Szaszłykowo

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Kim jesteśmy?
Jesteśmy młodą firmą, która dwa lata temu zrodziła się w głowach twórców konceptu Szaszłykowa. Zespół budują: Tomasz Grabski i Jakub Kasprzak, pomysłodawcy i właściciele firmy.
Jako kucharze, szefowie kuchni od ponad 20 lat współtworzący polską scenę gastronomiczną, tworzyli koncepty gastronomiczne, które do dziś świetnie funkcjonują. Zajmowali się planowaniem dużych imprez, układaniem menu, tworzeniem całych restauracji – od projektów, po zatrudnianie ludzi. Postanowili zrobić coś swojego. Opartego na latach doświadczeń w prowadzeniu biznesu gastronomicznego, stworzyli model biznesu inny niż wszystkie. Szaszłykowo to powrót do tradycji szaszłyka w nowej odsłonie. Koncept wyróżnia się unikalnością. Niełatwo dziś znaleźć lokal z szaszłykami, które będą smaczne i powtarzalne. Mamy ambicję stworzyć z wami sieć naszego dziedzictwa kulinarnego wyróżniającego się na tle konkurencji. A takowej tutaj brak, wśród lokali zalewających rynek są pizzerie, kebaby i burgerownie a szaszłyków brak. To nie jedyny wyróżnik naszej marki. Jakość oraz prostota obsługi punktu jest niezaprzeczalnie wyższa niż u konkurencji.
Naszym celem są lokale najlepiej z parkingiem przy ruchliwych trasach. Naszymi klientami są głównie mężczyźni powyżej trzydziestego piątego roku, budujemy sieć, która przywróci wspomnienia dawnych pikników, jarmarków i giełd samochodowych.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
0
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Stworzenie konceptu od podstaw (projekt gastronomiczny, projekt wystroju);
- Dokładna analiza kosztów oraz oszacowanie rentowności i możliwych zysków w danym punkcie;
- Pomoc w wybraniu lokalizacji oraz ocena samego lokalu pod inwestycję;
- Przekazanie oraz szkolenie z zakresu standardów obsługi w restauracji a także standardów zarządzania biznesem;
- Szkolenie personelu z zakresu pracy na kuchni, obsługi grilla, produkcji potrzebnego asortymentu;
- Pragnąc utrzymać standardy marketingowe, franczyzodawca zapewnia przygotowanie kampanii reklamowej oraz pomoc w zarządzaniu lub zarządzanie mediami społecznościowymi;
- Cały czas podczas trwania umowy zapewniamy stały nadzór, wsparcie oraz szkolenia prowadzone w lokalach sieci;
- Wyłączność terytorialna.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Lokal od 70 do 100 mkw. to koszt minimum 250 tys. zł netto;
- Inwestycja może być realizowana zarówno ze środków własnych, jak i poparta leasingiem lub kredytem;
- Szacowany zwrot z inwestycji (przy dobrym punkcie) to 10 miesięcy.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Wkład własny minimum 150 tys. zł;
- Lokalizacja najlepiej z parkingiem przy ruchliwej drodze;
- Nie akceptujemy lokali w centrach handlowych oraz galeriach;
- Możliwość postawienia kontenera sezonowo nad morzem lub w górach.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Jakub Kasprzak
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Tasty Concept S.C. (63-200 Jarocin ul. Długa 40). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Szaszłykowo oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie szaszlykowo.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Berlin Döner Kebap rozwija nowy format lokali, z niższą kwotą inwestycji.
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.
Rex Concepts, masterfranczyzobiorca marki Burger King, w tym roku planuje otworzyć w Polsce cztery lokale z tym szyldem. Czy indywidualni franczyzobiorcy będą mogli skorzystać z licencji na biznes Burger Kinga?
W trakcie wieloletniej stagnacji w obszarze stricte ofert franczyzowych na polskim rynku franczyzowym w segmencie gastronomicznym, postanowiliśmy dokładnie zrewidować naszą ofertę.
Carat Kebab systematycznie otwiera nowe lokale. Często łączą pod jednym dachem kilka marek tego samego franczyzodawcy.

Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Chcesz mieć własny biznes? Myślisz o zakupie franczyzy, a rodzina przestrzega Cię, abyś zbyt wiele nie ryzykował? Sprawdź więc, czy poradzisz sobie z prowadzeniem firmy franczyzowej.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Skoro przyjdzie nam prowadzić własny biznes na zasadzie franczyzy, dobrze by było, abyśmy wiedzieli, jaka umowa to naprawdę umowa franczyzowa.

– Na Targi Franczyza mamy dla franczyzobiorców specjalną promocję – zapowiada Kamil Woźniak, franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak.
Sushi Story do końca roku chce rozbudować sieć we wszystkich dużych miastach. Franczyzobiorców będzie szukać m.in. na Targach Franczyza, 13-14 marca.
Maxipizza szuka franczyzobiorców już w średniej wielkości miastach. Oprócz sieci pizzerii rozwija też drugi, oryginalny koncept.
Chinkalnia dopina umowy najmu na kolejne własne restauracje, ale nie rezygnuje też z rozwoju we franczyzie. Franczyzowy lokal marka otworzyła nawet na Cyprze.
Sahar Kebab chce rozwinąć sieć swoich przyczep gastronomicznych w całej Polsce. Czym się wyróżnia na tle konkurencji?
Sweet Gallery utrzymuje szybkie tempo rozwoju. W bieżącym roku planuje ok. 450 nowych otwarć.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Bank, pośrednictwo, ubezpieczenia – sprawdzamy, czy warto wejść do gry i prowadzić własny biznes pod znaną marką z branży finansowej.
Zostań właścicielem siłowni Fit+, otwórz escape room, zajmij się kuroterapią albo organizacją ślubów. Zobacz, ile trzeba zainwestować w takie biznesy.
Chcesz wejść we franczyzę? Dowiedz się, jak ocenić system, o co zapytać franczyzodawcę i jak uniknąć błędów na starcie współpracy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.