Lviv Handmade Chocolate

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
„Tworzymy ręcznie robioną czekoladę, produkując szczęście” - to główna misja firmy. Nasz zespół stale pracuje nad osiągnięciem tego celu. Największym sukcesem firmy jest widok szczęścia w oczach klientów.
Lviv Handmade Chocolate słynie z ręcznej technologii produkcji, która jest stale udoskonalana. Nawiązując do najlepszych europejskich wzorców, tworzymy własne nowoczesne tradycje jakości i smaku. Pomimo rosnącej liczby kawiarni kluczowe zasady powstawania czekoladowych przysmaków pozostają niezmienne. Po pierwsze, produkujemy czekolady tylko we Lwowie i stosujemy wyłącznie naturalne składniki, bez dodatku chemikaliów. Po drugie, w proces produkcji angażujemy najlepszych specjalistów, a nie maszyny. Po trzecie, ostrożnie podchodzimy do każdego produktu i sprzedajemy je wyłącznie w sklepach własnych lub franczyzowych, w których możemy kontrolować wszystkie etapy — od sklepu do rąk fanów czekolady.
JEDNOSTKI WŁASNE
6 sklepów na Ukrainie.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
43 sklepy na Ukrainie i w Republice Azerbejdżańskiej.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Po zapłaceniu opłaty wstępnej otrzymasz:
- prawo do używania znaku towarowego Lviv Handmade Chocolate,
- możliwość korzystania z w pełni przetestowanego modelu finansowego,
- wyliczenie modelu rentowności ekonomicznej, w tym okresu zwrotu inwestycji,
- wsparcie na wszystkich etapach uruchamiania biznesu, z udziałem zespołu projektowego:
- opracowanie projektu,
- oprogramowanie (dostosowywane indywidualnie, z uwzględnieniem specyfiki działalności gospodarczej Lviv Handmade Chocolate),
- szkolenie personelu i przegląd jego wyników przeprowadzony przez Centrum Szkoleniowe Spółki,
- księgę standardów i procedur,
- podręcznik operacyjny franczyzobiorcy, zawierający szczegółowe instrukcje krok po kroku, zasady, dokumentację dotyczącą prowadzenia działalności gospodarczej, która pomoże podczas rozruchu i w przyszłości;,
- menu i standardowe przepisy,
- wsparcie marketingowe,
- uruchomienie kawiarni w zespole projektowym,
- optymalizację pracy kawiarni w dniu otwarcia.
Wsparcie franczyzobiorcy podczas trwania umowy franczyzowej obejmuje:
- programy szkoleniowe i organizację systemu szkoleniowego dla pracowników,
- pomoc Menadżera ds. Franczyzy w rozwiązywaniu problemów operacyjnych, odpowiadaniu na nietypowe pytania i kontaktowaniu się z odpowiednimi specjalistami Spółki,
- konsekwentne odnawianie asortymentu w sklepie, z uwzględnieniem tendencji rynkowych i okresów wakacyjnych,
- pełną dostawę produktów czekoladowych tylko od producenta,
- opracowanie i dostawę produktów pamiątkowych w sklepie,
- dostarczanie markowych materiałów i naczyń,
- ciągłe aktualizowanie menu w kawiarni,
- usługi projektowe,
- opracowanie materiałów poligraficznych do realizacji wydarzeń marketingowych,
- możliwość korzystania z systemu lojalnościowego,
- pomoc w kontrolowaniu pracy personelu i przestrzeganiu standardów usług,
- możliwość zaadaptowania doświadczenia partnerów-franczyzobiorców z innych regionów.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- opłata wstępna jest obliczana indywidualnie. Zaczyna się od 15 tys. $ w krajach europejskich i na Bliskim Wschodzie. W przypadku krajów odległych geograficznie (Azja Południowa, Azja Wschodnia i inne kontynenty) kwota zostanie zwiększona, w zależnosci od ponosoznych wydatków,
- asortyment Lviv Handmade Chocolate jest objęty zniżką 30 proc. dla franczyzobiorcy,
- opłata franczyzowa wynosi maksymalnie 6% całkowitego obrotu i jest pobierana od trzeciego miesiąca działalności punktu franczyzowego,
- zgodnie ze statystykami średnia kwota inwestycji waha się od 50 do 150 tys. $ (w zależności od stanu lokalu i projektu).
Franczyzobiorca poniesie koszty zakwaterowania zespołu franczyzodawcy podczas przygotowania projektu do uruchomienia kawiarni (pozostałe wydatki zawierają sie w opłacie wstepnej).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Nasza firma aktywnie rozwija projekty franczyzowe we wszystkich częściach Ukrainy i za granicą. Priorytetowe dla dalszego rozwoju naszej działalności są przede wszystkim centra regionalne i miasta liczące ponad 200 tysięcy mieszkańców, a także miasta w Europie, Azji i na innych kontynentach. Jesteśmy otwarci na rozmowę z każdym, kto kocha czekoladę tak bardzo jak my.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Company Shokoooooooolad
Poshtova Str.16A, Lviv, Ukraine, 79020
+38 (050) 366 81 96
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Vita Bereziak
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Company Shokoooooooolad (Poshtova Str.16A, Lviv, Ukraine, 79020). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Lviv Handmade Chocolate oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie chocolate.lviv.ua.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W numerze listopadowym "FRANCHISING" opisujemy niszowe biznesy z perspektywami na szybki zarobek. Maciej Orłoś zdradza w wywiadzie, jak zarabia na YouTubie.
Ukraińska marka Lviv Handmade Chocolate chce otwierać w Polsce franczyzowe kawiarnie. Ile trzeba zainwestować?
Supermarki na Targach Franczyza! Wyjątkowo dużo pomysłów na biznes przyjedzie w tym roku z zagranicy. Będzie w czym wybierać.

