Frentzza – Pizza & Friends

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Frentzza – Pizza & Friends to miejsce, gdzie w gronie przyjaciół zjesz pizzę z doskonałych tradycyjnych produktów, ale także wybierzesz jedną z wielu w 100% roślinnych pizz. Wierzymy, że prostota i doskonały produkt broni się sam. Sekretem naszego ciasta na pizzę jest mieszanka 12 odpowiednio dobranych przypraw tworząca charakterystyczny i niepowtarzalny smak. Zaprzyjaźnij się z nami!
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
6
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Działanie pod znakiem towarowym Frentzza oraz pełnym know how.
- Pomoc przy wyborze odpowiedniej lokalizacji lokalu oraz przy negocjacjach umów najmu.
- Wsparcie w wykonaniu aranżacji lokalu Frentzza.
- Koordynacja wykonania kompletnego projektu technologicznego gotowego do odbioru przez Sanepid oraz wsparcie podczas remontu i adaptacji.
- Zapewnienie ciągłej logistyki dostaw większości towarów spożywczych wraz z rabatami sieci bezpośrednio do lokalu.
- Dostęp do artykułów spożywczych produkowanych na wyłączność dla sieci m.in. takich jak: mąka, sery, mięsa oraz ich wegańskie zamienniki, itd.
- Zaplanowanie kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem lokalu oraz wspieranie akcji reklamowych organizowanych przez franczyzobiorców na rynkach lokalnych.
- Procedury operacyjne oraz standardy działania i obsługi klienta.
- Pełny system szkoleń inicjalnych oraz bieżących.
- Zapewnienie ciągłej logistyki dostaw większości produktów oraz napojów niezbędnych do funkcjonowania lokalu wraz z rabatami sieci.
- Pomoc w zaplanowaniu pierwszej dostawy i planowanie następnych dostaw.
- Zaplanowanie kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem restauracji oraz wspieranie akcji reklamowych organizowanych przez franczyzobiorców na rynkach lokalnych.
- Prowadzenie w imieniu i na rzecz Franczyzobiorcy stałej akcji marketingowej kanałami internetowymi, social media, e-mail, SMS, push'e w Aplikacji Mobilnej oraz obsługa rabatów.
- Szkolenie Franczyzobiorcy oraz personelu i przekazanie wszystkich receptur i technologii.
- Wspólnie z Franczyzobiorcą otwieramy lokal i pomagamy w pierwszych dniach działalności.
- Bieżącą obsługę przez przypisanego opiekuna.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji w zależności od wariantu:
- Wariant A „delivery”- tylko na dostawy i odbiory osobiste bez obsługi gości - koszt około 30 tys. zł netto (wyposażenie kuchni i akcesoria, drobny remont).
- Wariant B lokal + „delivery”– kameralna pizzeria z salą konsumpcyjną oraz dostawy – koszt około 130 tys. zł netto (wyposażenie kuchni, akcesoria, remont, wystrój i adaptacja sali konsumpcyjnej, oznakowanie zewnętrzne).
Dodatkowo:
- Koszt pierwszego zatowarowania lokalu około 4-5 tys. zł netto w zależności od wariantu: artykuły spożywcze, napoje, wino, opakowania oraz artykuły pomocnicze.
- Finalna kwota inwestycji zależy głównie od stanu technicznego lokalu oraz od tego czy w lokalu była wcześniej prowadzona działalność gastronomiczna. Podane kwoty inwestycji należy traktować orientacyjnie. Finalna kwota może być niższa lub wyższa od wstępnych założeń. Warto zatem wybierać lokale po gastronomii. Sprzęt kuchenny można nabyć w kredycie bankowym lub w leasingu (leasing dostępny jest dla osób prowadzących działalność gospodarczą od min. 3 miesięcy).
- W przypadku osób/firm ubiegających się od dotację na start nowej firmy pomagamy przy wypełnieniu wniosków.
- Istnieje możliwość zrobienia wstępnej koncepcji technologii wybranego lokalu przed podpisaniem umowy franczyzowej. Wstępna koncepcja technologii pozwoli Franczyzobiorcy wspólnie z firmą remontową oszacować koszty adaptacji lokalu. Koszt wstępnej koncepcji technologii to 299 zł netto.
- Jednorazowa opłata wstępna: 5 tys. zł netto (Księga Standardów, przepisy kulinarne, szkolenia, koordynacja projektów, wizualizacja sali konsumpcyjnej, koordynacja remontu, pomoc w zamówieniach, uruchomienie lokalu).
- Miesięcznie abonamenty do zewnętrznych partnerów około 345 zł netto (system sprzedaży POS, terminal płatniczy, dedykowana muzyka bez opłat ZAIKS, systemy operacyjne IT itp.).
- Bieżąca miesięczna opłata franczyzowa w % od miesięcznego obrotu netto + stała ustalona wspólnie opłata marketingowa.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Minimalna liczba mieszkańców – 30 tys.
- Wymagana powierzchnia lokalu dla Wariantu A „delivery” - tylko na dostawy i odbiory osobiste bez obsługi gości to ok 25-35 m2,
- Wymagana powierzchnia lokalu dla Wariantu B lokal + „delivery”– kameralna pizzeria z salą konsumpcyjną oraz dostawy to 70-90 m2,
- Od Franczyzobiorcy nie wymagamy doświadczenia w gastronomii.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Frentzza – Pizza & Friends
ul. Nowy Świat 18a, 96 - 300 Żyrardów
+48 501 101 009
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Agnieszka Niewczas https://www.facebook.com/Frentzza/
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Frentzza – Pizza & Friends (ul. Nowy Świat 18a, 96 - 300 Żyrardów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Frentzza – Pizza & Friends oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie frentzza.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Franczyzodawcy zaParowanych, Pijalni Ziół Natura Organica oraz Medicanna Premium rozpoczynają intensywnie poszukiwania franczyzobiorców, a Mail Boxes Etc. przejmuje kolejne sieci. Przegląd tygodnia 1-7 maja.
Właściciele konceptów Thai vege gluten free oraz Tanie Autka rozpoczynają budowę sieci franczyzowej, a rząd odmraża salony urody. Przegląd tygodnia 17-22 kwietnia.
Przegląd tygodnia 22-28 listopada. Gastronomia szuka pomysłu na zarabianie, marka Stava zbiera pieniądze w crowdfundingu, Żabka uruchomiła ekosklep.

