Lviv Handmade Chocolate

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
„Tworzymy ręcznie robioną czekoladę, produkując szczęście” - to główna misja firmy. Nasz zespół stale pracuje nad osiągnięciem tego celu. Największym sukcesem firmy jest widok szczęścia w oczach klientów.
Lviv Handmade Chocolate słynie z ręcznej technologii produkcji, która jest stale udoskonalana. Nawiązując do najlepszych europejskich wzorców, tworzymy własne nowoczesne tradycje jakości i smaku. Pomimo rosnącej liczby kawiarni kluczowe zasady powstawania czekoladowych przysmaków pozostają niezmienne. Po pierwsze, produkujemy czekolady tylko we Lwowie i stosujemy wyłącznie naturalne składniki, bez dodatku chemikaliów. Po drugie, w proces produkcji angażujemy najlepszych specjalistów, a nie maszyny. Po trzecie, ostrożnie podchodzimy do każdego produktu i sprzedajemy je wyłącznie w sklepach własnych lub franczyzowych, w których możemy kontrolować wszystkie etapy — od sklepu do rąk fanów czekolady.
JEDNOSTKI WŁASNE
6 sklepów na Ukrainie.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
43 sklepy na Ukrainie i w Republice Azerbejdżańskiej.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Po zapłaceniu opłaty wstępnej otrzymasz:
- prawo do używania znaku towarowego Lviv Handmade Chocolate,
- możliwość korzystania z w pełni przetestowanego modelu finansowego,
- wyliczenie modelu rentowności ekonomicznej, w tym okresu zwrotu inwestycji,
- wsparcie na wszystkich etapach uruchamiania biznesu, z udziałem zespołu projektowego:
- opracowanie projektu,
- oprogramowanie (dostosowywane indywidualnie, z uwzględnieniem specyfiki działalności gospodarczej Lviv Handmade Chocolate),
- szkolenie personelu i przegląd jego wyników przeprowadzony przez Centrum Szkoleniowe Spółki,
- księgę standardów i procedur,
- podręcznik operacyjny franczyzobiorcy, zawierający szczegółowe instrukcje krok po kroku, zasady, dokumentację dotyczącą prowadzenia działalności gospodarczej, która pomoże podczas rozruchu i w przyszłości;,
- menu i standardowe przepisy,
- wsparcie marketingowe,
- uruchomienie kawiarni w zespole projektowym,
- optymalizację pracy kawiarni w dniu otwarcia.
Wsparcie franczyzobiorcy podczas trwania umowy franczyzowej obejmuje:
- programy szkoleniowe i organizację systemu szkoleniowego dla pracowników,
- pomoc Menadżera ds. Franczyzy w rozwiązywaniu problemów operacyjnych, odpowiadaniu na nietypowe pytania i kontaktowaniu się z odpowiednimi specjalistami Spółki,
- konsekwentne odnawianie asortymentu w sklepie, z uwzględnieniem tendencji rynkowych i okresów wakacyjnych,
- pełną dostawę produktów czekoladowych tylko od producenta,
- opracowanie i dostawę produktów pamiątkowych w sklepie,
- dostarczanie markowych materiałów i naczyń,
- ciągłe aktualizowanie menu w kawiarni,
- usługi projektowe,
- opracowanie materiałów poligraficznych do realizacji wydarzeń marketingowych,
- możliwość korzystania z systemu lojalnościowego,
- pomoc w kontrolowaniu pracy personelu i przestrzeganiu standardów usług,
- możliwość zaadaptowania doświadczenia partnerów-franczyzobiorców z innych regionów.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- opłata wstępna jest obliczana indywidualnie. Zaczyna się od 15 tys. $ w krajach europejskich i na Bliskim Wschodzie. W przypadku krajów odległych geograficznie (Azja Południowa, Azja Wschodnia i inne kontynenty) kwota zostanie zwiększona, w zależnosci od ponosoznych wydatków,
- asortyment Lviv Handmade Chocolate jest objęty zniżką 30 proc. dla franczyzobiorcy,
- opłata franczyzowa wynosi maksymalnie 6% całkowitego obrotu i jest pobierana od trzeciego miesiąca działalności punktu franczyzowego,
- zgodnie ze statystykami średnia kwota inwestycji waha się od 50 do 150 tys. $ (w zależności od stanu lokalu i projektu).
Franczyzobiorca poniesie koszty zakwaterowania zespołu franczyzodawcy podczas przygotowania projektu do uruchomienia kawiarni (pozostałe wydatki zawierają sie w opłacie wstepnej).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Nasza firma aktywnie rozwija projekty franczyzowe we wszystkich częściach Ukrainy i za granicą. Priorytetowe dla dalszego rozwoju naszej działalności są przede wszystkim centra regionalne i miasta liczące ponad 200 tysięcy mieszkańców, a także miasta w Europie, Azji i na innych kontynentach. Jesteśmy otwarci na rozmowę z każdym, kto kocha czekoladę tak bardzo jak my.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Company Shokoooooooolad
Poshtova Str.16A, Lviv, Ukraine, 79020
+38 (050) 366 81 96
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Vita Bereziak
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Company Shokoooooooolad (Poshtova Str.16A, Lviv, Ukraine, 79020). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Lviv Handmade Chocolate oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie chocolate.lviv.ua.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W numerze listopadowym "FRANCHISING" opisujemy niszowe biznesy z perspektywami na szybki zarobek. Maciej Orłoś zdradza w wywiadzie, jak zarabia na YouTubie.
Ukraińska marka Lviv Handmade Chocolate chce otwierać w Polsce franczyzowe kawiarnie. Ile trzeba zainwestować?
Supermarki na Targach Franczyza! Wyjątkowo dużo pomysłów na biznes przyjedzie w tym roku z zagranicy. Będzie w czym wybierać.

