Szaszłykowo
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Kim Jesteśmy?
Jesteśmy młodą firmą która dwa lata temu zrodziła w głowach koncept Szaszłykowa. Zespół budują: Tomasz Grabski i Jakub Kasprzak, pomysłodawcy i właściciele firmy.
Jako kucharze, szefowie kuchni od ponad 20 lat współtworzący polską scenę gastronomiczną, tworzyli koncepty gastronomiczne które do dziś świetnie funkcjonują. Zajmowali się planowaniem dużych imprez, pisaniem menu, tworzeniem całych restauracji -od projektów, po zatrudnianie ludzi. Postanowili zrobić coś swojego. Opartego na latach doświadczeń w prowadzeniu biznesu gastronomicznego, stworzyli model biznesu inny niż wszystkie. Szaszłykowo to powrót do tradycji szaszłyka w nowej odsłonie. Koncept wyróżnia się unikalnością. Niełatwo dziś znaleźć lokal z szaszłykami które będą smaczne i powtarzalne. Mamy ambicję stworzyć z wami sieć naszego dziedzictwa kulinarnego wyróżniającego się na tle konkurencji. A takowej tutaj brak, wśród lokali zalewających rynek są pizzerie, kebaby i burgerownie a szaszłyków brak. To nie jedyny wyróżnik naszej marki. Jakość oraz prostota obsługi punktu jest niezaprzeczalnie wyższa niż u konkurencji.
Naszym celem są lokale najlepiej z parkingiem przy ruchliwych trasach, Nasz klient to głównie mężczyzna powyżej 35 roku, budujemy sieć która przywróci wspomnienia dawnych pikników, jarmarków i giełd samochodowych.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
0
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Stworzenie konceptu od podstaw (projekt gastronomiczny, projekt wystroju)
- Dokładna analiza kosztów oraz oszacowanie rentowności i możliwych zysków w danym punkcie
- Pomoc w wybraniu lokalizacji oraz ocena samego lokalu pod inwestycję
- Przekazanie oraz szkolenie z zakresu standardów obsługi w restauracji oraz standardów zarządzania biznesem
- Szkolenie personelu z zakresu pracy na kuchni, obsługi grilla, produkcji potrzebnego asortymentu
- Chcąc utrzymać standardy marketingowe franczyzodawca zapewnia przygotowanie kampanii reklamowej oraz pomoc w zarządzaniu lub zarządzanie mediami społecznościowymi
- Cały czas podczas trwania umowy zapewniamy stały nadzór, wsparcie oraz szkolenia prowadzone w lokalach sieci.
- Wyłączność terytorialna
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- lokal od 70 do 100 m2 to koszt minimum 250 tyś netto
- Inwestycja może być realizowana zarówno z środków własnych jak i poparta leasingiem lub kredytem
- Szacowany zwrot z inwestycji (przy dobrym punkcie) 10 miesięcy
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Wkład własny minimum 150 tyś
- lokalizacja najlepiej z parkingiem przy ruchliwej drodze
- nie akceptujemy lokali w centrach handlowych oraz galeriach
- Możliwość postawienia kontenera sezonowo nad morzem lub w górach
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Jakub Kasprzak
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Tasty Concept S.C. (63-200 Jarocin ul. Długa 40). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Szaszłykowo oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie szaszłykowo.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Otwierając kilka marek gastronomicznych pod jednym dachem można sporo zaoszczędzić na inwestycji. Taką możliwość daje franczyzodawca Sushi Kushi, Ramen Shop i Kiss Kimchi.
Zarabiaj z nami od 40 do 70 tys. zł miesięcznie, tworząc sieć gastronomiczną. Zachęcamy do zapoznania się z obrotami lokali oraz zasięgami w social mediach.
Cukrem i Solą w lipcu otworzyło trzy nowe lokalizacje. Większość punktów marki działa w formacie przyczep gastronomicznych.
Czy na serwowaniu wina można zrobić biznes? Właściciele Subtilité Wine & Bar przekonują, że tak. Swoim sprawdzonym pomysłem na biznes postanowili podzielić z franczyzobiorcami.
– Staramy się wybierać jak najlepsze lokalizacje, aby pączkarnie już od pierwszych dni funkcjonowania były rentowne – podkreśla Jacek Kloc, dyrektor ds. franczyzy Dobrej Pączkarni.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Chcesz mieć własny biznes? Myślisz o zakupie franczyzy, a rodzina przestrzega Cię, abyś zbyt wiele nie ryzykował? Sprawdź więc, czy poradzisz sobie z prowadzeniem firmy franczyzowej.
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
Chinkalnia otworzyła w tym roku już trzy nowe restauracje. Z jaką inwestycją muszą się liczyć franczyzobiorcy marki?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów. Franczyzodawca Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Prosiak Polski Kebab&Fast Food szuka franczyzobiorców. Będą zarabiać na sprzedaży kebabów, ale według spolszczonej receptury.
Chcesz zarabiać na pieczeniu tortów? Dowiedz się, w jaki sposób zacząć, jak zdobywać klientów i skutecznie promować swoje wypieki. Obejrzyj film z Joanną Surowiec, właścicielką pracowni tortów Sweet SugArt, i przekuj swoją pasję w biznes.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Co zrobić, by dorobić się majątku, prowadząc własną firmę? Ciężka praca, odwaga, elastyczność, wyczucie rynku – to najlepsza droga do biznesowego sukcesu.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowe męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
Kto może zostać franczyzodawcą? Decyzja o stworzeniu własnej sieci franczyzowej nie jest prosta i wymaga spełnienia szeregu warunków.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.