La Donuteria

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Najłatwiejszy sposób na zdobycie popularność jest prosty: podziel się pudełkiem donatów ze znajomymi
Donut jest najlepiej sprzedającym się deserem na świecie, z ponad 10 miliardami sztuk sprzedanymi rocznie w samych Stanach Zjednoczonych. Ciasteczka pochodzące z Holandii mają bogatą historię i coraz większą rzeszę fanów na całym świecie.
A my, w La Donuterii, wytwarzamy prawdziwe, domowe, ręcznie robione, ekskluzywne donaty na Słowacji i w krajach sąsiadujących. Teraz i Ty masz możliwość przygotowywać je i sprzedawać w Polsce.
Zawsze świeże, zawsze pachnące i zawsze nieodparcie smaczne. Nasze donaty są robione zgodnie z naszą własną unikalną recepturą.
Koncept, który opracowaliśmy w Wielkiej Brytanii, stał się drugą co do wielkości siecią ręcznie robionych pączków w UE w ciągu trzech lat działalności. Obecnie otwieramy cukiernie w Wiedniu, Innsbrucku, Pradze, Budapeszcie i Monachium, więc do końca roku będziemy numerem 1 w Europie. Pozyskaliśmy także kandydatów do współpracy franczyzowej w Niemczech, Holandii, Danii, Norwegii, Dubaju, Omanie, Singapurze i USA.
Jesteśmy dumni z naszych sukcesów:
- staliśmy się jednym z wiodących konceptów street food w Europie Środkowo-Wschodniej;
- mamy ponad 500 tys. zadowolonych klientów;
- mamy ponad 30 tys. obserwujących w sieciach społecznościowych;
- jesteśmy finalistą konkursu EY (Ernst & Young) Przedsiębiorca Roku 2018;
- otrzymaliśmy certyfikat jakości wydany przez Tripadvisor;
- w Londynie zostaliśmy uznani za jeden z dziesięciu najlepszych koncepów sklepu z donutami na świecie;
...ale najbardziej cieszymy się, że nasze donuty smakują naszym klientom, otrzymujemy ogromne podziękowania i pozytywne recenzje. Nasze oceny od klientów w mediach społecznościowych wynoszą 4,9 na 5 możliwych gwiazdek przy ponad 600 opiniach.
Nasz sukces opiera się na NAJWYŻSZEJ jakości oraz na oryginalnym i innowacyjnym koncepcie. Nasz system i własne receptury są przygotowywane i ulepszane przez nasz międzynarodowy zespół w Londynie. Wypróbowaliśmy ponad 100 różnych przepisów, aż byliśmy w 100 proc. zadowoleni. Nie przejęliśmy smaku amerykańskich donatów, ale zlokalizowaliśmy je i dostosowaliśmy smaki do naszych europejskich upodobań. W ciągu ostatniego roku poznaliśmy wielkich i znaczących producentów donatów na całym świecie: w Londynie, Sydney, Nowym Jorku, Miami, Hongkongu i mamy wyjątkową jakość w porównaniu do ich wyrobów. Możemy powiedzieć, że jesteśmy numerem jeden w Europie pod względem jakości i smaku.
Dlatego nawet jeśli są jakieś cukiernie z donutami w mieście gdzie zaczynamy działalność, to klienci są bardzo mile zaskoczeni, jak wielką różnicę w smaku i jakości wnosimy. Widzimy to również w reakcjach turystów – na przykład nasi klienci z USA i Wielkiej Brytanii, którzy znają smak donatów od dzieciństwa, mówią i piszą recenzje, że nasze donuty były najlepsze, jakie kiedykolwiek jedli.
Żadnych zamienników, chemii, składników z produkcji maszynowej, mrożonych półproduktów czy nic podobnego u na NIE ZNAJDZIECIE –stąd ten wspaniały smak! Tworzymy własny karmel, nasza polewa malinowa jest naprawdę wykonana z malin, które importujemy z Niemiec. Robimy własne składniki i pyszne kremy, przywozimy czekoladę z Belgii i wanilię z Madagaskaru.
Bardzo ważny jest również charakterystyczny projekt naszych lokali, urządzony w stylu „Prowansji”, który bardzo przyciąga klientów i ułatwia nam obecność w sieciach społecznościowych. Właśnie dlatego staliśmy się LOVEBRAND.
Cotygodniowe i miesięczne promocje, które zawsze przyciągają nowych klientów, uzupełniają naszą stałą ofertę donutów. Większość naszych produktów jest wegańskich, a jest to obecnie jeden z najszybciej rozwijających się trendów. Miłośnicy kawy również będą zadowoleni, ponieważ oferujemy własną świeżo paloną kawę z jednej z najlepszych palarni w Europie. Ofertę uzupełniają pyszne domowe lemoniady, atrakcyjne napoje importowane bezpośrednio z USA, Meksyku, Tajlandii, a także smaczne wina Rosé i Prosecco.