Sushi Kushi chwali się kolejnymi otwarciami. Czy franczyzobiorcy są zadowoleni ze współpracy z marką?
Pierogarnie Stary Młyn otwierają się głównie w dużych miastach. A czy trzeba mieć gruby portfel, aby otworzyć restaurację z tradycyjną polska kuchnią?
– Otworzyliśmy już 700 punktów franczyzowych, do końca roku planujemy mieć ich 1000 – mówi Krzysztof Olesiak, prezes spółki Sweet Gallery.
Da Grasso nie tylko otwiera nowe lokale, ale też ma propozycję dla już działających restauratorów.
Nasza sieć liczy ponad 194 lokale w całej Polsce i działa nieprzerwanie od 1996 roku.

Katarzyna Bakalarczyk współpracę z Crazy Bubble zaczynała od pracy w jednym z punktów marki. Z czasem została jej franczyzobiorczynią. Czy to się opłacało?
– Pączkarnie, w przeciwieństwie do lodziarni, nie działają sezonowo, dzięki czemu przynoszą zyski przez cały rok – podkreśla Wojciech Goduński, franczyzodawca Pączków Mamy.
Mykola i Yana Maksymiv od półtora roku prowadzą we Wrocławiu pizzerię Gruby Benek. Jak układa im się współpraca z franczyzodawcą?
Czy można przetestować biznes, a później w niego zainwestować?
La Donuteria szuka w Polsce zarówno indywidualnych franczyzobiorców, jak masterfranczyzobiorców. Ile trzeba zainwestować w biznes?
W Chinkalni sporo się dzieje. Marka wkrótce otwiera kolejną franczyzową restaurację. W następnych planach są dwa lokale własne.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Analizujemy w co się bardziej opłaca zainwestować: catering dietetyczny, sklep Homla, hodowlę alpak czy sklep Baumgart Kaffee.
Klienci, którzy robią zakupy w sieciowych lokalach, zazwyczaj są przekonani, że w każdym należącym do marki produkty kosztują tyle samo. A jak jest naprawdę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.