Franczyzodawca AM AM Kebab zapewnia, że na start w tym biznesie nie potrzeba dużych pieniędzy. A ile można zarobić?
– Wszystkie rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami opieramy m.in. na analizie rynkowej i potencjale sprzedażowym danego miejsca – mówi Rafał Piasecki z Da Grasso.
Karol Nowosielski zupełnie przypadkiem trafił na koncept Bafra Kebab. Nie szukał nowej drogi zawodowej. O jego przyszłości zadecydował przypadek.
New York Hot Dog wchodzi w nowe lokalizacje i ma nowe pomysły na kolejny sezon.
– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.

Salsiccia ma już trzy lokale własne w Warszawie. Teraz startuje z franczyzą.
We franczyzowe pizzerie Da Grasso zainwestowało prawie 200 franczyzobiorców i norweski koncern Orkla. Co zobaczyli w tym biznesie? Rozmawiamy z Magdaleną Piróg, prezes zarządu sieci Da Grasso.
Wystarczy 15 tys. zł wkładu własnego, aby otworzyć biznes pod marką Bafra Kebab. Punkt z kebabem można otworzyć nawet w miejscowości liczącej 5 tys. mieszkańców, gdzie jest mała konkurencja. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
W niecałe dwa lata Marcin Winkel otworzył cztery lokale Sushi Kushi i Ramen Shop.
Ofertę The Burgers można dołączyć do już działającej restauracji lub uruchomić pod tą marką samodzielny lokal.
Carat Kebab to nowa marka franczyzowa w segmencie kebabowni. Czym chce się wyróżnić na rynku?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziesz w październikowym numerze „WBF” oraz na Targach Franczyza.
Kobiety nie boją się zakładać firm. Dla wielu z nich własny biznes to jedyna droga zawodowa, jaką mogą sobie wyobrazić. Prezentujemy biznesy, w które chętnie inwestuje płeć piękna.
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć m.in.: żłobek, farmę dyń, salon masażu, sklep z cygarami. Sprawdzamy też czy aplikacja, która ma pomagać radzić sobie ze stresem, przynosi zyski.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.