Cafe Słodziak właśnie otworzył nowy lokal, a wkrótce ruszy kolejny. Jak zostać franczyzobiorcą marki?
Statystyczny Kowalski zjada 5 l lodów rocznie. A pewnie mógłby nawet czterokrotnie więcej, jak np. przeciętny Amerykanin. Branża lodowa ma więc spory potencjał. Jak otworzyć lodowy biznes?
Pizzeria La Patata otworzyła niedawno kolejny lokal w Warszawie. Oferuje pizzę na bazie sprowadzanych z Włoch produktów i chętnie podzieli się swoją licencją na biznes z franczyzobiorcami.
Fit Cake inwestuje w nowoczesne technologie, które mają pomóc franczyzobiorcom znaleźć najlepszą lokalizację dla biznesu.
Od początku roku Cofix otworzył już dwie kawiarnie, a wkrótce ruszą dwie kolejne.

Hardkorowy Robert ma swoją siłownię, a teraz zaprasza inwestorów do otwarcia franczyzy Burneika Burger.
– Franczyza zabezpiecza przed porażką i utratą zainwestowanych pieniędzy – mówi Kamil Pękała, franczyzobiorca sieci Lodolandia.
Marka Krowarzywa świętuje 10 urodziny. I ma nową ofertę współpracy, skierowaną do lokali z kuchnią roślinną.
Wartość rynku lodowego w Polsce wynosi 3,5 mld zł i ciągle rośnie. To dobra wiadomość dla osób, które rozważają biznes lodowy na licencji. Z kim można podjąć współpracę?
Dobra Buła startuje z franczyzą. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Agnieszka Kominek-Polender z mężem Dawidem wspólnie prowadzą oddział franczyzowy Stava. Jak się pracuje razem z małżonkiem?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.