Wprowadzamy gotową koncepcję, nad którą pracował międzynarodowy zespół specjalistów przez trzy lata po 12 godzin dziennie przez 7 dni w tygodniu. Jesteśmy skrupulatni, dopracowaliśmy każdy szczegół koncepcji 100 razy, niezależnie od tego, czy chodzi o projekt wystroju, opakowanie, przepisy kulinarne czy procedury operacyjne, aby wszystko razem uzyskało legendarny, idealny klimat.
Dużą zaletą jest prostota obsługi, która nie wymaga zatrudnienia osób o wyższych kwalifikacjach. A obecnie pozyskanie siły roboczej jest jednym z największych problemów. Cały koncept może być perfekcyjnie obsługiwany przez przeszkolonych studentów, co zwiększa elastyczność i optymalizuje koszty. Na otwarcie cukierni wystarcza od 40 do 70 m2 powierzchni, co zmniejsza koszty wynajmu. Jednocześnie zapewniamy wsparcie logistyczne, dostarczamy większość surowców do naszych franczyzowych cukierni, co znacznie zmniejsza problemy oraz ceny zakupu dla naszych partnerów franczyzowych.
Na pierwszy rzut oka wydaje się, że łatwo jest otworzyć własną cukiernię, ale ludzie z doświadczeniem powiedzą Ci, że gastronomia jest jednym z najtrudniejszych biznesów. Większość nowych koncepcji nie przetrwa pierwszych 1-2 lat, według światowych statystyk upada nawet 80 proc. nowych firm. Dzięki nam nie będziesz sam w biznesie, dostaniesz licencję i know-how istniejącego, przetestowanego i udanego systemu. Licencja franczyzowa uwolni Cię od wielu początkowych awarii, zmartwień, braku wiedzy, błędów i marnowania zapasów, które kosztują dużo czasu i pieniędzy.
Naszymi franczyzobiorcami najczęściej zostają pracownicy lub menedżerowie większych firm, którzy są zmotywowani do zmiany pracy i założenia własnej firmy, ale nie są w stanie znaleźć właściwego pomysłu na biznes. Widzimy także duże zainteresowanie naszym konceptem wśród młodych ludzi poniżej 30 lat, którzy wolą założyć własną firmę, uzyskać niezależność, możliwość bycia swoim szefem, pracować dla siebie i robić to, co lubią. Dodatkowo możesz zbudować własny biznes, który stopniowo zyskuje na wartości.
Teraz chcemy umożliwić naszym partnerom powtórzenie naszego sukcesu. Wiele osób marzy o tym, aby mieć własną, ładną i stylową kawiarnię lub cukiernię, a my z przyjemnością pomagamy im spełniać te marzenia.
Mamy najlepszą pracę na świecie, ponieważ uszczęśliwiamy ludzi.
LA DONUTERIA® jest zastrzeżonym międzynarodowym znakiem towarowym Sweet & Delicious, s.r.o.
#bestdonutsintown
JEDNOSTKI WŁASNE
- 4 na Słowacji + dwa mobilne food-trucki
- 2 w Czechach
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- 5 na Słowacji
- 2 w Czechach
- 3 na Węgrzech
- 2 w Austrii
- 1 w Niemczech
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Oryginalny koncept;
- Możliwość bycia jednym z pierwszych graczy na lokalnym rynku;
- Miejsce na samorealizację we własnym biznesie ze sprawdzonym partnerem;
- Pomożemy Ci wybrać odpowiednią lokalizację;
- Doradzimy na co uważać, i jak ochronić Cię przed zawarciem niekorzystnej umowy najmu;
- Zapewnimy Ci niezbędną wiedzę fachową do zdobycia wszystkich potrzebnych zezwoleń, w tym sanepidu;
- Dostarczymy Ci projekt lokalu i doradzimy, gdzie i jak kupić sprzęt;
- Zapewniamy logistykę i dostawę surowców, opakowań i materiałów marketingowych;
- Przeszkolimy Cię w zakresie pieczenia i sprzedaży oraz przekażemy know-how;
- Dostarczymy Ci podręcznik operacyjny i zapewnimy know-how, wsparcie oraz ugruntowany system skutecznego zarządzania operacjami;
- Razem z Tobą rozpoczniemy sprzedaż i doradzimy, jak to zrobić najlepiej;
- Pomożemy Ci przygotować lokalny marketing;
- Zapewniamy ciągłe wsparcie i konsultacje w czasie trwania licencji;
- Wdrożenie systemu kontroli dla pomyślnego działania konceptu La Donuteria we franczyzie;
- Centralny marketing i wsparcie marki;
- LOVEBRAND, siła marki z pozytywną oceną klientów;
- Nacisk na ciągły rozwój i rozszerzanie oferty;
- Nasze wieloletnie doświadczenie gastronomiczne z Wielkiej Brytanii i USA;
- Win + Win + Win = nasz system jest korzystny dla wszystkich stron (franczyzodawca, franczyzobiorca, klient).
