Frentzza – Pizza & Friends

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Frentzza – Pizza & Friends to miejsce gdzie w gronie przyjaciół zjesz pizzę z doskonałych tradycyjnych produktów, ale także wybierzesz jedną z wielu w 100% roślinnych pizz. Wierzymy, że prostota i doskonały produkt broni się sam. Sekretem naszego ciasta na pizzę jest mieszanka 12 odpowiednio dobranych przypraw tworząca charakterystyczny i niepowtarzalny smak. Zaprzyjaźnij się z nami!
JEDNOSTKI WŁASNE
2
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Działanie pod znakiem towarowym Frentzza oraz pełnym know how.
- Pomoc przy wyborze odpowiedniej lokalizacji lokalu oraz przy negocjacjach umów najmu.
- Wsparcie w wykonaniu aranżacji lokalu Frentzza.
- Koordynacja wykonania kompletnego projektu technologicznego gotowego do odbioru przez Sanepid oraz wsparcie podczas remontu i adaptacji.
- Zapewnienie ciągłej logistyki dostaw większości towarów spożywczych wraz z rabatami sieci bezpośrednio do lokalu.
- Dostęp do artykułów spożywczych produkowanych na wyłączność dla sieci m.in. takich jak: mąka, sery, mięsa oraz ich wegańskie zamienniki, itd.
- Zaplanowanie kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem lokalu oraz wspieranie akcji reklamowych organizowanych przez franczyzobiorców na rynkach lokalnych.
- Procedury operacyjne oraz standardy działania i obsługi klienta.
- Pełny system szkoleń inicjalnych oraz bieżących.
- Zapewnienie ciągłej logistyki dostaw większości produktów oraz napojów niezbędnych do funkcjonowania lokalu wraz z rabatami sieci.
- Pomoc w zaplanowaniu pierwszej dostawy i planowanie następnych dostaw.
- Zaplanowanie kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem restauracji oraz wspieranie akcji reklamowych organizowanych przez franczyzobiorców na rynkach lokalnych.
- Prowadzenie w imieniu i na rzecz Franczyzobiorcy stałej akcji marketingowej kanałami internetowymi, social media, e-mail, SMS, push'e w Aplikacji Mobilnej oraz obsługa rabatów.
- Szkolenie Franczyzobiorcy oraz personelu i przekazanie wszystkich receptur i technologii.
- Wspólnie z Franczyzobiorcą otwieramy lokal i pomagamy w pierwszych dniach działalności.
- Bieżącą obsługę przez przypisanego opiekuna.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji w zależności od wariantu:
- Wariant A - tylko na dostawy i odbiory osobiste bez obsługi gości - koszt około 29 tys. zł netto (wyposażenie kuchni i akcesoria).
- Wariant B – kameralna pizzeria z salą konsumpcyjną i ofertą win oraz na dostawy – koszt około 130 tys. zł netto (wyposażenie kuchni, akcesoria, remont, wystrój i adaptacja sali konsumpcyjnej, oznakowanie zewn ętrzne).
Dodatkowo:
- Koszt pierwszego zatowarowania lokalu około 3-5 tys. zł netto w zależności od wariantu: artykuły spożywcze, napoje, wino, opakowania oraz artykuły pomocnicze.
- Finalna kwota inwestycji zależy głównie od stanu technicznego lokalu oraz od tego czy w lokalu była wcześniej prowadzona działalność gastronomiczna. Podane kwoty inwestycji należy traktować orientacyjnie. Finalna kwota może być niższa lub wyższa od wstępnych założeń. Warto zatem wybierać lokale po gastronomii. Sprzęt kuchenny można nabyć w kredycie bankowym lub w leasingu (leasing dostępny jest dla osób prowadzących działalność gospodarczą od min. 3 miesięcy).
- W przypadku osób/firm ubiegających się od dotację na start nowej firmy pomagamy przy wypełnieniu wniosków.
- Istnieje możliwość zrobienia wstępnej koncepcji technologii wybranego lokalu przed podpisaniem umowy franczyzowej. Wstępna koncepcja technologii pozwoli Franczyzobiorcy wspólnie z firmą remontową oszacować koszty adaptacji lokalu. Koszt wstępnej koncepcji technologii to 299 zł netto.
- Jednorazowa opłata wstępna: 1 tys. zł netto (Księga Standardów, przepisy kulinarne, szkolenia, koordynacja projektów, wizualizacja sali konsumpcyjnej, koordynacja remontu, pomoc w zamówieniach, uruchomienie lokalu).
- Miesięcznie abonamenty do zewnętrznych partnerów około 245 zł netto (system sprzedaży POS, terminal płatniczy, dedykowana muzyka bez opłat ZAIKS, systemy operacyjne IT itp.).
- Bieżąca miesięczna opłata franczyzowa w % od miesięcznego obrotu netto + stała ustalona wspólnie opłata marketingowa.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Minimalna liczba mieszkańców – 30 tys.
- Wymagana powierzchnia lokalu dla Wariantu A - tylko na dostawy i odbiory osobiste bez obsługi gości to ok 25 m2,
- Wymagana powierzchnia lokalu dla Wariantu B – kameralna pizzeria z salą konsumpcyjną i ofertą win oraz na dostawy to 70-90 m2,
- Od Franczyzobiorcy nie wymagamy doświadczenia w gastronomii.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Frentzza – Pizza & Friends
ul. Nowy Świat 18a, 96 - 300 Żyrardów
+48 501 101 009
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Agnieszka Niewczas https://www.facebook.com/Frentzza/
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Otwieramy – stwierdzili przedsiębiorcy z branży gastronomicznej i hotelarskiej. Pomimo zakazu niektórzy zaczynają odmrażać swoje biznesy. Także franczyzowe.
– Nie wymagamy od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia w biznesie ani w gastronomii – mówi Piotr Greczanowski, menedżer ds. rozwoju restauracji Chinkalnia.
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” zapowiada wprowadzenie w tym roku nowego formatu lodziarni.
Domino's Pizza Poland przejmuje sieć pizzerii Dominium.
Posiłki dostarczane do firm – na tym będą zarabiać franczyzobiorcy marki Zjedz. Nie muszą gotować, za to muszą zbudować bazę klientów.

Teraz można zostać franczyzobiorcą inwestując jedynie 27 000 zł netto. W tym jest już wliczone zatowarowanie!
Jak pokonać wirusa, który niszczy restauracje? Wyjaśnia Marcin Ciesielski, prezes Mastergrupy, do której należy sieć pizzerii Stopiątka i Stopiątka Fabbrica.
Kto może zostać franczyzobiorcą McDonald's oraz w jakie koncepty gastronomiczne warto zainwestować – m.in. o tym przeczytasz w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Żaden z partnerów i franczyzobiorców Crazy Bubble nie zamknął biznesu w pandemicznym roku. Co więcej – marka zaczęła rozwój zagraniczny.
Pizza Hut szuka franczyzobiorców, którzy docelowo chcieliby poprowadzić więcej niż jeden lokal. Ile trzeba zainwestować w międzynarodowy koncept?
Są biznesy, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie. Dodatkowe źródło dochodów zabezpiecza budżet domowy i zwiększa bezpieczeństwo finansowe.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.