The William Wallace whisky bar & restaurant

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Koncept restauracji o nazwie The William Wallace zaczerpnięty z kultowego filmu „Braveheart” waleczne serce powstał w 2015 rooku, kiedy to dwóch przyjaciół po pobycie w Szkocji otworzyło pierwszą restaurację w centrum Słupska. Wystrój, klimat, atmosfera a przede wszystkim wyśmienita kuchnia sprawiły, że William stał się ulubionym miejscem spotkań.
W kolejnych latach William Wallace prężnie rozwijał się na terenie Słupska zdobywając uznanie mieszkańców i turystów. Niestety jeden z przyjaciół zachorował i musiał od nas odejść. Jednak Daniel Załupka nie poddał się i wraz z fantastycznym zespołem walczył jak William Wallace.
Po latach doświadczeń i sukcesów zdecydował się powiększyć lokal o kolejne 200 mkw. i stworzenie konceptu franczyzowego opartego na sukcesie. Obecnie William Wallace to dwupoziomowa kultowa restauracja o łącznej powierzchni 400 mkw. mająca w ofercie ogromny wybór whisky, przepysznych burgerów, steków, dań z grilla. Determinacja, jakość, smak i elastyczność przyniosły sukces, którym chcę się podzielić z przyszłymi franczyzobiorcami.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
ul. Bema 9-10, Słupsk 76-200
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
W ramach współpracy William Wallace oferuje kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu gastronomicznego, szkolenia na początku w naszym lokalu i w trakcie u franczyzobiorcy. Może liczyć on na pomoc przy wyborze, projektowaniu i adaptacji lokalu, wyborze odpowiedniego sprzętu i wszystkiego co jest związane z prowadzeniem restauracji. Bezpośredni kontakt z właścicielem i podejście do każdej franczyzy jak do swojego własnego lokalu rodzi tylko i wyłącznie sukces.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji uzależniona jest od stanu i wielkości lokalu. Istnieje wiele możliwości otwarcia restauracji William Wallace. Odpowiedni metraż to minimum 100 mkw. w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców, choć mniejsze miejscowości również mogą okazać się odpowiednim miejscem na otwarcie William Wallace. Otwarcie lokalu 200 mkw. od podstaw wyniosło ok 300 tys. zł. Lokal po innej gastronomi zmniejszy koszty inwestycji.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- najważniejszą rzeczą dla nas jest zaangażowanie w prowadzenie restauracji,
- lokal 100 mkw. w miastach od 100 tys. mieszkańców.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
The William Wallace whisky bar & restaurant
ul. Bema 9-10, 76-200 Słupsk
720 832 600
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Daniel Załupka
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma The William Wallace whisky bar & restaurant (ul. Bema 9-10, 76-200 Słupsk). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego The William Wallace whisky bar & restaurant oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie williamwallace.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Gastronomia ma za sobą kolejny trudny rok. Najsilniejsi jednak przetrwali i znaleźli sposób na funkcjonowanie w nowych warunkach rynkowych. Sprawdźcie, z kim warto nawiązać współpracę.
Planujesz otworzyć własną firmę ale nie masz pomysłu na biznes? Kup lutowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, w który biznes najbardziej opłaca się zainwestować.
Chcesz dowiedzieć się jak zarobić milion we franczyzie albo poznać 30 pomysłów na własną knajpę, kawiarnię i lodziarnię? Kup styczniowy numer "Własny Biznes FRANCHISING"!
Sobota 16 października to ostatni dzień Targów Franczyza 2021. Skorzystajcie z okazji, przyjdźcie do Pałacu Kultury i Nauki i wybierzcie biznes dla siebie!
15 października to kolejny dzień Targów Franczyza. Ci, którzy szukają pomysłu na biznes mają okazję spotkać w jednym miejscu przedstawicieli wielu znanych marek franczyzowych.

Sushi Kushi chwali się kolejnymi otwarciami. Czy franczyzobiorcy są zadowoleni ze współpracy z marką?
Pierogarnie Stary Młyn otwierają się głównie w dużych miastach. A czy trzeba mieć gruby portfel, aby otworzyć restaurację z tradycyjną polska kuchnią?
– Otworzyliśmy już 700 punktów franczyzowych, do końca roku planujemy mieć ich 1000 – mówi Krzysztof Olesiak, prezes spółki Sweet Gallery.
Da Grasso nie tylko otwiera nowe lokale, ale też ma propozycję dla już działających restauratorów.
Nasza sieć liczy ponad 194 lokale w całej Polsce i działa nieprzerwanie od 1996 roku.

Katarzyna Bakalarczyk współpracę z Crazy Bubble zaczynała od pracy w jednym z punktów marki. Z czasem została jej franczyzobiorczynią. Czy to się opłacało?
– Pączkarnie, w przeciwieństwie do lodziarni, nie działają sezonowo, dzięki czemu przynoszą zyski przez cały rok – podkreśla Wojciech Goduński, franczyzodawca Pączków Mamy.
Mykola i Yana Maksymiv od półtora roku prowadzą we Wrocławiu pizzerię Gruby Benek. Jak układa im się współpraca z franczyzodawcą?
Czy można przetestować biznes, a później w niego zainwestować?
La Donuteria szuka w Polsce zarówno indywidualnych franczyzobiorców, jak masterfranczyzobiorców. Ile trzeba zainwestować w biznes?
W Chinkalni sporo się dzieje. Marka wkrótce otwiera kolejną franczyzową restaurację. W następnych planach są dwa lokale własne.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Analizujemy w co się bardziej opłaca zainwestować: catering dietetyczny, sklep Homla, hodowlę alpak czy sklep Baumgart Kaffee.
Klienci, którzy robią zakupy w sieciowych lokalach, zazwyczaj są przekonani, że w każdym należącym do marki produkty kosztują tyle samo. A jak jest naprawdę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.