Możliwa jest też licencja master na obszar całej Polski lub wybranych regionów.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Zapewniamy wyłączność na czas trwania licencji;
- Uiszczasz opłatę franczyzową tylko wtedy, gdy zarabiasz pieniądze;
- Jedną z głównych zalet jest stosunkowo niska całkowita inwestycja w porównaniu z innymi franczyzowymi konceptami gastronomicznymi, od 20 do 35 tys. EUR (od mniej więcej 85 tys. zł do 150 tys. zł), która obejmuje wszystko, co potrzebne – projekt i wyposażenie sklepu, wyposażenie kuchni, wstępną opłatę franczyzową i zapasy w pierwszym miesiącu;
- Interesująca rentowność, która zwykle waha się między 3 a 5 tys. EUR (ok. 12,5-20 tys. zł) miesięcznie w mniejszych miastach, a 5-10 tys. EUR (20-40 tys. zł) miesięcznie w większych miastach;
- W rezultacie bardzo szybki zwrot z inwestycji (ROI);
- Pozytywny cashflow od pierwszego miesiąca – do tej pory wszystkie cukiernie były rentowne od pierwszych dni po otwarciu, więc nie trzeba czekać na break-even;
- Możliwość dalszego zwiększenia sprzedaży poprzez dodatkową sprzedaż dla klientów biznesowych, udział w imprezach ulicznych, muzycznych i sportowych, współpracę z agencjami gastronomicznymi, weselnymi lub eventowymi itp.
W przypadku licenji master finansowe warunki współpracy ustalane są indywidualnie.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Przyjęcie filozofii i wizji La Donuteria;
- Zaangażowanie w długoterminowe relacje biznesowe;
- Pasja do słodyczy, jakości i doskonałej obsługi klienta;
- Inicjatywa, duch przedsiębiorczości i orientacja na klienta;
- Posiadanie niezbędnego kapitału początkowego;
- Chęć aktywnego uczestniczenia w operacjach i dbania o codzienne operacje;
- Wdrożenie marketingu lokalnego
- Chęć identyfikacji z praktykami i standardami stosowanymi przez sieć La Donuteria w celu utrzymania tej samej jakości produktów i usług;
- Zdolność do kierowania i motywowania własnego zespołu na drodze do sukcesu.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Sweet & Delicious, s. r. o.
Majerníkova 17, 841 05 Bratislava, Slovensko
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Ing. Peter Straňák
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Znana marka pizzerii zaczyna w Polsce udzielać licencji na biznes. Ile trzeba mieć na inwestycję?
Koncept DIETdrive wykorzystuje pomysł, który wydawał się zarezerwowany dla fast foodów. O co chodzi?
Franczyzodawca sieci pizzerii Stopiątka twierdzi, że jedna restauracja generuje nawet 200 tys. zł obrotów miesięcznie. Na jakie zyski może liczyć franczyzobiorca?
Marka Bó Burger startuje z franczyzą. Właściciele zapewniają, że burgerownia może być rentowna od pierwszego miesiąca.
Stava szuka franczyzobiorców w Niemczech. Jednocześnie obniżyła próg wejścia w biznes dla partnerów w Polsce.

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.
Systemy franczyzowe można podzielić według różnych kryteriów m.in. rodzaju know-how, rodzaju działalności gospodarczej czy sposobu organizacji systemu. Przedstawiamy najważniejsze klasyfikacje.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Pakiet franczyzowy, nazywany także licencją franczyzową, stanowi istotę systemu franczyzowego, gdyż zawiera kompletną koncepcję prowadzenia działalności gospodarczej oferowaną przez franczyzodawcę.
Franczyza rozwija się w naszym kraju od ostatniej dekady XX wieku. Aktualnie do wyboru mamy 1,1 tys. pomysłów na biznes, z czego większość ma polskie pochodzenie.

Nowa nazwa, logo i menu – takie zmiany przeszedł jeden z konceptów firmy Wojtex. Skąd decyzja o rebrandingu i jak będzie teraz wyglądać współpraca franczyzowa?
Szymon Myrlak wszedł w zupełnie nieznaną sobie branżę i zainwestował we franczyzę Chilli Mili. Efekt przekroczył jego oczekiwania.
Koncept Bistro Krówka i Połówka ma już 16 lokali. W tegorocznych planach są jeszcze cztery kolejne otwarcia.
O rozwoju sieci pizzerii Stopiątka i Fitkurier, wyspecjalizowanej w cateringu dietetycznym, opowiada ich właściciel – Marcin Ciesielski.
Właściciele Pierogarni Ciasto i Farsz chcą zbudować sieć lokali ajencyjnych. Na jakich zasadach można współpracować z marką i czy to się opłaca?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować – to pytanie, które dręczy wielu przedsiębiorców. Podpowiadamy, jaki biznes najlepiej otworzyć w 2020 roku.
Otwieramy bar z wiśniówką, sklep z meblami vintage, plantację choinek i firmę z dietetycznym cateringiem.
Zakaz konkurencji to jeden z kluczowych zapisów w umowie franczyzowej. Czy franczyzobiorca powinien się go obawiać?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.