ŻarWok.
Przychody firmy gastro-kurierskiej Stava w styczniu 2021 roku były rekordowe – sprzedaż osiągnęła poziom 2 mln zł. Firma otwiera oddziały w kolejnych miastach i rekrutuje franczyzobiorców.
Kurczak z rożna nie wystraszył się pandemii. Pomimo lockdownu gastronomii, punkty Kurcze Pieczone cały czas pracują.
Lodolandia rozpoczyna przygotowania do sezonu wiosenno-letniego i nawiązuje współpracę z osobami, które szukają pomysłu na dochodowy biznes.
Branża gastronomiczna od wielu miesięcy mierzy się z kryzysem. Ale są marki, które się przed nim obroniły.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Otwieramy firmę cateringową, sklep Żabki, lodziarnię, prywatną szkołę podstawową, sklep monopolowy oraz salon urody.
Flip, wynajem, a może inwestycja deweloperska? Możliwości zarabiania w branży nieruchomości jest sporo.
Dofinansowanie dla firmy można otrzymać obecnie z kilku źródeł. Sprawdź skąd i ile pieniędzy możesz pozyskać.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.