The William Wallace
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Koncept restauracji o nazwie The William Wallace zaczerpnięty z kultowego filmu „Braveheart” waleczne serce powstał w 2015 rooku, kiedy to dwóch przyjaciół po pobycie w Szkocji otworzyło pierwszą restaurację w centrum Słupska. Wystrój, klimat, atmosfera a przede wszystkim wyśmienita kuchnia sprawiły, że William stał się ulubionym miejscem spotkań.
W kolejnych latach William Wallace prężnie rozwijał się na terenie Słupska zdobywając uznanie mieszkańców i turystów. Niestety jeden z przyjaciół zachorował i musiał od nas odejść. Jednak Daniel Załupka nie poddał się i wraz z fantastycznym zespołem walczył jak William Wallace.
Po latach doświadczeń i sukcesów zdecydował się powiększyć lokal o kolejne 200 mkw. i stworzenie konceptu franczyzowego opartego na sukcesie. Obecnie William Wallace to dwupoziomowa kultowa restauracja o łącznej powierzchni 400 mkw. mająca w ofercie ogromny wybór whisky, przepysznych burgerów, steków, dań z grilla. Determinacja, jakość, smak i elastyczność przyniosły sukces, którym chcę się podzielić z przyszłymi franczyzobiorcami.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
ul. Bema 9-10, Słupsk 76-200
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
W ramach współpracy William Wallace oferuje kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu gastronomicznego, szkolenia na początku w naszym lokalu i w trakcie u franczyzobiorcy. Może liczyć on na pomoc przy wyborze, projektowaniu i adaptacji lokalu, wyborze odpowiedniego sprzętu i wszystkiego co jest związane z prowadzeniem restauracji. Bezpośredni kontakt z właścicielem i podejście do każdej franczyzy jak do swojego własnego lokalu rodzi tylko i wyłącznie sukces.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji uzależniona jest od stanu i wielkości lokalu. Istnieje wiele możliwości otwarcia restauracji William Wallace. Odpowiedni metraż to minimum 100 mkw. w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców, choć mniejsze miejscowości również mogą okazać się odpowiednim miejscem na otwarcie William Wallace. Otwarcie lokalu 200 mkw. od podstaw wyniosło ok 300 tys. zł. Lokal po innej gastronomi zmniejszy koszty inwestycji.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Naszą ofertę kierujemy do osób:
- Ambitnych, przedsiębiorczych i chcących zaangażować się w prowadzenie gastronomii
- Gotowych do działania, rozwoju i udziału w szkoleniach
- Podzielających naszą estetykę oraz gotowych spełnić standardy naszej jakości
- Posiadających odpowiedni kapitał własny do zainwestowania w swoją własną restaurację
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
The William Wallace whisky bar & restaurant
ul. Bema 9-10, 76-200 Słupsk
+48 721 700 202
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Daniel Załupka
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma The William Wallace whisky bar & restaurant (ul. Bema 9-10, 76-200 Słupsk). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego The William Wallace oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie williamwallace.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w najnowszym wydaniu "Własny Biznes FRANCHISING" oraz na Targach Franczyza, które odbędą się 20-22 października w PKiN w Warszawie.
Gastronomia ma za sobą kolejny trudny rok. Najsilniejsi jednak przetrwali i znaleźli sposób na funkcjonowanie w nowych warunkach rynkowych. Sprawdźcie, z kim warto nawiązać współpracę.
Planujesz otworzyć własną firmę ale nie masz pomysłu na biznes? Kup lutowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, w który biznes najbardziej opłaca się zainwestować.
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
Na Targach Franczyza 15 i 16 marca nie zabraknie gastronomii. I tej sezonowej, i tej całorocznej.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.